Tegenvallertje dit, Samzz. Zou hij gay zijn geworden door jou?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij is een homofiele danser. Wel breakdance, dat dan nog wel.
Weet ik veel.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tegenvallertje dit, Samzz. Zou hij gay zijn geworden door jou?
Nooit.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Damn.
Dat was intensief onderzoeken van die jongen.
[..]
Je mag het wel toegeven hoor.
Zusjequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:46 schreef MissExpert het volgende:
Jullie raden nooit met wie ik de eerste sexuele ervaring had
Je oma?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:46 schreef MissExpert het volgende:
Dit ... Hoewel, vochtig enz.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:44 schreef Samzz het volgende:
Ik vind grot echt zo'n denigrerend woord he. Wie dat ooit heeft verzonnen.
je moederquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:46 schreef MissExpert het volgende:
Nee, zullen we nooit raden. Ach, wat jammer. Zal dat geheim nooit aan ons onthuld worden.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:46 schreef MissExpert het volgende:
een holbewonerquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:44 schreef Samzz het volgende:
goed zo...twee vrouwen is leuk,maar een vrouw kan geen man vervangen......en zo wel...heeft die man niet zijn best gedaanquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:45 schreef MissExpert het volgende:
Vanilla : het was geen onaangenaame ervaring kan ik je zeggen. Al ben ik nooit met de vrouwen doorgegaan..
+1 voor jou!.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:47 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
goed zo...twee vrouwen is leuk,maar een vrouw kan geen man vervangen......en zo wel...heeft die man niet zijn best gedaan
quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:47 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Zus in een keer goed. Waren toch benieuwd wat die natte vochtige plek tussen ons benen was
dat hoor je dus best vaak...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:47 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Zus in een keer goed. Waren toch benieuwd wat die natte vochtige plek tussen ons benen was
Pardon? Ooit aan lesbiennes gedacht?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:47 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
goed zo...twee vrouwen is leuk,maar een vrouw kan geen man vervangen......en zo wel...heeft die man niet zijn best gedaan
Alweer kudo's voor jou vandaag.quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:47 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan het woord vagina.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:44 schreef Samzz het volgende:
Ik ken wel een jongen die op zijn 12de seks had met een meid. Hij vond dat zo verschrikkelijk dat hij besloot homo te worden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ik voel je pijnquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, zullen we nooit raden. Ach, wat jammer. Zal dat geheim nooit aan ons onthuld worden.
Weet ik bij zussen hoor je het vaker, als bij 2broers. Ik vind het eigenlijk ook wel logisher klinken om een of andere reden.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:47 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
dat hoor je dus best vaak...
Mensen die haten op Rokje.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:47 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
ja tuurlijk wel....maar die hebben dan wss geen man gehad die ze heeft laten grommen en leeglopen van geilheidquote:
GMTAquote:
Dit meen je toch niet serieus, of wel?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:49 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
ja tuurlijk wel....maar die hebben dan wss geen man gehad die ze heeft laten grommen en leeglopen van geilheid
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan het woord vagina.
[..]
Ik ken wel een jongen die op zijn 12de seks had met een meid. Hij vond dat zo verschrikkelijk dat hij besloot homo te worden.Wij zijn op ons 14e uit elkaar gegroeid. Zes jaar later hoorde ik dat hij homo is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vagina is ook een stom woord, maar grot ook.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:49 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
ja tuurlijk wel....maar die hebben dan wss geen man gehad die ze heeft laten grommen en leeglopen van geilheid
[..]
Ehmmmm,ja? Mag dat of moet ik eerst toestemming vragen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Dit meen je toch niet serieus, of wel?
Je bent echt fucking denigrerend bezig, weet je dat?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:50 schreef vanillaforlife het volgende:
Lesbo's zijn fantastisch om naar te kijken...begrijp me niet verkeerd hoor...
Met afstand een van de stompzinnigste dingen die ik ooit heb gehoord.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:49 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Met afstand een van de stompzinnigste dingen die ik ooit heb gehoord.
Volgens mij kan jij vanaf nu beter je bakkes houden over dit onderwerpquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:49 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
stel je niet aan zeg....net of ik de enige ben die dat vind....ik zeg het en de rest denkt het....quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Je bent echt fucking denigrerend bezig, weet je dat?
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:50 schreef vanillaforlife het volgende:
Lesbo's zijn fantastisch om naar te kijken...begrijp me niet verkeerd hoor...
Fixedquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij kan jij vanaf nu beter je bakkes houden over dit onderwerp.
ik denk dat anders nietquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:51 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
stel je niet aan zeg....net of ik de enige ben die dat vind....ik zeg het en de rest denkt het....
Ik hoop dat Rokje jou zo hard in je noten trapt dat jij je vruchtbaarheid verliest.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:51 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
stel je niet aan zeg....net of ik de enige ben die dat vind....ik zeg het en de rest denkt het....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |