quote:
Op woensdag 21 november 2012 11:20 schreef BlackRhino het volgende:40 euro voor 3 dagen? Damn ik heb echt goed zitten zoeken en de goedkoopste die ik kon vinden was 95 euro voor 5 dagen, wel een wat luxere auto (Focus 2).
Cool, al 10 jaar lang? Dat is wel chique, dat je daar familie en kennissen heb
Dan kun je vast wel wat tips geven, in de vorm van waar we lekker kunnen eten in Los Cristianos / Playa de las Americas

We willen ook naar de bananenplantage nabij Playa de Las Americas, schijnt wel grappig te zijn.
Vrienden van ons werken bij Restaurante Bahia Beach , het restaurant met de rode parasols, dus wij gaan daar standaard eten. Dat is bij Puerto Colon

Leuke obers (duh

) live muziek en goed eten! Vraag naar de vis van de dag! Die wordt elke dag vers gevangen en 's avonds gelijk klaargemaakt.
In Los Christianos is er een klein lokaal restaurantje. El Cine, je kan er komen via een klein steegje naast de apotheek

Hele kleine menukaart, maar je krijgt er veel! Ga niet op zondag, want dan kans dat de rij tot aan het strand staat

Alle locals gaan daar dan eten

(en waar Locals eten, daar is het altijd goed

)
En een vriend van ons heeft een klein cafeetje in Los Christianos. Cafe Tini

De Tini burger moet je echt proberen! Maar je kan daar ook heerlijk ontbijten/lunchen met verse sappen, en heerlijke broodjes. De Tortilla wordt elke dag vers gemaakt en vult super! Hij zit niet langs het strand, maar op weg naar het strand, en er komen ook veel locals.
Er is nog een restaurant in Los Christianos waar je lekker kunt eten, maar ben de naam vergeten. Maar zit aan het begin van de boulevard en er boven zit een ierse pub geloof ik. Dus als je later dan 22:00 uur gaat eten heb je wel last van de muziek. Hoewel ik niet weet hoe erg dat is in december natuurlijk.
En de auto 95 euro voor 5 dagen is goedkoop toch voor een focus?
http://www.tenerife-hire-a-car.com/car_hire/paso1.php