Haten op roze koeken.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 08:32 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik vind ze gewoon bizar smerig, t cakeje smaakt naar dooie hamster en t roze is zo zoet dat je net zo goed een tube icing in je mik kan laten lopen
Oeh ja, een heel pak, na een tijdje proef je alleen de mokka niet meerquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 08:40 schreef freecell het volgende:
Mokka Lady's
Al zou ik er nu binnen een minuut van gaan kotsen denk ik.
een heel nestjequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 08:41 schreef Sorbootje het volgende:
Jij hebt wel eens een.dooie hamster gegeten KD? <3
dit bedoelde ik te zeggen! Onbedoeld bijeffect. Raar eigenlijk dat je extra vriendelijkheid goed werkt brengt. Je betaalt er immers ook gewoon voor?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 08:35 schreef freecell het volgende:
HIer krijgen werkmannen ook altijd koffie met iets erbij.
En ik ga er ook even bij zitten meestal
EN hoewel het niet mijn doel is, heeft het inderdaad een positief effect op het werk.
Betaaltquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 08:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dit bedoelde ik te zeggen! Onbedoeld bijeffect. Raar eigenlijk dat je extra vriendelijkheid goed werkt brengt. Je betaald er immers ook gewoon voor?
ff bellen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 08:45 schreef freecell het volgende:
Mijn jongste heeft iets onder zijn neus wat wel eens krentebaard zou kunnen zijn, maar ik ben dokter-moe
Nog nooit zo vaak bij artsen geweest als afgelopen maanden...
Die wil ik altijd Nerdquote:
auw! Ja iddquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 08:46 schreef freecell het volgende:
[..]
Betaalt
Ja, dat is wel raar inderdaad, maar ik snap ook wel dat ze geen stap harder lopen dan nodig voor iemand die ze echt als personeel behandelt.
Absoluut. Isabeau kreeg het toen ze 8 dagen was en zij en ik moesten in quarantaine in het ziekenhuis.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 08:50 schreef debuurvrouw het volgende:
En ik zou met vermoeden van krentebaard geen risico nemen. Het is zéér besmettelijk en als t ver is kan t ook nog wel eens heel hardnekkig worden. En je wil t echt uit je huis voor baby komt!
Dan kom je ze maar hier warm opetenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 08:42 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Oeh ja, een heel pak, na een tijdje proef je alleen de mokka niet meer
en Muks, graag, alleen jammer dat de oven stuk is
Dat ze je uberhaupt ooit uit quarantaine hebben gehaaldquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:00 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Absoluut. Isabeau kreeg het toen ze 8 dagen was en zij en ik moesten in quarantaine in het ziekenhuis.
oh jasses, wat naar! Je verse prulleke:oquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:00 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Absoluut. Isabeau kreeg het toen ze 8 dagen was en zij en ik moesten in quarantaine in het ziekenhuis.
wat een vervelend moment om achter een kakkerlak allergie te komenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:03 schreef trui het volgende:
ik vind roze koeken ook niet lekker. mocca koekjes ook niet zo, trouwens. niet dat ik 't allemaal niet wegkrijg hoor.
hadden jullie gehoord van die man die tig levende kakkerlakken opgegeten had en toen doodging? terwijl alle andere mensen daar ook levende kakkerlakken en andere insecten hadden gegeten maar nergens last van hadden. tsk. (dit was vanochtend op de radio).
Bronquote:Man dood na winnen kakkerlak-eetwedstrijd
Sommige doodsoorzaken zijn zo moeilijk voor te stellen, dat ze bijna ongeloofwaardig zijn. Het in elkaar zakken na het winnen van een kakkerlak-eetwedstrijd bij een reptielenwinkel bijvoorbeeld. De 32-jarige Eddie Archbold uit Florida won er weliswaar een levende python mee, maar moest het met zijn leven bekopen.
Of de kakkerlakken ook echt de boosdoener zijn, dat onderzoekt de politie nog. Die laat autopsie doen op het lichaam van Archbold. Volgens de politie waren er meer aanwezigen die levende kakkerlakken en andere insecten aten, maar hadden zij er geen last van.
Zeer bedroefd
De wedstrijd was in reptielenwinkel Ben Siegel Reptiles in Deerfield Beach, ten noorden van Miami. Op de Facebook-pagina van de winkel laat de organisatie weten zeer bedroefd te zijn door de dood van Archbold. "We hebben hem op de avond zelf pas ontmoet en we mochten hem meteen. Hij was erg uitgesproken en wist het publiek direct op te zwepen. We betreuren het dat we hem niet beter kunnen leren kennen."
De reptielenwinkel heeft een advocaat in de arm genomen, die alvast een voorschot neemt op de mogelijke schuldvraag: "Alle deelnemers waren geheel bewust van wat ze deden en ze hebben ervoor getekend dat de verantwoordelijk voor het meedoen aan deze unieke en onorthodoxe wedstrijd bij henzelf ligt." De advocaat heeft de reptielenwinkel opgedragen verder niet met de media te praten.
En dan komt 'ie vanmiddag thuis, en vraag je of het wel gaat, en blijkt 'ie totaal vergeten dat er iets was gebeurdquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:08 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik had vanmorgen onenigheid met m`n oudste en die is met kwaad hoofd de deur uitgestormd en nu voel ik me mehh
En het was de praat niet eens waard
Ow ik haat dat. Ik heb het hier al als ze met 'ruzie' en gedoe naar bed gaan.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:08 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Roze koeken
Kakkerlakken
Ik had vanmorgen onenigheid met m`n oudste en die is met kwaad hoofd de deur uitgestormd en nu voel ik me mehh
En het was de praat niet eens waard
Ja dat is ook wel het meest waarschijnlijke scenarioquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:10 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
En dan komt 'ie vanmiddag thuis, en vraag je of het wel gaat, en blijkt 'ie totaal vergeten dat er iets was gebeurd
Collega-vuilnisvat meldt...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:05 schreef E.T. het volgende:
IK ben zo'n vuilnisvat dat alle koekjes en koeken gewoon onwijs lekker vind.. Zie daar mijn probleem met afvallen
Zo ben ik , waren ze lekker schat ?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:15 schreef Ticootje het volgende:
Joene is gewoon gemeen... Die koopt lekkers omdat hij dan een handje ervan wilt... Maar verder niet en stopt het vervolgens in mijn tas deze ochtend, zodat hij niet in de verleiding komt...
Nou, hij heeft me al een dikke pens bezorgt...quote:
Als ze het niet goed doen, zitten ze met de woningbouw op hun dak. Ze zullen echt hun best wel doenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:05 schreef Gaoxing het volgende:
Nou ja, dan zijn ze vast heel snel klaar met je huis, Troel
Toch fijn, al dat schone glas in je tuin.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:08 schreef Troel het volgende:
Had ik trouwens verteld dat de glazenwasser vorige week keurig alle ramen gewassen heeft? Die dus nu deels kapot in mijn voortuin liggen? Fijn he
Dat de wereld opeens op zn kop staat als je naar buiten kijkt?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:24 schreef freecell het volgende:
Een raam op de kop?
En hoe signaleer je zoiets?
Ik kan me wel iets voorstellen met kiepkantel ramen...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:33 schreef trui het volgende:
ja lady-wrb, leg es uit. hoe kan een raam nou op z'n kop staan?
nou dat dus en dat je bovenlichtjes op de kop op de vensterbank staan enzoquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:34 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik kan me wel iets voorstellen met kiepkantel ramen...
Das gewoon dom..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:04 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nou dat dus en dat je bovenlichtjes op de kop op de vensterbank staan enzo
nou..... dr moest een hele hijskraan aan te pas komen om het ding over het dak te tillen en op zijn plaats te hangen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:04 schreef trui het volgende:
aah. maar dat is toch niet zo raar dan, dat dat weer omgedraaid moet?
Wel makkelijk open doen, en de regen komt ook lekker makkelijk binnen als ze openstaan.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:04 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nou dat dus en dat je bovenlichtjes op de kop op de vensterbank staan enzo
Dat was het vroeger wel...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:18 schreef Nijna het volgende:
Kind mag morgen de klassen rondgaan... omdat ze jarig is... Zou het dan ook de bedoeling zijn dat ze die juffen/meesters iets te snoepen geeft?
Je bedoelt dat er nog steeds moeders zijn die níet weken van tevoren hoogst verantwoorde en oh-zo guitige traktaties gaan zitten brainstormen?!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:18 schreef Nijna het volgende:
Kind mag morgen de klassen rondgaan... omdat ze jarig is... Zou het dan ook de bedoeling zijn dat ze die juffen/meesters iets te snoepen geeft?
Ik zie hier toch meer de traktaties in vorm van uitdeelzakjes vol met snoep en een pakje drinken... Daar is geen weken over nagedacht in elk geval..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:23 schreef Luigi het volgende:
[..]
Je bedoelt dat er nog steeds moeders zijn die níet weken van tevoren hoogst verantwoorde en oh-zo guitige traktaties gaan zitten brainstormen?!
Hulde!.
En geef het kind een doos met chipzakjes mee, of als je liever gezond doet, idd die bak met fruit.
Vroegah! Toen mocht je nog gewoon een doos paprikachips en een doos naturel meenemen....quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:31 schreef Luigi het volgende:
Oh die van ons komt echt met de meest gekke dingen thuis. Zelfgemaakte mobieltjes met foto's, sleutelhangers, weet ik veel allemaal wat. Geef die kinderen gewoon wat te snaaien, dat is toch wat ze allemaal willen denk ik dan.
Dat semi-verantwoorde geknutsel altijd..
En als je echt de king was nam je nog een doos bolognese mee ook.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:39 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Vroegah! Toen mocht je nog gewoon een doos paprikachips en een doos naturel meenemen....
Was je van plan de hotelkamer te verlaten of moet er ook nog iets cultureels ondernomen worden?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:41 schreef mikoxx het volgende:
Ik ben op zoek naar inspiratie voor een weekendje weg, zonder kids. Denk nl,kust ofzo, hotel en niet megaduur. Iemand??
bij ons gaan ze hun eigen bouw rond. Vorig jaar dus de onderbouwklassen, dit jaar de middenbouwklassen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:18 schreef Nijna het volgende:
Naja, iets cultureels is leuk idd, de hele dag op de kamer is wel heel erg lang....quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:43 schreef Luigi het volgende:
[..]
Was je van plan de hotelkamer te verlaten of moet er ook nog iets cultureels ondernomen worden?
Weekendjes duitsland zijn goedkoop , maar wel weinig ku(s)tquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:41 schreef mikoxx het volgende:
Ik ben op zoek naar inspiratie voor een weekendje weg, zonder kids. Denk nl,kust ofzo, hotel en niet megaduur. Iemand??
Pm gezien vick?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:43 schreef Vicky het volgende:
[..]
bij ons gaan ze hun eigen bouw rond. Vorig jaar dus de onderbouwklassen, dit jaar de middenbouwklassen.
ik moet gaan broeden op een traktatie..
naar de bso gaat een zak chips mee, voor school weet ik hetn og niet. nog 1 week de tijd
Ligt eraan? Duitsland heeft ook kust?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:44 schreef Joene het volgende:
[..]
Weekendjes duitsland zijn goedkoop , maar wel weinig ku(s)t
En welke steden adviseer je dan?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:44 schreef Joene het volgende:
[..]
Wij hadden ooit een raam binnenstebuiten!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:24 schreef freecell het volgende:
Een raam op de kop?
En hoe signaleer je zoiets?
hangt ervanaf wat je wilt doen ?quote:
Prepare....quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:39 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Vroegah! Toen mocht je nog gewoon een doos paprikachips en een doos naturel meenemen....
quote:
Gezalligquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:49 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Prepare....
Joene is een kaarsjes homo... Die gaat je richting kerstmarktjes sturen..
In dat geval... Wij hebben een weekendje duitsland in de eerste week december. Voor 99 eu. Landal..quote:
Wij willen liever geen park, juist ff lekker met zn tweeen weg, zonder onze kids. Qua parken met kids vind ik landal altijd fijn. Er is er eentje dichtbij hier... ;-)quote:
Het zwembad is die periode dicht op dat park.. Ik gok weinig kans op kinderen...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:58 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Wij willen liever geen park, juist ff lekker met zn tweeen weg, zonder onze kids. Qua parken met kids vind ik landal altijd fijn. Er is er eentje dichtbij hier... ;-)
Je zit toch niet mij pinguïn snaveltjes belachelijk te maken he die ik met mijn grote klauwen op negerzoenen heb staan plakken afgelopen jaar.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:31 schreef Luigi het volgende:
Oh die van ons komt echt met de meest gekke dingen thuis. Zelfgemaakte mobieltjes met foto's, sleutelhangers, weet ik veel allemaal wat. Geef die kinderen gewoon wat te snaaien, dat is toch wat ze allemaal willen denk ik dan.
Dat semi-verantwoorde geknutsel altijd..
Ok. Maar voor met zn tweeën vind ik en gezellig hotel(letje) fijner. Maar dld is msd en goed idee! Wie heeft ervaring???quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:59 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Het zwembad is die periode dicht op dat park.. Ik gok weinig kans op kinderen...
Pak gewoon een stedentrip?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:58 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Wij willen liever geen park, juist ff lekker met zn tweeen weg, zonder onze kids. Qua parken met kids vind ik landal altijd fijn. Er is er eentje dichtbij hier... ;-)
Ook al zo burgelijk....quote:
JA, veluwe... Miggelenberg is ook leuk, iets kleiner.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:02 schreef mikoxx het volgende:
Vicky, wij gaan in nov naar landal coldenhove. Mooi park met prima voorzieningen, ook bij slecht weer en mooi gelegen.
quote:
Neequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja? Praag ofzo is burgerlijker dan Landal?
Is toch allemaal hetzelfde burgerlijke gelul ?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja? Praag ofzo is burgerlijker dan Landal?
We hebben niet allemaal een eigen vakantiehuis...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:04 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja ik weet niet, ik ben niet zo into hipheid met weekendtripjes.
Ik wil nog tripje St Petersburg maar mn bankaccount nietquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:04 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja ik weet niet, ik ben niet zo into hipheid met weekendtripjes.
Nou ik vind je in de kampwinkel gekochte geperste openhaard blokken verbranden al lurkend aan een flesje lidl rose net een tikkie burgerlijker dan flaneren over de Royal Mile in Edingburgh of de Karlsbrug in Praag, maar he dat ben ik hequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:05 schreef Joene het volgende:
[..]
Is toch allemaal hetzelfde burgerlijke gelul ?
Ach uiteindelijk plof je ook neer op je hotelbed , en drink je een fles wijn op je kamer of aan de barquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:07 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou ik vind je in de kampwinkel gekochte geperste openhaard blokken verbranden al lurkend aan een flesje lidl rose net een tikkie burgerlijker dan flaneren over de Royal Mile in Edingburgh of de Karlsbrug in Praag, maar he dat ben ik he
Weet ik toch jonguh!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:08 schreef Swetsenegger het volgende:
Ze hebben wel een boel kersemus in Praag J!
Kap eens! Ik wil heul niet naar Praag..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:08 schreef Swetsenegger het volgende:
Ze hebben wel een boel kersemus in Praag J!
Ik? Ehm. Neuh. Echnie.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je zit toch niet mij pinguïn snaveltjes belachelijk te maken he die ik met mijn grote klauwen op negerzoenen heb staan plakken afgelopen jaar.
Edinburgh is gaaf...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:10 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Kap eens! Ik wil heul niet naar Praag..
Lul nou niet ouwe! jij gaat echt die blokken halen in de openhaard staan roeren... Zo ben je.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:09 schreef Joene het volgende:
[..]
Ach uiteindelijk plof je ook neer op je hotelbed , en drink je een fles wijn op je kamer of aan de bar
Zo een huisje gebruik ik ook alleen om te slapen net als een hotel en meestal dingen doen.
Ja niet als ik naar centerparcs ga , dan hang ik van 10 - 15 in het zwembad
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ze waren wel vet koel J
[ afbeelding ]
We hebben geen Openhaard in die punthuis.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:11 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Lul nou niet ouwe! jij gaat echt die blokken halen in de openhaard staan roeren... Zo ben je.
Ik herken ze nog!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ze waren wel vet koel J
[ afbeelding ]
Annuleer dan maar..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:14 schreef Joene het volgende:
[..]
We hebben geen Openhaard in die punthuis.
En ze hebben een onwijs toffe zeemeerminder.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:16 schreef Luigi het volgende:
Kopenhagen kan ik je ook wel aanraden. Je bent er zo, je bent echt ff op vakantie en het is gewoon een toffe stad. Veilig en herkenbaar voor ons NL'ers maar toch helemaal anders.
Haventje is wel gezallig.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:21 schreef Luigi het volgende:
Die zeemeerdinges moet je gewoon skippen. Alhoewel het ook wel weer leuk is er helemaal naar op zoek te gaan en dan teleurgesteld te worden zoals bijna iedere toerist daar..
Ik kan niet!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:24 schreef Ticootje het volgende:
Ik zie een mannenweekendje kopenhagen aankomen?
Ik mag niet alleen weg van mn vriendin.quote:
Rustig maar, Nielsch gaat liever ergens anders heen... Schijnt...quote:
Weer die cavia van jequote:
ik las Tripoliquote:
En heerlijk rustig ivm geen bereik in je huisjequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:02 schreef mikoxx het volgende:
Vicky, wij gaan in nov naar landal coldenhove. Mooi park met prima voorzieningen, ook bij slecht weer en mooi gelegen.
Ik denk dat ik dat niet kan...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:33 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
En heerlijk rustig ivm geen bereik in je huisje(was weekend afkicken voor iedereen met o&n
)
Och arme....quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:34 schreef Luigi het volgende:
Ik zit volgende week met m'n familie en zusje en kleintjes en weet ik veel wie allemaal in een huisje op dat Efteling park.
RIP aan de nabestaanden, lol @ darwin award, geen bloemen en condoleren na afloop svp.
Ik met Oud en Nieuw. Alleen gaan schoonzusjes niet mee. Want wij zijn niet welkom bij hulliesquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:34 schreef Luigi het volgende:
Ik zit volgende week met m'n familie en zusje en kleintjes en weet ik veel wie allemaal in een huisje op dat Efteling park.
RIP aan de nabestaanden, lol @ darwin award, geen bloemen en condoleren na afloop svp.
Sterfte!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:34 schreef Luigi het volgende:
Dat is geweldig!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:35 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik met Oud en Nieuw. Alleen gaan schoonzusjes niet mee. Want wij zijn niet welkom bij hullies
Ja vind ik geweldigquote:
Geweldig dat er mensen niet gaan omdat jullie niet welkom zijn...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja vind ik geweldigMet schoonouders en 2 Ooms van mijn man
Ik heb er echt reuze zin in.
Dan moet je ff op de site kijken he!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:38 schreef Luigi het volgende:
Hebben die huisjes van de Efteling eigenlijk wél open haard? Anders ga ik niet hoor..
Grote mond...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:38 schreef Luigi het volgende:
Hebben die huisjes van de Efteling eigenlijk wél open haard? Anders ga ik niet hoor..
Gelukkig ben ik op internet wél stoer!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Grote mond...
Je hebt denk weinig te willen qua meegaan..
Ik ga ook een gourmetschotel meenemen... Dat hoort gewoon...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:40 schreef Luigi het volgende:
En ik wil gourmetten met een LIDL vleespakket en die fles rosé van Swets anders heb ik niet het gevoel er geweest te zijn.
O maar ik vind het echt (zonder dolle) geweldig dat we niet meer welkom zijn.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Geweldig dat er mensen niet gaan omdat jullie niet welkom zijn...
Waarom schreef je die s tussen haakjes?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:44 schreef Joene het volgende:
[..]
Soms is dat maar het beste ja, voor iedereen. Ipv dat op je tenen lopen de hele tijd.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:41 schreef Tally het volgende:
[..]
O maar ik vind het echt (zonder dolle) geweldig dat we niet meer welkom zijn.
Ik heb namelijk geen zin in dat gemaakte gedoe. Dat toch niet welkom voelen maar niet is uitgesproken.
Maar dat is nu dus wel uitgesprokenEn daar ben ik blij om. Dan hoef ik ook niet meer te doen alsof
Als je gaat uiteten in de Efteling..... Als je een pannenkoek gaat eten mag je zelf wel niet zo heel breed zijn want je zit echt hutje mutje tegen elkaar aan je pannenkoek te etenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:40 schreef Luigi het volgende:
En ik wil gourmetten met een LIDL vleespakket en die fles rosé van Swets anders heb ik niet het gevoel er geweest te zijn.
Hij gaat ervan uit dat er in december niet meer gebatst wordt denk ik.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:41 schreef phluphy het volgende:
[..]
Waarom schreef je die s tussen haakjes?
Vind ik leuk ?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:41 schreef phluphy het volgende:
[..]
Waarom schreef je die s tussen haakjes?
Helaas na 12,5 jaar pasquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:42 schreef Luigi het volgende:
[..]
Soms is dat maar het beste ja, voor iedereen. Ipv dat op je tenen lopen de hele tijd.
Weet je hoe koud ?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:42 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hij gaat ervan uit dat er in december niet meer gebatst wordt denk ik.
Ik ben altijd stoer!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:41 schreef Luigi het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik op internet wél stoer!.
Dat ligt niet aan de kou.quote:
Ik vroeg me af of je het bewust had gedaan. Of uit een soort automatisme.quote:
Gelukkig kan ik op internet net zo stoer als slank zijn Tal!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Als je gaat uiteten in de Efteling..... Als je een pannenkoek gaat eten mag je zelf wel niet zo heel breed zijn want je zit echt hutje mutje tegen elkaar aan je pannenkoek te eten
Die kaufen we wel in deutschland , vlees is daar lekkerderquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:41 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik ga ook een gourmetschotel meenemen... Dat hoort gewoon...
Bij de liddl in duitsland dan he?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:44 schreef Joene het volgende:
[..]
Die kaufen we wel in deutschland , vlees is daar lekkerder
Dan past het makkelijk, L!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:44 schreef Luigi het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik op internet net zo stoer als slank zijn Tal!
Dat draagt ook ernstig bij aan het vakantiegevoel ja.quote:
Kutpark.quote:
Gelukkig mag je wel langer in dat park spazieren.quote:
Ja half uur extra vroeg in de droomvlucht zitten want dat watje van ons durft nergens anders in.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:46 schreef Joene het volgende:
[..]
Gelukkig mag je wel langer in dat park spazieren.
Het is wel een held ?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:47 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ja half uur extra vroeg in de droomvlucht zitten want dat watje van ons durft nergens anders in.
Mijn schoonvader wilde een vuurwerkpakket meenemen met oud en nieuw en was/is een beetje pissig dat het niet magquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:46 schreef Joene het volgende:
[..]
Gelukkig mag je wel langer in dat park spazieren.
Droomvlucht - carnavalfestival - droomvlucht - carnavalfestival - - droomvlucht - carnavalfestival - - droomvlucht - carnavalfestival - ad infinitum.quote:
Efteling is ook leuk met Jen... Kun je je de tyfus trappen met de treintjes... Want veel meer durft die ook niet.quote:
Leipe Shit J. Misschien kan je de koffiekopjes ook nog meenemenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:48 schreef Luigi het volgende:
[..]
Droomvlucht - carnavalfestival - droomvlucht - carnavalfestival - - droomvlucht - carnavalfestival - - droomvlucht - carnavalfestival - ad infinitum.
Ik ga binnenkort naar Belfast. Bier drinken, rugby kijken en een beetje rellen tegen de protestanten.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:27 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Rustig maar, Nielsch gaat liever ergens anders heen... Schijnt...
Die nemen we gewoon idd ook de carnavalfestival, droomvlucht , fata morgana ,en de bootjes in mee dan is het idd wel klaarquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:49 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Efteling is ook leuk met Jen... Kun je je de tyfus trappen met de treintjes... Want veel meer durft die ook niet.
De waterlelies vond ze al te eng...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:50 schreef Joene het volgende:
[..]
Die nemen we gewoon idd ook de carnavalfestival, droomvlucht , fata morgana ,en de bootjes in mee dan is het idd wel klaar
Mijn kind vind het tot nu toe nog allemaal geweldig. En ik was maar bang dat ze ging gillen en jankenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:50 schreef Luigi het volgende:
Ohja, Fata Morgana kan ook nog. Eén keertje want daarna weet ze weer hoe eng ze die eigenlijk vond.
Tot een jaar of 2 gaat dat allemaal vanzelf goed ja. Daarna gaan ze nadenken.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn kind vind het tot nu toe nog allemaal geweldig. En ik was maar bang dat ze ging gillen en janken
Zoë is bang voor het donker. Daarom was ik bang dat ze het op een gillen zou zetten in bijvoorbeeld de Fata Morgana.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:52 schreef Luigi het volgende:
[..]
Tot een jaar of 2 gaat dat allemaal vanzelf goed ja. Daarna gaan ze nadenken.
Dat heb ik gemerkt jaquote:
Je valt wel mee.quote:
Had ik al gezegd dat mijn ouders betalen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:57 schreef mikoxx het volgende:
Dat park, bosrijk, is duuuur!! Sjonge zeg, vraag me af of dat t waard is hoor....
En mijn schoonoudersquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:01 schreef Luigi het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat mijn ouders betalen?
Gourmetten FTW!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:01 schreef Luigi het volgende:
[..]
Die kutkerst komt er ook weer aan he?
.
Lente begint pas in maart?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:02 schreef Luigi het volgende:
[..]
Mag ik in winterslaap tot half januari?
tot een jaar of 11, zijn ze ineens Hormonaal Uitgedaagd. Het is soms net Jackass.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:52 schreef Luigi het volgende:
[..]
Tot een jaar of 2 gaat dat allemaal vanzelf goed ja. Daarna gaan ze nadenken.
Ik mag een boom uitzoeken van 3,5 meter <3quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:01 schreef Luigi het volgende:
[..]
Die kutkerst komt er ook weer aan he?
.
Maar dan hoef je ook niet meer mee, toch?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
tot een jaar of 11, zijn ze ineens Hormonaal Uitgedaagd. Het is soms net Jackass.
Je vergeet het zo mooi commerciele valentijnsdag?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:05 schreef Luigi het volgende:
[..]
Maar dan zijn tenminste die 'feest'dagen voorbij!
Haha, nou dát heb ik gelukkig wél buiten de deur weten te houden!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:06 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je vergeet het zo mooi commerciele valentijnsdag?
Met je hele familie gourmetten op 1e kerstdag, en met je hele schoonfamilie op 2e kerstdag. Incl. gezelschapsspelletjes...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:06 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik krijg echt nu al de vlekken in m'n nek.
Niet vieren. Maar ik wilde een herfsttafel maken met Jen, en daar wilde ik wel een pompoen tussen zetten ja...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:06 schreef Luigi het volgende:
[..]
Haha, nou dát heb ik gelukkig wél buiten de deur weten te houden!.
Zijn er hier ook nog mensen die heul hip Hellowien gaan vieren?.
Wij hebben het buiten de deur gedeelte goddank al weten te beperken tot 1 dag. Dus kerstdag 1 gaan we gewoon lekker doen alsof het een vrije dag is, op dag 2 racen we wat familie af (gelukkig wonen ze een uur rijden uit elkaar) en dan vind ik het wel weer goed zo.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:07 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Met je hele familie gourmetten op 1e kerstdag, en met je hele schoonfamilie op 2e kerstdag. Incl. gezelschapsspelletjes...
Ik scrolde heel snel langs dit berichtje en dacht dat ik las: Vlekken in mijn broekje.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:06 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik krijg echt nu al de vlekken in m'n nek.
jawel want t moet vervoerd enzo. En ik vind dat wel leuk eigenlijk.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:05 schreef Luigi het volgende:
[..]
Maar dan hoef je ook niet meer mee, toch?
1e dag zit ik in elk geval tot begin middag in de kerk... Daarna zullen vast mn ouders zeggen, ach kom even nog gezellig wat drinken....quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:08 schreef Luigi het volgende:
[..]
Wij hebben het buiten de deur gedeelte goddank al weten te beperken tot 1 dag. Dus kerstdag 1 gaan we gewoon lekker doen alsof het een vrije dag is, op dag 2 racen we wat familie af (gelukkig wonen ze een uur rijden uit elkaar) en dan vind ik het wel weer goed zo.
Broekje ook...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik scrolde heel snel langs dit berichtje en dacht dat ik las: Vlekken in mijn broekje.
Maar dat was bezoekje van Tico en de vlekkentering van L.
Ik heb echt zin om helemaal los te gaan op Libelle lezende vertruttende kort pittige kapsels wat dat betreft. Zo tegen een ban aan zeg maar, of net er over.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:12 schreef Luigi het volgende:
Het is zeker nog te vroeg voor een anti Kerst topic he? Is FEE (,
,
) al open?
Thuis durf je niet?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:13 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik heb echt zin om helemaal los te gaan op Libelle lezende vertruttende kort pittige kapsels wat dat betreft. Zo tegen een ban aan zeg maar, of net er over..
Ach... Ik ga niet elke week meer.. Maar probeer wel zo vaak mogelijk.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:11 schreef Luigi het volgende:
Kerk kom ik alleen met begrafenissen en trouwerijen. Brrrrr.
Vertel me asjeblieft niet met die worstjes enzo?? :"(quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:18 schreef Troel het volgende:
Ha, maar wij eten spinnenspaghetti vandaag!
Ieder zijn ding. Het is een vrij land, vooralsnog. Zelf blijf ik het liefst zo ver mogelijk van die boevenbende.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:18 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ach... Ik ga niet elke week meer.. Maar probeer wel zo vaak mogelijk.
Jij stemt liever strategisch D66...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:19 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ieder zijn ding. Het is een vrij land, vooralsnog. Zelf blijf ik het liefst zo ver mogelijk van die boevenbende.
Niks strategisch. Principieel!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:19 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Jij stemt liever strategisch D66...
Ik vond het er zo grappig uitzienquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:19 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Vertel me asjeblieft niet met die worstjes enzo?? :"(
Ik vond het zo mooi...quote:
En disney??quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:21 schreef Luigi het volgende:
Maar goed, nu we het toch over geloof hebben, Sinterklaas vind ik wel weer leuk..
Mja dat was best een campagne fail ja.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:21 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik vond het zo mooi...
Jij had hier natuurlijk je gal gespuwd over strategische stemmers... En die avond hoorde ik een spotje van D66, met stem strategisch, stem D66...
Ik moest echt zo lachen.
Zonder te weten wat precies het gedachtengoed van Disney is gok ik van niet.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:22 schreef Ticootje het volgende:
[..]
En disney??
Ben jij het wel eens met het gedachtegoed van disney?
24 november organiseer ik het dit jaar op mijn werkquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:21 schreef Luigi het volgende:
Maar goed, nu we het toch over geloof hebben, Sinterklaas vind ik wel weer leuk..
Maar mag je dochter er wel naar kijken? Ondanks dat je je er niet in kan vinden?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:23 schreef Luigi het volgende:
[..]
Zonder te weten wat precies het gedachtengoed van Disney is gok ik van niet.
Ik deed dat ook op mn vorige werk... En die sinterklaas was echt tof. Volle vloeken als die baard er weer af moest...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:23 schreef Tally het volgende:
[..]
24 november organiseer ik het dit jaar op mijn werk
Normaal gesproken help ik, maar dit jaar is diegene die het normaal gesproken organiseert met zwangerschapsverlof.
Elk jaar proberen wij de directeur te strikken die is ook zoquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:24 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik deed dat ook op mn vorige werk... En die sinterklaas was echt tof. Volle vloeken als die baard er weer af moest...
Ohjahoor. Ik ben ook maar slachtoffer van deze kapitalistische mediacratiequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:23 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar mag je dochter er wel naar kijken? Ondanks dat je je er niet in kan vinden?
Onbespoten bamboe tampons?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:26 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ohjahoor. Ik ben ook maar slachtoffer van het deze kapitalistische mediacratie. Heb helemaal niks met dat overdreven bewuste gedoe met zelfgebreide tampons en groengekweekte inlegzolen. Maar alles met mate, en variatie.
Maar bij ons thuis staat ook regelmatig Nick Jr. op hoor.
Waar zou je elke andere lamp neerzetten? BAM! Dan is dat je plekje.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:28 schreef Tally het volgende:
Mijn dochtertje krijgt een Sprookjesboskamer en nu is er een lamp in de vorm van een taart (50 euro).
Ik wil hem, maar eigenlijk vind ik hem te duur. Maar mag ik hem van mezelf kopen als ik een leuk plekje in haar kamer weet te verzinnen. En ik kan maar nergens opkomen
Wat heeft een taart te maken met het sprookjesbos?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:28 schreef Tally het volgende:
Mijn dochtertje krijgt een Sprookjesboskamer en nu is er een lamp in de vorm van een taart (50 euro).
Ik wil hem, maar eigenlijk vind ik hem te duur. Maar mag ik hem van mezelf kopen als ik een leuk plekje in haar kamer weet te verzinnen. En ik kan maar nergens opkomen
Wist je dat er bijna nog nergens sinterklaasinpakpapier te koop is? Moest vandaag meerdere winkels af, maar gelukkig hadden ze het bij de Kruidvat.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:27 schreef Ticootje het volgende:
Sinterklaas vind ik wel leuk... Maar mits normaal...
6 zakken vol kadootjes voor 3 kinderen, dat vind ik gewoon te veel..
Wij vieren het 6 dec, en de kinderen krijgen gewoon ieder iets van 3 kadootjes... Dat is zat.
De taart van het suikerhuisje van de heks?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:29 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Wat heeft een taart te maken met het sprookjesbos?
Hang de lamp op je eigen kamer.
Ik zou dan alleen een lampje hangen. En het is geen hanglampquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:29 schreef Luigi het volgende:
[..]
Waar zou je elke andere lamp neerzetten? BAM! Dan is dat je plekje.
Graag gedaan.
Dat komt toch nog? Lijkt me niet dat dat nu al in de winkel ligt nee.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:32 schreef Troel het volgende:
[..]
Wist je dat er bijna nog nergens sinterklaasinpakpapier te koop is? Moest vandaag meerdere winkels af, maar gelukkig hadden ze het bij de Kruidvat.
Ik had verwacht vanaf 1 september, tegelijkertijd met de pepernoten enzo.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:36 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat komt toch nog? Lijkt me niet dat dat nu al in de winkel ligt nee.
Bij de Action bij ons hadden ze het al staanquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:38 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik had verwacht vanaf 1 september, tegelijkertijd met de pepernoten enzo.
Ja, maar bij jullie. Dat stadje is gewoon keivetquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Bij de Action bij ons hadden ze het al staan
als ik jou was zou ik alle dagen werkenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:56 schreef E.T. het volgende:
Feestdagen.. Eens overleggen thuis.. M'n werk wil weten of ik 1e, 2e of beide kerstdagen kom werken...
Zoiets, telefoontje Ma is gevallen met fiets, ligt in de ambu naar westfries gasthuis , gaat mn avond ?quote:
oh bah, dat is naarquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:57 schreef Joene het volgende:
[..]
Zoiets, telefoontje Ma is gevallen met fiets, ligt in de ambu naar westfries gasthuis , gaat mn avond ?
Moet nog boeken hoor ;-) maar lief!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:01 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Mikoxx, heb je al op vakantieveilingen gekeken, staan vaak ook van die hotelbonnen op.
Lekker naar zee ofzo, scheveningen? Kijkduin? In de buurt ook genoeg te doen.
Wat een goed idee van julliebijtanktijd en tijd voor jezelf!!
Wat betalen ze?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:56 schreef E.T. het volgende:
Feestdagen.. Eens overleggen thuis.. M'n werk wil weten of ik 1e, 2e of beide kerstdagen kom werken...
Je maakt een Alice in Wonderland Theekoppen sessie met een plastic taartschaal en de lamp erop.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:28 schreef Tally het volgende:
De HEMA heeft het ook al liggen, maar goed, je bent al voorzien...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:49 schreef Troel het volgende:
Bij de Makro zullen ze het inderdaad ook wel hebben, maar ik had geen zin om er extra voor te gaan rijden ofzo, dus ik wilde het per se hier in het dorp vindenUiteindelijk dus ook gelukt.
Dank je wel!!!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Je maakt een Alice in Wonderland Theekoppen sessie met een plastic taartschaal en de lamp erop.
Graag gedaan!
nee van de Efteling zelfquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:05 schreef lily het volgende:
Is het die taartlamp van de kitschfabriek, Tally?
Heuj mijnquote:
Ja maar ik vind het echt een leuk idee.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Heuj mijnsmiley is niet doorgekomen.
Ik bedoelde t dus n
Lief en zoet en grappig enzo.
Ik ga er niet op stampuhquote:
En je verwacht het huis te verkopen voordat de baby er is ja? Moedig in deze tijden waar huizen soms 2 jaar te koop staan...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja maar ik vind het echt een leuk idee.
Maar ik heb gisteravond te horen gekregen dat meneer toch wil verhuizen
Dus aanschaffen van spullen voor haar kamertje gaat hem nu niet worden.
Ons huis gaat te koop.
Nee dat verwacht ik niet. Maar aangezien Zoë bij ons slaapt en de babykamer nog in tact is. Kan het makkelijk zonder dat we een kinderkamer klaar hoeven te makenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:58 schreef Ticootje het volgende:
[..]
En je verwacht het huis te verkopen voordat de baby er is ja? Moedig in deze tijden waar huizen soms 2 jaar te koop staan...
Ah zo... Wij hebben ook geen kinderkamerstress... Heerlijk.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:59 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee dat verwacht ik niet. Maar aangezien Zoë bij ons slaapt en de babykamer nog in tact is. Kan het makkelijk zonder dat we een kinderkamer klaar hoeven te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |