abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_181771369
quote:
17s.gif Op zaterdag 8 september 2018 13:22 schreef AlwaysHappy het volgende:
Wij zitten nu op Tenerife. Sinds woensdag. Nog een paar dagen te gaan. Wat een mooi eiland zeg O+ Wat foto's voor de geïnteresseerden *O*

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie foto's, dank je wel! En geniet van de rest van je vakantie, heerlijk eiland inderdaad.
pi_181774343
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 14:08 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

Mooie foto's, dank je wel! En geniet van de rest van je vakantie, heerlijk eiland inderdaad.
Dankjewel!
  maandag 17 september 2018 @ 13:06:14 #203
474780 oparico
Hoi, ik ben geen opa!
pi_181961784
Eind Oktober ga ik ook naar Tenerife!
Iemand nog suggesties voor activiteiten? En mooie duik/snorkelplekken op Tenerife
pi_181961885
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 13:06 schreef oparico het volgende:
Eind Oktober ga ik ook naar Tenerife!
Iemand nog suggesties voor activiteiten? En mooie duik/snorkelplekken op Tenerife
Waar op het eiland zitten jullie? Geen ervaring met duiken verder, maar sowieso paar plekken die ik je kan aanraden. Masca, El Teide, Los Gigantes zijn de grootste natuur aanraders. In het noord oosten zit ook nog een boel natuur waar we nog niet eens aan toegekomen zijn. Aan de westkant van het eiland (bij Playa de las Americas bv) heb je een enorm lange boulevard, vond ik vooral 's avonds erg mooi. Helemaal bij zonsondergang.
pi_199741732
Deze maar eens een schop geven :P

Eind september 11 dagen Tenerife geboekt. Lang getwijfeld tussen Puerto de la Cruz en het zuiden. Het is uiteindelijk toch het zuiden geworden (Costa Adeje). Lekker ruim appartement. Ook van plan om een auto te gaan huren, waarschijnlijk via Sunny Cars (daar lees ik veel positieve ervaringen over, met name over de all-in prijs).

Tips voor leuke activiteiten/hotspots/restaurants etc. zijn natuurlijk altijd welkom :)
  Moderator vrijdag 4 juni 2021 @ 14:30:53 #206
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_199742928
Voor een onvergetelijk ontbijt met de locals:

Casa Chano
https://maps.app.goo.gl/Bk2mPjdwEwhGnS6v6

Beste plek om te lunchen/dineren (aanschuiven aan lange tafels) na wandeling op de vulkaan volgens de locals:

Restaurante El Pariente
https://maps.app.goo.gl/UUtAjR7XHxpfxosN8

Denk in beide gevallen aan enorme hoeveelheden uitstekend vlees.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_199749887
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 12:31 schreef tompsv18 het volgende:
Deze maar eens een schop geven :P

Eind september 11 dagen Tenerife geboekt. Lang getwijfeld tussen Puerto de la Cruz en het zuiden. Het is uiteindelijk toch het zuiden geworden (Costa Adeje). Lekker ruim appartement. Ook van plan om een auto te gaan huren, waarschijnlijk via Sunny Cars (daar lees ik veel positieve ervaringen over, met name over de all-in prijs).

Tips voor leuke activiteiten/hotspots/restaurants etc. zijn natuurlijk altijd welkom :)
Tip voor auto huren

Autoreisen. Altijd goede auto’s.
Toen ik daar woonde en we hadden een wat grotere auto nodig, kozen we altijd voor autoreisen
pi_199749920
En in parque la Reina (10 minuten van los cristianos) mijn oude woonplaats :) daar zit servelyn! Heerlijk en goedkoop eten O+ Eigenaar komt uit het noorden, dus echt Canarisch restaurant

Wat mis ik ze O+ En het eten ....
pi_199749975
Ik sla Tenerife over dit jaar. Dit jaar gran canaria. Op bezoek bij vrienden en familie.

Maar volgend jaar zeker een weekje Tenerife. Met abuelo gaat niet heel goed, dus misschien in najaar. #m
pi_199751217
Ik ga helemaal nergens heen. Vorig jaar met corona wel naar Fuerteventura gegaan, was toch echt veel minder leuk.
-Winkels mochten open zijn, maar 90% was dicht.
-Overal mondkapjes, zelfs buiten langs het zwembadt otdat je stil zit, en in het restaurant totdat je stil zit (en de kok draagt hem onder zijn kin).
-Zelfs buiten attracties waren dicht ookal had dat niet gehoeven.
-Buffetten bestaan niet meer als je all inclusive hebt.
Enz enz. Nee ik wacht nog wel een jaartje, helaas :(
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_199751222
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 00:04 schreef Mazikeen het volgende:

[..]

Tip voor auto huren

Autoreisen. Altijd goede auto’s.
Toen ik daar woonde en we hadden een wat grotere auto nodig, kozen we altijd voor autoreisen
En waarom niet cicar? Zelf heb ik die elke keer gedaan, zeer goede ervaringen mee, en zijn volgens mij ook de grootste op alle canarische eilanden.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_199751313
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 07:23 schreef DX11 het volgende:

[..]

En waarom niet cicar? Zelf heb ik die elke keer gedaan, zeer goede ervaringen mee, en zijn volgens mij ook de grootste op alle canarische eilanden.
Ja geen idee. Ik heb er 2 keer gehuurd en was gewoon duurder

Altijd autoreisen of orcar (is hetzelfde)
pi_199751322
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 07:21 schreef DX11 het volgende:
Ik ga helemaal nergens heen. Vorig jaar met corona wel naar Fuerteventura gegaan, was toch echt veel minder leuk.
-Winkels mochten open zijn, maar 90% was dicht.
-Overal mondkapjes, zelfs buiten langs het zwembadt otdat je stil zit, en in het restaurant totdat je stil zit (en de kok draagt hem onder zijn kin).
-Zelfs buiten attracties waren dicht ookal had dat niet gehoeven.
-Buffetten bestaan niet meer als je all inclusive hebt.
Enz enz. Nee ik wacht nog wel een jaartje, helaas :(
Langzaam aan gaat alles open.ze verwachten 1 juli.

Mondkapje nog wel verplicht maar niet meer op het strand of zwembad of in restaurant. Alleen als je gaat lopen.

All inclusive is gewoon weer all inclusive alleen je mag niet zelf meer opscheppen. Dat vind ik zelfs beter, want er bestaan heeeel veel vieze mensen

Canarische eilanden heeft een Corona stoplicht. Zal hem zo even plaatsen
pi_199751337
Bruin stoplicht
Dit keer heeft geen enkel eiland te maken met een bruin stoplicht (nivel de alerta 4) hebben. Dat betekent o.a. eiland-lockdown (niemand mag eiland verlaten of inreizen), avondklok 22-6 uur, groepsgrootte 2 personen, horeca voor 18 uur dicht maar alleen buiten (50%) en max 4 pers aan tafels, niet-essentiële winkels voor 18 uur dicht.

Rood stoplicht
Dit keer heeft geen enkele eiland te maken met een rood stoplicht (nivel de alerta 3). Dat betekent o.a. een eiland-lockdown (een negatieve coronatest-uitslag is verplicht) , avondklok 23-6 uur, groepsgrootte 4 personen (behalve samenwonenden), horeca voor 23 uur dicht maar alleen buiten (50%) max. 4 pers. aan tafels.

Oranje stoplicht
De eilanden Gran Canaria, Tenerife, Lanzarote, La Graciosa en El Hierro hebben een oranje stoplicht (nivel de alerta 2). Dat betekent o.a. avondklok 23-6 uur, groepsgrootte 6 personen (behalve samenwonenden), horeca voor 23 uur dicht maar binnen (50%) en buiten (75%) max. 6 pers. aan tafels op terras en max. 4 pers. binnen, aan de bar max. 2 pers.

Groen stoplicht
De eilanden La Gomera, La Palma en Fuerteventura hebben een groen stoplicht (nivel de alerta 1). Dat betekent o.a. avondklok 00-6 uur, groepsgrootte 10 personen (behalve samenwonenden), horeca voor 00 uur dicht maar binnen (75%) en buiten (100%) open max. 10 pers. aan tafels buiten en 6 pers. binnen, aan de bar max. 4 pers.
pi_199751342
Alleen geldt de avondklokken niet meer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')