Haten op roze koeken.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 08:32 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik vind ze gewoon bizar smerig, t cakeje smaakt naar dooie hamster en t roze is zo zoet dat je net zo goed een tube icing in je mik kan laten lopen
Oeh ja, een heel pak, na een tijdje proef je alleen de mokka niet meerquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 08:40 schreef freecell het volgende:
Mokka Lady's
Al zou ik er nu binnen een minuut van gaan kotsen denk ik.
een heel nestjequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 08:41 schreef Sorbootje het volgende:
Jij hebt wel eens een.dooie hamster gegeten KD? <3
dit bedoelde ik te zeggen! Onbedoeld bijeffect. Raar eigenlijk dat je extra vriendelijkheid goed werkt brengt. Je betaalt er immers ook gewoon voor?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 08:35 schreef freecell het volgende:
HIer krijgen werkmannen ook altijd koffie met iets erbij.
En ik ga er ook even bij zitten meestal
EN hoewel het niet mijn doel is, heeft het inderdaad een positief effect op het werk.
Betaaltquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 08:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dit bedoelde ik te zeggen! Onbedoeld bijeffect. Raar eigenlijk dat je extra vriendelijkheid goed werkt brengt. Je betaald er immers ook gewoon voor?
ff bellen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 08:45 schreef freecell het volgende:
Mijn jongste heeft iets onder zijn neus wat wel eens krentebaard zou kunnen zijn, maar ik ben dokter-moe
Nog nooit zo vaak bij artsen geweest als afgelopen maanden...
Die wil ik altijd Nerdquote:
auw! Ja iddquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 08:46 schreef freecell het volgende:
[..]
Betaalt
Ja, dat is wel raar inderdaad, maar ik snap ook wel dat ze geen stap harder lopen dan nodig voor iemand die ze echt als personeel behandelt.
Absoluut. Isabeau kreeg het toen ze 8 dagen was en zij en ik moesten in quarantaine in het ziekenhuis.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 08:50 schreef debuurvrouw het volgende:
En ik zou met vermoeden van krentebaard geen risico nemen. Het is zéér besmettelijk en als t ver is kan t ook nog wel eens heel hardnekkig worden. En je wil t echt uit je huis voor baby komt!
Dan kom je ze maar hier warm opetenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 08:42 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Oeh ja, een heel pak, na een tijdje proef je alleen de mokka niet meer
en Muks, graag, alleen jammer dat de oven stuk is
Dat ze je uberhaupt ooit uit quarantaine hebben gehaaldquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:00 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Absoluut. Isabeau kreeg het toen ze 8 dagen was en zij en ik moesten in quarantaine in het ziekenhuis.
oh jasses, wat naar! Je verse prulleke:oquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:00 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Absoluut. Isabeau kreeg het toen ze 8 dagen was en zij en ik moesten in quarantaine in het ziekenhuis.
wat een vervelend moment om achter een kakkerlak allergie te komenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:03 schreef trui het volgende:
ik vind roze koeken ook niet lekker. mocca koekjes ook niet zo, trouwens. niet dat ik 't allemaal niet wegkrijg hoor.
hadden jullie gehoord van die man die tig levende kakkerlakken opgegeten had en toen doodging? terwijl alle andere mensen daar ook levende kakkerlakken en andere insecten hadden gegeten maar nergens last van hadden. tsk. (dit was vanochtend op de radio).
Bronquote:Man dood na winnen kakkerlak-eetwedstrijd
Sommige doodsoorzaken zijn zo moeilijk voor te stellen, dat ze bijna ongeloofwaardig zijn. Het in elkaar zakken na het winnen van een kakkerlak-eetwedstrijd bij een reptielenwinkel bijvoorbeeld. De 32-jarige Eddie Archbold uit Florida won er weliswaar een levende python mee, maar moest het met zijn leven bekopen.
Of de kakkerlakken ook echt de boosdoener zijn, dat onderzoekt de politie nog. Die laat autopsie doen op het lichaam van Archbold. Volgens de politie waren er meer aanwezigen die levende kakkerlakken en andere insecten aten, maar hadden zij er geen last van.
Zeer bedroefd
De wedstrijd was in reptielenwinkel Ben Siegel Reptiles in Deerfield Beach, ten noorden van Miami. Op de Facebook-pagina van de winkel laat de organisatie weten zeer bedroefd te zijn door de dood van Archbold. "We hebben hem op de avond zelf pas ontmoet en we mochten hem meteen. Hij was erg uitgesproken en wist het publiek direct op te zwepen. We betreuren het dat we hem niet beter kunnen leren kennen."
De reptielenwinkel heeft een advocaat in de arm genomen, die alvast een voorschot neemt op de mogelijke schuldvraag: "Alle deelnemers waren geheel bewust van wat ze deden en ze hebben ervoor getekend dat de verantwoordelijk voor het meedoen aan deze unieke en onorthodoxe wedstrijd bij henzelf ligt." De advocaat heeft de reptielenwinkel opgedragen verder niet met de media te praten.
En dan komt 'ie vanmiddag thuis, en vraag je of het wel gaat, en blijkt 'ie totaal vergeten dat er iets was gebeurdquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:08 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik had vanmorgen onenigheid met m`n oudste en die is met kwaad hoofd de deur uitgestormd en nu voel ik me mehh
En het was de praat niet eens waard
Ow ik haat dat. Ik heb het hier al als ze met 'ruzie' en gedoe naar bed gaan.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:08 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Roze koeken
Kakkerlakken
Ik had vanmorgen onenigheid met m`n oudste en die is met kwaad hoofd de deur uitgestormd en nu voel ik me mehh
En het was de praat niet eens waard
Ja dat is ook wel het meest waarschijnlijke scenarioquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:10 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
En dan komt 'ie vanmiddag thuis, en vraag je of het wel gaat, en blijkt 'ie totaal vergeten dat er iets was gebeurd
Collega-vuilnisvat meldt...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:05 schreef E.T. het volgende:
IK ben zo'n vuilnisvat dat alle koekjes en koeken gewoon onwijs lekker vind.. Zie daar mijn probleem met afvallen
Zo ben ik , waren ze lekker schat ?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:15 schreef Ticootje het volgende:
Joene is gewoon gemeen... Die koopt lekkers omdat hij dan een handje ervan wilt... Maar verder niet en stopt het vervolgens in mijn tas deze ochtend, zodat hij niet in de verleiding komt...
Nou, hij heeft me al een dikke pens bezorgt...quote:
Als ze het niet goed doen, zitten ze met de woningbouw op hun dak. Ze zullen echt hun best wel doenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:05 schreef Gaoxing het volgende:
Nou ja, dan zijn ze vast heel snel klaar met je huis, Troel
Toch fijn, al dat schone glas in je tuin.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:08 schreef Troel het volgende:
Had ik trouwens verteld dat de glazenwasser vorige week keurig alle ramen gewassen heeft? Die dus nu deels kapot in mijn voortuin liggen? Fijn he
Dat de wereld opeens op zn kop staat als je naar buiten kijkt?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:24 schreef freecell het volgende:
Een raam op de kop?
En hoe signaleer je zoiets?
Ik kan me wel iets voorstellen met kiepkantel ramen...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:33 schreef trui het volgende:
ja lady-wrb, leg es uit. hoe kan een raam nou op z'n kop staan?
nou dat dus en dat je bovenlichtjes op de kop op de vensterbank staan enzoquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:34 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik kan me wel iets voorstellen met kiepkantel ramen...
Das gewoon dom..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:04 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nou dat dus en dat je bovenlichtjes op de kop op de vensterbank staan enzo
nou..... dr moest een hele hijskraan aan te pas komen om het ding over het dak te tillen en op zijn plaats te hangen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:04 schreef trui het volgende:
aah. maar dat is toch niet zo raar dan, dat dat weer omgedraaid moet?
Wel makkelijk open doen, en de regen komt ook lekker makkelijk binnen als ze openstaan.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:04 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nou dat dus en dat je bovenlichtjes op de kop op de vensterbank staan enzo
Dat was het vroeger wel...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:18 schreef Nijna het volgende:
Kind mag morgen de klassen rondgaan... omdat ze jarig is... Zou het dan ook de bedoeling zijn dat ze die juffen/meesters iets te snoepen geeft?
Je bedoelt dat er nog steeds moeders zijn die níet weken van tevoren hoogst verantwoorde en oh-zo guitige traktaties gaan zitten brainstormen?!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:18 schreef Nijna het volgende:
Kind mag morgen de klassen rondgaan... omdat ze jarig is... Zou het dan ook de bedoeling zijn dat ze die juffen/meesters iets te snoepen geeft?
Ik zie hier toch meer de traktaties in vorm van uitdeelzakjes vol met snoep en een pakje drinken... Daar is geen weken over nagedacht in elk geval..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:23 schreef Luigi het volgende:
[..]
Je bedoelt dat er nog steeds moeders zijn die níet weken van tevoren hoogst verantwoorde en oh-zo guitige traktaties gaan zitten brainstormen?!
Hulde!.
En geef het kind een doos met chipzakjes mee, of als je liever gezond doet, idd die bak met fruit.
Vroegah! Toen mocht je nog gewoon een doos paprikachips en een doos naturel meenemen....quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:31 schreef Luigi het volgende:
Oh die van ons komt echt met de meest gekke dingen thuis. Zelfgemaakte mobieltjes met foto's, sleutelhangers, weet ik veel allemaal wat. Geef die kinderen gewoon wat te snaaien, dat is toch wat ze allemaal willen denk ik dan.
Dat semi-verantwoorde geknutsel altijd..
En als je echt de king was nam je nog een doos bolognese mee ook.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:39 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Vroegah! Toen mocht je nog gewoon een doos paprikachips en een doos naturel meenemen....
Was je van plan de hotelkamer te verlaten of moet er ook nog iets cultureels ondernomen worden?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:41 schreef mikoxx het volgende:
Ik ben op zoek naar inspiratie voor een weekendje weg, zonder kids. Denk nl,kust ofzo, hotel en niet megaduur. Iemand??
bij ons gaan ze hun eigen bouw rond. Vorig jaar dus de onderbouwklassen, dit jaar de middenbouwklassen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:18 schreef Nijna het volgende:
Naja, iets cultureels is leuk idd, de hele dag op de kamer is wel heel erg lang....quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:43 schreef Luigi het volgende:
[..]
Was je van plan de hotelkamer te verlaten of moet er ook nog iets cultureels ondernomen worden?
Weekendjes duitsland zijn goedkoop , maar wel weinig ku(s)tquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:41 schreef mikoxx het volgende:
Ik ben op zoek naar inspiratie voor een weekendje weg, zonder kids. Denk nl,kust ofzo, hotel en niet megaduur. Iemand??
Pm gezien vick?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:43 schreef Vicky het volgende:
[..]
bij ons gaan ze hun eigen bouw rond. Vorig jaar dus de onderbouwklassen, dit jaar de middenbouwklassen.
ik moet gaan broeden op een traktatie..
naar de bso gaat een zak chips mee, voor school weet ik hetn og niet. nog 1 week de tijd
Ligt eraan? Duitsland heeft ook kust?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:44 schreef Joene het volgende:
[..]
Weekendjes duitsland zijn goedkoop , maar wel weinig ku(s)t
En welke steden adviseer je dan?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:44 schreef Joene het volgende:
[..]
Weekendjes duitsland zijn goedkoop , maar wel weinig ku(s)t
Wij hadden ooit een raam binnenstebuiten!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:24 schreef freecell het volgende:
Een raam op de kop?
En hoe signaleer je zoiets?
hangt ervanaf wat je wilt doen ?quote:
Prepare....quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:39 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Vroegah! Toen mocht je nog gewoon een doos paprikachips en een doos naturel meenemen....
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |