Is 26e stufi? Ik krijg pas vanaf deze maand stufi omdat kinderbijslag enzo.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:10 schreef Boterbartje het volgende:
Niet besteden, niet besteden! 26ste, dan pas uitgeven!
Stufi is 24stequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Is 26e stufi? Ik krijg pas vanaf deze maand stufi omdat kinderbijslag enzo.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:52 schreef eriksd het volgende:
Ik kreeg overigens het verzoek van een aantal oud-Wo rechtenstudenten om de OP eens op te schonen. Is het een idee - behoudens de usual suspects die ik hier vaak zie posten - de boel leeg te maken?
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:20 schreef Tchock het volgende:
Ik heb sowieso nog geen enkele afgestudeerde hier zien posten sinds rechten studeer, afgezien van Marbahal.
Ik heb ze wel 's erger gezien.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:20 schreef Tchock het volgende:
Ik heb sowieso nog geen enkele afgestudeerde hier zien posten sinds rechten studeer, afgezien van Marbahal.
Oh, fuck. Dat had ik moeten wetenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:21 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik heb ze wel 's erger gezien.
Ik zie dat ik hier in ieder geval niet omgeven ben door mensen die ooit iets klassieks hebben gezien/gelezen
Die naam is bij mij blijven hangen sinds Livius. Hannibal vond ik niet leuk genoegquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh, fuck. Dat had ik moeten wetenVeel Livius gelezen
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je het 150 jaar bewaart wel ja, anders valt het tegen.
Wij hebben nooit Livius gedaanquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:25 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Die naam is bij mij blijven hangen sinds Livius. Hannibal vond ik niet leuk genoeg
Hasdrubal was ook wel grappig.
nee hoor, ik ook niet.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:10 schreef Paxcon het volgende:
Dit soort dingen zou ik nooit voor m'n lol gaan lezen. Ben ik nu een cultuurbarbaar?
Ja. geschiedenis isquote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:10 schreef Paxcon het volgende:
Dit soort dingen zou ik nooit voor m'n lol gaan lezen. Ben ik nu een cultuurbarbaar?
Een klein beetje wel. Het is onwijs interessant en zijn ook echt mooie verhalen. Je loopt gewoon echt wat mis.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:10 schreef Paxcon het volgende:
Ovidius was mijn favoriete schrijver. Echt pure schoonheid.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:53 schreef Tchock het volgende:
Wij hadden wel veel over Hannibal, maar ik begin nu te twijfelen of het Livius was of een andere schrijver
Ik zou het ook niet voor mijn lol hebben gelezen, maar ik ben heel blij dat ik het heb gedaan.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:10 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb examen gedaan met Vergilius, die kon er ook mee door. Ovidius was altijd mooier, dat wel. En die korte sarcastische haatgedichtjes, hoe heette die schrijver ook alweer...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:30 schreef H-D het volgende:
[..]
Ovidius was mijn favoriete schrijver. Echt pure schoonheid.
Horatius? Hadden wij wat van geloof ik.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb examen gedaan met Vergilius, die kon er ook mee door. Ovidius was altijd mooier, dat wel. En die korte sarcastische haatgedichtjes, hoe heette die schrijver ook alweer...
Hoezo?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:42 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Zijn dit misplaatste gymnasium elitaire gevoelens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |