Ben je er alweer een beetje overheen gekomen?quote:

Het is waarom zegt niemand daar wat van.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Misde_! Waarom zegt niemand daar iets van.

Helemaal niet, je kan gewoon 'iets ergens van zeggen'.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Het is waarom zegt niemand daar wat van.

toen was je 16?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Haha wtfHad het zelf niet eens gezien.
[..]
2 jaar

Waarom is het niet 'wat' in plaats van 'iets', wat is iets überhaupt? Je zegt wat niet 'iets'.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Helemaal niet, je kan gewoon 'iets ergens van zeggen'.
Het is "Het is "waarom zegt niemand daar wat van"", trouwens.

Ik kreeg m'n pik niet omhoog.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:13 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Kan iemand misschien zo vriendelijk zijn om mij uit te leggen waarom deze 2 in godsnaam nog steeds geen seks hebben gehad?

Pik je dat Vas?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik kreeg m'n pik niet omhoog.
Maar dat was omdat ik dronken was.
En ik dronk juist omdat ik anders m'n pik niet omhoog kreeg.

quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik kreeg m'n pik niet omhoog.
Maar dat was omdat ik dronken was.
En ik dronk juist omdat ik anders m'n pik niet omhoog kreeg.
 !
!

Hebben we natuurlijk al gehad maar dat zeggen we niet we gaan gewoon door met ruziemaken zodat we nog meer aanleiding hebben om te seksen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:13 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Kan iemand misschien zo vriendelijk zijn om mij uit te leggen waarom deze 2 in godsnaam nog steeds geen seks hebben gehad?

"Ik kan het ook gezellig hebben zonder alcohol?"quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:59 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Het kan. Ik heb ook een vriend die soms Fanta Flugel drinkt, maar voor de rest nooit alcohol. Voor zo ver je dat mietendrankje van hem al alcohol kunt noemen.

Had Richard_prf of Schenkie wel in die uitzending willen zien.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:20 schreef Nober het volgende:
Uiterlijk als obsessie
Sophie Hilbrand bezoekt deze week drie jonge mensen die obsessief bezig zijn met hun uiterlijk. René droomt van elfenoren en stalen tepels, Esther lijdt aan een Body Dismorphic Disorder en Jeroen loopt de deur van de cosmetisch arts plat.
René trekt veel bekijks met zijn uiterlijk. Hij zette zijn eerste tattoo toen hij twintig was. Nu, jaren later, is er bijna geen enkele plek op zijn lichaam niét getattoeërd. Zelfs zijn mond heeft hij met blauwe inkt bewerkt. Sophie Hilbrand is erbij als hij zijn allerlaatste tattoo op zijn gezicht laat zetten. Omdat er op zijn lijf bijna geen plek meer is, gaat René nu over tot de volgende stap. Hij is van plan zijn oren om te bouwen tot elfenoren en hij wil graag stalen tepels.
Lelijke vrouw
Sophie bezoekt ook Esther. Zij worstelt met een Body Dismorphic Disorder (BDD). Esther is door de ziekte extreem veel bezig met haar huid en haar. Als ze in de spiegel kijkt, ziet ze steevast een lelijke vrouw. Na intensieve therapie gaat het stukken beter, maar nog steeds beperkt BDD haar leven.
Botox
Tot slot spreekt Sophie met Jeroen (zie foto). Ook hij is obsessief bezig met zijn uiterlijke verschijning. Jeroen heeft een drukke baan en is met regelmaat in het Amsterdamse nachtleven te vinden. Om er toch fris en fruitig uit te zien, bezoekt hij de cosmetisch arts. Daar laat hij zich behandelen met botox, fillers en chemische peelings. Daarnaast mat hij zich drie ochtenden in de week af in de sportschool om in vorm te blijven.
20:25, Nederland 3, Je zal het maar zijn.

Zegt mij niks, kijk wel Opgelicht!? op 1.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Had Richard_prf of Schenkie wel in die uitzending willen zien.

Sowieso moeten ze eens een programma met dat soort figuren van hier maken.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Had Richard_prf of Schenkie wel in die uitzending willen zien.

quote:

Ik wil die beestenboel combo breken.quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:33 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ik ga denk ik binnenkort eens een foto van mezelf maken tijdens heb schijten en deze dan in Hoe zie je er nu uit? posten.

Ja.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:22 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Sowieso moeten ze eens een programma met dat soort figuren van hier maken.

Geil, dm ook een halfnaakte.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:24 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik wil die beestenboel combo breken.
[..]

Heb schijten? Is dat iets nieuws?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:24 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[..]

Dat heeft niets met dwc te maken, hoor.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:25 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
dwc poste iets lulligs en dan ben ik het kutwijf

Je lokte het uit, vandaar.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:25 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
dwc poste iets lulligs en dan ben ik het kutwijf

Maak gewoon een foto met die rat van je.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:24 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[..]

Vriendje van Hugsy?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maak gewoon een foto met die rat van je.

Je refereert hiermee toch niet aan zijn teckel of wel?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]

Ratjesquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]

quote:

Ruff Ryders' founders were initially famous for managing rappers DMX, Ma$e, Jay-Z and The Lox who became multi-platinum stars for Def Jam Recordings and Bad Boy Entertainment in the late-1990s. After DMX's success, the management company started its own label imprint through Interscope Records, and had success with releases from female rapper Eve, former Bad Boy Records group The L.O.X. and its main rapper Jadakiss, Drag-On, and newcomer Jin, winner of BET's 106 & Park freestyle MC battle competition. The Deans' nephew Swizz Beatz is the main producer for most of the acts on the roster. In 2001, Cassidy was signed to the label through Swizz Beatz along with Full Surface labelmate Yung Wun.quote:

Je moet tram 17 hebben hoorquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik ga tram 12 pakken hoor.
[..]? dWc is heel iets anders poeplap.

jij hebt een chihuahua op je kutquote:

Kusje.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:29 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
jij hebt een chihuahua op je kut

Eigenlijk TDR.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:28 schreef Nober het volgende:
[..]
Ruff Ryders' founders were initially famous for managing rappers DMX, Ma$e, Jay-Z and The Lox who became multi-platinum stars for Def Jam Recordings and Bad Boy Entertainment in the late-1990s. After DMX's success, the management company started its own label imprint through Interscope Records, and had success with releases from female rapper Eve, former Bad Boy Records group The L.O.X. and its main rapper Jadakiss, Drag-On, and newcomer Jin, winner of BET's 106 & Park freestyle MC battle competition. The Deans' nephew Swizz Beatz is the main producer for most of the acts on the roster. In 2001, Cassidy was signed to the label through Swizz Beatz along with Full Surface labelmate Yung Wun.
DMX, niet dWc.

Sry ik pijp nietquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik ga tram 12 pakken hoor.
[..]? dWc is heel iets anders poeplap.

Wat is optie C dan?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wie A zegt moet B zeggen.
En anders C. Of D.

Ik ben niet gediend van dit soort vragen meneertje koekepeertjequote:

Wat wil je als jij erbij bent. Iedereen een bolle broek enzoquote:

quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Ennnnnnn daar is VeerEli, wat heb je al uit meid?

double anal pls.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:35 schreef Nober het volgende:
[..]
En is optie D double vaginal of double anal of double penetration, sowieso iets dubbels.

Niet zoveel, want het is steenkoud in mijn huis. Dus heb een lekkere dikke trui aan, spijkerbroek en leeuwenpantoffels. Very sexy, huh?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Ennnnnnn daar is VeerEli, wat heb je al uit meid?

quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:36 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Wat wil je als jij erbij bent. Iedereen een bolle broek enzo

Lig je erbij zoals de 2e foto in je fobo ofzo?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Niet zoveel, want het is steenkoud in mijn huis. Dus heb een lekkere dikke trui aan, spijkerbroek en leeuwenpantoffels. Very sexy, huh?

Nee, daar heb ik geen trui aan en leeuwenpantoffels tochquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Lig je erbij zoals de 2e foto in je fobo ofzo?

Zonder haar niet?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:36 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Wat wil je als jij erbij bent. Iedereen een bolle broek enzo

ff checkenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Lig je erbij zoals de 2e foto in je fobo ofzo?

Niet op gelet, ik ga nog een keer kijkenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:38 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik geen trui aan en leeuwenpantoffels toch
 .
.

Zolang vas er maar is toch?quote:

pics!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Niet zoveel, want het is steenkoud in mijn huis. Dus heb een lekkere dikke trui aan, spijkerbroek en leeuwenpantoffels. Very sexy, huh?

nohquote:

Uitstekende keuze.quote:
Elektrische deken nu voor 19 euro bij Formido, op=op!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]

quote:

Ik vertrouw die shit niet.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:43 schreef Nober het volgende:
Elektrische deken nu voor 19 euro bij Formido, op=op!

bang om geëlektrocuteerd te worden?quote:

quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bang om geëlektrocuteerd te worden?
 Die rotdingen krijgen snel kortsluiting etc toch? Heb wel eens van die enge verhalen gehoord.
 Die rotdingen krijgen snel kortsluiting etc toch? Heb wel eens van die enge verhalen gehoord.

geen idee, nooit gehad. ik heb het vanzelf meestal al warm zatquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:48 schreef VeerEli het volgende:
[..]Die rotdingen krijgen snel kortsluiting etc toch? Heb wel eens van die enge verhalen gehoord.

Dit ja. Of een joekel doekel. Die dingen zijn echt baas.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ook niet, doe mij dan maar een kruik

een wat?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:49 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dit ja. Of een joekel doekel. Die dingen zijn echt baas.

quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:49 schreef 2NutZ het volgende:
Haha dit katje heeft echt downsyndroom
[ afbeelding ]

hee, jij hier?quote:

Sinos, zullen wij tegelijkertijd dWc anaal vernederen?quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |