Ben je er alweer een beetje overheen gekomen?quote:
Het is waarom zegt niemand daar wat van.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Misde_! Waarom zegt niemand daar iets van.
Helemaal niet, je kan gewoon 'iets ergens van zeggen'.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Het is waarom zegt niemand daar wat van.
toen was je 16?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Haha wtfHad het zelf niet eens gezien.
[..]
2 jaar
Waarom is het niet 'wat' in plaats van 'iets', wat is iets überhaupt? Je zegt wat niet 'iets'.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Helemaal niet, je kan gewoon 'iets ergens van zeggen'.
Het is "Het is "waarom zegt niemand daar wat van"", trouwens.
Ik kreeg m'n pik niet omhoog.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:13 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Kan iemand misschien zo vriendelijk zijn om mij uit te leggen waarom deze 2 in godsnaam nog steeds geen seks hebben gehad?
Pik je dat Vas?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik kreeg m'n pik niet omhoog.
Maar dat was omdat ik dronken was.
En ik dronk juist omdat ik anders m'n pik niet omhoog kreeg.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik kreeg m'n pik niet omhoog.
Maar dat was omdat ik dronken was.
En ik dronk juist omdat ik anders m'n pik niet omhoog kreeg.
Hebben we natuurlijk al gehad maar dat zeggen we niet we gaan gewoon door met ruziemaken zodat we nog meer aanleiding hebben om te seksen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:13 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Kan iemand misschien zo vriendelijk zijn om mij uit te leggen waarom deze 2 in godsnaam nog steeds geen seks hebben gehad?
"Ik kan het ook gezellig hebben zonder alcohol?"quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:59 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Het kan. Ik heb ook een vriend die soms Fanta Flugel drinkt, maar voor de rest nooit alcohol. Voor zo ver je dat mietendrankje van hem al alcohol kunt noemen.
Had Richard_prf of Schenkie wel in die uitzending willen zien.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:20 schreef Nober het volgende:
Uiterlijk als obsessie
Sophie Hilbrand bezoekt deze week drie jonge mensen die obsessief bezig zijn met hun uiterlijk. René droomt van elfenoren en stalen tepels, Esther lijdt aan een Body Dismorphic Disorder en Jeroen loopt de deur van de cosmetisch arts plat.
René trekt veel bekijks met zijn uiterlijk. Hij zette zijn eerste tattoo toen hij twintig was. Nu, jaren later, is er bijna geen enkele plek op zijn lichaam niét getattoeërd. Zelfs zijn mond heeft hij met blauwe inkt bewerkt. Sophie Hilbrand is erbij als hij zijn allerlaatste tattoo op zijn gezicht laat zetten. Omdat er op zijn lijf bijna geen plek meer is, gaat René nu over tot de volgende stap. Hij is van plan zijn oren om te bouwen tot elfenoren en hij wil graag stalen tepels.
Lelijke vrouw
Sophie bezoekt ook Esther. Zij worstelt met een Body Dismorphic Disorder (BDD). Esther is door de ziekte extreem veel bezig met haar huid en haar. Als ze in de spiegel kijkt, ziet ze steevast een lelijke vrouw. Na intensieve therapie gaat het stukken beter, maar nog steeds beperkt BDD haar leven.
Botox
Tot slot spreekt Sophie met Jeroen (zie foto). Ook hij is obsessief bezig met zijn uiterlijke verschijning. Jeroen heeft een drukke baan en is met regelmaat in het Amsterdamse nachtleven te vinden. Om er toch fris en fruitig uit te zien, bezoekt hij de cosmetisch arts. Daar laat hij zich behandelen met botox, fillers en chemische peelings. Daarnaast mat hij zich drie ochtenden in de week af in de sportschool om in vorm te blijven.
20:25, Nederland 3, Je zal het maar zijn.
Zegt mij niks, kijk wel Opgelicht!? op 1.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Had Richard_prf of Schenkie wel in die uitzending willen zien.
Sowieso moeten ze eens een programma met dat soort figuren van hier maken.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Had Richard_prf of Schenkie wel in die uitzending willen zien.
quote:
Ik wil die beestenboel combo breken.quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:33 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ik ga denk ik binnenkort eens een foto van mezelf maken tijdens heb schijten en deze dan in Hoe zie je er nu uit? posten.
Ja.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:22 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Sowieso moeten ze eens een programma met dat soort figuren van hier maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |