Tegenvallertje dit, Samzz. Zou hij gay zijn geworden door jou?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij is een homofiele danser. Wel breakdance, dat dan nog wel.
Weet ik veel.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tegenvallertje dit, Samzz. Zou hij gay zijn geworden door jou?
Nooit.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Damn.
Dat was intensief onderzoeken van die jongen.
[..]
Je mag het wel toegeven hoor.
Zusjequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:46 schreef MissExpert het volgende:
Jullie raden nooit met wie ik de eerste sexuele ervaring had
Je oma?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:46 schreef MissExpert het volgende:
Dit ... Hoewel, vochtig enz.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:44 schreef Samzz het volgende:
Ik vind grot echt zo'n denigrerend woord he. Wie dat ooit heeft verzonnen.
je moederquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:46 schreef MissExpert het volgende:
Nee, zullen we nooit raden. Ach, wat jammer. Zal dat geheim nooit aan ons onthuld worden.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:46 schreef MissExpert het volgende:
een holbewonerquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:44 schreef Samzz het volgende:
goed zo...twee vrouwen is leuk,maar een vrouw kan geen man vervangen......en zo wel...heeft die man niet zijn best gedaanquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:45 schreef MissExpert het volgende:
Vanilla : het was geen onaangenaame ervaring kan ik je zeggen. Al ben ik nooit met de vrouwen doorgegaan..
+1 voor jou!.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:47 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
goed zo...twee vrouwen is leuk,maar een vrouw kan geen man vervangen......en zo wel...heeft die man niet zijn best gedaan
quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:47 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Zus in een keer goed. Waren toch benieuwd wat die natte vochtige plek tussen ons benen was
dat hoor je dus best vaak...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:47 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Zus in een keer goed. Waren toch benieuwd wat die natte vochtige plek tussen ons benen was
Pardon? Ooit aan lesbiennes gedacht?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:47 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
goed zo...twee vrouwen is leuk,maar een vrouw kan geen man vervangen......en zo wel...heeft die man niet zijn best gedaan
Alweer kudo's voor jou vandaag.quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:47 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan het woord vagina.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:44 schreef Samzz het volgende:
Ik ken wel een jongen die op zijn 12de seks had met een meid. Hij vond dat zo verschrikkelijk dat hij besloot homo te worden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ik voel je pijnquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, zullen we nooit raden. Ach, wat jammer. Zal dat geheim nooit aan ons onthuld worden.
Weet ik bij zussen hoor je het vaker, als bij 2broers. Ik vind het eigenlijk ook wel logisher klinken om een of andere reden.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:47 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
dat hoor je dus best vaak...
Mensen die haten op Rokje.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:47 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
ja tuurlijk wel....maar die hebben dan wss geen man gehad die ze heeft laten grommen en leeglopen van geilheidquote:
GMTAquote:
Dit meen je toch niet serieus, of wel?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:49 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
ja tuurlijk wel....maar die hebben dan wss geen man gehad die ze heeft laten grommen en leeglopen van geilheid
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan het woord vagina.
[..]
Ik ken wel een jongen die op zijn 12de seks had met een meid. Hij vond dat zo verschrikkelijk dat hij besloot homo te worden.Wij zijn op ons 14e uit elkaar gegroeid. Zes jaar later hoorde ik dat hij homo is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vagina is ook een stom woord, maar grot ook.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:49 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
ja tuurlijk wel....maar die hebben dan wss geen man gehad die ze heeft laten grommen en leeglopen van geilheid
[..]
Ehmmmm,ja? Mag dat of moet ik eerst toestemming vragen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Dit meen je toch niet serieus, of wel?
Je bent echt fucking denigrerend bezig, weet je dat?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:50 schreef vanillaforlife het volgende:
Lesbo's zijn fantastisch om naar te kijken...begrijp me niet verkeerd hoor...
Met afstand een van de stompzinnigste dingen die ik ooit heb gehoord.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:49 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Met afstand een van de stompzinnigste dingen die ik ooit heb gehoord.
Volgens mij kan jij vanaf nu beter je bakkes houden over dit onderwerpquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:49 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
stel je niet aan zeg....net of ik de enige ben die dat vind....ik zeg het en de rest denkt het....quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Je bent echt fucking denigrerend bezig, weet je dat?
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:50 schreef vanillaforlife het volgende:
Lesbo's zijn fantastisch om naar te kijken...begrijp me niet verkeerd hoor...
Fixedquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij kan jij vanaf nu beter je bakkes houden over dit onderwerp.
ik denk dat anders nietquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:51 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
stel je niet aan zeg....net of ik de enige ben die dat vind....ik zeg het en de rest denkt het....
Ik hoop dat Rokje jou zo hard in je noten trapt dat jij je vruchtbaarheid verliest.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:51 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
stel je niet aan zeg....net of ik de enige ben die dat vind....ik zeg het en de rest denkt het....
Welk woord prefereer jij dan?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wij zijn op ons 14e uit elkaar gegroeid. Zes jaar later hoorde ik dat hij homo is.
Vagina is ook een stom woord, maar grot ook.
Serieus, ga ergens anders de Homo neanderthalensis uithangen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:51 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
Je maakt jezelf belachelijk tot op epische hoogtequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:52 schreef vanillaforlife het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 9 oktober 2012 18:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij kan jij vanaf nu beter je bakkes houden over dit onderwerp.
[/quoehmmm....open chat en open onderwerp?
Shit, net te laatquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:53 schreef vanillaforlife het volgende:
maar goed,...ik schik me wel in dan....
Ik heb nog liever gewoon kutquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Welk woord prefereer jij dan?
[..]
Serieus, ga ergens anders de Homo neanderthalensis uithangen.
Dit inderdaad.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je maakt jezelf belachelijk tot op epische hoogte.
Driedubbelquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:54 schreef vanillaforlife het volgende:
niet de bedoeling om mensen kwaad te maken hoor...ik bedoel alleen dat ze dan mss niet de juiste man hebben ontmoet of een ontzettende kutervaring hebben gehad...meer niet
Ik weet niet. Op de een of andere manier klinkt dat woord me niet lekker in de oren. Is meer een scheldwoord voor mij.quote:
Het is niet in je botte hersens opgekomen dat er vrouwen zijn die geen behoefte hebben aan een pik?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:54 schreef vanillaforlife het volgende:
niet de bedoeling om mensen kwaad te maken hoor...ik bedoel alleen dat ze dan mss niet de juiste man hebben ontmoet of een ontzettende kutervaring hebben gehad...meer niet
Je maakt het er niet beter op...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:54 schreef vanillaforlife het volgende:
Ik vind het ook niet zo'n charmant woord.... nogal plat enzo....quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet. Op de een of andere manier klinkt dat woord me niet lekker in de oren. Is meer een scheldwoord voor mij.
Dus jij denkt dat lesbiennes niet gewoon een voorkeur voor vrouwen hebben omdat ze een voorkeur voor vrouwen hebben? Is het nou echt te wijten aan hun ervaring met een vent? Dat ga je toch niet menen? Ik weet niet of je hetero bent, maar stel dat, zou je het dan leuk vinden om te horen dat je alleen hetero bent omdat je nog niet goed genoeg in je aars geneukt bent? Like, WTF?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:54 schreef vanillaforlife het volgende:
Ligt aan de context, zelfde met lulquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet. Op de een of andere manier klinkt dat woord me niet lekker in de oren. Is meer een scheldwoord voor mij.
quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet zo'n charmant woord.... nogal plat enzo....
zeker wel...maar ik bedoel dan dat ze wel eerst hebben geprobeerd....ofniet?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is niet in je botte hersens opgekomen dat er vrouwen zijn die geen behoefte hebben aan een pik?
dat dan wel weerquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ligt aan de context, zelfde met lul.
quote:
Meester Heloef vertelt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:56 schreef heloef het volgende:
Ik zal het even uitleggen.
Als je de puberteit binnenkomt dan word je verliefd, dat is meestal op een jongen als je een meisje bent en als je jongen bent op een meisje. Maar het kan ook voorkomen dat je verliefd wordt op een meisje als je een meisje bent of op een jongen als je een jongen. Dan word je hopelijk allebei verliefd en daar uit voortvloeien de eerste seksuele ervaringen. Dat heeft er niks mee te maken dat je nooit goed gepakt bent door een man of vrouw. Daar wil je niet eens aan denken in dat geval.
Nou weten we dat ook weer.
Wat is jouw woord van keuze?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet zo'n charmant woord.... nogal plat enzo....
Dat ook.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ligt aan de context, zelfde met lul.
Heb jij wel eens een man geprobeerd?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:56 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
zeker wel...maar ik bedoel dan dat ze wel eerst hebben geprobeerd....ofniet?
Waarom? Voorkeur voor man of vrouw valt.of staat niet per definitie met opgedane ervaring, hoor.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:56 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
zeker wel...maar ik bedoel dan dat ze wel eerst hebben geprobeerd....ofniet?
Ik ben niet iemand die oordeeld zonder het eerst te proberen dus dat gaat niet op....ik weet wat beide zijdes kunnen,heb daarna mijn mening gevormd.Tevreden nu?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat lesbiennes niet gewoon een voorkeur voor vrouwen hebben omdat ze een voorkeur voor vrouwen hebben? Is het nou echt te wijten aan hun ervaring met een vent? Dat ga je toch niet menen? Ik weet niet of je hetero bent, maar stel dat, zou je het dan leuk vinden om te horen dat je alleen hetero bent omdat je nog niet goed genoeg in je aars geneukt bent? Like, WTF?
Duidelijkquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:56 schreef heloef het volgende:
Ik zal het even uitleggen.
Als je de puberteit binnenkomt dan word je verliefd, dat is meestal op een jongen als je een meisje bent en als je jongen bent op een meisje. Maar het kan ook voorkomen dat je verliefd wordt op een meisje als je een meisje bent of op een jongen als je een jongen. Dan word je hopelijk allebei verliefd en daar uit voortvloeien de eerste seksuele ervaringen. Dat heeft er niks mee te maken dat je nooit goed gepakt bent door een man of vrouw. Daar wil je niet eens aan denken in dat geval.
Nou weten we dat ook weer.
idd...is niet altijd zo,maar ik ben van mening dat door vergelijken een mening ontstaat over wat je lekkerder vind...is allesquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom? Voorkeur voor man of vrouw valt.of staat niet per definitie met opgedane ervaring, hoor.
Dat heeft er helemaal niks mee te maken. Het gaat hier om hoe iemand is, de pure seksualiteit van een persoon. Dat heeft niks te maken met: "Eerst proberen, dan pas oordelen". Serieus, kom je wel uit dit tijdperk?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:58 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
Ik ben niet iemand die oordeeld zonder het eerst te proberen dus dat gaat niet op....ik weet wat beide zijdes kunnen,heb daarna mijn mening gevormd.Tevreden nu?
Whatever.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:59 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
idd...is niet altijd zo,maar ik ben van mening dat door vergelijken een mening ontstaat over wat je lekkerder vind...is alles
Har har har, dubbele betekenis.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nooit echt over nagedacht.... ik neem het nooit in m'n mond
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dus eigenlijk weten wij allemaal niet of we wel hetero zijn omdat we nog nooit eens flink anaal uitgewoond zijn door een man?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:59 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
idd...is niet altijd zo,maar ik ben van mening dat door vergelijken een mening ontstaat over wat je lekkerder vind...is alles
ik alleen tijdens het beffenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Of door een transseksueel. Of een vrouw met voorbinddildo.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus eigenlijk weten wij allemaal niet of we wel hetero zijn omdat we nog nooit eens flink anaal uitgewoond zijn door een man?
Oké, oké. Maar begrijp gewoon dat het heel veel mensen kan kwetsen of in het verkeerde keelgat kan schieten. Maar dat heb je nu hopelijk wel gemerkt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:00 schreef vanillaforlife het volgende:
Wil heus niemand op zijn ziel trappen hier hoor en het spijt me als dat net gebeurd is.....mijn excuus nogmaals daarvoor dan...
nee,maar hoe kun je zeggen of het een beter is,terwijl je het ander niet hebt gehad?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus eigenlijk weten wij allemaal niet of we wel hetero zijn omdat we nog nooit eens flink anaal uitgewoond zijn door een man?
Ja,zeker....nooit de bedoeling geweest ook....ik zal mijn woordkeus beter overwegen de volgende keer.....no hard feelings people,....sorryquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké, oké. Maar begrijp gewoon dat het heel veel mensen kan kwetsen of in het verkeerde keelgat kan schieten. Maar dat heb je nu hopelijk wel gemerkt.
Het gaat er niet om wat beter is. Maar aantrekkingskracht en verliefdheid spelen ook een rol. Als je mannen al niet aantrekkelijk vindt, waarom zou je het dan per se moeten proberen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:01 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
nee,maar hoe kun je zeggen of het een beter is,terwijl je het ander niet hebt gehad?
Het was niet alleen de woordkeus volgens mij, ik vond het nogal een conservatieve bijsmaak hebben.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:02 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
Ja,zeker....nooit de bedoeling geweest ook....ik zal mijn woordkeus beter overwegen de volgende keer.....no hard feelings people,....sorry
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Har har har, dubbele betekenis.
Wijze woorden, ik zou er niet aan moeten denken om vol verwachting de jeans van een kerel te moeten openknopen om te kijken wat voor vlees ik in de kuip heb.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat beter is. Maar aantrekkingskracht en verliefdheid spelen ook een rol. Als je mannen al niet aantrekkelijk vindt, waarom zou je het dan per se moeten proberen?
das zeker een heel goed punt....maar dan kun je nog steeds niet zeggen dat dat beter is..alleen dat je het heel lekker vind toch?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat beter is. Maar aantrekkingskracht en verliefdheid spelen ook een rol. Als je mannen al niet aantrekkelijk vindt, waarom zou je het dan per se moeten proberen?
Nee, maar dat geeft je niet het recht te zeggen dat lesbiennes alleen homoseksueel zijn omdat ze nog nooit goed genomen zijn door een man. Dat is wat jij zei.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:04 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
das zeker een heel goed punt....maar dan kun je nog steeds niet zeggen dat dat beter is..alleen dat je het heel lekker vind toch?
Ik welquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Wijze woorden, ik zou er niet aan moeten denken om vol verwachting de jeans van een kerel te moeten openknopen om te kijken wat voor vlees ik in de kuip heb.
Graag, dan kan ik afkoelen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:05 schreef vanillaforlife het volgende:
zullen we ff een ander onderwerp aansnijden nu?
Dank je.quote:
behalve bij Kapitein en mij tochquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Wijze woorden, ik zou er niet aan moeten denken om vol verwachting de jeans van een kerel te moeten openknopen om te kijken wat voor vlees ik in de kuip heb.
quote:
Brrrr mannen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Held.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ga gewoon een doos perenijsjes meenemen op de meet
OMDAT IK GEGETEN HEB VIEZERIKquote:
* goldfinger1963 gaat voor samzz staanquote:
Hij gaat zelf dingen met kip doen. I don't wanna knooooow ...quote:
Geen raketjes meer voor jou dus.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:08 schreef heloef het volgende:
Ik at Raketjes met Kerst, ik heb schijt.
Anders kom ik gelijk klaar.quote:
Ik heb eens een zak kaneelstokjes meegenomen naar een meet.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ga gewoon een doos perenijsjes meenemen op de meet
Sorry Tamashii, ik liet me even gaan.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:09 schreef Tamashii het volgende:
Relax mensen. Een mening mag gewoon geventileerd worden. Dan hoeft iedereen nog niet op de man te gaan spelenn.
Baasquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Anders kom ik gelijk klaar.
Niet doorvertellen he?
[..]
Ik heb eens een zak kaneelstokjes meegenomen naar een meet.
Dankje....zal beter oppassen hoe ik het zeg de volgende keerquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:09 schreef Tamashii het volgende:
Relax mensen. Een mening mag gewoon geventileerd worden. Dan hoeft iedereen nog niet op de man te gaan spelenn.
quote:
Tammiquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:09 schreef Tamashii het volgende:
Heb je de manier waarop hij zijn mening op de man speelde ook gelezenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:09 schreef Tamashii het volgende:
Ik lees terug en hij is echt tering flauw, mijn excuses. Maar ik lag in een deuk.quote:
is het nu goed??? Ik heb me verontschuldigd....meerdere malen...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb je de manier waarop hij zijn mening op de man speelde ook gelezen?
HALLO CAPSTAN.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:13 schreef Capstan het volgende:
Oké, poging twee dan: goedenavond, allemaal!
Avond Capstanquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:13 schreef Capstan het volgende:
hoihoiquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:13 schreef Capstan het volgende:
capstanquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:13 schreef Capstan het volgende:
Wat is een capstan?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:13 schreef Capstan het volgende:
Hoi GM87quote:
quote:
quote:A capstan is a vertical-axled rotating machine developed for use on sailing ships to apply force to ropes, cables, and hawsers. The principle is similar to that of the windlass, which has a horizontal axle.
quote:
quote:
quote:
Da's beterquote:
Ik zag je eerste post nietquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:16 schreef Capstan het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Da's beter
Het zal wel komen doordat ik er in het echte leven ook een gruwelijke hekel aan heb om geen reactie te krijgen na een welgemeend "goedemorgen"
Door die afkorting klinkt het als een bloedgeile auto.quote:
Dit is serieus minstens de 8ste keer dat je dit uitlegt.quote:
Hij weet allang wat 't is, hoorquote:
Wel kijken wie reageert, hè?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit is serieus minstens de 8ste keer dat je dit uitlegt.
Doe gewoon "" en ga verder.
Hè?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
O, ik dacht al.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
EDIT: Ik dacht dat Capstan zelf antwoordde, SORRY!!
gr gr
TGND heeft nog wat sap voor jequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:18 schreef Vinniiee het volgende:
Wie heeft er iets lekkers te drinken voor mij?
quote:
Jaja, ik schaam me al.quote:
Dank je wel lieverd.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:18 schreef Fera het volgende:
[..]
O, ik dacht al.
"Dankjewel" vind ik fijner om te horen.
Graag gedaanquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Jaja, ik schaam me al.
[..]
Dank je wel lieverd.
quote:I am nothing more than a little boy inside
That cries out for attention
Yet I always try to hide.
Knuffel nodig?quote:
En dat is code voor?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:21 schreef JJH het volgende:
De kip is gesneden.
Nog controversionele onderwerpen?
Neequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Is dat de 'Nigga please, ik doe dat veel beter' smiley?
gitaarquote:
In reepjes of blokjes? Gemarineerd of niet?quote:
* Fera knuffelt Gitaarsnaarquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee hoor, zo ben ik gewoon. Al 24 jaar.
Knuffel voor de knie mag wel![]()
ga die dan is bakkenquote:
quote:
Gewoon, soort van kleine stukjes, ik ben geen chef hoor.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
In reepjes of blokjes? Gemarineerd of niet?
je knuffelt zijn snaarquote:
Ik hoopte al dat je m'n koosnaam zou gebruiken.quote:
Ja, en?quote:
Moet ik niet altijd doen, dan verliest het waarde hequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hoopte al dat je m'n koosnaam zou gebruiken.
nou ben ik jaloersquote:
Wat ben je aan het maken?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Gewoon, soort van kleine stukjes, ik ben geen chef hoor.
daar heb je de pingmachine voorquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan heb ik met 20 minuten eten, en mevrouw is pas na half negen thuis.
De microgolfoven?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar heb je de pingmachine voor
ik ben een.bloedgeile vrouw!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Door die afkorting klinkt het als een bloedgeile auto.
Lekkerquote:
Maar ik hunkerde er naar.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Moet ik niet altijd doen, dan verliest het waarde he
Ohai.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:28 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
ik ben een.bloedgeile vrouw!
Hihi
Dat heb ik liever dan een autoquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:28 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Hihi
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:28 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Hihi
quote:
Hoiquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:29 schreef Capstan het volgende:
[..]
Hoi nog, trouwens. Ja, nu ben ik op dreef
Voelde het goed dat 'ie kwam?quote:
dat weet ik nietquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:28 schreef JJH het volgende:
[..]
O, hebben ze dat engelse woord ook geleerd in Belgie?
Oh yeah ...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hoi
[..]
Voelde het goed dat 'ie kwam?
Een exportnederlander.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat weet ik niet![]()
ik ben een Nederlander
kijk ze vinniequote:
O, even luisteren dan.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gaat over ADD, die zanger heeft het ook
Mja, hier dus ookquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:31 schreef Fera het volgende:
[..]
O, even luisteren dan.
Klinkt wel bekend, 'its always raining in my head'.
Jij hebt ook ADD?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mja, hier dus ook
Mensen denken meteen dat je dan depri of suïcidaal bent, maar ik zie er juist voordelen in
Mooierd.quote:
Yes, ik heb ADDquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij hebt ook ADD?
Maar je had deze al laten horen, maar ik was het weer vergeten. Gatenkaasgeheugen.
Ik zal de foto niet meenemen in de quote, daar heb ik slechte ervaringen meequote:
Mijn broertje ook. Ik dacht het ook te hebben, maar de test wees uit dat het niet zo was. Ik vertoon wel wat trekjes en mijn concentratie is onder de maat. Sommige dingen zijn toch wel herkenbaar.quote:
Weetje wat grappig is?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn broertje ook. Ik dacht het ook te hebben, maar de test wees uit dat het niet zo was. Ik vertoon wel wat trekjes en mijn concentratie is onder de maat. Sommige dingen zijn toch wel herkenbaar.
Het is wel koud bij jou thuis zo te zien. Helemaal ingepakt.quote:
Mooie fotoquote:
Ik denk het laatste, jij komt iig heel anders over dan dat hij is. Hij heeft ook een ''kleine h'', zoals ze dat noemden.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Weetje wat grappig is?Dan ben ik óf binnen 5 minuten dikke vriendjes met jouw broertje óf ik wil 'm na 5 minuten kapotmaken
Heb ik altijd met andere AD(H)D'ers
Ik denk dat iedereen wel trekjes van dat soort heeftquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn broertje ook. Ik dacht het ook te hebben, maar de test wees uit dat het niet zo was. Ik vertoon wel wat trekjes en mijn concentratie is onder de maat. Sommige dingen zijn toch wel herkenbaar.
quote:I know I've been mistaken,
but just give me a break and see the changes that I've made.
I've got some imperfections,
But how can you collect them all and throw them in my face
ik had die sjaal om omdat ik n pijnlijke klier in mn hals hadquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is wel koud bij jou thuis zo te zien. Helemaal ingepakt.
Ja, die "h" is bij mij zo goed als weg. Behalve als iemand me écht heel kwaad of blij maaktquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk het laatste, jij komt iig heel anders over dan dat hij is. Hij heeft ook een ''kleine h'', zoals ze dat noemden.
ik ben gewoon drukquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Is ook, maar ik heb het zelf niet verzonnen. Het zit wel in de familie namelijk.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen wel trekjes van dat soort heeft.
Ah okee.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:38 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
ik had die sjaal om omdat ik n pijnlijke klier in mn hals had
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben gewoon druk
ADD heeft niks te maken met druk zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Fuck die pillenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik heb officieel ook ADD. Tis wat he.
Daarom krijg ik ook ritalin, anders is het redelijk hopeloos met mij gesteld
Nope. Meeste mensen vinden mij juist depri en gedemotiveerd overkomen terwijl ik in m'n hoofd echt volop aan het genieten kan zijn. Is heel apartquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:40 schreef Fera het volgende:
[..]
ADD heeft niks te maken met druk zijn.
klopt. maar wel met de restquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:40 schreef Fera het volgende:
[..]
ADD heeft niks te maken met druk zijn.
Dat klopt niet.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
klopt. maar wel met de rest![]()
maar vroeger bestond het dus niet en werd je maar druk genoemd
jij bent langquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:41 schreef JJH het volgende:
Ik heb het geen van beiden.
Wel een ander stickertje, maar goed.
Dat....ging me niet zo goed afquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Fuck die pillen
Eigen kracht ftw.
Ja, ADD'ers zijn moeilijk te 'lezen'. Dat heb ik ervaren.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nope. Meeste mensen vinden mij juist depri en gedemotiveerd overkomen terwijl ik in m'n hoofd echt volop aan het genieten kan zijn. Is heel apart
AD(H)D valt niet onder het autismespectrum.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:42 schreef Samzz het volgende:
Ik heb geen autisme in welke vorm dan ook. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik een beetje het idee heb dat op ieder kind dat wat drukker is of lastiger, een labeltje geplakt wordt.
Maar eigenlijk interesseert het me zo weinig, dat ik me er niet meer in verdiept heb.
Is voor mij ook de reden dat ik niet actief op zoek ben naar een relatie. Die werken niet doordat ik me niet kan en wil uiten naar een ander toe.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, ADD'ers zijn moeilijk te 'lezen'. Dat heb ik ervaren.
weet jij de rest van mij danquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat klopt niet.
ADD is niet hetzelfde als ADHD zonder de H.
Nee, dat weet ik niet.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
weet jij de rest van mij dan![]()
maar zoals ik al zei ik heb nooit die testen willen doen dus ben ik gezond
nee hoorquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik niet.
Ik dacht dat jij zei dat ADD hetzelfde was als ADHD, maar zonder H.
Het was meer een algemene mededelingquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:43 schreef Fera het volgende:
[..]
AD(H)D valt niet onder het autismespectrum.
Snap ik. Je moet iemand tegenkomen waarbij je een klik hebt, iemand die jou begrijpt zoals je bent. Dat geldt voor iedereen, maar ik begrijp het als het voor jou nog extra geldt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Is voor mij ook de reden dat ik niet actief op zoek ben naar een relatie. Die werken niet doordat ik me niet kan en wil uiten naar een ander toe.
Ik zal vast wel iets hebben. Maar ik wil het niet weten. Heb me er dus ook nooit op laten testen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:42 schreef Samzz het volgende:
Ik heb geen autisme in welke vorm dan ook. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik een beetje het idee heb dat op ieder kind dat wat drukker is of lastiger, een labeltje geplakt wordt.
Maar eigenlijk interesseert het me zo weinig, dat ik me er niet meer in verdiept heb.
Mijn excuses.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het was meer een algemene mededeling.
Ken welgeteld 3 dames die mij op waarde kunnen schatten en me begrijpen. Twee daarvan vallen op vrouwen en de ander is getrouwdquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Snap ik. Je moet iemand tegenkomen waarbij je een klik hebt, iemand die jou begrijpt zoals je bent. Dat geldt voor iedereen, maar ik begrijp het als het voor jou nog extra geldt.
Wat dat betreft heeft iedereen wel iets.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:45 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik zal vast wel iets hebben. Maar ik wil het niet weten. Heb me er dus ook nooit op laten testen.
Dat is ook niet nodig.quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ken welgeteld 3 dames die mij op waarde kunnen schatten en me begrijpen. Twee daarvan vallen op vrouwen en de ander is getrouwd
Ach, als ze er al zijn kom je er vast nog wel één tegen. Of twee. Of meer.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ken welgeteld 3 dames die mij op waarde kunnen schatten en me begrijpen. Twee daarvan vallen op vrouwen en de ander is getrouwd
Dat soort dingen zijn ook altijd leuk jaquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Herkenbaarquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Oh oke hoor!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh vast, maar ik ben gewoon niet op zoek.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Ach, als ze er al zijn kom je er vast nog wel één tegen. Of twee. Of meer.
Stiekem denk ik ook wel eens: als ik het na zou laten gaan, en ik zou niets blijken te hebben, hoe moet ik dan nog verklaren dat ik best wel afwijk van "de norm"?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat dat betreft heeft iedereen wel iets.
Heb jij ook n hyperfocus?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh vast, maar ik ben gewoon niet op zoek.
Is ook echt het enige nadeel wat ik aan ADD kan bedenken
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:45 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik zal vast wel iets hebben. Maar ik wil het niet weten. Heb me er dus ook nooit op laten testen.
Dan ben je gewoon een leipo ;Dquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:48 schreef Capstan het volgende:
[..]
Stiekem denk ik ook wel eens: als ik het na zou laten gaan, en ik zou niets blijken te hebben, hoe moet ik dan nog verklaren dat ik best wel afwijk van "de norm"?
Ja, maar alleen bij dingen die niet interessant genoeg zijn om wat voor mijn leven te betekenenquote:
Ik ga me dan afvragen wat de 'norm' isquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:48 schreef Capstan het volgende:
[..]
Stiekem denk ik ook wel eens: als ik het na zou laten gaan, en ik zou niets blijken te hebben, hoe moet ik dan nog verklaren dat ik best wel afwijk van "de norm"?
Die is er niet.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga me dan afvragen wat de 'norm' is.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, maar alleen bij dingen die niet interessant genoeg zijn om wat voor mijn leven te betekenen
Zo kan ik letterlijk een uur doen over het optuigen van een hengel en het knopen van een lijntje
Dat MOET perfect, anders knip ik de hele bende weer stuk
Awesome. Ik vind het wel iets geweldigs eigenlijk, zo'n überconcentratie. Mijn broertje heeft het helaas met gamen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, maar alleen bij dingen die niet interessant genoeg zijn om wat voor mijn leven te betekenen
Zo kan ik letterlijk een uur doen over het optuigen van een hengel en het knopen van een lijntje
Dat MOET perfect, anders knip ik de hele bende weer stuk
Daarom ook die haakjes, wie bepaalt dat je binnen of buiten de norm valt.quote:
Goed, mijn beleving van "de norm" danquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga me dan afvragen wat de 'norm' is.
Of anders ik voldoe er niet aanquote:
De meerderheidquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom ook die haakjes, wie bepaalt dat je binnen of buiten de norm valt.
Vooruit, maar die moeten er ook zijnquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon een leipo ;D
Mja, ik kan het ook hebben bij interessante documentaires op tv bijvoorbeeld. Daar kan ik zo in opgaan dat het huis om me heen af kan branden, maar ik zou het niet merkenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Awesome. Ik vind het wel iets geweldigs eigenlijk, zo'n überconcentratie. Mijn broertje heeft het helaas met gamen.Ook niet erg goed voor hem.
Dat hoeft ook niet, ik snap je wel, hoorquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:50 schreef Capstan het volgende:
[..]
Goed, mijn beleving van "de norm" danMaar het gaat een beetje te ver om daar hier uitgebreid op in te gaan.
Ik heb daar beelden bij, ik zie je al zitten.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mja, ik kan het ook hebben bij interessante documentaires op tv bijvoorbeeld. Daar kan ik zo in opgaan dat het huis om me heen af kan branden, maar ik zou het niet merken
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb daar beelden bij, ik zie je al zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |