Dat alles perfect moet zijn voordat hij springt?quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Dit is het slechtste record ooit. Alles moet perfect zijn voordat hij springt...Waar is de uitdaging?
Wanneer ben je weer terug dan?quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:59 schreef Zorro het volgende:
Natuurlijk gaat het door. Ik kon het steeds zien had er mooi de tijd voor. Om 15:30 moet ik echter weg zodat ik het dan niet kan zien. Dus gaat het dan door.
Zet de stream even op pauzequote:
Ik hoop het, ron 18:00 uur weer terug denk ik. Ik ben bang dat ik dan de hele voorbereiding en zo mis. Misschien kan ik wel de sprong zien.quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:59 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Wanneer ben je weer terug dan?
Voordat ie springt duurt nog wel even hoor.
Jawel, we hebben met z'n alle afgesproken hier om net te doen alsof hij niet gesprongen is. Doe je mee?quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:03 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Hij heeft dus nog steeds niet gesprongen?
Oh leuk, im inquote:Op zondag 14 oktober 2012 15:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel, we hebben met z'n alle afgesproken hier om net te doen alsof hij niet gesprongen is. Doe je mee?
Hij heeft heus wel een pis zak.quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:14 schreef rene90 het volgende:
[..]
Aha....dan moet hij niet nodig naar de wc willen want hij zit continue in dat hokje al?
Hij springt pas om 8 uur vanavond ofzoquote:Op zondag 14 oktober 2012 15:16 schreef Zorro het volgende:
Op zijn vroegst 16:45
Kan ik toch het meeste meekrijgen
Ik update je welquote:Op zondag 14 oktober 2012 15:16 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hoop at het uitgesteld wordt tot morgenIk ga zo werken
Uiteraardquote:Op zondag 14 oktober 2012 15:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Je hebt nog hetzelfde nr toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |