Tegenvallertje dit, Samzz. Zou hij gay zijn geworden door jou?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij is een homofiele danser. Wel breakdance, dat dan nog wel.
Weet ik veel.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tegenvallertje dit, Samzz. Zou hij gay zijn geworden door jou?
Nooit.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Damn.
Dat was intensief onderzoeken van die jongen.
[..]
Je mag het wel toegeven hoor.
Zusjequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:46 schreef MissExpert het volgende:
Jullie raden nooit met wie ik de eerste sexuele ervaring had
Je oma?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:46 schreef MissExpert het volgende:
Dit ... Hoewel, vochtig enz.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:44 schreef Samzz het volgende:
Ik vind grot echt zo'n denigrerend woord he. Wie dat ooit heeft verzonnen.
je moederquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:46 schreef MissExpert het volgende:
Nee, zullen we nooit raden. Ach, wat jammer. Zal dat geheim nooit aan ons onthuld worden.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:46 schreef MissExpert het volgende:
een holbewonerquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:44 schreef Samzz het volgende:
goed zo...twee vrouwen is leuk,maar een vrouw kan geen man vervangen......en zo wel...heeft die man niet zijn best gedaanquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:45 schreef MissExpert het volgende:
Vanilla : het was geen onaangenaame ervaring kan ik je zeggen. Al ben ik nooit met de vrouwen doorgegaan..
+1 voor jou!.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:47 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
goed zo...twee vrouwen is leuk,maar een vrouw kan geen man vervangen......en zo wel...heeft die man niet zijn best gedaan
quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:47 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Zus in een keer goed. Waren toch benieuwd wat die natte vochtige plek tussen ons benen was
dat hoor je dus best vaak...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:47 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Zus in een keer goed. Waren toch benieuwd wat die natte vochtige plek tussen ons benen was
Pardon? Ooit aan lesbiennes gedacht?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:47 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
goed zo...twee vrouwen is leuk,maar een vrouw kan geen man vervangen......en zo wel...heeft die man niet zijn best gedaan
Alweer kudo's voor jou vandaag.quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:47 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan het woord vagina.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:44 schreef Samzz het volgende:
Ik ken wel een jongen die op zijn 12de seks had met een meid. Hij vond dat zo verschrikkelijk dat hij besloot homo te worden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ik voel je pijnquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, zullen we nooit raden. Ach, wat jammer. Zal dat geheim nooit aan ons onthuld worden.
Weet ik bij zussen hoor je het vaker, als bij 2broers. Ik vind het eigenlijk ook wel logisher klinken om een of andere reden.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:47 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
dat hoor je dus best vaak...
Mensen die haten op Rokje.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:47 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
ja tuurlijk wel....maar die hebben dan wss geen man gehad die ze heeft laten grommen en leeglopen van geilheidquote:
GMTAquote:
Dit meen je toch niet serieus, of wel?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:49 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
ja tuurlijk wel....maar die hebben dan wss geen man gehad die ze heeft laten grommen en leeglopen van geilheid
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan het woord vagina.
[..]
Ik ken wel een jongen die op zijn 12de seks had met een meid. Hij vond dat zo verschrikkelijk dat hij besloot homo te worden.Wij zijn op ons 14e uit elkaar gegroeid. Zes jaar later hoorde ik dat hij homo is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vagina is ook een stom woord, maar grot ook.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:49 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
ja tuurlijk wel....maar die hebben dan wss geen man gehad die ze heeft laten grommen en leeglopen van geilheid
[..]
Ehmmmm,ja? Mag dat of moet ik eerst toestemming vragen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Dit meen je toch niet serieus, of wel?
Je bent echt fucking denigrerend bezig, weet je dat?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:50 schreef vanillaforlife het volgende:
Lesbo's zijn fantastisch om naar te kijken...begrijp me niet verkeerd hoor...
Met afstand een van de stompzinnigste dingen die ik ooit heb gehoord.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:49 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Met afstand een van de stompzinnigste dingen die ik ooit heb gehoord.
Volgens mij kan jij vanaf nu beter je bakkes houden over dit onderwerpquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:49 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
stel je niet aan zeg....net of ik de enige ben die dat vind....ik zeg het en de rest denkt het....quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Je bent echt fucking denigrerend bezig, weet je dat?
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:50 schreef vanillaforlife het volgende:
Lesbo's zijn fantastisch om naar te kijken...begrijp me niet verkeerd hoor...
Fixedquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij kan jij vanaf nu beter je bakkes houden over dit onderwerp.
ik denk dat anders nietquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:51 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
stel je niet aan zeg....net of ik de enige ben die dat vind....ik zeg het en de rest denkt het....
Ik hoop dat Rokje jou zo hard in je noten trapt dat jij je vruchtbaarheid verliest.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:51 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
stel je niet aan zeg....net of ik de enige ben die dat vind....ik zeg het en de rest denkt het....
Welk woord prefereer jij dan?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wij zijn op ons 14e uit elkaar gegroeid. Zes jaar later hoorde ik dat hij homo is.
Vagina is ook een stom woord, maar grot ook.
Serieus, ga ergens anders de Homo neanderthalensis uithangen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:51 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
Je maakt jezelf belachelijk tot op epische hoogtequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:52 schreef vanillaforlife het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 9 oktober 2012 18:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij kan jij vanaf nu beter je bakkes houden over dit onderwerp.
[/quoehmmm....open chat en open onderwerp?
Shit, net te laatquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:53 schreef vanillaforlife het volgende:
maar goed,...ik schik me wel in dan....
Ik heb nog liever gewoon kutquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Welk woord prefereer jij dan?
[..]
Serieus, ga ergens anders de Homo neanderthalensis uithangen.
Dit inderdaad.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je maakt jezelf belachelijk tot op epische hoogte.
Driedubbelquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:54 schreef vanillaforlife het volgende:
niet de bedoeling om mensen kwaad te maken hoor...ik bedoel alleen dat ze dan mss niet de juiste man hebben ontmoet of een ontzettende kutervaring hebben gehad...meer niet
Ik weet niet. Op de een of andere manier klinkt dat woord me niet lekker in de oren. Is meer een scheldwoord voor mij.quote:
Het is niet in je botte hersens opgekomen dat er vrouwen zijn die geen behoefte hebben aan een pik?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:54 schreef vanillaforlife het volgende:
niet de bedoeling om mensen kwaad te maken hoor...ik bedoel alleen dat ze dan mss niet de juiste man hebben ontmoet of een ontzettende kutervaring hebben gehad...meer niet
Je maakt het er niet beter op...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:54 schreef vanillaforlife het volgende:
Ik vind het ook niet zo'n charmant woord.... nogal plat enzo....quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet. Op de een of andere manier klinkt dat woord me niet lekker in de oren. Is meer een scheldwoord voor mij.
Dus jij denkt dat lesbiennes niet gewoon een voorkeur voor vrouwen hebben omdat ze een voorkeur voor vrouwen hebben? Is het nou echt te wijten aan hun ervaring met een vent? Dat ga je toch niet menen? Ik weet niet of je hetero bent, maar stel dat, zou je het dan leuk vinden om te horen dat je alleen hetero bent omdat je nog niet goed genoeg in je aars geneukt bent? Like, WTF?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:54 schreef vanillaforlife het volgende:
Ligt aan de context, zelfde met lulquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet. Op de een of andere manier klinkt dat woord me niet lekker in de oren. Is meer een scheldwoord voor mij.
quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet zo'n charmant woord.... nogal plat enzo....
zeker wel...maar ik bedoel dan dat ze wel eerst hebben geprobeerd....ofniet?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is niet in je botte hersens opgekomen dat er vrouwen zijn die geen behoefte hebben aan een pik?
dat dan wel weerquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ligt aan de context, zelfde met lul.
quote:
Meester Heloef vertelt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:56 schreef heloef het volgende:
Ik zal het even uitleggen.
Als je de puberteit binnenkomt dan word je verliefd, dat is meestal op een jongen als je een meisje bent en als je jongen bent op een meisje. Maar het kan ook voorkomen dat je verliefd wordt op een meisje als je een meisje bent of op een jongen als je een jongen. Dan word je hopelijk allebei verliefd en daar uit voortvloeien de eerste seksuele ervaringen. Dat heeft er niks mee te maken dat je nooit goed gepakt bent door een man of vrouw. Daar wil je niet eens aan denken in dat geval.
Nou weten we dat ook weer.
Wat is jouw woord van keuze?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet zo'n charmant woord.... nogal plat enzo....
Dat ook.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ligt aan de context, zelfde met lul.
Heb jij wel eens een man geprobeerd?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:56 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
zeker wel...maar ik bedoel dan dat ze wel eerst hebben geprobeerd....ofniet?
Waarom? Voorkeur voor man of vrouw valt.of staat niet per definitie met opgedane ervaring, hoor.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:56 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
zeker wel...maar ik bedoel dan dat ze wel eerst hebben geprobeerd....ofniet?
Ik ben niet iemand die oordeeld zonder het eerst te proberen dus dat gaat niet op....ik weet wat beide zijdes kunnen,heb daarna mijn mening gevormd.Tevreden nu?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat lesbiennes niet gewoon een voorkeur voor vrouwen hebben omdat ze een voorkeur voor vrouwen hebben? Is het nou echt te wijten aan hun ervaring met een vent? Dat ga je toch niet menen? Ik weet niet of je hetero bent, maar stel dat, zou je het dan leuk vinden om te horen dat je alleen hetero bent omdat je nog niet goed genoeg in je aars geneukt bent? Like, WTF?
Duidelijkquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:56 schreef heloef het volgende:
Ik zal het even uitleggen.
Als je de puberteit binnenkomt dan word je verliefd, dat is meestal op een jongen als je een meisje bent en als je jongen bent op een meisje. Maar het kan ook voorkomen dat je verliefd wordt op een meisje als je een meisje bent of op een jongen als je een jongen. Dan word je hopelijk allebei verliefd en daar uit voortvloeien de eerste seksuele ervaringen. Dat heeft er niks mee te maken dat je nooit goed gepakt bent door een man of vrouw. Daar wil je niet eens aan denken in dat geval.
Nou weten we dat ook weer.
idd...is niet altijd zo,maar ik ben van mening dat door vergelijken een mening ontstaat over wat je lekkerder vind...is allesquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom? Voorkeur voor man of vrouw valt.of staat niet per definitie met opgedane ervaring, hoor.
Dat heeft er helemaal niks mee te maken. Het gaat hier om hoe iemand is, de pure seksualiteit van een persoon. Dat heeft niks te maken met: "Eerst proberen, dan pas oordelen". Serieus, kom je wel uit dit tijdperk?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:58 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
Ik ben niet iemand die oordeeld zonder het eerst te proberen dus dat gaat niet op....ik weet wat beide zijdes kunnen,heb daarna mijn mening gevormd.Tevreden nu?
Whatever.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:59 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
idd...is niet altijd zo,maar ik ben van mening dat door vergelijken een mening ontstaat over wat je lekkerder vind...is alles
Har har har, dubbele betekenis.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nooit echt over nagedacht.... ik neem het nooit in m'n mond
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dus eigenlijk weten wij allemaal niet of we wel hetero zijn omdat we nog nooit eens flink anaal uitgewoond zijn door een man?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:59 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
idd...is niet altijd zo,maar ik ben van mening dat door vergelijken een mening ontstaat over wat je lekkerder vind...is alles
ik alleen tijdens het beffenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Of door een transseksueel. Of een vrouw met voorbinddildo.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus eigenlijk weten wij allemaal niet of we wel hetero zijn omdat we nog nooit eens flink anaal uitgewoond zijn door een man?
Oké, oké. Maar begrijp gewoon dat het heel veel mensen kan kwetsen of in het verkeerde keelgat kan schieten. Maar dat heb je nu hopelijk wel gemerkt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:00 schreef vanillaforlife het volgende:
Wil heus niemand op zijn ziel trappen hier hoor en het spijt me als dat net gebeurd is.....mijn excuus nogmaals daarvoor dan...
nee,maar hoe kun je zeggen of het een beter is,terwijl je het ander niet hebt gehad?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus eigenlijk weten wij allemaal niet of we wel hetero zijn omdat we nog nooit eens flink anaal uitgewoond zijn door een man?
Ja,zeker....nooit de bedoeling geweest ook....ik zal mijn woordkeus beter overwegen de volgende keer.....no hard feelings people,....sorryquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké, oké. Maar begrijp gewoon dat het heel veel mensen kan kwetsen of in het verkeerde keelgat kan schieten. Maar dat heb je nu hopelijk wel gemerkt.
Het gaat er niet om wat beter is. Maar aantrekkingskracht en verliefdheid spelen ook een rol. Als je mannen al niet aantrekkelijk vindt, waarom zou je het dan per se moeten proberen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:01 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
nee,maar hoe kun je zeggen of het een beter is,terwijl je het ander niet hebt gehad?
Het was niet alleen de woordkeus volgens mij, ik vond het nogal een conservatieve bijsmaak hebben.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:02 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
Ja,zeker....nooit de bedoeling geweest ook....ik zal mijn woordkeus beter overwegen de volgende keer.....no hard feelings people,....sorry
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Har har har, dubbele betekenis.
Wijze woorden, ik zou er niet aan moeten denken om vol verwachting de jeans van een kerel te moeten openknopen om te kijken wat voor vlees ik in de kuip heb.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat beter is. Maar aantrekkingskracht en verliefdheid spelen ook een rol. Als je mannen al niet aantrekkelijk vindt, waarom zou je het dan per se moeten proberen?
das zeker een heel goed punt....maar dan kun je nog steeds niet zeggen dat dat beter is..alleen dat je het heel lekker vind toch?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat beter is. Maar aantrekkingskracht en verliefdheid spelen ook een rol. Als je mannen al niet aantrekkelijk vindt, waarom zou je het dan per se moeten proberen?
Nee, maar dat geeft je niet het recht te zeggen dat lesbiennes alleen homoseksueel zijn omdat ze nog nooit goed genomen zijn door een man. Dat is wat jij zei.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:04 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
das zeker een heel goed punt....maar dan kun je nog steeds niet zeggen dat dat beter is..alleen dat je het heel lekker vind toch?
Ik welquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Wijze woorden, ik zou er niet aan moeten denken om vol verwachting de jeans van een kerel te moeten openknopen om te kijken wat voor vlees ik in de kuip heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |