Zal ik d'r slaan om wat ze je aangedaan heeft?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:02 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Het duurde langer dan ik had gewildEn tja, ik kreeg gewoon niets meer weg, was er echt ziek van...
Nee, ze is het niet eens waardquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zal ik d'r slaan om wat ze je aangedaan heeft?
Love is a battlefield.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:02 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Het duurde langer dan ik had gewildEn tja, ik kreeg gewoon niets meer weg, was er echt ziek van...
Heb je allang zelf gedaan man, daarom is ze weg.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:04 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Nee, ze is het niet eens waard
Wel lief van je dat je haar wilt djoeken
Of dat kan het in ieder geval zijn.quote:
Kutzooi ben nu al bang voor de dag dat ik gedumpt wordt/moet dumpen.quote:
Ik heb nog nooit een meisje geslagen en zal dat ook nooit doen. In ieder geval om haar pijn te doen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Heb je allang zelf gedaan man, daarom is ze weg.
Ja, vooral omdat je zo erg verliefd bent. De hoge pieken, maar ook de diepe dalen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:05 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Kutzooi ben nu al bang voor de dag dat ik gedumpt wordt/moet dumpen.
wtfquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:05 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Kutzooi ben nu al bang voor de dag dat ik gedumpt wordt/moet dumpen.
Ja, jeetje, dat moet echt wel supererg zijn geweest, zeg.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik kreeg echt nog wekenlang berichtjes dat ie me zo erg misdegvd zeg.
Ja true story men.quote:
hoeveel jaar terug was dat?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
dramaqueenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:09 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja true story men.
Ik ben echt bang voor mijn eigen ~feelings
Niets raars aan.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:09 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja true story men.
Ik ben echt bang voor mijn eigen ~feelings
Misdequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Haha wtfquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Misde_! Waarom zegt niemand daar iets van.
2 jaarquote:
Kan iemand misschien zo vriendelijk zijn om mij uit te leggen waarom deze 2 in godsnaam nog steeds geen seks hebben gehad?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Misde_! Waarom zegt niemand daar iets van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |