Rechts naast de liften toch? (Vanaf het strand gezien) Die donkerrode parasols.quote:Op woensdag 21 november 2012 12:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Bij de rode stip
[ afbeelding ]
klopt, het restaurant ernaast is in oktober geloof failliet gegaanquote:Op woensdag 21 november 2012 16:21 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Rechts naast de liften toch? (Vanaf het strand gezien) Die donkerrode parasols.
[ afbeelding ]
Mijn ervaringen niet gelezen?quote:Op woensdag 21 november 2012 10:54 schreef BlackRhino het volgende:
Hopen dat het weer meevalt, maar dat is in zuiden (Playa de las americas) altijd wel goed geloof ik.
Welnee. Ik heb alleen maar toeristische dingen gedaan en het meeste kostte hetzij niks, hetzij weinig. Het duurste was de entree bij de piramides (11 euro), of - als-ie was gegaan - de kabelbaan op de Teide (25 euro).quote:Op woensdag 21 november 2012 11:18 schreef charmed_angel het volgende:
Volgend jaar willen weer 2 vrienden van ons mee, en dan doen we wel weer wat toeristische dingen, en dan heb je wel wat meer nodig dan 50 euro per dag ja
dan heb je niet alles gedaanquote:Op woensdag 21 november 2012 18:01 schreef k_man het volgende:
[..]
Welnee. Ik heb alleen maar toeristische dingen gedaan en het meeste kostte hetzij niks, hetzij weinig. Het duurste was de entree bij de piramides (11 euro), of - als-ie was gegaan - de kabelbaan op de Teide (25 euro).
Dus? Dan heb je garantie op goed weer, ofzo?quote:Op woensdag 21 november 2012 18:35 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Jep, maar ja, zit ruim een maand, zo niet 2 maanden, tussen?
Ik ben volwassen en redelijk bereisd.quote:Op woensdag 21 november 2012 18:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan heb je niet alles gedaan
Loro parque is entree 30 euro pp ofzo
Siam Parque ook iets van 30 euro pp
Kabelbaan teide idd 25 euro pp
Jungle park las aguilas 26 euro pp
Dagje la gomera 50 pp
Kameel rijden 15 euro geloof ik
De rest is allemaal wel gratis ja
Dat was wel heel erg gaaf! Had het niet willen missen...quote:Op woensdag 21 november 2012 18:10 schreef charmed_angel het volgende:
En dan heb ik het nog niet over jetski naar de kliffen van los gigantes, en de grottentocht die je kan doen (200 euro pp)
Wat is je probleem gozer? Lekker boeiend dat jij slecht weer had, als ik maar goed weer hebquote:Op woensdag 21 november 2012 19:25 schreef k_man het volgende:
[..]
Dus? Dan heb je garantie op goed weer, ofzo?
Beetje aardig blijven, maakt het forum veel leuker!quote:Op woensdag 21 november 2012 21:45 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Wat is je probleem gozer? Lekker boeiend dat jij slecht weer had, als ik maar goed weer heb
Ik ben ook volwassen, maar wat ik op heb genoemd zijn echt wel toeristische dingen die bijna alle toeristen wel doen als ze op Tenerife zijnquote:Op woensdag 21 november 2012 19:26 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik ben volwassen en redelijk bereisd.
50 euro is best goedkoop, een hele dag he incl lunch en vervoerquote:Op woensdag 21 november 2012 20:32 schreef Lemans24 het volgende:
Een dagje naar La Gomera voor 50 euro? Dat lijkt me nogal kort en relatief duur dan.
Maar die jetskit tochten zien er gaaf uit! Al voor 108 euro (2 uur) of 162 euro (3,5 uur) gevonden via google...
Ja maar jij zat in het Noordenquote:Op woensdag 21 november 2012 19:25 schreef k_man het volgende:
[..]
Dus? Dan heb je garantie op goed weer, ofzo?
Ja wij hebben het dus niet gedaan, omdat we het te duur vonden...quote:Op woensdag 21 november 2012 20:26 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat was wel heel erg gaaf! Had het niet willen missen...
Volgend jaar maart naar Gran Canaria, kijken of het heel anders is...
Ja die prijzen kunnen ook ja, maar dan was het geloof ik met z'n tweetjes op 1 jetski. Alleen op een jetski is duurderquote:Op woensdag 21 november 2012 20:32 schreef Lemans24 het volgende:
Een dagje naar La Gomera voor 50 euro? Dat lijkt me nogal kort en relatief duur dan.
Maar die jetskit tochten zien er gaaf uit! Al voor 108 euro (2 uur) of 162 euro (3,5 uur) gevonden via google...
Volgens mij waren die prijzen voor de jetski safari's voor 2 personen op 1 jetski.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:32 schreef Lemans24 het volgende:
En heb je dat? Daar lijk je namelijk nogal zeker van te zijn.quote:Op woensdag 21 november 2012 21:45 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Wat is je probleem gozer? Lekker boeiend dat jij slecht weer had, als ik maar goed weer heb
Kom op, dat zijn de dingen die je doet als je met kinderen gaat, omdat ze niet wéér naar een kerk of een museum willen en ze nog geen trekkings aankunnen. Je gaat toch geen vliegreis naar een prachtig eiland maken om naar een of ander zwemparadijs te gaan? Of om je op een geïmporteerde kameel te laten hijsen? Een kameeltocht is best tof om een keer te doen, maar dan moet je met zo'n beest een paar dagen de Sahara intrekken.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben ook volwassen, maar wat ik op heb genoemd zijn echt wel toeristische dingen die bijna alle toeristen wel doen als ze op Tenerife zijn
nee niet mee eens, maar goed. Meningen verschillenquote:Op woensdag 21 november 2012 23:30 schreef k_man het volgende:
[..]
Kom op, dat zijn de dingen die je doet als je met kinderen gaat, omdat ze niet wéér naar een kerk of een museum willen en ze nog geen trekkings aankunnen. Je gaat toch geen vliegreis naar een prachtig eiland maken om naar een of ander zwemparadijs te gaan? Of om je op een geïmporteerde kameel te laten hijsen? Een kameeltocht is best tof om een keer te doen, maar dan moet je met zo'n beest een paar dagen de Sahara intrekken.
De prijzen die ik noemde, zijn voor éénpersoons jetski's. Tweepersoons zijn blijkbaar nog een heel stuk lager.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja wij hebben het dus niet gedaan, omdat we het te duur vonden...
Maar misschien dat we het volgend jaar toch gaan doen
Ik hoor er veel goede verhalen over
[..]
Ja die prijzen kunnen ook ja, maar dan was het geloof ik met z'n tweetjes op 1 jetski. Alleen op een jetski is duurder
Ga eens naar Florida en probeer vol te houden níet naar attractie- en waterparken te gaanquote:Op woensdag 21 november 2012 23:51 schreef k_man het volgende:
Laten we zeggen dat kind zijn niet gebonden is aan leeftijd.
quote:Op woensdag 21 november 2012 23:51 schreef k_man het volgende:
Laten we zeggen dat kindsaai zijn niet gebonden is aan leeftijd.
vrienden zaten laatst te klagen dat het te hoog is, volgens mij rond de 1,25quote:Op zondag 25 november 2012 18:52 schreef BlackRhino het volgende:
huidige benzineprijs is op Tenerife?
Ja daarom klagen zequote:Op zondag 25 november 2012 18:58 schreef BlackRhino het volgende:
Oei, aardig gestegen dan. Vorig jaar mei zat het nog op 97 cent!
ja 24 euro voor een slof Marlboro. Maar er zijn sloffen vanaf 15 euro (ander merk)quote:Op zondag 25 november 2012 19:00 schreef BlackRhino het volgende:
Is tabak er ook goedkoper? Niet dat ik zelf rook, maar vriendinlief wel.
Nou iedereen gaat juist meer roken als ze op Tenerife zijnquote:Op zondag 25 november 2012 19:09 schreef BlackRhino het volgende:
Da's nie duur... ach ze kan beter eens stoppen met die zooi
nee gelukkig nietquote:
Tuurlijk weet ik dat. Ik ben nog maar drie weken terug.quote:Op zondag 25 november 2012 18:52 schreef BlackRhino het volgende:
Weet iemand wat de huidige benzineprijs is op Tenerife?
Wilde ik net zeggen.quote:Op zondag 25 november 2012 19:09 schreef BlackRhino het volgende:
Da's nie duur... ach ze kan beter eens stoppen met die zooi
Nu (maandag 26-11) even minder goede verwachtingen.quote:Op maandag 26 november 2012 01:42 schreef Ugur het volgende:
Hoe is het weer in december? Valt er nog te zwemmen of is het al kouder?
Zat over te vinden op Google. 20-25 graden, 's avonds wel kouder. Zeewatertemperatuur rond de 20. In het zuid-westen heb je de meeste kans op droog en warm weer.quote:Op maandag 26 november 2012 01:42 schreef Ugur het volgende:
Hoe is het weer in december? Valt er nog te zwemmen of is het al kouder?
Mooi om te zien hoe de Teide de wolken tegenhoudt..quote:Op maandag 26 november 2012 08:24 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Nu (maandag 26-11) even minder goede verwachtingen.
Hier ook goed te zien: http://wolken.buienradar.nl/ce
Ik vraag me altijd af waar die temperaturen gemeten worden.quote:Op maandag 26 november 2012 10:51 schreef Snoopyfrl het volgende:
Hier een weersverwachting voor de komende week:
http://www.eltiempo.es/los-cristianos.html
Staat er luid en duidelijk bij: Los Cristianos...quote:Op maandag 26 november 2012 10:52 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af waar die temperaturen gemeten worden.
Op Gran Canaria is het zo dat de weersverwachtingen vaak van het weerstation Las Palmas komen, dat in het noorden ligt en waar het zo'n 7 graden scheelt met het zuiden.
Hmm.. teveel druppeltjes naar mijn smaakquote:Op maandag 26 november 2012 10:51 schreef Snoopyfrl het volgende:
Hier een weersverwachting voor de komende week:
http://www.eltiempo.es/los-cristianos.html
Dat zegt helaas niks.quote:Op maandag 26 november 2012 11:17 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Staat er luid en duidelijk bij: Los Cristianos...
doe niet zo kinderachtig. Ik weet niet wat jij hebt hoor, maar je kan ook normaal reageren.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:03 schreef k_man het volgende:
Hoe kan dat nou, joh? Je zou toch prachtig weer krijgen?
ja en dat is irritant, net als sommige vorige antwoorden van hemquote:Op woensdag 28 november 2012 00:03 schreef Lemans24 het volgende:
Het sarcasme van k_man droop er toch vanaf?
Idd niet kinderachtig
Gelukkig ben ik niet de enige.quote:Op woensdag 28 november 2012 00:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja en dat is irritant, net als sommige vorige antwoorden van hem
Minder weer hè op die foto's? Balen man.quote:
Heerlijke foto's, super dat je zo'n fijne vakantie hebt gehad!quote:Op zondag 13 januari 2013 14:19 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Minder weer hè op die foto's? Balen man.
Wij hadden 11 dagen lang volgas zon en elke dag 25-26 graden![]()
Was zeer geslaagd mensen, nu alweer heimwee.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Einde vakantie helaas
[ afbeelding ]
Dit jaar weer
Fijn dat je mooi weer hebt gehadquote:Op zondag 13 januari 2013 14:19 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Minder weer hè op die foto's? Balen man.
Wij hadden 11 dagen lang volgas zon en elke dag 25-26 graden![]()
En niet alleen in het zuiden, ook aan de noord kant.
Was zeer geslaagd mensen, nu alweer heimwee.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Einde vakantie helaas
[ afbeelding ]
Dit jaar weer
Betaalt hij je vlucht ook? Da's de grootste mep...quote:Op zondag 13 januari 2013 14:24 schreef BlackRhino het volgende:
Wel vreemd hoor, om rond Kerst daar rond te lopen met de zon die een pit in je reet brandt. Kerstgevoel ook helemaal niet gehad eigenlijk. Dit jaar wil ik weer in december gaan, en misschien van de zomer nog een paar dagen. Heb namelijk een Nederlandse man leren kennen die vorig jaar een B&B heeft geopend. Hij had nog geen website en vroeg of ik die wilde maken. Ter betaling mag ik 10 dagen bij hem verblijven
Met Condor vlieg je voor 300 euro pp op en neer anders...quote:Op zondag 13 januari 2013 15:20 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Betaalt hij je vlucht ook? Da's de grootste mep...
El Cine is een heel leuk restaurant idd! Bedankt voor de tip, we hebben hier heerlijk gegeten!quote:Op woensdag 21 november 2012 11:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
...
In Los Christianos is er een klein lokaal restaurantje. El Cine, je kan er komen via een klein steegje naast de apotheekHele kleine menukaart, maar je krijgt er veel! Ga niet op zondag, want dan kans dat de rij tot aan het strand staat
Alle locals gaan daar dan eten
(en waar Locals eten, daar is het altijd goed
)
...
Ja hebben we ook eens gegeten, was heerlijk ookquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:40 schreef tomic het volgende:
[..]
El Cine is een heel leuk restaurant idd! Bedankt voor de tip, we hebben hier heerlijk gegeten!
Tip van ons en ons Belgische hotel meisje... Nejon de las Tapas is een leuk tapas restaurant in Las Americas bij de winkelstraten van Pueblo Canario. Lokaal 204 is het. Vraag dat daar en ze weten waar je moet zijn. (niet een toerist vragen natuurlijk
)
Dat is iets wat ik dus echt niet doe op vakantie..... chinees etenquote:Op donderdag 17 januari 2013 15:11 schreef WooZ het volgende:
Meeste restaurants in Playa de las Americas zijn ronduit prut. Al die teppanyaki etc. zijn veredelde fastfood restaurants voor veel te veel geld.
Enige waar ik positief verrast over was was een klein chinees restaurantje; veel keus én goedkoop én lekker, tegenover ons hotel was dat:
http://maps.google.nl/?ll(...)bp=12,105.38,,0,0.93
Daguitje naar de Masca Valley is ook zeker goed te doen, ook wandelingen in Teide zijn natuurlijk aan te raden
jij snapt mijn punt niet geloof ikquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:24 schreef k_man het volgende:
Ja, je kunt in Nederland ook Spaans eten, dus doe ik op Tenerife ook niet.
Er is of course wel een verschil tussen Chinees eten en de afhaalchinees in NL...quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is iets wat ik dus echt niet doe op vakantie..... chinees eten
Kan ik thuis ook....
Ik heb het over alle soorten Chinees in Nederlandquote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:30 schreef WooZ het volgende:
[..]
Er is of course wel een verschil tussen Chinees eten en de afhaalchinees in NL...
Dit was mijn eigen ervaring tenminste van vorig jaar, toen ik 250 euro per persoon zonder bagage betaalden ;p.quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:52 schreef BlackRhino het volgende:
Het liefst zonder natuurlijk. Nee, wist ik niet. Zoals in mijn andere topic al zei, ik heb een kennis met een eigen B&B op Tenerife en die zei dat Ryanair tickets begin december altijd goedkoop zijn....
Maar het probleem is, ik wil dus nu al een particuliere villa reserveren voor december, maar ik heb dus geen idee wat het aanbod wordt qua vliegtickets. Best lastig...
Ongeveer besteden? Tja, met Ryanair schijn je voor rond de 120/150 euro retour al klaar te kunnen zijn.
En samen boeken? Bijv. via Eliza was here? Dan heb je er ook nog een autootje bij.quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:52 schreef BlackRhino het volgende:
Maar het probleem is, ik wil dus nu al een particuliere villa reserveren voor december, maar ik heb dus geen idee wat het aanbod wordt qua vliegtickets. Best lastig...
De vlucht Madrid - Tenerife South wordt voortaan uitgevoerd door Iberia Express, op de site van Iberia vind ik eigenlijk alleen vluchten van Vueling.quote:Op zondag 10 maart 2013 14:29 schreef md89 het volgende:
Iemand enig idee of Iberia nog op Tenerife South vliegt? Bij elke site (inclusief die van Iberia zelf) krijg ik als ik zoek Amsterdam - Tenerife South (Reina Sofia) als resultaat Tenerife North. Afgelopen september nog met Iberia op Tenerife South gevlogen met overstap in Madrid maar nu is er geen vlucht meer te vinden.
Ah dankje! Die hebben ook een aparte site..dat verklaart een hoop!quote:Op zondag 10 maart 2013 22:35 schreef lokpokken het volgende:
[..]
De vlucht Madrid - Tenerife South wordt voortaan uitgevoerd door Iberia Express, op de site van Iberia vind ik eigenlijk alleen vluchten van Vueling.
Gold car? Die hebben volgens mij geen restricties.quote:Op maandag 11 maart 2013 00:10 schreef ejfaar het volgende:
Iemand een idee bij welke maatschappij je een auto kunt huren als je minder dan een kaar je rijbewijs hebt?
En wat kost een ticket om naar de top van de vulkaan te mogen?
Niets. Je moet er alleen op tijd bij zijn, want het aantal plaatsen is beperkt.quote:Op maandag 11 maart 2013 00:10 schreef ejfaar het volgende:
En wat kost een ticket om naar de top van de vulkaan te mogen?
Moet minimaal een jaar rijbewijs hebben en 21 zijn. Voldoe aan beiden nietquote:Op maandag 11 maart 2013 00:17 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Gold car? Die hebben volgens mij geen restricties.
Is dat vanuit thuis al te reserveren toevallig?quote:Op maandag 11 maart 2013 00:21 schreef k_man het volgende:
[..]
Niets. Je moet er alleen op tijd bij zijn, want het aantal plaatsen is beperkt.
Ja, dat kan hier. Sterker; als je dat niet doet, is de kans levensgroot dat alles al vol zit. Je kunt op de site zien dat het nu al tot begin april is volgeboekt.quote:Op maandag 11 maart 2013 00:23 schreef ejfaar het volgende:
Is dat vanuit thuis al te reserveren toevallig?
Dan ga je wandelen. De kabelbaan is trouwens niet gratis. De permit wel.quote:Ik twijfel alleen over de kabelbaan. Ben al bang als ik er een filmpje van kijk
quote:Op maandag 11 maart 2013 00:47 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, dat kan hier. Sterker; als je dat niet doet, is de kans levensgroot dat alles al vol zit. Je kunt op de site zien dat het nu al tot begin april is volgeboekt.
[..]
Dan ga je wandelen. De kabelbaan is trouwens niet gratis. De permit wel.
En Iberia trouwens gestopt met de route AMS - MAD, was overgedragen aan Iberia Express maar deze route is bij hun ook gestopt.quote:Op maandag 11 maart 2013 00:15 schreef md89 het volgende:
[..]
Ah dankje! Die hebben ook een aparte site..dat verklaart een hoop!
Super! Bedankt voor je hulpquote:Op maandag 11 maart 2013 14:39 schreef lokpokken het volgende:
[..]
En Iberia trouwens gestopt met de route AMS - MAD, was overgedragen aan Iberia Express maar deze route is bij hun ook gestopt.
Je kunt eventueel nog via Dusseldorf of Brussel gaan.
DUS-MAD wordt uitgevoerd door Iberia Express / Air Nostrum
BRU-MAD wordt uitgevoerd door Iberia
MAD-TFN wordt uitgevoerd door Iberia Express
Maar bij Iberia Express moet je ook nog 12 Euro per vlucht voor je koffer betalen.
ik denk dat je dat kan vergeten hoorquote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:46 schreef ejfaar het volgende:
Nog steeds geen autoverhuurmaatschappij voor een 20-jarige gevonden
Kreeg al het gevoel. Misschien een lokaal verhuurdsbedrijf.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik denk dat je dat kan vergeten hoor
die hebben ook regeltjesquote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:32 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Kreeg al het gevoel. Misschien een lokaal verhuurdsbedrijf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |