Ik ben naar boven gelopen toen ik er was eind september, was op 25 september om precies te zijn en prima te doenquote:Op maandag 15 oktober 2012 08:33 schreef k_man het volgende:
Voor de duidelijkheid: ik weet dat je het laatste stuk alleen kunt lopen. Ik bedoelde de keuze tussen het eerste stuk met de kabelbaan doen, of ook lopend. Dat laatste schijnt 4 à 5 uur te duren, maar ik was benieuwd of iemand hier dat gedaan heeft.
En hiken kan er ook heel goed.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:47 schreef lezzer het volgende:
Ik ga echt niet naar Tenerife voor de culurele belevenis hoor
Typisch altijd dat mensen menen dat ze voor een ander kunnen invullen hoe de vakantie moet verlopen. Ik kom naar Tenerife om op m'n luie bips in de zon te liggen en dat kan daar heel goed
Tof. Dus wat jou betreft is die zeven uur wandeltijd en die 'extreem zwaar' classificatie overdreven?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:18 schreef WooZ het volgende:
Vwb die hike naar boven: Op 25 september om 7u vanuit het hotel in het donker aangereden, om 8u was het licht en om 8:25u aangekomen en direct vertrokken vanaf de parkeerplaats (4km verderer tov de kabelbaan). We zijn in 1 ruk naar boven gelopen, kwamen om 12:15u volgens mij aan bij de ingang voor het poortje naar de top. Hadden een permit voor 15u maar na enig lieftallig vragen of we gelijk doormochten was dit geen probleemStonden denk ik om 13.30u op de top, 20 min. terug lopen, kabelbaan naar beneden genomen, gelift terug naar de auto en tegen 16u waren we weer terug bij het hotel
quote:Op maandag 29 oktober 2012 03:26 schreef k_man het volgende:
Shit... er worden voor komende week buien en onweer voorspeld.
Dat is inderdaad wat overdreven. Iedereen <60 jaar met een normaal postuur zonder cardiopulmonale comorbiditeit kan die wandeling lopen. Als je op tijd vertrekt heb je feitelijk de hele dag (zeg van half 9 tot drie), en dat is prima te doen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:56 schreef k_man het volgende:
[..]
Tof. Dus wat jou betreft is die zeven uur wandeltijd en die 'extreem zwaar' classificatie overdreven?
Waar zit je? Van het weerbericht moet je je niet al te veel aantrekken, dat kan ook gewoon een onweersbui op de late avond zijn terwijl het overdag warm en zonnig is.quote:Op maandag 29 oktober 2012 03:26 schreef k_man het volgende:
Zie filmpjes met behoorlijk slecht weer op http://www.rtvc.es.quote:Op maandag 29 oktober 2012 03:26 schreef k_man het volgende:
Volgens die site was er afgelopen dinsdag zelfs een officieel weeralarm (code oranje) uitgegeven vanwege het weer. Dinsdag was mijn eerste volle dag op Tenerife (maandagavond aangekomen). Ik heb 's ochtends boodschappen gedaan in de plaatselijke supermarkt (Hola supermercado! Telebancos por aqui?) en 's middags wilde ik een leuk stadje bezoeken.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:34 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Zie filmpjes met behoorlijk slecht weer op http://www.rtvc.es.
Hoe is het bij jou? Hoor dat het nog slechter gaat worden dan eerst voorspeld was.
10 dagen voor 450 ppquote:Op woensdag 21 november 2012 11:00 schreef BlackRhino het volgende:
Duur? Valt reuze mee. Ik ga van 14 december t/m 24 december en heb voor 2 personen totaal net geen 900 euro betaald, appartementen op logies basis, dus zelf eten maken (of natuurlijk uit eten).
Ja maar wij komen al 10 jaar lang op Tenerife, dat hebben we allemaal al gezien.quote:Op woensdag 21 november 2012 11:16 schreef BlackRhino het volgende:
50 euro is wel weinig per dag... aangezien je ook nog dingen gaat doen zoals auto huren, dolfijnentocht, Loro Parcue... etc etc
Vrienden van ons werken bij Restaurante Bahia Beach , het restaurant met de rode parasols, dus wij gaan daar standaard eten. Dat is bij Puerto Colonquote:Op woensdag 21 november 2012 11:20 schreef BlackRhino het volgende:
40 euro voor 3 dagen? Damn ik heb echt goed zitten zoeken en de goedkoopste die ik kon vinden was 95 euro voor 5 dagen, wel een wat luxere auto (Focus 2).
Cool, al 10 jaar lang? Dat is wel chique, dat je daar familie en kennissen heb![]()
Dan kun je vast wel wat tips geven, in de vorm van waar we lekker kunnen eten in Los Cristianos / Playa de las Americas
We willen ook naar de bananenplantage nabij Playa de Las Americas, schijnt wel grappig te zijn.
Cafe Tini: https://www.facebook.com/(...)855827319509?fref=tsquote:Op woensdag 21 november 2012 11:33 schreef BlackRhino het volgende:
Thanks charmed_angel, heb het op m'n lijstje erbij gezet. Zeker handig deze tips.
En wat is jouw ervaring met het weer op Tenerife (en dan met name zuiden) in december?
Wij zijn drie keer begin januari geweest, altijd geweldig weer getroffen. Meestal zo rond de 25 graden.quote:Op woensdag 21 november 2012 11:33 schreef BlackRhino het volgende:
Thanks charmed_angel, heb het op m'n lijstje erbij gezet. Zeker handig deze tips.
En wat is jouw ervaring met het weer op Tenerife (en dan met name zuiden) in december?
Ik wil ook een keer naar Gran Canaria, maar ik krijg mijn man niet meequote:Op woensdag 21 november 2012 11:33 schreef lezzer het volgende:
www.autoreisen.es. Gebutste wagens, maar je hoeft je dan ook niet druk te maken over de verzekering. Spotgoedkoop, geen gezeik.![]()
Wij gaan in januari weer naar Gran Canaria denk ikToch net wat zuidelijker.
Wij gaan zo'n beetje om en om. 1x per jaar naar Tenerife,1x per jaar naar Gran Canaria.quote:Op woensdag 21 november 2012 11:38 schreef charmed_angel het volgende:
Maar wil wel eens weten hoe het op Gran Canaria is, of Lanzarote
Ja die Russen, het worden er steeds meerquote:Op woensdag 21 november 2012 11:40 schreef lezzer het volgende:
[..]
Wij gaan zo'n beetje om en om. 1x per jaar naar Tenerife,1x per jaar naar Gran Canaria.
Ik weet eigenlijk niet wat ik fijner vind. Op Tenerife zitten meer Russen
Wij vinden Maspalomas heel erg fijn, komen al jaren in hetzelfde hotel.
De restaurantjes vinden ze niet zo coolquote:
Ja, ik baal zelf altijd dat ik dat ergerlijk vindquote:Op woensdag 21 november 2012 11:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja die Russen, het worden er steeds meer
Ja, helemaal in het zuiden. Het Costa Adeje van GC zeg maar.quote:Maspalomas zit op Gran Canaria?
Is het hier? https://maps.google.com/m(...)ach&t=m&z=17&iwloc=Bquote:Op woensdag 21 november 2012 11:57 schreef charmed_angel het volgende:
Is ook niet echt een adres, centro commercial is het
Bij de rode stipquote:Op woensdag 21 november 2012 12:01 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Is het hier? https://maps.google.com/m(...)ach&t=m&z=17&iwloc=B
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |