Mooie foto's, dank je wel! En geniet van de rest van je vakantie, heerlijk eiland inderdaad.quote:Op zaterdag 8 september 2018 13:22 schreef AlwaysHappy het volgende:
Wij zitten nu op Tenerife. Sinds woensdag. Nog een paar dagen te gaan. Wat een mooi eiland zegWat foto's voor de geïnteresseerden
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dankjewel!quote:Op zaterdag 8 september 2018 14:08 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Mooie foto's, dank je wel! En geniet van de rest van je vakantie, heerlijk eiland inderdaad.
Waar op het eiland zitten jullie? Geen ervaring met duiken verder, maar sowieso paar plekken die ik je kan aanraden. Masca, El Teide, Los Gigantes zijn de grootste natuur aanraders. In het noord oosten zit ook nog een boel natuur waar we nog niet eens aan toegekomen zijn. Aan de westkant van het eiland (bij Playa de las Americas bv) heb je een enorm lange boulevard, vond ik vooral 's avonds erg mooi. Helemaal bij zonsondergang.quote:Op maandag 17 september 2018 13:06 schreef oparico het volgende:
Eind Oktober ga ik ook naar Tenerife!
Iemand nog suggesties voor activiteiten? En mooie duik/snorkelplekken op Tenerife
Tip voor auto hurenquote:Op vrijdag 4 juni 2021 12:31 schreef tompsv18 het volgende:
Deze maar eens een schop geven![]()
Eind september 11 dagen Tenerife geboekt. Lang getwijfeld tussen Puerto de la Cruz en het zuiden. Het is uiteindelijk toch het zuiden geworden (Costa Adeje). Lekker ruim appartement. Ook van plan om een auto te gaan huren, waarschijnlijk via Sunny Cars (daar lees ik veel positieve ervaringen over, met name over de all-in prijs).
Tips voor leuke activiteiten/hotspots/restaurants etc. zijn natuurlijk altijd welkom
En waarom niet cicar? Zelf heb ik die elke keer gedaan, zeer goede ervaringen mee, en zijn volgens mij ook de grootste op alle canarische eilanden.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 00:04 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Tip voor auto huren
Autoreisen. Altijd goede auto’s.
Toen ik daar woonde en we hadden een wat grotere auto nodig, kozen we altijd voor autoreisen
Ja geen idee. Ik heb er 2 keer gehuurd en was gewoon duurderquote:Op zaterdag 5 juni 2021 07:23 schreef DX11 het volgende:
[..]
En waarom niet cicar? Zelf heb ik die elke keer gedaan, zeer goede ervaringen mee, en zijn volgens mij ook de grootste op alle canarische eilanden.
Langzaam aan gaat alles open.ze verwachten 1 juli.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 07:21 schreef DX11 het volgende:
Ik ga helemaal nergens heen. Vorig jaar met corona wel naar Fuerteventura gegaan, was toch echt veel minder leuk.
-Winkels mochten open zijn, maar 90% was dicht.
-Overal mondkapjes, zelfs buiten langs het zwembadt otdat je stil zit, en in het restaurant totdat je stil zit (en de kok draagt hem onder zijn kin).
-Zelfs buiten attracties waren dicht ookal had dat niet gehoeven.
-Buffetten bestaan niet meer als je all inclusive hebt.
Enz enz. Nee ik wacht nog wel een jaartje, helaas
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |