Zo flauw zijn wij weer niet. Lekker taxi.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:59 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Ook ik ken een geheelonthouder. Prima bob
Gewoon nooit 1 biertje of zo? Kan natuurlijk vanwege medicijnen of zo zijn, maar dan nog. Die drinken er ook sporadisch weleens een.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:59 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Het kan. Ik heb ook een vriend die soms Fanta Flugel drinkt, maar voor de rest nooit alcohol. Voor zo ver je dat mietendrankje van hem al alcohol kunt noemen.
Nee, dat lust hij niet. Hij mag het wel.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon nooit 1 biertje of zo? Kan natuurlijk vanwege medicijnen of zo zijn, maar dan nog. Die drinken er ook sporadisch weleens een.
Lust hij wel koffie?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:01 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, dat lust hij niet. Hij mag het wel.
Hij biedt het aan dus wie zijn wij om nee te zeggenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:00 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Zo flauw zijn wij weer niet. Lekker taxi.
Dan is het anders, maar hij blijft sowieso meestal in de kroeg in plaats van later op de avond mee te gaan naar de club. Alhoewel dat ook soms lekker is.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:02 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Hij biedt het aan dus wie zijn wij om nee te zeggenAllemaal potten voor brandstof en een drankje van ons.
Gewoon. Klinkt als een klein kind die alles wat een beetje bitterder is dan hij gewend is gelijk vies vindt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:02 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Weet ik veel. Wat is dat voor rare vraag?
Zal het eens vragen. Anders laat ik hem mijn sperma slikken, dan weten we het zeker.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon. Klinkt als een klein kind die alles wat een beetje bitterder is dan hij gewend is gelijk vies vindt.
Gatsie. Rokersspermaquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:06 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Zal het eens vragen. Anders laat ik hem mijn sperma slikken, dan weten we het zeker.
Oh, quote het bericht eens waarin ik dat zeg?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:07 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je maakt het wel spannend. Volgens jou ben ik een kettingroker.
Je bent altijd direct zo fel met je anti-rookcampagne. Alsof die paar sigaretten per week kwaad kunnen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh, quote het bericht eens waarin ik dat zeg?
Komt omdat ik het licht heb gezien.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:09 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je bent altijd direct zo fel met je anti-rookcampagne. Alsof die paar sigaretten per week kwaad kunnen.
Hoe lang ben je al clean?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Komt omdat ik het licht heb gezien.
Wel knap trouwens. Zijn niet veel mensen die dat op zo'n jonge leeftijd al lukken volgens mij.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Komt omdat ik het licht heb gezien.
Sinds eind juli, maar dan ook echt geen enkele sigaret meer aangeraakt, ook niet op feesten. Daarvoor rookte ik ook niet echt vast ofzoquote:
Goed bezig! En van de rest? Volgens mij pompt de morfine namelijk nog door je aderen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Sinds eind juli, maar dan ook echt geen enkele sigaret meer aangeraakt, ook niet op feesten. Daarvoor rookte ik ook niet echt vast ofzo.
Ja vastquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:13 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Goed bezig! En van de rest? Volgens mij pompt de morfine namelijk nog door je aderen.
Drink jij (regelmatig) of mag dat niet met je medicatie?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Wel knap trouwens. Zijn niet veel mensen die dat op zo'n jonge leeftijd al lukken volgens mij.
Ik ken ze niet iig.
Ja maar ik vind het opeens ontzettend smerig tot aan kokhalzen aan toequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Wel knap trouwens. Zijn niet veel mensen die dat op zo'n jonge leeftijd al lukken volgens mij.
Ik ken ze niet iig.
Mag wel.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:16 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Drink jij (regelmatig) of mag dat niet met je medicatie?
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Mag wel.
Het heeft alleen een versterkend effect als het nog werkt.
lekker goedkoopquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Mag wel.
Het heeft alleen een versterkend effect als het nog werkt.
ik probeer die shit al maanden te regelen, maar niemand wil me gunnenquote:
ik gun jou mezelf welquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ik probeer die shit al maanden te regelen, maar niemand wil me gunnen
potverdrie, vrijdag yellow claw en ik kan neit
Ook een keer gedaan terwijl ik op school zat. Ik heb me nog nooit zo helder/scherp/fucking genius gevoeldquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:21 schreef Vaseline_ het volgende:
1x ritalin geslikt, ging fucking hard
Niet veel fruit etenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:21 schreef Danger.Mouse het volgende:
Tips voor lekker sperma.
Gewoon veel fruit eten dus.
Het is geen echte ritalin, gewoon methylfenidaat.quote:
Hoezo niet? ik heb wel over.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ik probeer die shit al maanden te regelen, maar niemand wil me gunnen
potverdrie, vrijdag yellow claw en ik kan neit
=$quote:
Vrienden van me die het gebruiken zeggen dat ik t niet mag gebruiken omdat ik het niet echt nodig heb en blaquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Het is geen echte ritalin, gewoon methylfenidaat.
[..]
Hoezo niet? ik heb wel over.gebruik nu minder dan ik voorgeschreven heb gekregen.
Ohquote:
jaquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
=$
vanavond white girl wasted, doe je mee?
[..]
Vrienden van me die het gebruiken zeggen dat ik t niet mag gebruiken omdat ik het niet echt nodig heb en bla
Huh wat? hoezo hebben zij het wel nodig dan?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
=$
vanavond white girl wasted, doe je mee?
[..]
Vrienden van me die het gebruiken zeggen dat ik t niet mag gebruiken omdat ik het niet echt nodig heb en bla
Ja.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Huh wat? hoezo hebben zij het wel nodig dan?
Gewoon een halfje kan sowieso.
Wil je meetenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:28 schreef Chai het volgende:
Ally je bent niet toevallig morgen in Den Bosch?
Als ik er toch ben en jij ook. :$quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja.
Maar ik wil gewoon iets voor de studie. Kan gewoon beter gaan snuiven ofzo, godsamme.
[..]
Wil je meeten?
Nope.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:30 schreef Fascination het volgende:
Wie van jullie is eigenlijk weleens zo verliefd geweest dat je niet meer kan eten en slapen? Heb ik nog nooit gehad.
Eten kan ik sws altijd.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:30 schreef Fascination het volgende:
Wie van jullie is eigenlijk weleens zo verliefd geweest dat je niet meer kan eten en slapen? Heb ik nog nooit gehad.
Lijkt me juist niet. Vindt hij/zij me wel leuk?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Eten kan ik sws altijd.En slapen gaat dan juist beter, want ik lig niet te piekeren.
Geen FOK!kers willen meetenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik denk dat ik moet afhaken als ik het program van vanavond zie.
Hij heeft wel een beetje te veel kattenshirts inderdaad.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Aangezien dit toch het US-roddeltopic is, ben ik de enige die An_awesome_wave een rare vogel vindt?Met z'n shirts en z'n poezen en z'n tattoo's
. Wat is jouw probleem gast
.
Ik vind dat juist helemaal te gek.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Aangezien dit toch het US-roddeltopic is, ben ik de enige die An_awesome_wave een rare vogel vindt?Met z'n shirts en z'n poezen en z'n tattoo's
.
Juist handig toch dan?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik denk dat ik moet afhaken als ik het program van vanavond zie.
Kan niet genoeg katten zienquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
.
Ah dus omdat hij tats heeft is ie raar? Overigens zou ik hem kei hard doen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Geen FOK!kers willen meeten.
Wat is daar mis mee, Mike?quote:
+1 lolquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ah dus omdat hij tats heeft is ie raar? Overigens zou ik hem kei hard doen.
Zou wel een goede match met jou zijn. Allebei in zo'n unisex-kattentrui.quote:
Doe je ding.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:55 schreef Nober het volgende:
Zal ik even An_awesome_wave quoten? Misschien komt ie wel....
Als jij hem ook keihard wil doen, dm je hem maar.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:55 schreef Nober het volgende:
Zal ik even An_awesome_wave quoten? Misschien komt ie wel....
Toen m'n ex het uitmaakte ben ik 7 kilo in 1,5 week kwijtgeraakt door veel te weinig te eten. Kreeg het gewoon niet meer weg.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:30 schreef Fascination het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zou wel een goede match met jou zijn. Allebei in zo'n unisex-kattentrui.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:58 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja
Mannen in kattenkleding, hoe kun je daar nou geen zwak voor hebben?
Alsof er überhaupt een kat kan winnen van mijn awesome konijnquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:58 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja
Mannen in kattenkleding, hoe kun je daar nou geen zwak voor hebben?
Huh, kan dat zo snel gaan? Dan moet je wel echt weinig hebben gegeten. Duurde het lang voordat je erover heen was?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:58 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Toen m'n ex het uitmaakte ben ik 7 kilo in 1,5 week kwijtgeraakt door veel te weinig te eten. Kreeg het gewoon niet meer weg.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:58 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Toen m'n ex het uitmaakte ben ik 7 kilo in 1,5 week kwijtgeraakt door veel te weinig te eten. Kreeg het gewoon niet meer weg.
Ik zou hem geven. Want mannelijke kattenliefhebbers en mannen met tattoo'squote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
.
Konijnenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:00 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Alsof er überhaupt een kat kan winnen van mijn awesome konijn
Het duurde langer dan ik had gewildquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Huh, kan dat zo snel gaan? Dan moet je wel echt weinig hebben gegeten. Duurde het lang voordat je erover heen was?
Zal ik d'r slaan om wat ze je aangedaan heeft?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:02 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Het duurde langer dan ik had gewildEn tja, ik kreeg gewoon niets meer weg, was er echt ziek van...
Nee, ze is het niet eens waardquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zal ik d'r slaan om wat ze je aangedaan heeft?
Love is a battlefield.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:02 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Het duurde langer dan ik had gewildEn tja, ik kreeg gewoon niets meer weg, was er echt ziek van...
Heb je allang zelf gedaan man, daarom is ze weg.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:04 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Nee, ze is het niet eens waard
Wel lief van je dat je haar wilt djoeken
Of dat kan het in ieder geval zijn.quote:
Kutzooi ben nu al bang voor de dag dat ik gedumpt wordt/moet dumpen.quote:
Ik heb nog nooit een meisje geslagen en zal dat ook nooit doen. In ieder geval om haar pijn te doen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Heb je allang zelf gedaan man, daarom is ze weg.
Ja, vooral omdat je zo erg verliefd bent. De hoge pieken, maar ook de diepe dalen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:05 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Kutzooi ben nu al bang voor de dag dat ik gedumpt wordt/moet dumpen.
wtfquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:05 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Kutzooi ben nu al bang voor de dag dat ik gedumpt wordt/moet dumpen.
Ja, jeetje, dat moet echt wel supererg zijn geweest, zeg.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik kreeg echt nog wekenlang berichtjes dat ie me zo erg misdegvd zeg.
Ja true story men.quote:
hoeveel jaar terug was dat?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
dramaqueenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:09 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja true story men.
Ik ben echt bang voor mijn eigen ~feelings
Niets raars aan.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:09 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja true story men.
Ik ben echt bang voor mijn eigen ~feelings
Misdequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Haha wtfquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Misde_! Waarom zegt niemand daar iets van.
2 jaarquote:
Kan iemand misschien zo vriendelijk zijn om mij uit te leggen waarom deze 2 in godsnaam nog steeds geen seks hebben gehad?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Misde_! Waarom zegt niemand daar iets van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |