Coldplaygezeik-vrij ja.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:49 schreef D. het volgende:
*om het hoekje kijkt
Is het Coldplay-vrij alhier?
Niemand is perfectquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:04 schreef wolfrolf het volgende:
Ik vind Paradise van Coldplay een leuk liedje
IK VIND COLDPLAY EEN GOEDE BAND EN FIX YOU IS MIJN NUMMER 2 FAVORIET ALLER TIJDEN AMEN.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:04 schreef wolfrolf het volgende:
Ik vind Paradise van Coldplay een leuk liedje
Datquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:08 schreef Cee het volgende:
[..]
IK VIND COLDPLAY EEN GOEDE BAND EN FIX YOU IS MIJN NUMMER 2 FAVORIET ALLER TIJDEN AMEN.
Sorry schat, mijn gehoorapparaat staat uit. Wat wil je in de fik steken?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:08 schreef Cee het volgende:
[..]
IK VIND COLDPLAY EEN GOEDE BAND EN FIX YOU IS MIJN NUMMER 2 FAVORIET ALLER TIJDEN AMEN.
quote:
Juist.quote:
Dat je naar worst ruikt!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:10 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Sorry schat, mijn gehoorapparaat staat uit. Wat wil je in de fik steken?
Eh hoezo? Wie is elkaar en welk lijstje hebben we 't over, gekke mol?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:17 schreef D. het volgende:
[..]
Dat weten jullie van elkaar?
Of hebben jullie samen een lijstje gemaakt?
Jij zegt dat Fix You jouw nummer 2 isquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Eh hoezo? Wie is elkaar en welk lijstje hebben we 't over, gekke mol?
Door alle verwarring weet ik nu niet meer wie er allemaal in de war wasquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:28 schreef Cee het volgende:
Wat een ultieme verwarring allemaal op zo'n doordeweekse dinsdagavond, D!
Alliteratie ftw!
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:47 schreef D. het volgende:
[..]
Door alle verwarring weet ik nu niet meer wie er allemaal in de war was
Nee. Dinand is een fucking eindbaas. En is matties met Giel toch ook wel?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:50 schreef Paul het volgende:
Balen jullie ook zo dat 3fm weerus Kane als Megahit heeft gekozen![]()
Ekdom, wat een heldquote:
quote:
18 oktober is geen vrijdag.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:15 schreef _JdM_ het volgende:
vrijdag 18 oktober Roos+Michiel in Ekstra weekend. Gerard bij de uitreiking van z'n talentaward
Over die 18e gesproken, dat wordt ook een leuk dagje bij 3FM... want de dag na het jaarlijkse bowlingtoernooi... #brak #dronkengielquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:20 schreef _JdM_ het volgende:
[..]Ze zeiden de 18de. Dan zal het wel de 19de zijn
#manmanman #godsammequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Over die 18e gesproken, dat wordt ook een leuk dagje bij 3FM... want de dag na het jaarlijkse bowlingtoernooi... #brak #dronkengiel
Wat een weekend!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
#manmanman #godsamme
Ben je inmiddels groot fan geworden van Coen en Sander Sirolf? Want als ik hier en daar eens kijk in topics van deze reeks uit 2007...
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:03 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik moest even zoeken
http://tagdef.com/ivhnw
Ja ja. jaaa jaquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:06 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee ik ga echt marineren, daar is niks aan geacteerd hoor
96.5FMquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:27 schreef CindieY het volgende:
Haieerst maar eens op zoek naar de fm frequentie in Amsterdam
Klopt, en ik vind het een toffe track.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik de goede, er is dubstep op
Wat ik er van gehoord heb vond ik ook tofquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Klopt, en ik vind het een toffe track.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wat ik er van gehoord heb vond ik ook tof
Het is beter geworden, maar in de auto onderweg naar huis gaat nog weleens een CDtje op...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
#manmanman #godsamme
Ben je inmiddels groot fan geworden van Coen en Sander Sirolf? Want als ik hier en daar eens kijk in topics van deze reeks uit 2007...
Niet? Dat maakt het juist leuk, als Sander weer eens los gaatquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het is beter geworden, maar in de auto onderweg naar huis gaat nog weleens een CDtje op...
Ben gewoonweg niet zo'n fan van dat soms echt TE flauwe gedoe.
jij bent hilversummie? dan zijn er een boel dj's in je geweest!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:45 schreef CindieY het volgende:
De conducteur heeft volgens mij geen flauw idee waar we heen gaanoh, en ik ben hilversummie! Daar waar the magic happens
Grmbl, mobiel typenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jij bent hilversummie? dan zijn er een boel dj's in je geweest!
ja sorry, die moest ik inkoppen
Samsung zekerquote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:25 schreef CindieY het volgende:
Meh, telefoon is te leeg om nog radio te kunnen luisteren
Soms wel ja, maar ik word er soms ook wel een beetje moe van dat het prijsvraag-antwoord altijd 'karnemelk' of 'hopjesvla' is...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Niet? Dat maakt het juist leuk, als Sander weer eens los gaat
Ja. Tien seconden later was ie helemaal overledenquote:
heb je nu een stijfje?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 08:21 schreef SilentChaos het volgende:
Moguh
Een naamtopic![]()
![]()
Wat lief![]()
![]()
En dit plaatje
[ afbeelding ]
Ja, kijk hoe die mond open staat van Jerryquote:
quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:07 schreef franklop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wenst u een verklaring af te geven?
Daaaaaaar moet een piemel in! Daar moet een piemel in!!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 08:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja, kijk hoe die mond open staat van Jerry
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:43 schreef alors het volgende:
[..]
Daaaaaaar moet een piemel in! Daar moet een piemel in!!
Vind je hem mooi?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 08:21 schreef SilentChaos het volgende:
Moguh
Een naamtopic![]()
![]()
Wat lief![]()
![]()
En dit plaatje
[ afbeelding ]
Je bent een heldquote:
Nogal een radicale switch. Van Coldplay naar The Biebsquote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:17 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb die best bekeken clip ever, van Justin Bieber, nog nooit gezienIk voel me speciaal
Het is dat ik al een vriendin hebquote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:29 schreef alors het volgende:
Ik hoor liever Baby van Bieber dan vrijwel elk willekeurig Coldplaynummer.
Mooi, kan je dus samen met SC oprotten naar het KLB-topic (wat vast nog geopend moet worden).quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:29 schreef alors het volgende:
Ik hoor liever Baby van Bieber dan vrijwel elk willekeurig Coldplaynummer.
Pientje ik vind het eng als je zow boos doet hoorquote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mooi, kan je dus samen met SC oprotten naar het KLB-topic (wat vast nog geopend moet worden).
Hij is ook behoorlijk pissig op Obamaquote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:13 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Pientje ik vind het eng als je zow boos doet hoor
GOEDEMIDDAAAAAAAAAAAAAAGquote:
Toen was ik net thuis na een wild avondje kroeghangenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
waarom was je hier om 3 uur des nachts?
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:20 schreef borisz het volgende:
Zo vandaag stond achteruit rijden het programma.
Heb je een uur achteruit gereden??quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:20 schreef borisz het volgende:
Zo vandaag stond achteruit rijden het programma.
Jij party animal jijquote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Toen was ik net thuis na een wild avondje kroeghangen
Valt doorgaans enorm mee! Was gezellig, zat er rond een uur of 8 en we zijn rond een uur of 2 vertrokken. Repsect voor de collega die vanochtend om 8u present moest zijnquote:
Ja en als je dan nog gedronken hebt (weet niet of je collega drinktquote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Valt doorgaans enorm mee! Was gezellig, zat er rond een uur of 8 en we zijn rond een uur of 2 vertrokken. Repsect voor de collega die vanochtend om 8u present moest zijn
Ja, die had heel wat La Chouffe'jes (of hoe dat spul ook mag heten) achter de kiezenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja en als je dan nog gedronken hebt (weet niet of je collega drinkt) dan wordt het vandaag een zwaaaaaaaaaare dag
Goed spul welquote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, die had heel wat La Chouffe'jes (of hoe dat spul ook mag heten) achter de kiezen
Spritequote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee, ik dronk 7up. Ook goede shit
twitter:BLOF_teksten twitterde op woensdag 10-10-2012 om 12:32:55Jij bouwt bruggen waar geen water is. Speelt met vuur als het niet gevaarlijk is. Je bent een hengel zonder vis. reageer retweet
Ook lekker, alleen duurt daarvan de kater wat langerquote:
Sprite > 7up inderdaadquote:
Vandaag leren we 2 nieuwe klinkers, kinderenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:18 schreef alors het volgende:
e e e e e e, a a a a a a a a a, wat een kutnummer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:20 schreef SilentChaos het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:28 schreef SilentChaos het volgende:
Is het al weekend?leuke dingen doen
Je weet zellefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
Pareltje weertwitter:DutchSpeakwords twitterde op donderdag 04-10-2012 om 11:15:05That falls me dirty against. reageer retweet
Ik heb ze al 2 keer gehoord hoorquote:
Geinig, maar die twitter account faalt verder extreem hard, want het is zeeeeer slecht vertaald.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:08 schreef Pino112 het volgende:
Pareltje weertwitter:DutchSpeakwords twitterde op donderdag 04-10-2012 om 11:15:05That falls me dirty against. reageer retweet
[ afbeelding ].
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:42 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Geinig, maar die twitter account faalt verder extreem hard, want het is zeeeeer slecht vertaald.
Orphan up your guard!quote:
Wat mis ik? Ik zou daar orphan on your guard van maken.quote:
Je snapt de garp verkeerd....quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat mis ik? Ik zou daar orphan on your guard van maken.
Snap ik de garp verkeerd?
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:23 schreef wolfrolf het volgende:
Om dat als up te vertalen klopt niet. up is omhoog en op is on.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:29 schreef wolfrolf het volgende:
Sorry
I will next time not so serious be
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:39 schreef henkde_j het volgende:
[ afbeelding ]
Chinese happy people holding hands!
Jaaaren lang verkeerd verstaanquote:
Ik dacht eerst dat het de chinese versie was van The sound of music wasquote:
''Snoep verstandig, neem een cookie''quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:38 schreef Pino112 het volgende:
Ah, een koekie-melding op 3fm.nl.
Ruim een paar maanden nadat de wet is ingegaan.
Zullen ze bij de buren niet blij mee zijn denk ik... daar gaat hun actie.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:45 schreef Pino112 het volgende:
Ah, Mr. X van de 53j8 is weer gepakt. Dat is snel.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:56 schreef minthy het volgende:
Is dit One Direction? Klinkt best gezellig![]()
Jep.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:56 schreef minthy het volgende:
Is dit One Direction? Klinkt best gezellig![]()
quote:
Ja, echt leuk! Ik schrik er haast vanquote:
Ik prefereer Bieber.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:05 schreef Cee het volgende:
What makes you beautiful is ook gewoon een erg goed popliedje.
Ze draaiden een heel kort stukje van 'Baby' vanmiddag, en ik zat weer met m'n armen te zwaaien achter m'n bureau.quote:
Track afspelen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze draaiden een heel kort stukje van 'Baby' vanmiddag, en ik zat weer met m'n armen te zwaaien achter m'n bureau.
Ik blijf "draaien" zeggen, maar wat is nou de beste verwoording voor het afspelen van een liedje op de radio?
Gewoon draaien?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze draaiden een heel kort stukje van 'Baby' vanmiddag, en ik zat weer met m'n armen te zwaaien achter m'n bureau.
Ik blijf "draaien" zeggen, maar wat is nou de beste verwoording voor het afspelen van een liedje op de radio?
Mooiste versie van Baby everquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Men is er alsnog best snel mee als je het vergelijkt met o.a. de overheid en een heel aantal politieke partijen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:38 schreef Pino112 het volgende:
Ah, een koekie-melding op 3fm.nl.
Ruim een paar maanden nadat de wet is ingegaan.
Maar het was toch al bekend dat die wet er zou komen? Of werd dat de dag voor 1 juni bekend gemaakt?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Men is er alsnog best snel mee als je het vergelijkt met o.a. de overheid en een heel aantal politieke partijen.
Het kost nu eenmaal tijd om dit uit te zoeken, te bouwen & te testen.
Die wet is zééééér overhaast ingevoerd door de overheid om een EU-boete te voorkomen (volgens mij aangenomen minder dan een week voor 1 juni). Het was al wel langer bekend dat er een wet zou komen, maar niet hoe die wet precies zou zijn opgebouwd... en dus kon men zich er ook niet gedegen op voorbereiden.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maar het was toch al bekend dat die wet er zou komen? Of werd dat de dag voor 1 juni bekend gemaakt?
Kwaliteit laat zich niet altijd even makkelijk lezen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:27 schreef Cee het volgende:
Ik moest 'm een paar keer lezen maar ik denk dat ik 'm snap, rolfie!
Tussen m'n bil?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]Cindiehj
Alles chill tussen je bil
Sure. Beetje moe, beetje koud, maar te lui om op te staan om m'n bed in te duikenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:54 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Of kits achter die ritsch.
You name it
Ik ben ook beetje koukleum en zit met dikke wollen sokken en fleecevest mij te pletter te vervelen at the moment.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Sure. Beetje moe, beetje koud, maar te lui om op te staan om m'n bed in te duikenEt toi?
Spaanse sloffen en een jogginsbroek hierquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik ben ook beetje koukleum en zit met dikke wollen sokken en fleecevest mij te pletter te vervelen at the moment.
Oh, wat chanant (Fok!taal)... We hebben hetzelfde aanquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:57 schreef CindieY het volgende:
[..]
Spaanse sloffen en een jogginsbroek hierEn Coldplay nu!
Ja hoi noesjequote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, wat chanant (Fok!taal)... We hebben hetzelfde aan
Gelukkig nog 2 korte maar vroege dagen voor de boeg. Ik ben toe aan uitslapen, ik ben nog altijd niet bij van het weekendquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:58 schreef wolfrolf het volgende:
Het is nog woensdagWat een gemene vraag
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, wat chanant (Fok!taal)... We hebben hetzelfde aan
Gezopen, mm?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:00 schreef CindieY het volgende:
Gelukkig nog 2 korte maar vroege dagen voor de boeg. Ik ben toe aan uitslapen, ik ben nog altijd niet bij van het weekend
Nee, dat nietquote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:06 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Toch geen wallen tot op je knieën he?!!
Feestbeestquote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee, dat nietHet was alweer licht toen ik ging slapen en ik heb zondag zelfs nog overdag geslapen, maarja, gisteren ook pas om 1 uur thuis enzo. Ik maak het mezelf ook niet makkelijk
Van alles een beetjequote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:10 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dag dag
Wat ben jij aan het uitspoken.
Die kat moet je ff kroelenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Van alles een beetje![]()
Beetje voor school aan de slag, beetje radio aan het luisteren, beetje storen aan een van m'n katten die niet voor m'n beeldscherm weg te meppen is vanavond, beetje aan het WhatsAppen
Had net al de waffel vol rode haren... Ik gaapte terwijl hij langsliepquote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Die kat moet je ff kroelenWant het is een kat
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Die kat moet je ff kroelenWant het is een kat
[ afbeelding ]
Ik deed een lachje, hardopquote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:28 schreef wolfrolf het volgende:
Bij gebrek aan een huisdier een oranje balpen
[ afbeelding ]
Mwoah, persoonlijk heb ik liever een iets kleinere die de weg weetquote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:32 schreef wolfrolf het volgende:
Kijk eens aan 'Grote penis beter voor vrouwen'
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:57 schreef CindieY het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:50 schreef henkde_j het volgende:
goooedenavond.
Nog steeds geen Coldplay?
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:50 schreef henkde_j het volgende:
goooedenavond.
Nog steeds geen Coldplay?
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:57 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zal z'n pa er eens op aansprekenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Morgen weer.
Die post hier alleen tijdens kantooruren
Mja, kommaatje of puntje, het maakt nogal een verschilquote:
Lolquote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Morgen weer.
Die post hier alleen tijdens kantooruren
ja vast. dan zit je de hele tijd redtube te kijken en de blaren op je tampeloeres te rukkenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 08:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Lol
Ja buiten kantooruren heb ik ook weinig 3FM op... (en andere dingen te doen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 08:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja vast. dan zit je de hele tijd redtube te kijken en de blaren op je tampeloeres te rukkenDat is toch ook een leven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |