abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119457742
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 11:00 schreef BlackRhino het volgende:
Duur? Valt reuze mee. Ik ga van 14 december t/m 24 december en heb voor 2 personen totaal net geen 900 euro betaald, appartementen op logies basis, dus zelf eten maken (of natuurlijk uit eten ;) ).
10 dagen voor 450 pp
Ik heb van de zomer 17 dagen 550 euro pp betaald :)
Voor 100 euro meer 7 dagen extra, in Parque del Sol.

Zo fijn appartement, eigenlijk wil ik niks anders meer :+
Gratis internet, zelfs op de kamers O+

Maar voor ons is 900 euro op dit moment te duur. Schoonouders hebben een keer voor 600 euro (2 personen) 10 dagen op Tenerife gezeten. Dat is nog wel te doen.

En je moet ook 50 euro per dag rekenen, voor eten en drinken etc.
pi_119457907
50 euro is wel weinig per dag... aangezien je ook nog dingen gaat doen zoals auto huren, dolfijnentocht, Loro Parcue... etc etc ;)
pi_119457910
Maar idd het goedkoopste wat ik nu kan vinden in het zuiden is ¤ 1.081,50 totaal :)
In appartement Panorama voor 10 dagen. Vertrek 12-12 :P

Er was een site dat je erg goedkoop naar Tenerife kon vliegen. Weet alleen niet meer hoe die site heet. :|W
pi_119457919
Goed zoeken dan :P Ik zeg altijd maar, beter duur dan niet te koop!
pi_119457974
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 11:16 schreef BlackRhino het volgende:
50 euro is wel weinig per dag... aangezien je ook nog dingen gaat doen zoals auto huren, dolfijnentocht, Loro Parcue... etc etc ;)
Ja maar wij komen al 10 jaar lang op Tenerife, dat hebben we allemaal al gezien.
We huren meestal 3 dagen auto (voor 40 euro 3 dagen all inclusief) om even naar opa te gaan in de hoofdstad en kennissen in La Laguna :P

En Siam Park niet te vergeten!!! Dat is echt gaaf O+

Volgend jaar willen weer 2 vrienden van ons mee, en dan doen we wel weer wat toeristische dingen, en dan heb je wel wat meer nodig dan 50 euro per dag ja _O-
pi_119458019
Het wordt gewoon tijd dat ik weer een baan krijg :D
Dan kunnen we gewoon een appartementje kopen, die zijn nu is prijs verlaagd, niet normaal!

Kreeg vandaag weer een aanbieding via de mail, 30.000 euro voor een 3 kamer appartement in het zuiden O+

Pffffff ik wil er zo graag wonen :@
pi_119458024
40 euro voor 3 dagen? Damn ik heb echt goed zitten zoeken en de goedkoopste die ik kon vinden was 95 euro voor 5 dagen, wel een wat luxere auto (Focus 2).

Cool, al 10 jaar lang? Dat is wel chique, dat je daar familie en kennissen heb :Y Waar huren jullie dan meestal een appartement? En wat is jouw ervaring met het weer op Tenerife (en dan met name zuiden) in december?

Dan kun je vast wel wat tips geven, in de vorm van waar we lekker kunnen eten in Los Cristianos / Playa de las Americas ;)

We willen ook naar de bananenplantage nabij Playa de Las Americas, schijnt wel grappig te zijn.

Da's niet duur nee, 30k... en de rest van het jaar als je er niet bent, kun je het verhuren lijkt me.
pi_119458306
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 11:20 schreef BlackRhino het volgende:
40 euro voor 3 dagen? Damn ik heb echt goed zitten zoeken en de goedkoopste die ik kon vinden was 95 euro voor 5 dagen, wel een wat luxere auto (Focus 2).

Cool, al 10 jaar lang? Dat is wel chique, dat je daar familie en kennissen heb :Y

Dan kun je vast wel wat tips geven, in de vorm van waar we lekker kunnen eten in Los Cristianos / Playa de las Americas ;)

We willen ook naar de bananenplantage nabij Playa de Las Americas, schijnt wel grappig te zijn.
Vrienden van ons werken bij Restaurante Bahia Beach , het restaurant met de rode parasols, dus wij gaan daar standaard eten. Dat is bij Puerto Colon :P Leuke obers (duh :@ ) live muziek en goed eten! Vraag naar de vis van de dag! Die wordt elke dag vers gevangen en 's avonds gelijk klaargemaakt.

In Los Christianos is er een klein lokaal restaurantje. El Cine, je kan er komen via een klein steegje naast de apotheek :) Hele kleine menukaart, maar je krijgt er veel! Ga niet op zondag, want dan kans dat de rij tot aan het strand staat _O- Alle locals gaan daar dan eten :D (en waar Locals eten, daar is het altijd goed :) )

En een vriend van ons heeft een klein cafeetje in Los Christianos. Cafe Tini O+ De Tini burger moet je echt proberen! Maar je kan daar ook heerlijk ontbijten/lunchen met verse sappen, en heerlijke broodjes. De Tortilla wordt elke dag vers gemaakt en vult super! Hij zit niet langs het strand, maar op weg naar het strand, en er komen ook veel locals.

Er is nog een restaurant in Los Christianos waar je lekker kunt eten, maar ben de naam vergeten. Maar zit aan het begin van de boulevard en er boven zit een ierse pub geloof ik. Dus als je later dan 22:00 uur gaat eten heb je wel last van de muziek. Hoewel ik niet weet hoe erg dat is in december natuurlijk.

En de auto 95 euro voor 5 dagen is goedkoop toch voor een focus?
http://www.tenerife-hire-a-car.com/car_hire/paso1.php
pi_119458381
Thanks charmed_angel, heb het op m'n lijstje erbij gezet. Zeker handig deze tips.

En wat is jouw ervaring met het weer op Tenerife (en dan met name zuiden) in december?
pi_119458387
www.autoreisen.es. Gebutste wagens, maar je hoeft je dan ook niet druk te maken over de verzekering. Spotgoedkoop, geen gezeik. ^O^
Wij gaan in januari weer naar Gran Canaria denk ik :) Toch net wat zuidelijker.
pi_119458409
Autoreisen.es is duurder dan mijn verhuurmaatschappij... ik heb gehuurd bij http://www.orcarcanarias.com/
pi_119458446
Wat mij vooral aanspreekt bij autoreisen, is dat je achteraf geen gezeik hebt met als er wat aan is. Ze controleren die hele auto namelijk niet.

Wel goedkoper inderdaad, al scheelt dat net een tientje ofzo. :)
pi_119458512
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 11:33 schreef BlackRhino het volgende:
Thanks charmed_angel, heb het op m'n lijstje erbij gezet. Zeker handig deze tips.

En wat is jouw ervaring met het weer op Tenerife (en dan met name zuiden) in december?
Cafe Tini: https://www.facebook.com/(...)855827319509?fref=ts
El Cine: http://www.barelcine.com/en/
Bahia Beach: http://www.puertocolon.net/bahia-beach-restaurante/

ze hebben net een periode van regen gehad geloof ik. Maar wat ik ervan begrijp is het nu weer very hot _O-

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 21-11-2012 11:39:12 ]
pi_119458551
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 11:33 schreef BlackRhino het volgende:

Wij zijn drie keer begin januari geweest, altijd geweldig weer getroffen. Meestal zo rond de 25 graden.
pi_119458554
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 11:33 schreef lezzer het volgende:
www.autoreisen.es. Gebutste wagens, maar je hoeft je dan ook niet druk te maken over de verzekering. Spotgoedkoop, geen gezeik. ^O^
Wij gaan in januari weer naar Gran Canaria denk ik :) Toch net wat zuidelijker.
Ik wil ook een keer naar Gran Canaria, maar ik krijg mijn man niet mee _O-
Ivm familie en zo :D

Maar wil wel eens weten hoe het op Gran Canaria is, of Lanzarote :@
pi_119458633
quote:
17s.gif Op woensdag 21 november 2012 11:38 schreef charmed_angel het volgende:
Maar wil wel eens weten hoe het op Gran Canaria is, of Lanzarote :@
Wij gaan zo'n beetje om en om. 1x per jaar naar Tenerife,1x per jaar naar Gran Canaria.
Ik weet eigenlijk niet wat ik fijner vind. Op Tenerife zitten meer Russen :@
Wij vinden Maspalomas heel erg fijn, komen al jaren in hetzelfde hotel.
pi_119458686
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 11:40 schreef lezzer het volgende:

[..]

Wij gaan zo'n beetje om en om. 1x per jaar naar Tenerife,1x per jaar naar Gran Canaria.
Ik weet eigenlijk niet wat ik fijner vind. Op Tenerife zitten meer Russen :@
Wij vinden Maspalomas heel erg fijn, komen al jaren in hetzelfde hotel.
Ja die Russen, het worden er steeds meer :D

Ik heb een keer voorgesteld om 1 week Gran Canaria te doen en daarna 2 weken Tenerife. Hebben we beiden onze zin _O- Want we gaan meestal toch bijna 3 weken. Maar nee hoor.... hij wilt niet :(

Maar kennis van ons woont nu op Gran Canaria, dus misschien kan zij hem overhalen om een paar dagen te komen.

Maspalomas zit op Gran Canaria?
pi_119458698
Russen zijn cool, echte bazen.
pi_119458790
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 11:43 schreef BlackRhino het volgende:
Russen zijn cool, echte bazen.
De restaurantjes vinden ze niet zo cool ;)
Bestellen voor meer dan 100 euro aan eten, vragen de rekening, ze leggen een briefje van 20 euro neer en daar onder een stapeltje blanco papiertjes en lopen weg.

Ik heb het al zo vaak gezien -O-
Nu blijven de obers er tegenwoordig bij staan, tot ze het bedrag hebben betaald....

(ok ik zeg niet dat alle Russen zo zijn, maar de meeste wel :+ ) Die vrienden van ons, hoor ik alleen maar klagen.

Ze zijn alleen blij met de rijke russen, die hun appartementen opkopen _O-
pi_119458837
Haha, geniaal _O- Lullig, maar geniaal :P
pi_119459059
Dit adres kan ik niet vinden in Google Maps.. http://www.puertocolon.net/bahia-beach-restaurante/
pi_119459198
Is ook niet echt een adres, centro commercial is het :P
pi_119459216
quote:
17s.gif Op woensdag 21 november 2012 11:43 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ja die Russen, het worden er steeds meer :D
Ja, ik baal zelf altijd dat ik dat ergerlijk vind :@
quote:
Maspalomas zit op Gran Canaria?
Ja, helemaal in het zuiden. Het Costa Adeje van GC zeg maar.
pi_119459329
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 11:57 schreef charmed_angel het volgende:
Is ook niet echt een adres, centro commercial is het :P
Is het hier? https://maps.google.com/m(...)ach&t=m&z=17&iwloc=B
pi_119459650
quote:
Bij de rode stip :)

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: