10 dagen voor 450 ppquote:Op woensdag 21 november 2012 11:00 schreef BlackRhino het volgende:
Duur? Valt reuze mee. Ik ga van 14 december t/m 24 december en heb voor 2 personen totaal net geen 900 euro betaald, appartementen op logies basis, dus zelf eten maken (of natuurlijk uit eten).
Ja maar wij komen al 10 jaar lang op Tenerife, dat hebben we allemaal al gezien.quote:Op woensdag 21 november 2012 11:16 schreef BlackRhino het volgende:
50 euro is wel weinig per dag... aangezien je ook nog dingen gaat doen zoals auto huren, dolfijnentocht, Loro Parcue... etc etc
Vrienden van ons werken bij Restaurante Bahia Beach , het restaurant met de rode parasols, dus wij gaan daar standaard eten. Dat is bij Puerto Colonquote:Op woensdag 21 november 2012 11:20 schreef BlackRhino het volgende:
40 euro voor 3 dagen? Damn ik heb echt goed zitten zoeken en de goedkoopste die ik kon vinden was 95 euro voor 5 dagen, wel een wat luxere auto (Focus 2).
Cool, al 10 jaar lang? Dat is wel chique, dat je daar familie en kennissen heb![]()
Dan kun je vast wel wat tips geven, in de vorm van waar we lekker kunnen eten in Los Cristianos / Playa de las Americas
We willen ook naar de bananenplantage nabij Playa de Las Americas, schijnt wel grappig te zijn.
Cafe Tini: https://www.facebook.com/(...)855827319509?fref=tsquote:Op woensdag 21 november 2012 11:33 schreef BlackRhino het volgende:
Thanks charmed_angel, heb het op m'n lijstje erbij gezet. Zeker handig deze tips.
En wat is jouw ervaring met het weer op Tenerife (en dan met name zuiden) in december?
Wij zijn drie keer begin januari geweest, altijd geweldig weer getroffen. Meestal zo rond de 25 graden.quote:Op woensdag 21 november 2012 11:33 schreef BlackRhino het volgende:
Thanks charmed_angel, heb het op m'n lijstje erbij gezet. Zeker handig deze tips.
En wat is jouw ervaring met het weer op Tenerife (en dan met name zuiden) in december?
Ik wil ook een keer naar Gran Canaria, maar ik krijg mijn man niet meequote:Op woensdag 21 november 2012 11:33 schreef lezzer het volgende:
www.autoreisen.es. Gebutste wagens, maar je hoeft je dan ook niet druk te maken over de verzekering. Spotgoedkoop, geen gezeik.![]()
Wij gaan in januari weer naar Gran Canaria denk ikToch net wat zuidelijker.
Wij gaan zo'n beetje om en om. 1x per jaar naar Tenerife,1x per jaar naar Gran Canaria.quote:Op woensdag 21 november 2012 11:38 schreef charmed_angel het volgende:
Maar wil wel eens weten hoe het op Gran Canaria is, of Lanzarote
Ja die Russen, het worden er steeds meerquote:Op woensdag 21 november 2012 11:40 schreef lezzer het volgende:
[..]
Wij gaan zo'n beetje om en om. 1x per jaar naar Tenerife,1x per jaar naar Gran Canaria.
Ik weet eigenlijk niet wat ik fijner vind. Op Tenerife zitten meer Russen
Wij vinden Maspalomas heel erg fijn, komen al jaren in hetzelfde hotel.
De restaurantjes vinden ze niet zo coolquote:
Ja, ik baal zelf altijd dat ik dat ergerlijk vindquote:Op woensdag 21 november 2012 11:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja die Russen, het worden er steeds meer
Ja, helemaal in het zuiden. Het Costa Adeje van GC zeg maar.quote:Maspalomas zit op Gran Canaria?
Is het hier? https://maps.google.com/m(...)ach&t=m&z=17&iwloc=Bquote:Op woensdag 21 november 2012 11:57 schreef charmed_angel het volgende:
Is ook niet echt een adres, centro commercial is het
Bij de rode stipquote:Op woensdag 21 november 2012 12:01 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Is het hier? https://maps.google.com/m(...)ach&t=m&z=17&iwloc=B
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |