Coldplaygezeik-vrij ja.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:49 schreef D. het volgende:
*om het hoekje kijkt
Is het Coldplay-vrij alhier?
Niemand is perfectquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:04 schreef wolfrolf het volgende:
Ik vind Paradise van Coldplay een leuk liedje
IK VIND COLDPLAY EEN GOEDE BAND EN FIX YOU IS MIJN NUMMER 2 FAVORIET ALLER TIJDEN AMEN.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:04 schreef wolfrolf het volgende:
Ik vind Paradise van Coldplay een leuk liedje
Datquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:08 schreef Cee het volgende:
[..]
IK VIND COLDPLAY EEN GOEDE BAND EN FIX YOU IS MIJN NUMMER 2 FAVORIET ALLER TIJDEN AMEN.
Sorry schat, mijn gehoorapparaat staat uit. Wat wil je in de fik steken?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:08 schreef Cee het volgende:
[..]
IK VIND COLDPLAY EEN GOEDE BAND EN FIX YOU IS MIJN NUMMER 2 FAVORIET ALLER TIJDEN AMEN.
quote:
Juist.quote:
Dat je naar worst ruikt!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:10 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Sorry schat, mijn gehoorapparaat staat uit. Wat wil je in de fik steken?
Eh hoezo? Wie is elkaar en welk lijstje hebben we 't over, gekke mol?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:17 schreef D. het volgende:
[..]
Dat weten jullie van elkaar?
Of hebben jullie samen een lijstje gemaakt?
Jij zegt dat Fix You jouw nummer 2 isquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Eh hoezo? Wie is elkaar en welk lijstje hebben we 't over, gekke mol?
Door alle verwarring weet ik nu niet meer wie er allemaal in de war wasquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:28 schreef Cee het volgende:
Wat een ultieme verwarring allemaal op zo'n doordeweekse dinsdagavond, D!
Alliteratie ftw!
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:47 schreef D. het volgende:
[..]
Door alle verwarring weet ik nu niet meer wie er allemaal in de war was
Nee. Dinand is een fucking eindbaas. En is matties met Giel toch ook wel?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:50 schreef Paul het volgende:
Balen jullie ook zo dat 3fm weerus Kane als Megahit heeft gekozen![]()
Ekdom, wat een heldquote:
quote:
18 oktober is geen vrijdag.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:15 schreef _JdM_ het volgende:
vrijdag 18 oktober Roos+Michiel in Ekstra weekend. Gerard bij de uitreiking van z'n talentaward
Over die 18e gesproken, dat wordt ook een leuk dagje bij 3FM... want de dag na het jaarlijkse bowlingtoernooi... #brak #dronkengielquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:20 schreef _JdM_ het volgende:
[..]Ze zeiden de 18de. Dan zal het wel de 19de zijn
#manmanman #godsammequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Over die 18e gesproken, dat wordt ook een leuk dagje bij 3FM... want de dag na het jaarlijkse bowlingtoernooi... #brak #dronkengiel
Wat een weekend!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
#manmanman #godsamme
Ben je inmiddels groot fan geworden van Coen en Sander Sirolf? Want als ik hier en daar eens kijk in topics van deze reeks uit 2007...
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:03 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik moest even zoeken
http://tagdef.com/ivhnw
Ja ja. jaaa jaquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:06 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee ik ga echt marineren, daar is niks aan geacteerd hoor
96.5FMquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:27 schreef CindieY het volgende:
Haieerst maar eens op zoek naar de fm frequentie in Amsterdam
Klopt, en ik vind het een toffe track.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik de goede, er is dubstep op
Wat ik er van gehoord heb vond ik ook tofquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Klopt, en ik vind het een toffe track.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wat ik er van gehoord heb vond ik ook tof
Het is beter geworden, maar in de auto onderweg naar huis gaat nog weleens een CDtje op...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
#manmanman #godsamme
Ben je inmiddels groot fan geworden van Coen en Sander Sirolf? Want als ik hier en daar eens kijk in topics van deze reeks uit 2007...
Niet? Dat maakt het juist leuk, als Sander weer eens los gaatquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het is beter geworden, maar in de auto onderweg naar huis gaat nog weleens een CDtje op...
Ben gewoonweg niet zo'n fan van dat soms echt TE flauwe gedoe.
jij bent hilversummie? dan zijn er een boel dj's in je geweest!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:45 schreef CindieY het volgende:
De conducteur heeft volgens mij geen flauw idee waar we heen gaanoh, en ik ben hilversummie! Daar waar the magic happens
Grmbl, mobiel typenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jij bent hilversummie? dan zijn er een boel dj's in je geweest!
ja sorry, die moest ik inkoppen
Samsung zekerquote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:25 schreef CindieY het volgende:
Meh, telefoon is te leeg om nog radio te kunnen luisteren
Soms wel ja, maar ik word er soms ook wel een beetje moe van dat het prijsvraag-antwoord altijd 'karnemelk' of 'hopjesvla' is...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Niet? Dat maakt het juist leuk, als Sander weer eens los gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |