Zo flauw zijn wij weer niet. Lekker taxi.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:59 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Ook ik ken een geheelonthouder. Prima bob
Gewoon nooit 1 biertje of zo? Kan natuurlijk vanwege medicijnen of zo zijn, maar dan nog. Die drinken er ook sporadisch weleens een.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:59 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Het kan. Ik heb ook een vriend die soms Fanta Flugel drinkt, maar voor de rest nooit alcohol. Voor zo ver je dat mietendrankje van hem al alcohol kunt noemen.
Nee, dat lust hij niet. Hij mag het wel.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon nooit 1 biertje of zo? Kan natuurlijk vanwege medicijnen of zo zijn, maar dan nog. Die drinken er ook sporadisch weleens een.
Lust hij wel koffie?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:01 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, dat lust hij niet. Hij mag het wel.
Hij biedt het aan dus wie zijn wij om nee te zeggenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:00 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Zo flauw zijn wij weer niet. Lekker taxi.
Dan is het anders, maar hij blijft sowieso meestal in de kroeg in plaats van later op de avond mee te gaan naar de club. Alhoewel dat ook soms lekker is.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:02 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Hij biedt het aan dus wie zijn wij om nee te zeggenAllemaal potten voor brandstof en een drankje van ons.
Gewoon. Klinkt als een klein kind die alles wat een beetje bitterder is dan hij gewend is gelijk vies vindt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:02 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Weet ik veel. Wat is dat voor rare vraag?
Zal het eens vragen. Anders laat ik hem mijn sperma slikken, dan weten we het zeker.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon. Klinkt als een klein kind die alles wat een beetje bitterder is dan hij gewend is gelijk vies vindt.
Gatsie. Rokersspermaquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:06 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Zal het eens vragen. Anders laat ik hem mijn sperma slikken, dan weten we het zeker.
Oh, quote het bericht eens waarin ik dat zeg?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:07 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je maakt het wel spannend. Volgens jou ben ik een kettingroker.
Je bent altijd direct zo fel met je anti-rookcampagne. Alsof die paar sigaretten per week kwaad kunnen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh, quote het bericht eens waarin ik dat zeg?
Komt omdat ik het licht heb gezien.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:09 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je bent altijd direct zo fel met je anti-rookcampagne. Alsof die paar sigaretten per week kwaad kunnen.
Hoe lang ben je al clean?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Komt omdat ik het licht heb gezien.
Wel knap trouwens. Zijn niet veel mensen die dat op zo'n jonge leeftijd al lukken volgens mij.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Komt omdat ik het licht heb gezien.
Sinds eind juli, maar dan ook echt geen enkele sigaret meer aangeraakt, ook niet op feesten. Daarvoor rookte ik ook niet echt vast ofzoquote:
Goed bezig! En van de rest? Volgens mij pompt de morfine namelijk nog door je aderen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Sinds eind juli, maar dan ook echt geen enkele sigaret meer aangeraakt, ook niet op feesten. Daarvoor rookte ik ook niet echt vast ofzo.
Ja vastquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:13 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Goed bezig! En van de rest? Volgens mij pompt de morfine namelijk nog door je aderen.
Drink jij (regelmatig) of mag dat niet met je medicatie?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Wel knap trouwens. Zijn niet veel mensen die dat op zo'n jonge leeftijd al lukken volgens mij.
Ik ken ze niet iig.
Ja maar ik vind het opeens ontzettend smerig tot aan kokhalzen aan toequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Wel knap trouwens. Zijn niet veel mensen die dat op zo'n jonge leeftijd al lukken volgens mij.
Ik ken ze niet iig.
Mag wel.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:16 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Drink jij (regelmatig) of mag dat niet met je medicatie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |