abonnement Unibet Coolblue
  maandag 8 oktober 2012 @ 21:47:30 #1
149959 SQ
snelle trees
pi_117752254


Welkom in het immer succesvolle make-up-tips-topic!
Professional, nitwit of newbie? Pak je kwasten, je kleurtjes en post gezellig mee!

Of ga eens voor een andere subtielere look

disclaimer
  maandag 8 oktober 2012 @ 21:47:42 #2
149959 SQ
snelle trees
pi_117752263
hatseflats.
disclaimer
  maandag 8 oktober 2012 @ 22:08:42 #3
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_117753706
Op het werk maar even laten vallen dat ik voor mijn verjaardag dit jaar een cadeaubon van de Bijenkorf wil.
Kan ik een nieuwe kwast kopen bij de MAC :7

Vorig jaar een bon van de Sephora van ¤30,- gehad, maar daar hoef ik op dit moment niets van. En de Douglas koop ik helemaal nooit iets :X
吴 曼 迪
pi_117754975
Zulke cadeaubonnen heb je idd wat aan ja O+

Ik heb vandaag de Maybeline dream fresh BB cream gekocht, ben benieuwd. Recensies op internet zijn iig goed ^O^
pi_117760547
Hallo allemaal, ik meld me hier ook maar eens, word zo enthousiast van jullie berichten en mooi opgemaakte ogen! Mijn situatie; ik heb hele diepliggende lichtbruine ogen (neigt soms ook naar groen, blanke huid en donkerblond haar) en ik weet gewoon niet zo goed hoe dat ik ze op moet maken. Ik ben een tijd terug bij de Bijenkorf geweest en heb daar vooral veeeel geld uitgegeven. Echter, ik krijg het thuis niet voor elkaar.
Mijn vraag; de dame daar vertelde me dat ik zeker geen donkere kleuren aan moest brengen in mn arcadeboog omdat ik daar hangende oogleden van zou krijgen. Ik moest dit juist doen (een hele naturelle kleur) op het bot net boven mijn oog. Echter, in alle tutorials staat juist weer dat je die donkere kleur aan moet brengen in/op de crease, wat juist wordt vertaald als arcadeboog.. Kan iemand mij vertellen hoe ik wat nu aan moet brengen?
Daarnaast wil ik of de naked 2 of de naturel eye van too faced aanschaffen bij sephora, mede door de 'wow' verhalen hier en de mooie pigementen. Is dit aan te raden of zijn deze kleuren ook te donker voor mij? Heel erg bedankt alvast!
pi_117762900
@ megamandy: Bij Douglas kan je online ook Mac spul kopen!

@ Sunglasses: Ik zou dan kiezen voor Naked 2, want bij Natural Eye heb je 3 erg donkere kleuren voor de arcadeboog die ook vrij veel op elkaar lijken qua tint. Ik vind altijd dat ik met Naked 2 meer kan varieren. Ik heb niet echt verstand van visagie, dus wat betreft welke kleuren op welk deel van je oog kan ik geen advies geven.
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 08:56:22 #7
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_117763311
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 08:26 schreef Cheerful het volgende:
@ megamandy: Bij Douglas kan je online ook Mac spul kopen!

@ Sunglasses: Ik zou dan kiezen voor Naked 2, want bij Natural Eye heb je 3 erg donkere kleuren voor de arcadeboog die ook vrij veel op elkaar lijken qua tint. Ik vind altijd dat ik met Naked 2 meer kan varieren. Ik heb niet echt verstand van visagie, dus wat betreft welke kleuren op welk deel van je oog kan ik geen advies geven.
Ik wil gewoon naar de winkel en de mensen in de Douglas negeren mij altijd dus die verdienen geen cent aan mij.
Heb een goede counter hier dua die mogen dat geld van mij verdienen ;)
吴 曼 迪
pi_117765184
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 00:50 schreef Sunglasses het volgende:
Hallo allemaal, ik meld me hier ook maar eens, word zo enthousiast van jullie berichten en mooi opgemaakte ogen! Mijn situatie; ik heb hele diepliggende lichtbruine ogen (neigt soms ook naar groen, blanke huid en donkerblond haar) en ik weet gewoon niet zo goed hoe dat ik ze op moet maken. Ik ben een tijd terug bij de Bijenkorf geweest en heb daar vooral veeeel geld uitgegeven. Echter, ik krijg het thuis niet voor elkaar.
Mijn vraag; de dame daar vertelde me dat ik zeker geen donkere kleuren aan moest brengen in mn arcadeboog omdat ik daar hangende oogleden van zou krijgen. Ik moest dit juist doen (een hele naturelle kleur) op het bot net boven mijn oog. Echter, in alle tutorials staat juist weer dat je die donkere kleur aan moet brengen in/op de crease, wat juist wordt vertaald als arcadeboog.. Kan iemand mij vertellen hoe ik wat nu aan moet brengen?
Daarnaast wil ik of de naked 2 of de naturel eye van too faced aanschaffen bij sephora, mede door de 'wow' verhalen hier en de mooie pigementen. Is dit aan te raden of zijn deze kleuren ook te donker voor mij? Heel erg bedankt alvast!
Het is 'standaard' om een donkere kleur in de crease te doen, omdat je dan met schaduwen speelt (komt het bewegend ooglid optisch meer naar voren enzo). Als je diepliggende ogen hebt, wil je daar doorgaans juist niet de nadruk op leggen, maar verplaats je de crease naar een plek die het mooiste resultaat geeft, bij jou zo te horen boven je eigenlijke crease. In dit geval de tutorials lekker gebruiken voor kleurcombinaties en aanbrengtechnieken, maar voor de plaatsing het advies van die visagist volgen. :)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 10:53:28 #9
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_117766261
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 00:50 schreef Sunglasses het volgende:
Hallo allemaal, ik meld me hier ook maar eens, word zo enthousiast van jullie berichten en mooi opgemaakte ogen! Mijn situatie; ik heb hele diepliggende lichtbruine ogen (neigt soms ook naar groen, blanke huid en donkerblond haar) en ik weet gewoon niet zo goed hoe dat ik ze op moet maken. Ik ben een tijd terug bij de Bijenkorf geweest en heb daar vooral veeeel geld uitgegeven. Echter, ik krijg het thuis niet voor elkaar.
Mijn vraag; de dame daar vertelde me dat ik zeker geen donkere kleuren aan moest brengen in mn arcadeboog omdat ik daar hangende oogleden van zou krijgen. Ik moest dit juist doen (een hele naturelle kleur) op het bot net boven mijn oog. Echter, in alle tutorials staat juist weer dat je die donkere kleur aan moet brengen in/op de crease, wat juist wordt vertaald als arcadeboog.. Kan iemand mij vertellen hoe ik wat nu aan moet brengen?
Daarnaast wil ik of de naked 2 of de naturel eye van too faced aanschaffen bij sephora, mede door de 'wow' verhalen hier en de mooie pigementen. Is dit aan te raden of zijn deze kleuren ook te donker voor mij? Heel erg bedankt alvast!
Heb je een foto van je ogen? Dan kan ik wel advies geven denk ik :)
Don't come closer, I might hurt you
pi_117770794
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 08:56 schreef megamandy het volgende:

[..]

Ik wil gewoon naar de winkel en de mensen in de Douglas negeren mij altijd dus die verdienen geen cent aan mij.
Heb een goede counter hier dua die mogen dat geld van mij verdienen ;)
Ah ja, zo ga ik hier nooit naar Ici Paris XL, omdat die verkoopsters niet mijn type zijn ;) Bij de Douglas zijn ze altijd wel behulpzaam, gelukkig.
pi_117773025
Ik heb vandaag voor het eerst die bb cream van Maybelline op en ik ben echt super enthousiast *O*

Had vergelijkend warenonderzoek gedaan en recensies over deze waren toch wel beter dan over de bb cream van Garnier.

Hij is echt goed dekkend en mijn roodheid is een stuk minder te zien. Werkt ook een stuk beter dan die Clinique redness kit die ik pas had uitgeprobeerd.

Zal morgen even kijken of ik een voor en na foto kan maken. Ben ik vandaag vergeten.
pi_117773885
Fijn dat hij goed werkt, Sylvana!

Ik had gisteren een Mylene-party :') maar toch wel mooie make-upjes! Heb een zwarte mascara en bruin oogpotlood gekocht. (En lichaamsscrub, maar dat hoort niet bij dit topic.)
pi_117774146
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 14:30 schreef Cheerful het volgende:
Fijn dat hij goed werkt, Sylvana!

Ik had gisteren een Mylene-party :') maar toch wel mooie make-upjes! Heb een zwarte mascara en bruin oogpotlood gekocht. (En lichaamsscrub, maar dat hoort niet bij dit topic.)
Dat valt nog wel mee als je op zo'n party alleen dat koopt. Mooi dat je geslaagd bent :)
pi_117774653
Ja, ik heb op dit moment geen werk, dus ik heb alleen maar dingen gekocht die ik veel gebruik en ook daadwerkelijk opgaan (i.t.t. oogschaduw en nagellak). Het losgaan met make-up komt wel weer als ik straks weer kan werken.
pi_117774694
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 14:48 schreef Cheerful het volgende:
Ja, ik heb op dit moment geen werk, dus ik heb alleen maar dingen gekocht die ik veel gebruik en ook daadwerkelijk opgaan (i.t.t. oogschaduw en nagellak). Het losgaan met make-up komt wel weer als ik straks weer kan werken.
Heel verstandig ^O^
pi_117779434
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 14:48 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Heel verstandig ^O^
Ja, ik sta van mezelf te kijken ;)

O, het is geen make-up, maar heeft iemand hier wel eens Idealist en/of Advanced Night Repair van Estee Lauder geprobeerd? Het is binnenkort 20% korting op Estee Lauder bij Douglas en ik twijfel om een van de twee te kopen.

En om dezelfde reden: iemand ervaring met Lancome Doll Eyes Mascara?
pi_117822971
Zonder BB cream:



Met BB cream:

pi_117824338
Je ziet wel duidelijk verschil, hij is mooi dekkend!
pi_117824554
Wauw, Sylvana, dat ziet er goed uit!
Blijft hij ook mat?

Ik meng die van Garnier met wat dagcreme, want ik vind het iets te droog (hoewel ik toch een gemengde huid/vette huid heb)
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_117824637
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 19:15 schreef Natalie het volgende:
Wauw, Sylvana, dat ziet er goed uit!
Blijft hij ook mat?

Ik meng die van Garnier met wat dagcreme, want ik vind het iets te droog (hoewel ik toch een gemengde huid/vette huid heb)
Oh, da's ook wel een goeie tip. Meng je het op je vinger zeg maar? Of smeer je ze door elkaar op je gezicht?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  woensdag 10 oktober 2012 @ 19:19:36 #21
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_117824737
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 18:34 schreef Sylvana het volgende:
Zonder BB cream:

[ afbeelding ]

Met BB cream:

[ afbeelding ]
Lurk hier alleen een beetje mee normaal.. Maar moest toch even posten want dit ziet er erg goed uit :Y Ben ook wel benieuwd zoals iemand hierboven, of het mat blijft. Zo ja dan ga ik ook maar eens BB cream proberen.. Wist niet goed welke ik moest hebben, maar nu staat deze toch wel bovenaan het lijstje.
pi_117824867
Bedankt iedereen en ja hij blijft mooi mat ja :) Je hebt 4 verschillende kleuren trouwens, dit is de medium :)
pi_117825096
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 19:17 schreef Mirjam het volgende:

[..]

Oh, da's ook wel een goeie tip. Meng je het op je vinger zeg maar? Of smeer je ze door elkaar op je gezicht?
Ik doe eerst wat dagcreme op m'n gezicht en laat 't een paar minuten intrekken.
Daarna wat dagcreme op de rug van m'n hand en wat BB creme erop en mengen. Dan op m'n gezicht. Wel meer BB creme dan dagcreme btw. Maar wil de huid wel goed beschermen, daarom doe ik eerst een laagje dagcreme zonder de BB. Werkt goed :)
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_117825152
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 19:23 schreef Sylvana het volgende:
Bedankt iedereen en ja hij blijft mooi mat ja :) Je hebt 4 verschillende kleuren trouwens, dit is de medium :)
Super, zeg :)
Hoe duur is-ie?

Ik zou de light moeten hebben, denk ik.
Maar eerst deze Garnier-tube opmaken.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  woensdag 10 oktober 2012 @ 19:31:12 #25
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_117825263
Deze week nog in de aanbieding bij Etos, die Maybelline is E. 8,16
Beetje gek bedrag, maar dat zal wel door de BTW van tegenwoordig 21% zijn.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  woensdag 10 oktober 2012 @ 19:33:46 #26
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_117825381
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 19:31 schreef BBQ-kip het volgende:
Deze week nog in de aanbieding bij Etos, die Maybelline is E. 8,16
Beetje gek bedrag, maar dat zal wel door de BTW van tegenwoordig 21% zijn.
O dat is niet eens een gek bedrag, minder dan de helft van wat m'n foundation kost..
  woensdag 10 oktober 2012 @ 19:36:14 #27
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_117825506
Ik ga vrijdagavond maar even uit checken hoe die Maybelline is. Die Garnier ga ik weggeven aan iemand want da's niks voor mij.
Resultaten van die Maybelline zien er wel goed uit, maar ik wil het zelf even voelen qua structuur enzo.
Heb ik bij die Garnier niet gedaan want die waren niet te testen (tubes zaten dicht getaped), dus die heb ik zo meegenomen en spijt van. Toch weer zonde van dat tientje dan.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_117827484
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 19:28 schreef Natalie het volgende:

[..]

Super, zeg :)
Hoe duur is-ie?

Ik zou de light moeten hebben, denk ik.
Maar eerst deze Garnier-tube opmaken.
Hij is 9,99 euro voor een tube van 30 ml :)

Dit is trouwens de recensie van Misslipgloss waardoor ik enthousiast raakte: Klik
  woensdag 10 oktober 2012 @ 20:49:56 #29
299969 Finland.
Met een vleugje Pools.
pi_117829328
Ik heb vandaag een foundation gekocht van Clinique bij de Douglas in Groningen. Alleen toen ik thuis kwam zag ik dat het gewoon een potje was, geen pompje. Persoonlijk vind ik dat behoorlijk onhygiënisch, zou ik hem nog terug kunnen brengen? Er zit verder ook geen seal op ofzo.

Als het niet kan is het jammer, maar zou toch liever een flesje met een pompje willen :@.
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.
  woensdag 10 oktober 2012 @ 20:56:11 #30
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_117829697
Gewoon proberen terug te brengen (ik neem aan dat je 'm nog niet gebruikt hebt). Anders met spaletje foundation eruit halen en spateltje steeds na gebruik schoonmaken?
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_117831715
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 20:14 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Hij is 9,99 euro voor een tube van 30 ml :)

Dit is trouwens de recensie van Misslipgloss waardoor ik enthousiast raakte: Klik
Daar had ik ook over die van Garnier gelezen :)
Goed, die van Maybelline is de volgende op mijn lijstje!
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_117831744
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 20:49 schreef Finland. het volgende:
Ik heb vandaag een foundation gekocht van Clinique bij de Douglas in Groningen. Alleen toen ik thuis kwam zag ik dat het gewoon een potje was, geen pompje. Persoonlijk vind ik dat behoorlijk onhygiënisch, zou ik hem nog terug kunnen brengen? Er zit verder ook geen seal op ofzo.

Als het niet kan is het jammer, maar zou toch liever een flesje met een pompje willen :@.
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen, inderdaad.
Je kunt het altijd proberen terug te brengen.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_117850319
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 16:48 schreef Cheerful het volgende:

[..]

Ja, ik sta van mezelf te kijken ;)

O, het is geen make-up, maar heeft iemand hier wel eens Idealist en/of Advanced Night Repair van Estee Lauder geprobeerd? Het is binnenkort 20% korting op Estee Lauder bij Douglas en ik twijfel om een van de twee te kopen.

En om dezelfde reden: iemand ervaring met Lancome Doll Eyes Mascara?
Even mezelf gequoted, iemand die mij hier iets over kan vertellen?
pi_117850599
ik ben zelf heel blij met de BB cream van Clinique. Bevalt me echt super goed en ik doe best lang met 1 zo'n tube gelukkig.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_117851768
Doll eyes is wel een aanrader, die doet meer voor mij als inimitable van chanel.
Aids.
  donderdag 11 oktober 2012 @ 14:39:09 #36
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_117853794
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 13:48 schreef Mss het volgende:
inimitable van chanel.
Ik vind hem wel heel fijn. Het fijnste is dat hij niet zo erg afgeeft als andere -waterproof- mascara's en je er toch lange wimpers van krijgt.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  donderdag 11 oktober 2012 @ 14:40:54 #37
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_117853867
Zometeen die BB cream van Maybelline halen. Ben benieuwd!
pi_117854194
Straks spelen met mijn nieuwe vice palette van UD. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_117855566
Iemand ervaring met mascara van Revlon?

deze is nu bij de action voor 2,49

The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_117855746
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 15:24 schreef Joysa het volgende:
Iemand ervaring met mascara van Revlon?

deze is nu bij de action voor 2,49

[ afbeelding ]
Nee, maar het borsteltje lijkt wel wat op die van Maybelline Define-a-lash en die vond ik wel erg prettig met aanbrengen! En voor 2,49 kun je eigenlijk niet sukkelen he :P
pi_117855777
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 15:28 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Nee, maar het borsteltje lijkt wel wat op die van Maybelline Define-a-lash en die vond ik wel erg prettig met aanbrengen! En voor 2,49 kun je eigenlijk niet sukkelen he :P
Het is voor mij at the moment heul erg sukkelen om naar de action te gaan, vandaar dat ik ervaringen vraag :D
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_117855800
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 15:29 schreef Joysa het volgende:

[..]

Het is voor mij at the moment heul erg sukkelen om naar de action te gaan, vandaar dat ik ervaringen vraag :D
Oh haha dat wist ik niet :D
Dan kan ik je helaas niet helpen :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Miss_Congeniality op 11-10-2012 15:49:58 ]
pi_117857632
quote:
7s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 14:40 schreef kwiwi het volgende:
Zometeen die BB cream van Maybelline halen. Ben benieuwd!
Oeh! Laat even weten of hij bij jou ook zo goed bevalt als bij Sylvana!
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  donderdag 11 oktober 2012 @ 17:53:25 #44
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_117861257
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 16:13 schreef Natalie het volgende:

[..]

Oeh! Laat even weten of hij bij jou ook zo goed bevalt als bij Sylvana!
^O^ Zal dit weekend even verslag doen, want dan heb ik pas de kans om het de hele dag te laten zitten :)
Wist eigenlijk niet goed welke kleur ik moest pakken, voor de zekerheid toch maar voor licht gegaan, beter te licht dan te donker dacht ik..
pi_117861472
Ik kwam deze, Maybelline Popsticks, tegen en ze lijken me superfijn (omdat lipbalmachtig en subtiel).



Kent iemand soortgelijke dingen van een ander merk?
pi_117861628
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 18:00 schreef Chule het volgende:
Ik kwam deze, Maybelline Popsticks, tegen en ze lijken me superfijn (omdat lipbalmachtig en subtiel).

[ afbeelding ]

Kent iemand soortgelijke dingen van een ander merk?
Volgens mij heeft Catrice die ook.
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
  donderdag 11 oktober 2012 @ 18:06:28 #47
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_117861648
Hoe brengen jullie die BB cream eigenlijk aan? Ik ben gewend om een make-up sponsje te gebruiken bij foundation, want als ik het met m'n vingers doe kan ik het niet zo goed uitsmeren en wordt de laag te dik.. Kan ik die BB cream ook met een sponsje gebruiken? Zie op al die youtube filmpjes iedereen het gewoon met de vingers doen namelijk.
pi_117861698
Ik doe het gewoon met mijn vingers maar dat doe ik met foundation ook. :D
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_117861709
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 18:05 schreef Dwyn het volgende:

[..]

Volgens mij heeft Catrice die ook.
Ah, ik zie het.



Binnenkort even bij Kruidvat kijken.
pi_117862213
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 17:53 schreef kwiwi het volgende:

[..]

^O^ Zal dit weekend even verslag doen, want dan heb ik pas de kans om het de hele dag te laten zitten :)
Wist eigenlijk niet goed welke kleur ik moest pakken, voor de zekerheid toch maar voor licht gegaan, beter te licht dan te donker dacht ik..
Snap het. Je hebt ook niet altijd de mogelijkheid om te testen en het licht is vaak niet super.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_117862247
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 18:00 schreef Chule het volgende:
Ik kwam deze, Maybelline Popsticks, tegen en ze lijken me superfijn (omdat lipbalmachtig en subtiel).

[ afbeelding ]

Kent iemand soortgelijke dingen van een ander merk?
En dat niet alleen: het ziet er nog leuk uit, ook. Echt hebbedingetjes
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_117862302
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 18:06 schreef kwiwi het volgende:
Hoe brengen jullie die BB cream eigenlijk aan? Ik ben gewend om een make-up sponsje te gebruiken bij foundation, want als ik het met m'n vingers doe kan ik het niet zo goed uitsmeren en wordt de laag te dik.. Kan ik die BB cream ook met een sponsje gebruiken? Zie op al die youtube filmpjes iedereen het gewoon met de vingers doen namelijk.
Foundation deed ik ook altijd met en sponsje. BB Cream doe ik met m'n vingers.
Geloof dat je het ook met een kwast kunt doen, zoals bij foundation ook wel gebeurt.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_117863832
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 18:23 schreef Natalie het volgende:

[..]

Foundation deed ik ook altijd met en sponsje. BB Cream doe ik met m'n vingers.
Geloof dat je het ook met een kwast kunt doen, zoals bij foundation ook wel gebeurt.
Ik doe het idd ook gewoon met mijn vingers (druppeltje op rug van ene hand en dan met vingers van andere hand verdelen) Maar je kunt het idd ook met een kwast doen.
  donderdag 11 oktober 2012 @ 19:55:54 #54
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_117866694
Nou, de Maybelline BB cream heeft in ieder geval de één uur hardlopen test doorstaan :P Had 'm even uitgeprobeerd (aanbrengen werkt inderdaad prima met vingers :) ) en moest gaan hardlopen daarna dus gelijk even getest hoe het blijft zitten als je zweet/je gezicht vochtig wordt.
Het blijft natuurlijk niet perfect zitten, maar het is meer dat het geleidelijk wat verdwijnt dan dat je strepen krijgt o.i.d., zelfs na herhaaldelijk m'n gezicht afvegen met m'n hand onderweg. Bij thuiskomst even een handdoek tegen m'n gezicht gehouden en het ziet er eigenlijk nog behoorlijk goed uit. Dus als het warm weer is zou het er met af en toe even deppen met een tissue wel aardig uit moeten blijven zien.
pi_117871698
quote:
14s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 19:55 schreef kwiwi het volgende:
Nou, de Maybelline BB cream heeft in ieder geval de één uur hardlopen test doorstaan :P Had 'm even uitgeprobeerd (aanbrengen werkt inderdaad prima met vingers :) ) en moest gaan hardlopen daarna dus gelijk even getest hoe het blijft zitten als je zweet/je gezicht vochtig wordt.
Het blijft natuurlijk niet perfect zitten, maar het is meer dat het geleidelijk wat verdwijnt dan dat je strepen krijgt o.i.d., zelfs na herhaaldelijk m'n gezicht afvegen met m'n hand onderweg. Bij thuiskomst even een handdoek tegen m'n gezicht gehouden en het ziet er eigenlijk nog behoorlijk goed uit. Dus als het warm weer is zou het er met af en toe even deppen met een tissue wel aardig uit moeten blijven zien.
Je ziet het met warmte/transpireren sowieso beter dan bij een normale kleurloze creme. Wel blij te lezen dat het zo goed blijft zitten, ondanks de omstandigheden :)
Na een uur hardlopen met Garnier op m'n gezicht, vrees ik dat ik een uur moet bijkomen voor ik een reactie kan typen. Hahaha!
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_117872413
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 15:24 schreef Joysa het volgende:
Iemand ervaring met mascara van Revlon?

deze is nu bij de action voor 2,49

[ afbeelding ]
Hmm action is hier om de hoek, ga ik morgen even kijken.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
  donderdag 11 oktober 2012 @ 21:45:25 #57
149959 SQ
snelle trees
pi_117873493
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 21:28 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Hmm action is hier om de hoek, ga ik morgen even kijken.
+1

Had de action MAX mascara al geprobeerd... Prima effect, maar het droogt niet :') echt niet niet :')
disclaimer
pi_117873681
Zou je uitslag rondom je wimperrand kunnen krijgen van mascara. Plotseling, dus.
Heb namelijk last van een soort eczeem, en vraag me af of het van m'n mascara kan komen...
(Ik ga er maandag voor naar de dokter, dus no worries)
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  donderdag 11 oktober 2012 @ 21:49:54 #59
149959 SQ
snelle trees
pi_117873788
Denk het wel.
disclaimer
pi_117873915
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 21:45 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

+1

Had de action MAX mascara al geprobeerd... Prima effect, maar het droogt niet :') echt niet niet :')
Hij blijft nat? wtf.. dat schiet niet op haha
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
  donderdag 11 oktober 2012 @ 21:53:52 #61
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_117874082
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 21:48 schreef Natalie het volgende:
Zou je uitslag rondom je wimperrand kunnen krijgen van mascara. Plotseling, dus.
Heb namelijk last van een soort eczeem, en vraag me af of het van m'n mascara kan komen...
(Ik ga er maandag voor naar de dokter, dus no worries)
Ja, ik had het laatst toen ik voor het eerst eyeliner van een goedkoper merk kocht (kan ook toeval zijn dat het goedkoper was trouwens).. maar ineens veel jeuk rond m'n ogen en en ze waren ook helemaal ontstoken.
  donderdag 11 oktober 2012 @ 21:54:26 #62
149959 SQ
snelle trees
pi_117874124
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 21:51 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Hij blijft nat? wtf.. dat schiet niet op haha
nee... Niet echt :')
disclaimer
  donderdag 11 oktober 2012 @ 21:55:39 #63
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_117874203
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 21:48 schreef Natalie het volgende:
Zou je uitslag rondom je wimperrand kunnen krijgen van mascara. Plotseling, dus.
Heb namelijk last van een soort eczeem, en vraag me af of het van m'n mascara kan komen...
(Ik ga er maandag voor naar de dokter, dus no worries)
*uit lurkstand*
Kan ja, ik heb het ook gehad. Ik had al een zalfje gekregen van de huisarts, maar dat hielp niet zo heel geweldig. Toen ik een andere mascara ging gebruiken was het (icm het zalfje) zo weg. Wel oppassen met die hormoonzaljes voor eczeem, vriendin van me heeft allemaal witte plekken ervan gekregen.
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
pi_117874342
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 21:49 schreef Stormqueen het volgende:
Denk het wel.
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 21:53 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Ja, ik had het laatst toen ik voor het eerst eyeliner van een goedkoper merk kocht (kan ook toeval zijn dat het goedkoper was trouwens).. maar ineens veel jeuk rond m'n ogen en en ze waren ook helemaal ontstoken.
Hmm, miss. in het weekend dan even geen mascara. Eens zien of dat helpt.
(Het zou ook niet de eerste keer zijn dat ik andere make-up moet kopen vanwege gevoeligheid.. maar dit zou de eerste keer bij de wimpers zijn)

quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 21:55 schreef Bloempje. het volgende:

[..]

*uit lurkstand*
Kan ja, ik heb het ook gehad. Ik had al een zalfje gekregen van de huisarts, maar dat hielp niet zo heel geweldig. Toen ik een andere mascara ging gebruiken was het (icm het zalfje) zo weg. Wel oppassen met die hormoonzaljes voor eczeem, vriendin van me heeft allemaal witte plekken ervan gekregen.
Hydrocortison waarschijnlijk. Dat zal ik ook wel krijgen.
Gelukkig heb ik er nooit witte vlekken van gekregen. Maar wat vervelend voor die vriendin! Is het ook niet meer weggetrokken? :o
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  donderdag 11 oktober 2012 @ 22:11:33 #65
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_117875147
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 21:57 schreef Natalie het volgende:

[..]

[..]

Hmm, miss. in het weekend dan even geen mascara. Eens zien of dat helpt.
(Het zou ook niet de eerste keer zijn dat ik andere make-up moet kopen vanwege gevoeligheid.. maar dit zou de eerste keer bij de wimpers zijn)

[..]

Hydrocortison waarschijnlijk. Dat zal ik ook wel krijgen.
Gelukkig heb ik er nooit witte vlekken van gekregen. Maar wat vervelend voor die vriendin! Is het ook niet meer weggetrokken? :o
Nope, pigment is gewoon helemaal weg. Ze heeft altijd veel eczeem gehad, over dr hele lichaam. Haar hele nek is aan de achterkant wit en nog op wel meer plekjes. Ze wil die zalfjes en alles nu ook niet meer, omdat ze dat vervelender vind dat het eczeem. En omdat het amper hielp. Maar zij heeft het dus heel veel moeten smeren altijd, van een keer zal het niet gebeuren, maar ik zou het wel in de gaten houden :).
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
pi_117875217
Ik heb ook verschillende hormooncremes maar die mag ik maar beperkt smeren, juist om dit soort problemen te voorkomen.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_117875403
En ook vooral op plekken waar de huid dunner is mag 't altijd maar weinig en voor een korte periode. Het vervelende vind ik: het lijkt het enige dat helpt.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_117875518
Maar wanneer je eczeem heb zou ik sowieso even helemaal geen make-up gebruiken. Hoe oud is de mascara die je gebruikt? En welke mascara gebruik je?
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_117875871
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 22:18 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Maar wanneer je eczeem heb zou ik sowieso even helemaal geen make-up gebruiken. Hoe oud is de mascara die je gebruikt? En welke mascara gebruik je?
Nog geen twee maanden oud. Het is een van het Etos huismerk. Maar wel een hypo-allergene voor lensdragers. (Hoewel ik geen lenzen heb)
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_117876071
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 22:23 schreef Natalie het volgende:

[..]

Nog geen twee maanden oud. Het is een van het Etos huismerk. Maar wel een hypo-allergene voor lensdragers. (Hoewel ik geen lenzen heb)
Oke dat is geen al te dure mascara, dan zou ik toch het zekere voor het onzekere nemen en die weggooien en een nieuwe mascara kopen.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_117876104
Oh en hypoallergeen wil niet veel zeggen. Tegenwoordig is bijna alles hypoallergeen.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_117876706
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 22:27 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Oke dat is geen al te dure mascara, dan zou ik toch het zekere voor het onzekere nemen en die weggooien en een nieuwe mascara kopen.
Ja, da's waarschijnlijk wel dé manier om te testen of het daaraan ligt.
Heb jij (of heeft iemand anders) nog een tip voor een goede mascara? Liever niet bizar duur :)

quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 22:28 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Oh en hypoallergeen wil niet veel zeggen. Tegenwoordig is bijna alles hypoallergeen.
Weet het. Maar je moet ergens beginnen.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  donderdag 11 oktober 2012 @ 22:40:17 #73
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_117876782
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 22:39 schreef Natalie het volgende:

[..]

Ja, da's waarschijnlijk wel dé manier om te testen of het daaraan ligt.
Heb jij (of heeft iemand anders) nog een tip voor een goede mascara? Liever niet bizar duur :)
Wat is je budget ongeveer? :) Weet niet wat je bizar duur vindt en wat niet..
pi_117877038
Welke budgetmascara ik echt te gek vind is:


Volgens mij nog geen 5 euro bij kruitvat en ik vind m erg fijn.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_117877259
Ik doe trouwens vaak eerst 1 laagje van deze mascara op:


En daarna die glamour doll. Maar ik heb dan ook erg makkelijke wimpers dus weet niet of die voor iedereen geschikt is.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_117883182
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 22:40 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Wat is je budget ongeveer? :) Weet niet wat je bizar duur vindt en wat niet..
20 euro voor mascara vind ik bijv. te veel :)
15 eigenlijk ook al.

Vandaar trouwens mascaraloos. Eens zien of het effect heeft op die rode uitslag.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_117887129
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 07:33 schreef Natalie het volgende:

[..]

20 euro voor mascara vind ik bijv. te veel :)
15 eigenlijk ook al.

Vandaar trouwens mascaraloos. Eens zien of het effect heeft op die rode uitslag.
Misschien even lanfs sephora voor 2 voor 10 mascara?
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 11:17:56 #78
149959 SQ
snelle trees
pi_117887535
etos huismerk :r echt wat een bagger is dat.
Ik gebruik altijd MAx Factor of Maybelline en ik koop alleen als er een actie is :')
disclaimer
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 11:25:28 #79
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_117887826
quote:
99s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 11:17 schreef Stormqueen het volgende:
etos huismerk :r echt wat een bagger is dat.
Ik gebruik altijd MAx Factor of Maybelline en ik koop alleen als er een actie is :')
Ik vind de volume mascara van Etos huismerk op zich wel ok, alleen vlekt hij heel erg snel onder mijn ogen helaas.

Mijn favoriete mascara op dit moment is Maybelline The Falsies Feathered :).
Separeert goed, geeft ook wat volume maar niet zo'n dramatische look. Perfect voor overdag :Y
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 11:34:21 #80
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_117888188
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 07:33 schreef Natalie het volgende:

[..]

20 euro voor mascara vind ik bijv. te veel :)
15 eigenlijk ook al.

Vandaar trouwens mascaraloos. Eens zien of het effect heeft op die rode uitslag.
Ah oke :)

Ik dat geval: ik ben na veel (waterproof) mascara's testen uiteindelijk blijven hangen bij de Rimmel 100% waterproof omdat ik daar geen last van m'n ogen van krijg. Kost volgens mij iets van 10-11 euro, maar is elke paar weken wel ergens in de aanbieding dus heb 'm nog nooit voor de volle prijs gekocht :P
Is wel alleen om je wimpers mooi te accentueren, niet om echt hele donkere volle wimpers te krijgen.

pi_117890026
Ik gebruik nu Max Factor False Lash Effect, die vind ik wel mooi. Nog een L'Oreal op voorraad, geen idee hoe die is, en een Mylene besteld, die lijkt me supermooi.
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 12:41:32 #83
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_117890337
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 11:34 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Ah oke :)

Ik dat geval: ik ben na veel (waterproof) mascara's testen uiteindelijk blijven hangen bij de Rimmel 100% waterproof omdat ik daar geen last van m'n ogen van krijg. Kost volgens mij iets van 10-11 euro, maar is elke paar weken wel ergens in de aanbieding dus heb 'm nog nooit voor de volle prijs gekocht :P
Is wel alleen om je wimpers mooi te accentueren, niet om echt hele donkere volle wimpers te krijgen.

[ afbeelding ]
die hing bij mij altijd binnen no time op mijn wang :P
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 12:45:50 #84
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_117890480
quote:
13s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 12:41 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

die hing bij mij altijd binnen no time op mijn wang :P
Serieus? :o Nog nooit last van gehad (gelukkig). En ik fiets/loop toch vrij veel door de regen :P
pi_117892806
Oke zojuist die revlon mascara van action gekocht en geprobeerd.
Prima mascara, niet de fijnste die ik ooit gehad heb maar hij klontert niet, separeert en geeft lengte. Dus een goede 'overdag' mascara.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_117895375
Bedankt voor alle goede tips :D

Het is wel even wennen, zo'n dagje zonder mascara. Ik smeer er nooit een dikke laag op, maar iedere keer als ik nu langs de spiegel loop, denk ik 'Huh??' en dan 'Oh ja, geen mascara vandaag'.
De rode uitslag lijkt overigens niet erger geworden.

Ben op internet nu ook al aan het zoeken naar mascara voor gevoelige huidjes.

Van m'n dagcreme gelukkig nooit last gehad. Ook de BB cream gaat zonder problemen :)
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_117895489
Jammer, want mascara kan juist zo veel verschil maken! Hopelijk is het snel over!
pi_117895732
Jee... ik zit nu op Huidarts.com te kijken en er staat gewoon letterlijk welke klacht ik momenteel heb:

quote:
roodheid, bultjes, lichte zwelling, enige schilfering en jeuk
en daarnaast nog:

quote:
De typische patiënt met een cosmeticum allergie is een vrouw tussen de 20 en 45 jaar met mild eczeem aan de oogleden
Ik ben 33, en da's dus precies de plaats waar 't zit. 't Moet echt die mascara zijn.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 15:06:01 #89
149959 SQ
snelle trees
pi_117895789
als er nog iemand wat goedkope starterspaletjes zoekt, ik heb wat te koop staan:

http://verkopers.marktplaats.nl/5379828
disclaimer
pi_117896065
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 14:56 schreef Natalie het volgende:
Bedankt voor alle goede tips :D

Het is wel even wennen, zo'n dagje zonder mascara. Ik smeer er nooit een dikke laag op, maar iedere keer als ik nu langs de spiegel loop, denk ik 'Huh??' en dan 'Oh ja, geen mascara vandaag'.
De rode uitslag lijkt overigens niet erger geworden.

Ben op internet nu ook al aan het zoeken naar mascara voor gevoelige huidjes.

Van m'n dagcreme gelukkig nooit last gehad. Ook de BB cream gaat zonder problemen :)
Ik gebruik de sensitive mascara van de Hema. Ik ben allergisch voor alle soorten make-up, behalve mascara, mits ik er voor zorg dat het echt alleen op m'n wimpers zit. Misschien ook eens een niet waterproof mascara proberen? Daar kreeg ik namelijk wel last van op de één of andere manier.. En met die van de hema heb ik nou niet het idee dat hij snel uitloopt in de regen (fiets regelmatig door de regen, loopt eigenlijk een beetje uit in stortbuien).

Misschien heb je er wat aan? :)
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_117896066
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 15:04 schreef Natalie het volgende:
Jee... ik zit nu op Huidarts.com te kijken en er staat gewoon letterlijk welke klacht ik momenteel heb:

[..]

en daarnaast nog:

[..]

Ik ben 33, en da's dus precies de plaats waar 't zit. 't Moet echt die mascara zijn.
Dat lijkt mij ook dan. Aan ene kant vervelend, aan andere kant fijn dat je weet wat het is.
pi_117896326
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 15:13 schreef essnhills het volgende:

[..]

Ik gebruik de sensitive mascara van de Hema. Ik ben allergisch voor alle soorten make-up, behalve mascara, mits ik er voor zorg dat het echt alleen op m'n wimpers zit. Misschien ook eens een niet waterproof mascara proberen? Daar kreeg ik namelijk wel last van op de één of andere manier.. En met die van de hema heb ik nou niet het idee dat hij snel uitloopt in de regen (fiets regelmatig door de regen, loopt eigenlijk een beetje uit in stortbuien).

Misschien heb je er wat aan? :)
Als de bui zo ophoudt dan ga ik naar het winkelcentrum, en daar zit ook een Hema :)
Gebruik nooit waterproofmascara. Op de een of andere manier blijf ik altijd bij de normale hangen.

Bedankt!
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_117896426
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 15:13 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Dat lijkt mij ook dan. Aan ene kant vervelend, aan andere kant fijn dat je weet wat het is.
Idd.
Nu ga ik maandag sowieso naar de huidarts. Ben benieuwd of ik tegen die tijd al kan zien dat het minder wordt. Dan is het helemaal duidelijk. En anders hoor ik het wel.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 17:23:25 #94
149959 SQ
snelle trees
pi_117900595
ik ging dus even mijn voor en na hoofd naast elkaar plakken :')

disclaimer
pi_117900826
Zo, da's een verandering!
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 17:34:08 #96
149959 SQ
snelle trees
pi_117900869
Ja, ik ben wel de dertig voorbij, dat scheelt, danwordt het steeds beter met make-up :')
disclaimer
pi_117900871
quote:
99s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 17:23 schreef Stormqueen het volgende:
ik ging dus even mijn voor en na hoofd naast elkaar plakken :')

[ afbeelding ]
Wow das echt een verschil ja! :D
pi_117900956
quote:
99s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 17:23 schreef Stormqueen het volgende:
ik ging dus even mijn voor en na hoofd naast elkaar plakken :')

[ afbeelding ]
En welke spulletjes heb je gebruikt?
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 17:40:28 #99
149959 SQ
snelle trees
pi_117901020
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 17:37 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

En welke spulletjes heb je gebruikt?
Nou, komt ie he!
- Rimmel concealer natural beige onder de ogen
- TFSI op oogleden
- Naked 2 palette, de grijstinten en de highlighter
- Max Factor mascara
- MAC brow gel in Beguile
- MAC studio sculpt foundation in NW30 (nu het winter wordt moet ik ff een NW 25 halen zie ik)
- Essence ( :') ) mattifying powder
- NYX blush in espresso
- NYX matte lipstick in Tea Rose
disclaimer
pi_117901060
Ik vind die blush mooi! (de rest ook hoor maar die blush viel me meteen op omdat het een mooie zachte kleur is)
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_117901141
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 17:41 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik vind die blush mooi! (de rest ook hoor maar die blush viel me meteen op omdat het een mooie zachte kleur is)
I agree!
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 20:59:46 #102
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_117908278
Ik heb die BB cream van Maybelline toch maar vanavond gekocht :9
Even geprobeerd in de winkel en besloten de kleur medium mee te nemen. Smeert fijn uit, niet te dik, niet te dun en niet uitdrogend, terwijl het ook niet vet is. Heb het net een beetje op mijn bakkes gesmeerd en lijkt me fijn :)
Kleur is prima in ieder geval.
Morgen maar eens goed uitproberen :)
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 21:04:47 #103
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_117908530
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 20:59 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb die BB cream van Maybelline toch maar vanavond gekocht :9
Even geprobeerd in de winkel en besloten de kleur medium mee te nemen. Smeert fijn uit, niet te dik, niet te dun en niet uitdrogend, terwijl het ook niet vet is. Heb het net een beetje op mijn bakkes gesmeerd en lijkt me fijn :)
Kleur is prima in ieder geval.
Morgen maar eens goed uitproberen :)
Ik gebruik zelf de light versie al een paar weken en hij bevalt prima :Y
Hij is niet superdekkend maar egaliseert mijn huid genoeg en blijft goed zitten heel de dag :)
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 21:09:14 #104
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_117908747
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 21:04 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Ik gebruik zelf de light versie al een paar weken en hij bevalt prima :Y
Hij is niet superdekkend maar egaliseert mijn huid genoeg en blijft goed zitten heel de dag :)
mijn huid is te "goed" voor foundation, dus lichte tot medium dekking vind ik helemaal prima :)
Voelt als fijn spul aan in ieder geval.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 21:17:42 #105
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_117909218
Ik zou nog laten weten hoe mijn lenzenvloeistof-gebruiken-als-losse-poeder-oogschaduw-fixatie experiment werkte :P

Ik vind het prima werken, alleen ben ik de laatste 2 weken weer aan de eyeliner-pencils (van Sephora en NYC, bazendingen! :9 ), ik wissel een keer in de zoveel tijd van make-up methode. Geen echte reden voor, maar goed, ik gebruik dus nu even geen losse poeder meer, maar potloden.

Ik vind het wel goed werken dus, kost niet veel tijd en blijft goed zitten de hele dag :)
Gewoon op een schoteltje, achterkant hand of leeg dekseltje mixen met vloeistof met de kwast, even afstrijken, aanbrengen en kwastje schoon maken met een stukje tissue. Easy :)
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 21:19:43 #106
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_117909327
Oh en ik heb sinds een klein weekje het UD Naked 2 palette. Wat een bazending is dat zeg! Veel betere oogschaduw dan Too Faced :o
Erg blij mee O+ Helemaal de goeie kleuren voor mijn huid (beetje tussen warme ondertoon en koele ondertoon in, maar bij mijn ogen staan die kleuren uit dit palette echt het beste O+ )
_O_
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_117913107
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 10:53 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Heb je een foto van je ogen? Dan kan ik wel advies geven denk ik :)
Sorry voor mn late reactie maar ik heb eindelijk een foto kunnen maken. Ik zou het erg fijn als je hier advies bij zou willen geven.

Let niet op de groen/gele waas aan de binnenkant van mn oog, ik ben zover ik weet niet geslagen.. Misschien is het concealer die oplicht?

Ow, ik kan helemaal geen foto vanaf mijn telefoon uploaden; weet hier iemand hoe dat moet?
pi_117914267
je kan mobiel uploaden met www.tinypic.com

btw ik heb die BB cream van garnier, ten eerste is die creme veel te dik en ten tweede kwijg ik er een ontzettend glimhoofd van :{ ik heb hem al een tijdje en ben allerlei dingen aan het testen...
ik mix hem nu met 50/50 normale dagcreme, of ik maak mijn handen licht vochtig onder de kraan en dan smeer ik een klein bolletje over mijn handen uit en dan op mn gezicht.
is die nieuwe BB cream van Maybelline anders? beter uitsmeerbaar en niet zo olie-achtig?
pi_117915497
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 22:39 schreef deadly_kiss het volgende:
je kan mobiel uploaden met www.tinypic.com

btw ik heb die BB cream van garnier, ten eerste is die creme veel te dik en ten tweede kwijg ik er een ontzettend glimhoofd van :{ ik heb hem al een tijdje en ben allerlei dingen aan het testen...
ik mix hem nu met 50/50 normale dagcreme, of ik maak mijn handen licht vochtig onder de kraan en dan smeer ik een klein bolletje over mijn handen uit en dan op mn gezicht.
is die nieuwe BB cream van Maybelline anders? beter uitsmeerbaar en niet zo olie-achtig?
Ja die van Maybelline is makkelijk uitsmeerbaar en op water-gel basis ipv water-olie basis!
pi_117915820
oke dat is fijn! ^O^ weet iemand toevallig of die morgen of volgende week ergens in de aanbieding is?
pi_117917336
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 23:21 schreef deadly_kiss het volgende:
oke dat is fijn! ^O^ weet iemand toevallig of die morgen of volgende week ergens in de aanbieding is?
Bij de Etos voor 8,16 euro
pi_117917714
Stormqueen, leuk om het verschil te zien! En je hebt goeie make-up skills! Ik ben nog steeds een beetje zoekende naar wat ik nou het mooist vind bij mezelf qua kleuren, technieken enz.

En Naked 2 is inderdaad pure liefde O+
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 00:47:24 #113
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_117918665
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 16:13 schreef Natalie het volgende:

[..]

Oeh! Laat even weten of hij bij jou ook zo goed bevalt als bij Sylvana!
Vandaag een hele dag kunnen proberen, en hij bevalt prima :) Op het einde van de dag wel een wat glimmende huid, maar dat heb ik overal bij..
Ik gebruik 'm overigens in combinatie met de 24 hour stay (o.i.d.) conceiler van maybelline om de paar donkerdere plekjes te doen verdwijnen. Erg handig want de nummers komen qua kleurtinten (bijna) precies overeen.
Maar al met al in ieder geval een veel natuurlijker en mooier resultaat dan met foundation.

Er moet een goede creme aan te pas komen om me hier nog vanaf te krijgen :P
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 00:51:30 #114
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_117918757
quote:
99s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 17:23 schreef Stormqueen het volgende:
ik ging dus even mijn voor en na hoofd naast elkaar plakken :')

[ afbeelding ]
:o vooral je ogen komen door de make-up ontzettend mooi uit vind ik!
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 04:35:05 #115
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_117920218
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 22:39 schreef deadly_kiss het volgende:
je kan mobiel uploaden met www.tinypic.com

btw ik heb die BB cream van garnier, ten eerste is die creme veel te dik en ten tweede kwijg ik er een ontzettend glimhoofd van :{ ik heb hem al een tijdje en ben allerlei dingen aan het testen...
ik mix hem nu met 50/50 normale dagcreme, of ik maak mijn handen licht vochtig onder de kraan en dan smeer ik een klein bolletje over mijn handen uit en dan op mn gezicht.
is die nieuwe BB cream van Maybelline anders? beter uitsmeerbaar en niet zo olie-achtig?
Garnier heeft twee versies BBcream. Jij hebt denk ik de oudere versie. De nieuwe is een lange dunne tube. En die is weer niet vet (zit geen olie in), maar erg droog. Als in vloeibare talk met een kleurtje ;)

Ik ga morgen de hele dag de Maybelline testen op mijn gezicht, ben erg benieuwd!
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_117920567
Vanmiddag naar de drogisterij. Kijken naar de BB Cream van Maybelline + nieuwe mascara. Zou gisteren gaan, maar het regende zo hard dat ik binnen ben gebleven. Hahaha:)

[ Bericht 0% gewijzigd door Celestien op 13-10-2012 09:39:01 (Vingers in de knoop) ]
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_117921074
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 00:47 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Vandaag een hele dag kunnen proberen, en hij bevalt prima :) Op het einde van de dag wel een wat glimmende huid, maar dat heb ik overal bij..
Ik gebruik 'm overigens in combinatie met de 24 hour stay (o.i.d.) conceiler van maybelline om de paar donkerdere plekjes te doen verdwijnen. Erg handig want de nummers komen qua kleurtinten (bijna) precies overeen.
Maar al met al in ieder geval een veel natuurlijker en mooier resultaat dan met foundation.

Er moet een goede creme aan te pas komen om me hier nog vanaf te krijgen :P
Fijn dat hij jou ook zo goed bevalt :D

Natalie, veel shopplezier!
pi_117922526
Ik hoop dat mijn nieuwe bbcream snel binnen komt. Ik vind ineens al mijn foundations te geel. :')
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_117922762
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 04:35 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Garnier heeft twee versies BBcream. Jij hebt denk ik de oudere versie. De nieuwe is een lange dunne tube. En die is weer niet vet (zit geen olie in), maar erg droog. Als in vloeibare talk met een kleurtje ;)

Ik ga morgen de hele dag de Maybelline testen op mijn gezicht, ben erg benieuwd!
ja ik heb die oude nog...
die nieuwe is ook niks voor me want dat lijkt weer het tegenovergestelde :')
pi_117924102
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 18:06 schreef kwiwi het volgende:
Hoe brengen jullie die BB cream eigenlijk aan? Ik ben gewend om een make-up sponsje te gebruiken bij foundation, want als ik het met m'n vingers doe kan ik het niet zo goed uitsmeren en wordt de laag te dik.. Kan ik die BB cream ook met een sponsje gebruiken? Zie op al die youtube filmpjes iedereen het gewoon met de vingers doen namelijk.
Ik doe het sinds ik een stippling brush heb nooit meer met mijn vingers omdat mijn huid geen dikke laag nodig heeft en ik het niet mooi vind. Het is een investering, maar ik vind het heel fijn werken voor primers, gekleurde dagcrčmes en vloeibare foundations.

pi_117924381
Ik vind van die halfnatte kwasten zo'n vies gevoel. :')
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_117924791
Whahaha maar hier hoeft maar een heel klein beetje op iedere keer, ik vind deze echt superchill aanvoelen O+.
pi_117926309
Ik vind een stipplingkwast ook het mooist voor foundation, of anders een bufferkwast.
En door al jullie enthousiaste verhalen wil ik nu ook de BB cream van Maybelline ;( Maar ik heb nog een flesje Dream Satin Liquid foundation van Maybelline in gebruik en nog een dichte Healthy Mix van Bourjois, dus die moet ik eerst opmaken van mezelf.
pi_117926400
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 12:53 schreef -Trinity- het volgende:
Whahaha maar hier hoeft maar een heel klein beetje op iedere keer, ik vind deze echt superchill aanvoelen O+.
Klinkt als een leuk cadeau voor kerst of sinterklaas :)
Ze zien er mooi uit, btw.

Kom zelf net terug van 't dorp. Had was onderzoek gedaan en ben met de dagcreme van Dermolin. Speciaal voor mensen met een overgevoelige en allergische (atopische) huid. Als ik daar niet tegen kan, dan is het echt hopeloos met me. Hahaha!

Ze hadden van de merken zoals Maybelline etc. geen speciale mascara in het assortiment voor gevoelige huidjes. Maar dat kan eraan liggen wat ze inkopen. Wie weet bestaat het wel. Dat moet ik nog even uitzoeken.
Heb bij Hema de hypo-allergene gehaald. Eens zien wat die doet. Als ik er last van krijg dan is er slechts 4 euro verloren gegaan.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 13:56:55 #125
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_117926547
Ik vind het erg afhangen van de soort foundation welke kwast fijn is.
Die BB cream van Maybelline vind ik prima aan te brengen met vingers.
Healthy Mix (erg favo van mij) breng ik aan met mijn vingers of met een buffer-achtige kwast.
MAC studio sculpt moet ik echt met een vochtige stippling brush aanbrengen, anders issie echt te dik/dekkend om aan te brengen bij mij.

En ik gebruik van alles door elkaar, ene keer zin in poederfoundation (MAC Studio poederfoundation is echt liefde O+ ), andere keer lichte dekking, andere keer weer zwaardere dekking. Dus ik wissel van alles af met elkaar :P
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 14:01:49 #126
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_117926707
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 13:51 schreef Natalie het volgende:

[..]

Klinkt als een leuk cadeau voor kerst of sinterklaas :)
Ze zien er mooi uit, btw.

Kom zelf net terug van 't dorp. Had was onderzoek gedaan en ben met de dagcreme van Dermolin. Speciaal voor mensen met een overgevoelige en allergische (atopische) huid. Als ik daar niet tegen kan, dan is het echt hopeloos met me. Hahaha!

Ze hadden van de merken zoals Maybelline etc. geen speciale mascara in het assortiment voor gevoelige huidjes. Maar dat kan eraan liggen wat ze inkopen. Wie weet bestaat het wel. Dat moet ik nog even uitzoeken.
Heb bij Hema de hypo-allergene gehaald. Eens zien wat die doet. Als ik er last van krijg dan is er slechts 4 euro verloren gegaan.
je kunt ook nog olie op je gezicht gebruiken. 2 a 3 druppeltjes is vaak genoeg als je goed in masseert. Olie zoals amandelolie, avocadoolie en jojobaolie zijn erg prettig op je gezicht. Mocht je het willen uitproberen maar die oliën niet hebben, kun je ook zonnebloemolie gebruiken. Met een pipetje (kun je voor heel weinig halen bij de apotheek) kun je heel goed kleine druppeltjes doseren, want je hebt echt maar heel weinig nodig.
Ideaal is het om na het douchen/wassen als je gezicht nog niet geheel droog is, klein beetje olie in te masseren. Beetje in laten trekken en dan make-up op doen.
Goedkoop en ook "hypo-allergeen", omdat er niks anders in zit dan olie.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_117929049
Mijn huid is sinds deze zomer weer enooorm slecht, dit voorjaar is hij een tijd heel mooi geweest en nu heb ik continu last van puistjes, bultjes, vlekjes en ga zo maar door... Bah. Ik gok dat het aan mijn dagcreme ligt, dus nu even een paar andere uittesten.
pi_117929361
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 14:01 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

je kunt ook nog olie op je gezicht gebruiken. 2 a 3 druppeltjes is vaak genoeg als je goed in masseert. Olie zoals amandelolie, avocadoolie en jojobaolie zijn erg prettig op je gezicht. Mocht je het willen uitproberen maar die oliën niet hebben, kun je ook zonnebloemolie gebruiken. Met een pipetje (kun je voor heel weinig halen bij de apotheek) kun je heel goed kleine druppeltjes doseren, want je hebt echt maar heel weinig nodig.
Ideaal is het om na het douchen/wassen als je gezicht nog niet geheel droog is, klein beetje olie in te masseren. Beetje in laten trekken en dan make-up op doen.
Goedkoop en ook "hypo-allergeen", omdat er niks anders in zit dan olie.
Olie vind ik niet prettig op mijn gezicht. Ik gebruik het wel voor m'n benen.
Mijn gezicht is vrij vettig. Olie werkt daar niet positief op.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 15:51:25 #129
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_117929649
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 15:40 schreef Natalie het volgende:

[..]

Olie vind ik niet prettig op mijn gezicht. Ik gebruik het wel voor m'n benen.
Mijn gezicht is vrij vettig. Olie werkt daar niet positief op.
die ervaring heb ik niet als je erg weinig olie gebruikt, maar goed. Cremes zonder al teveel ingrediënten dan uitproberen.

Hypoallergeen is een beetje een loze term, wat voor jou een allergeen is of irriterend is, is het voor een ander weer niet. Er zijn gelukkig tegenwoordig best veel goedkopere cremes en verzorgingsproducten op de markt die geen parfum en alcohol e.d. in zich hebben, scheelt een hoop met een paar jaar geleden :)
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_117931370
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 15:51 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

die ervaring heb ik niet als je erg weinig olie gebruikt, maar goed. Cremes zonder al teveel ingrediënten dan uitproberen.

Hypoallergeen is een beetje een loze term, wat voor jou een allergeen is of irriterend is, is het voor een ander weer niet. Er zijn gelukkig tegenwoordig best veel goedkopere cremes en verzorgingsproducten op de markt die geen parfum en alcohol e.d. in zich hebben, scheelt een hoop met een paar jaar geleden :)
Nou idd. Dat zeiden mijn man en ik ook al tegen elkaar: het is zo persoonlijk waar je op reageert. De een is gevoelig voor dit, de ander voor dat. Enige manier waarop je erachter komt is proberen. En als je extreem wil doen kan je de ingrediënten van een product nog noteren in de hoop erachter te komen wat de veroorzaker van de ellende is :)
Maar zover wil ik eigenlijk niet gaan. Is vast ook niet nodig.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 17:41:41 #131
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_117932731
Vandaag de grote stippling brush bij de mac gehaald. Super druk bij de counter en had maar een kwartier pauze dus verder niets gekocht.
Wel goed voor de portemonnee dus :P
吴 曼 迪
pi_117932785
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 14:01 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

je kunt ook nog olie op je gezicht gebruiken. 2 a 3 druppeltjes is vaak genoeg als je goed in masseert. Olie zoals amandelolie, avocadoolie en jojobaolie zijn erg prettig op je gezicht. Mocht je het willen uitproberen maar die oliën niet hebben, kun je ook zonnebloemolie gebruiken. Met een pipetje (kun je voor heel weinig halen bij de apotheek) kun je heel goed kleine druppeltjes doseren, want je hebt echt maar heel weinig nodig.
Ideaal is het om na het douchen/wassen als je gezicht nog niet geheel droog is, klein beetje olie in te masseren. Beetje in laten trekken en dan make-up op doen.
Goedkoop en ook "hypo-allergeen", omdat er niks anders in zit dan olie.
Kokosnootolie is nog beter en omdat het zulke kleine moleculen heeft trekt het heel erg snel in. Oja en erna geen make-up gebruiken, dat is alleen maar slecht voor je huid en het ziet er vaak ook niet uit.

Overigens zijn sommige mensen wel allergisch voor bepaalde soorten olie, dat moet ook getest worden.
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 17:52:58 #133
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_117933002
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 17:44 schreef Deliah het volgende:

[..]

Kokosnootolie is nog beter en omdat het zulke kleine moleculen heeft trekt het heel erg snel in. Oja en erna geen make-up gebruiken, dat is alleen maar slecht voor je huid en het ziet er vaak ook niet uit.

Overigens zijn sommige mensen wel allergisch voor bepaalde soorten olie, dat moet ook getest worden.
klopt, dat is helemaal waar. Ik ben alleen een luie aap dus dat warm wrijven in mijn handen had ik dan geen zin in op de vroege ochtend :P
Maar het werkt wel prima ja. olie werkt ook prima om make-up mee te verwijderen of je huid mee te reinigen trouwens. Gewoon olie inmasseren en dan met een vochtige, warme doek verwijderen.

En geen make-up is beter voor je huid, tuurlijk. Maar ik heb asblond/peper-en-zout haar met doorzichtige wimpers, een fletse, lichte kleur huid en lichte ogen. Dan vind ik het toch fijner om met name mijn ogen meer sprekend te krijgen middels oog make-up en soms een beetje foundation om de rode/roze plekjes te verdoezelen.

Allergie voor olie valt vaal wel mee omdat er geen eiwitten in zitten, maar goed, gevoeligheid verschilt van persoon tot persoon, da's natuurlijk gewoon kwestie van goed uitproberen/testen.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_117937882
Hallo!

Mijn foundation is bijna op en ik ben op zoek naar een nieuwe die wat beter mijn rode huid dekt. Mijn gezicht heeft eigenlijk één groot probleem: ik heb 'acné', wat inhoud dat mijn huid eigenlijk al vet is, maar ik toch een hoop schilfertjes en her en der kleine puistjes heb. Voornamelijk mijn t-zone is dus erg rood. Wat betekent dat je de make up vaak snel ziet zitten op die 'velletjes/schrale plekjes' maar met niks op ben ik dus rood +schilfertjes..

Nou las ik ergens ovr BareMinerals, maar dat is zo duur! Hebben jullie tips? Of hebben jullie ervaring met bare minerals? :) waarvoor dank!
pi_117937962
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 20:42 schreef Markeerstift het volgende:
Hallo!

Mijn foundation is bijna op en ik ben op zoek naar een nieuwe die wat beter mijn rode huid dekt. Mijn gezicht heeft eigenlijk één groot probleem: ik heb 'acné', wat inhoud dat mijn huid eigenlijk al vet is, maar ik toch een hoop schilfertjes en her en der kleine puistjes heb. Voornamelijk mijn t-zone is dus erg rood. Wat betekent dat je de make up vaak snel ziet zitten op die 'velletjes/schrale plekjes' maar met niks op ben ik dus rood +schilfertjes..

Nou las ik ergens ovr BareMinerals, maar dat is zo duur! Hebben jullie tips? Of hebben jullie ervaring met bare minerals? :) waarvoor dank!
Oef, dat is vervelend! Eigenlijk ben je dus voornamelijk bezig om het te verbloemen.
Kunnen ze je niet van het probleem afhelpen, zodat je geen last meer hebt van die schilfers etc? :o

Heb helaas geen ervaring met BareMinerals, dus daar kan ik je niet mee helpen. Hopelijk kunnen anderen dat wel.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_117938086
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 20:45 schreef Natalie het volgende:

[..]

Oef, dat is vervelend! Eigenlijk ben je dus voornamelijk bezig om het te verbloemen.
Kunnen ze je niet van het probleem afhelpen, zodat je geen last meer hebt van die schilfers etc? :o

Heb helaas geen ervaring met BareMinerals, dus daar kan ik je niet mee helpen. Hopelijk kunnen anderen dat wel.
Bedankt!
Ja het is super irritant, het enige wat helpt is van die alcohol en hormoon crčme en dat is allemaal ook niet al te goed voor je huid natuurlijk :)

Dat acné zit meestal alleen op mijn kin of net naast mijn neus op een klein plekje. Al zit het nu ook al een tijd op mijn neus. Mijn neus is normaal altijd wel glad maar wel altijd rood dus ik zoek voornamelijk daarvoor iets !
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 20:50:50 #137
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_117938140
In de foundation/poeders van Bare Minerals zit bismut, wat voor best wat mensen irriterend werkt voor de huid. En het is een erg duur merk voor de kwaliteit minerale poeder foundation die ze bieden, vind ik.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 20:55:49 #138
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_117938291
Als je middelen tegen acne gebruikt die je huid weker/dunner maken, sowieso wel iets met SPF erin gebruiken (in je dagcreme, of los) om je kwetsbare huid te beschermen tegen de zon (is nu niet zo scherp meer, maar in het voorjaar en zomer wel) en dan pas foundation (vloeibaar, poeder of compact) op doen.
Er zijn ook merken met groene cremes waarbij de groen pigmenten de roodheid uit je huid verdoezelen. Clinique heeft dat, die is ok, maar bijv. Eucerin heeft een hele fijne "anti-redness, corrigerende fluid".
Andere merken hebben dat vast ook, maar daar heb ik geen ervaring mee.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_117939117
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 20:55 schreef BBQ-kip het volgende:
Als je middelen tegen acne gebruikt die je huid weker/dunner maken, sowieso wel iets met SPF erin gebruiken (in je dagcreme, of los) om je kwetsbare huid te beschermen tegen de zon (is nu niet zo scherp meer, maar in het voorjaar en zomer wel) en dan pas foundation (vloeibaar, poeder of compact) op doen.
Er zijn ook merken met groene cremes waarbij de groen pigmenten de roodheid uit je huid verdoezelen. Clinique heeft dat, die is ok, maar bijv. Eucerin heeft een hele fijne "anti-redness, corrigerende fluid".
Andere merken hebben dat vast ook, maar daar heb ik geen ervaring mee.
Ah thanks! Dat Eucerin heb ik ook, kan je kopen bij de apotheek toch? Dat helpt dus alleen bij rode geīrriteerde plekjes maar niet tegen mijn red nose syndroom hihi. Ik ga denk ik gewoon maar eens bij de drogist langs om wat uit te proberen.
pi_117939235
Ik heb gelukkig geen hele moeilijke huid, buiten een reiniging die ik 's ochtends en 's avonds gebruik, gebruik ik verder niks.

Heb sinds kort het Too Faced Natural Eye palette gekocht, heeeel blij mee, zo mooi!
pi_117939460
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 15:29 schreef Cheerful het volgende:
Mijn huid is sinds deze zomer weer enooorm slecht, dit voorjaar is hij een tijd heel mooi geweest en nu heb ik continu last van puistjes, bultjes, vlekjes en ga zo maar door... Bah. Ik gok dat het aan mijn dagcreme ligt, dus nu even een paar andere uittesten.
Welke dagcreme heb je? Ik gebruik al jaren een nachtcreme van nivea maar deze is uit het assortiment gehaald en de nieuwe die ik probeerde ga mij ook heel veel puistje.
Ben nu aan het kijken naar een creme van chanel of dat iets is.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_117939899
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 21:35 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Welke dagcreme heb je? Ik gebruik al jaren een nachtcreme van nivea maar deze is uit het assortiment gehaald en de nieuwe die ik probeerde ga mij ook heel veel puistje.
Ben nu aan het kijken naar een creme van chanel of dat iets is.
Waarom zou je in godsnaam van een nivea creme die relatief goedkoop is gelijk naar een van de duurste cremes gaan?

Ik zou als ik jou was eerst wat creme's proberen die er tussenin hangen ipv gelijk 100 euro uitgeven aan 1 potje.

Waarom probeer je niet wat van lush ofzo? O+
pi_117940474
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 21:50 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Waarom zou je in godsnaam van een nivea creme die relatief goedkoop is gelijk naar een van de duurste cremes gaan?

Ik zou als ik jou was eerst wat creme's proberen die er tussenin hangen ipv gelijk 100 euro uitgeven aan 1 potje.

Waarom probeer je niet wat van lush ofzo? O+
Oh ja ik heb 3 bonnen van de douglas vandaar :D
En ik heb skin drink van lush geprobeerd maar die ruikt echt vies! En heb er meerdere van clinique geprobeerd maar die waren het ook allemaal net niet.
Ik had een proefmonster gehad van de hydramax en die lijkt goed te voeden maar is idd aan de dure kant. Waar ik nog aan zit te denken is om die lijn van yes-to-carrots te proberen, daar lees ik veel goede dingen over omdat het allemaal op natuurlijke basis is.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_117940745
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 22:11 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Oh ja ik heb 3 bonnen van de douglas vandaar :D
En ik heb skin drink van lush geprobeerd maar die ruikt echt vies! En heb er meerdere van clinique geprobeerd maar die waren het ook allemaal net niet.
Ik had een proefmonster gehad van de hydramax en die lijkt goed te voeden maar is idd aan de dure kant. Waar ik nog aan zit te denken is om die lijn van yes-to-carrots te proberen, daar lees ik veel goede dingen over omdat het allemaal op natuurlijke basis is.
Burt's bees geprobeerd?
pi_117940766
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 22:19 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Burt's bees geprobeerd?
Nee, zat volgens mij wel een lipwas bij de laatste glossy box. Hebben die een fijne creme voor gevoelige huidjes?
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_117940792
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 22:20 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Nee, zat volgens mij wel een lipwas bij de laatste glossy box. Hebben die een fijne creme voor gevoelige huidjes?
Yes heel fijn :)
pi_117940846
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 22:11 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Oh ja ik heb 3 bonnen van de douglas vandaar :D
En ik heb skin drink van lush geprobeerd maar die ruikt echt vies! En heb er meerdere van clinique geprobeerd maar die waren het ook allemaal net niet.
Ik had een proefmonster gehad van de hydramax en die lijkt goed te voeden maar is idd aan de dure kant. Waar ik nog aan zit te denken is om die lijn van yes-to-carrots te proberen, daar lees ik veel goede dingen over omdat het allemaal op natuurlijke basis is.
Skin drink stinkt inderdaad maar dat is niet de enige crčme van lush hč.
pi_117940885
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 22:22 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Skin drink stinkt inderdaad maar dat is niet de enige crčme van lush hč.
Nee klopt, maar toevallig was ik vorige week in DB en had een een sample meegenomen. Douche en shampoo's enzo vind ik geen probleem om zo te bestellen vanuit de uk maar de gezichtscremes wil ik toch even uitproberen. Deze leek me het beste omdat ik een hele droge huid heb. Ik ga eens op de lush site kijken welke ze nog meer hebben voor gevoelige/droge huid
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_117940890
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 22:21 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Yes heel fijn :)
Heb jij die sensitive? Of een andere?
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_117940928
Ik wil het full of grace serum van lush ook eens gaan bestellen, die lijkt me erg prettig zover ik in de winkel kon beoordelen.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_117940946
full of grace O+
pi_117940976
Hebben jullie ook ervaring met de celestial? Die lijkt me na skin drink het meest geschikt. (en anders heb ik gewoon pech en moet ik niet zeiken over de geur want kreeg wel een zachte huid van de skin drink)
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_117940977
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 22:24 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Nee klopt, maar toevallig was ik vorige week in DB en had een een sample meegenomen. Douche en shampoo's enzo vind ik geen probleem om zo te bestellen vanuit de uk maar de gezichtscremes wil ik toch even uitproberen. Deze leek me het beste omdat ik een hele droge huid heb. Ik ga eens op de lush site kijken welke ze nog meer hebben voor gevoelige/droge huid
Gewoon meerdere samples in 1x vragen en eerst ruiken in de winkel :Y
Weet je meteen welke je niet hoeft te proberen omdat stinky :D
pi_117940990
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 22:28 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Hebben jullie ook ervaring met de celestial? Die lijkt me na skin drink het meest geschikt. (en anders heb ik gewoon pech en moet ik niet zeiken over de geur want kreeg wel een zachte huid van de skin drink)
Ja hij is wel wat vettig maar perfect voor de winter O+
pi_117941055
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 22:28 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Gewoon meerdere samples in 1x vragen en eerst ruiken in de winkel :Y
Weet je meteen welke je niet hoeft te proberen omdat stinky :D
Ja ik had er idd beter naar moeten kijken haha maar voelde me een beetje een schooier om veel samples te vragen :D
Had ook al een sample van een masker (die overigens erg lekker was)
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_117941077
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 22:28 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Ja hij is wel wat vettig maar perfect voor de winter O+
Oeh dat klinkt goed want in de winter heb ik af en toe het idee dat mijn huis op barsten staat!
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_117941163
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 22:30 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Ja ik had er idd beter naar moeten kijken haha maar voelde me een beetje een schooier om veel samples te vragen :D
Had ook al een sample van een masker (die overigens erg lekker was)
Ik vind t ook niet fijn om zomaar samples te vragen maar het is niet alsof die crčmes goedkoop zijn.. Het is eerder gek om een potje van 20-30 euro te kopen en er na 3 dagen achterkomen dat het niet fijn is. Gewoon schijt aan hebben :Y
pi_117941256
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 22:33 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Ik vind t ook niet fijn om zomaar samples te vragen maar het is niet alsof die crčmes goedkoop zijn.. Het is eerder gek om een potje van 20-30 euro te kopen en er na 3 dagen achterkomen dat het niet fijn is. Gewoon schijt aan hebben :Y
Ja dat is waar. En wil uiteindelijk toch online bestellen.
Dinsdag ben ik weer in DB dan ga ik even wat samples mee nemen. En een vers masker kopen want dat is het enige welke ik niet online wil bestellen.
Ik had een proefmonster gekregen van cartastrophe cosmetic, rook erg lekker. Welke is jullie favoriet?
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_117941289
OMFG echt, ik vind CC zoooooo stinken :r ik heb die zelfs niet opgemaakt omdat ik het zo ranzig vond _O-

[ Bericht 37% gewijzigd door #ANONIEM op 13-10-2012 22:37:06 ]
pi_117941357
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 22:36 schreef Sharana_LV het volgende:
OMFG echt, ik vind CC zoooooo stinken :r ik heb die zelfs niet opgemaakt omdat ik het zo ranzig vond _O-
Haha ik vond m wel lekker ruiken. Maar heb al wel gemerkt dat het per potje verschilt. Soms is de kleur of geur behoorlijk verschillend bij 2 verschillen potjes van hetzelfde product.
Welke had jij ook alweer?
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_117941541
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 22:38 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Haha ik vond m wel lekker ruiken. Maar heb al wel gemerkt dat het per potje verschilt. Soms is de kleur of geur behoorlijk verschillend bij 2 verschillen potjes van hetzelfde product.
Welke had jij ook alweer?
ik heb nu een masker van givenchy :)
pi_117941558
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 22:44 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

ik heb nu een masker van givenchy :)
Maar jij had ook een favoriet van lush toch?
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_117942204
Ik vind love lettuce fijn, maar daar zit wel een scrub in. Nooit die chocolade dinges nemen, die kun je net zo goed zelf maken :D
pi_117942340
Voor gezichtsreiniging ben ik helemaal fan van de producten van Decubal, speciaal voor de droge/gevoelige huid. Daar zitten geen dingen in zoals SLS, SLES, minerale oliën, parabenen of alcohol ^O^ Ik heb de gezichtsreiniging, de reinigingsmelk en de tonic, en ze kosten alledrie nog geen tientje per stuk ^O^ En het is makkelijk verkrijgbaar, je kunt het zelfs gewoon bij bol.com bestellen :)
  zondag 14 oktober 2012 @ 01:39:32 #165
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_117946272
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 21:21 schreef Markeerstift het volgende:

[..]

Ah thanks! Dat Eucerin heb ik ook, kan je kopen bij de apotheek toch? Dat helpt dus alleen bij rode geīrriteerde plekjes maar niet tegen mijn red nose syndroom hihi. Ik ga denk ik gewoon maar eens bij de drogist langs om wat uit te proberen.
wat bedoel je met een red nose syndroom?

Ikzelf gebruik trouwens soms als ik rode vlekken heb (zoals nu in de herfst nu overal de kachel aan gaat en de lucht droger wordt) producten van Dermalogica uit de Ultra Calming lijn. Ik vind het erg duur dus gebruik het alleen als het echt nodig is.
Het kalmerende masker, calming spray en barrier repair zijn erg prettig om te gebruiken met dit weer.
Ik gebruik wel standaard elke week Dermalogica Daily Microfoliant, fijnste scrub ooit. (ik heb de pot die ik voor 30 pond online kocht al ruim een jaar en er is nu ongeveer 1/3 uit :D )
Bij mij zijn dan bij gebruik van de Microfoliant en die Ultra Calming dingen al mijn rode plekjes en schilfertjes direct weg. Maar goed, ik heb geen acne en ik gebruik geen medicijnen op mijn huid, dat scheelt natuurlijk heel erg.

Die Decubal die hier aangegeven worden klinken ook goed, ook goede reviews lees ik erover, ga ik eens proberen als mijn Dermalogica potjes/tubes leeg zijn :)
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_117951287
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 23:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind love lettuce fijn, maar daar zit wel een scrub in. Nooit die chocolade dinges nemen, die kun je net zo goed zelf maken :D
Goede tip :D
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_117951413
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 17:34 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, ik ben wel de dertig voorbij, dat scheelt, danwordt het steeds beter met make-up :')
Ik zat naar je foto's te kijken en het eerste wat ik dacht was 'toch scheelt het niet veel'. :) Ja, make-up maakt wat mooier, maar je bent make-up loos eigenlijk niet een heel ander mens (in tegenstelling tot sommigen). Je ogen, mond, wenkbrauwen... alles heeft goed kleur van zichzelf en met make-up is het wat frisser.
Nou ja, het staat er misschien wat vreemd zo, maar het is dus bedoelt als compliment ;)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_117951538
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 22:44 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Maar jij had ook een favoriet van lush toch?
ik heb ze bijna allemaal geprobeerd behalve die echt niet voor mijn huid geschikt zijn

ik vond CC stinken, dat chocoladeding kreeg ik puistjes van ( :'( ) Ik vond love lettuce het fijnst uiteindelijk maar heb het idee dat die mijn huid redelijk droog maakt. Ik gebruik dus nu tijdelijk even wat anders en mijn huid ziet er nu zo goed uit _O_
pi_117951836
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 12:04 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

ik heb ze bijna allemaal geprobeerd behalve die echt niet voor mijn huid geschikt zijn

ik vond CC stinken, dat chocoladeding kreeg ik puistjes van ( :'( ) Ik vond love lettuce het fijnst uiteindelijk maar heb het idee dat die mijn huid redelijk droog maakt. Ik gebruik dus nu tijdelijk even wat anders en mijn huid ziet er nu zo goed uit _O_
Ja een van givenchy zei je? Welke is dat?
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_117952218
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 23:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind love lettuce fijn, maar daar zit wel een scrub in. Nooit die chocolade dinges nemen, die kun je net zo goed zelf maken :D
Love lettuce is heerlijk. En sacret truth ook. Mijn huidje kan ook vochtarm worden en deze twee helpen daar goed tegen O+
pi_117952388
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 12:20 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Ja een van givenchy zei je? Welke is dat?
die No Surgetics :Y maar alleen maar omdat ik hem gratis heb gehad, hij is nu op en ga hem zelf niet aanschaffen voor dat geld. Heb ook mijn hele gezichtsverzorgings routine aangepast dus heb meer het idee dat daarom mijn huid er zo goed uitziet dan vanwege het masker. Het masker was wel fijn hoor, maar ga toch op zoek naar wat anders :Y
pi_117952481
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 21:35 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Welke dagcreme heb je? Ik gebruik al jaren een nachtcreme van nivea maar deze is uit het assortiment gehaald en de nieuwe die ik probeerde ga mij ook heel veel puistje.
Ben nu aan het kijken naar een creme van chanel of dat iets is.
Ik gebruik nu een creme voor de onzuivere huid van Yves Rocher. Hiervoor gebruikte ik een creme van Nivea Young, ook voor de onzuivere huid, die werkte beter.
pi_117953282
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 12:45 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

die No Surgetics :Y maar alleen maar omdat ik hem gratis heb gehad, hij is nu op en ga hem zelf niet aanschaffen voor dat geld. Heb ook mijn hele gezichtsverzorgings routine aangepast dus heb meer het idee dat daarom mijn huid er zo goed uitziet dan vanwege het masker. Het masker was wel fijn hoor, maar ga toch op zoek naar wat anders :Y
Ik ben ook op zoek naar een nieuwe routine. Heb clinique er op de oogcreme na helemaal uitgegooid en ben nu wat dingetjes aan het uitproberen wat betreft reinigen. Mijn huid is al wat rustiger maar dat kan ook komen doordat de stress ietswat gezakt is.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_117953341
quote:
1s.gif Op zondag 14 oktober 2012 12:48 schreef Cheerful het volgende:

[..]

Ik gebruik nu een creme voor de onzuivere huid van Yves Rocher. Hiervoor gebruikte ik een creme van Nivea Young, ook voor de onzuivere huid, die werkte beter.
Ik merk juist dat als ik spulletjes gebruik voor een onzuivere huid dat ik juist meer puistjes krijg. Omdat het vaak relatief agressieve spulletjes zijn.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_117953435
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 13:15 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Ik ben ook op zoek naar een nieuwe routine. Heb clinique er op de oogcreme na helemaal uitgegooid en ben nu wat dingetjes aan het uitproberen wat betreft reinigen. Mijn huid is al wat rustiger maar dat kan ook komen doordat de stress ietswat gezakt is.
Ja ik had zo'n proefpakketje van Clinique, maar bij mij hielp dat ook voor geen meter :N Maar goed dat ik geen normale verpakkingen heb gekocht, want het is echt duur vergeleken bij Decubal. Dermalogica is ook goed, maar wel iets duurder volgens mij.
pi_117953502
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 13:20 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ja ik had zo'n proefpakketje van Clinique, maar bij mij hielp dat ook voor geen meter :N Maar goed dat ik geen normale verpakkingen heb gekocht, want het is echt duur vergeleken bij Decubal. Dermalogica is ook goed, maar wel iets duurder volgens mij.
Ik had een klein setje aangeschaft (zo'n probeerset) maar binnen anderhalve week zat ik onder de pukkels. Dus heb dat setje weg gegeven.
Volgens mij hebben ze bij de bodyshop ook spulletjes voor de gevoelige huid, kan ik ook nog eens gaan ruiken en kijken wat voor spulletjes ze daar hebben.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_117953554
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 13:22 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Ik had een klein setje aangeschaft (zo'n probeerset) maar binnen anderhalve week zat ik onder de pukkels. Dus heb dat setje weg gegeven.
Volgens mij hebben ze bij de bodyshop ook spulletjes voor de gevoelige huid, kan ik ook nog eens gaan ruiken en kijken wat voor spulletjes ze daar hebben.
Denk dat we hetzelfde setje gekocht hebben dan, was iets van 15 euro bij Ici Paris.
pi_117954168
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 13:22 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Ik had een klein setje aangeschaft (zo'n probeerset) maar binnen anderhalve week zat ik onder de pukkels. Dus heb dat setje weg gegeven.
Volgens mij hebben ze bij de bodyshop ook spulletjes voor de gevoelige huid, kan ik ook nog eens gaan ruiken en kijken wat voor spulletjes ze daar hebben.
Het wordt met nieuwe verzorgingszooi vaak eerst slechter voor het beter wordt he. Na een week kun je er eigenlijk nog niets over zeggen.
pi_117954294
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 13:24 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Denk dat we hetzelfde setje gekocht hebben dan, was iets van 15 euro bij Ici Paris.
Ja volgens mij wel
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_117954341
Ik ben nu twee weken met Clinique bezig en het wordt helaas nog niet beter. ;(
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_117954365
quote:
17s.gif Op zondag 14 oktober 2012 13:47 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Het wordt met nieuwe verzorgingszooi vaak eerst slechter voor het beter wordt he. Na een week kun je er eigenlijk nog niets over zeggen.
Nee dat klopt, maar ik had echt zo'n last van mijn huid dat ik het na anderhalve week heb opgegeven. Het voelde gewoon echt niet goed aan. En toen kwam de lush bestelling binnen en dat voelde meteen heel lekker aan! Ben heel blij met ultrabland en breathe of fresh air!
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_117954399
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 13:53 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Nee dat klopt, maar ik had echt zo'n last van mijn huid dat ik het na anderhalve week heb opgegeven. Het voelde gewoon echt niet goed aan. En toen kwam de lush bestelling binnen en dat voelde meteen heel lekker aan! Ben heel blij met ultrabland en breathe of fresh air!
Dat had ik ook met clinique hoor, wat een rotspul :N Ik heb het 4 weken volgehouden geloof ik, wat een hel :')
pi_117954406
Wat een stom idee was dat zeg om naar de site van de bodyshop te gaan...
Voor 38 euro aan spullen besteld (maar daar dan wel weer 15 producten voor, lang leve de sale en het feit dat ik daar nog een paar producten heb kunnen bestellen die ze in de winkel niet meer hebben)
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_117954433
Ik zit te twijfelen of ik het al zou opgeven. _O-
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_117954474
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 13:54 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Wat een stom idee was dat zeg om naar de site van de bodyshop te gaan...
Voor 38 euro aan spullen besteld (maar daar dan wel weer 15 producten voor, lang leve de sale en het feit dat ik daar nog een paar producten heb kunnen bestellen die ze in de winkel niet meer hebben)
Ik had twee blushes voor 5 euro en gratis verzendkosten _O_
pi_117954701
quote:
17s.gif Op zondag 14 oktober 2012 13:56 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Ik had twee blushes voor 5 euro en gratis verzendkosten _O_
Jaa ik had al een hoop bij de sale in mijn winkelmandje gestopt en kwam toen die code tegen voor 20% korting en gratis verzendkosten. Heb er ook 1 blush bijzitten, ben benieuwd!
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_117954750
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 14:02 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Jaa ik had al een hoop bij de sale in mijn winkelmandje gestopt en kwam toen die code tegen voor 20% korting en gratis verzendkosten. Heb er ook 1 blush bijzitten, ben benieuwd!
Ik had er ook twee en ze zijn echt fijn. Goed gepigmenteerd ook :Y
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_117955139
Bodyshop besteld. You guys are evil.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_117955160
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 13:17 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Ik merk juist dat als ik spulletjes gebruik voor een onzuivere huid dat ik juist meer puistjes krijg. Omdat het vaak relatief agressieve spulletjes zijn.
Ja, dat idee heb ik dus ook. Ik ga even overstappen naar een basic Nivea creme, kijken of dat helpt.
pi_117955170
ik ga zo ook ff bij bodyshop winkelen als ik klaar ben met tutorial filmen :9
pi_117955407
Haha ja, dat is echt het gevaar van online bestellen ja, dan gooi je zo je winkelmandje vol :@
pi_117955911
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 14:16 schreef Joysa het volgende:
Bodyshop besteld. You guys are evil.
Hahah sorry :D
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_117956130
Ik vind het wel jammer dat de Body Shop vanuit Engeland verstuurd. :')
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_117956155
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 14:45 schreef Dwyn het volgende:
Ik vind het wel jammer dat de Body Shop vanuit Engeland verstuurd. :')
why :o lush engeland is er vaak sneller dan bestellingen uit lush nederland

hoe lang doet bodyshop er over?
pi_117956203
Bij mij 9 dagen.
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_117956225
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 14:47 schreef Dwyn het volgende:
Bij mij 9 dagen.
mmmm, bummer

maargoed, voor goedkope spullies vind ik het niet erg om even te wachen :9
  zondag 14 oktober 2012 @ 14:48:51 #197
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_117956252
Nou, ik probeerde ook even een voor en na foto te maken maar aangezien mijn camera leeg is en ik te lui ben om de accu op te laden wilde ik foto's met mijn gsm maken. Oftewel ze zijn best crap/makkelijk overbelicht :')



Ogen:
Too Faced Shadow Insurance
MAC Sable op bewegend ooglid (uit het Cine-matics palette)
MAC Showstopper in mijn crease (uit het Cine-matics palette)
Essence gelliner in zwart
Benefit They're Real
Wenkbrauwen doe ik normaal niets mee, maar omdat mijn haarkleur door het verven een stuk donkerder is dan mijn wenkbrauwen heb ik die ook ingevuld met Showstopper.

Gezicht:
Sephora Smoothing Primer
Benefit Hello Flawless in Ivory
MAC Pink Tea (die door de overbelichting volgens mij helemaal niet te zien is :') )

Lippen:
Chanel La Fascinante
吴 曼 迪
pi_117956286
Wauw, je wenkbrauwen en lippen zijn echt mooi zo!
pi_117956287
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 14:46 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

why :o lush engeland is er vaak sneller dan bestellingen uit lush nederland

hoe lang doet bodyshop er over?
Bij mij 2 dagen
pi_117956367
Heel mooi, megamandy! Die rode lippenstift staat je echt supergoed!
Door dit topic besef ik dat ik mijn make-up skills wel wat bij mag schaven... Al is het al een stuk beter dan een jaar geleden.
pi_117956519
Ik heb eigenlijk bijna nooit last van puistjes, maar sinds ik die BB-cream van Garnier gebruik duikt er met regelmaat eentje op..

:{ .. Grr

Zodra deze op is (wat nog wel even gaat duren) wil ik een ander merk proberen.
  zondag 14 oktober 2012 @ 14:57:08 #202
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_117956584
Die lippenstift is ook echt mijn beste aankoop qua lippenstift :Y Blijft super goed zitten. Wil misschien nog een kopen met een donkerdere tint.

2,5 jaar geleden gebruikte ik geen make-up soms een beetje mascara. Maar toen ben ik in een winkel gaan werken en dan ziet het toch netter/verzorgder uit.
Foundation gebruik ik nu ongeveer sinds een jaar, die poeder geeft een mooiere egale finish wat toch iets gezonder uit ziet.

En de juiste kwasten helpt ook wel heel veel vind ik :@
吴 曼 迪
pi_117956655
Ja, goede kwasten maken inderdaad veel verschil! Mijn Mac oogkwasten zijn echt geweldig O+
pi_117958356
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 01:39 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

wat bedoel je met een red nose syndroom?

Ikzelf gebruik trouwens soms als ik rode vlekken heb (zoals nu in de herfst nu overal de kachel aan gaat en de lucht droger wordt) producten van Dermalogica uit de Ultra Calming lijn. Ik vind het erg duur dus gebruik het alleen als het echt nodig is.
Het kalmerende masker, calming spray en barrier repair zijn erg prettig om te gebruiken met dit weer.
Ik gebruik wel standaard elke week Dermalogica Daily Microfoliant, fijnste scrub ooit. (ik heb de pot die ik voor 30 pond online kocht al ruim een jaar en er is nu ongeveer 1/3 uit :D )
Bij mij zijn dan bij gebruik van de Microfoliant en die Ultra Calming dingen al mijn rode plekjes en schilfertjes direct weg. Maar goed, ik heb geen acne en ik gebruik geen medicijnen op mijn huid, dat scheelt natuurlijk heel erg.

Die Decubal die hier aangegeven worden klinken ook goed, ook goede reviews lees ik erover, ga ik eens proberen als mijn Dermalogica potjes/tubes leeg zijn :)
Met rode neus syndroom (naam even zelf bedacht overigens) bedoel ik dat mijn neus altijd rood is, ongeacht een geīrriteerde huid of niet. Voornamelijk als het warm is of als ik moe ben. Sommige mensen hebben dat met hun wangen, ik met mijn neus. Daarom dacht ik, wellicht is een beter dekkende foundation een optie voor als ik mezelf eens mooi wil maken :)

Nogmaals bedankt voor de tips trouwens :)
pi_117958540
Code voor 20% korting en gratis shippen voor bodyshop? :@
pi_117960959
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 14:51 schreef Cheerful het volgende:
Heel mooi, megamandy! Die rode lippenstift staat je echt supergoed!
Door dit topic besef ik dat ik mijn make-up skills wel wat bij mag schaven... Al is het al een stuk beter dan een jaar geleden.
Gewoon veel blijven oefenen :Y En de juiste kwasten gebruiken maakt idd ook een heel verschil. Ik heb een kwastenset van Sigma en die zijn echt fijn O+
pi_117961109
quote:
17s.gif Op zondag 14 oktober 2012 14:48 schreef megamandy het volgende:
Nou, ik probeerde ook even een voor en na foto te maken maar aangezien mijn camera leeg is en ik te lui ben om de accu op te laden wilde ik foto's met mijn gsm maken. Oftewel ze zijn best crap/makkelijk overbelicht :')

[ afbeelding ]

Ogen:
Too Faced Shadow Insurance
MAC Sable op bewegend ooglid (uit het Cine-matics palette)
MAC Showstopper in mijn crease (uit het Cine-matics palette)
Essence gelliner in zwart
Benefit They're Real
Wenkbrauwen doe ik normaal niets mee, maar omdat mijn haarkleur door het verven een stuk donkerder is dan mijn wenkbrauwen heb ik die ook ingevuld met Showstopper.

Gezicht:
Sephora Smoothing Primer
Benefit Hello Flawless in Ivory
MAC Pink Tea (die door de overbelichting volgens mij helemaal niet te zien is :') )

Lippen:
Chanel La Fascinante
Mooi O+
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_117967051
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 15:58 schreef heaven7 het volgende:
Code voor 20% korting en gratis shippen voor bodyshop? :@
WELKOM1207
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_117969677
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 19:16 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

WELKOM1207
Dankje :D
  zondag 14 oktober 2012 @ 20:20:59 #210
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_117971547
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 01:39 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

wat bedoel je met een red nose syndroom?

Ikzelf gebruik trouwens soms als ik rode vlekken heb (zoals nu in de herfst nu overal de kachel aan gaat en de lucht droger wordt) producten van Dermalogica uit de Ultra Calming lijn. Ik vind het erg duur dus gebruik het alleen als het echt nodig is.
Het kalmerende masker, calming spray en barrier repair zijn erg prettig om te gebruiken met dit weer.
Ik gebruik wel standaard elke week Dermalogica Daily Microfoliant, fijnste scrub ooit. (ik heb de pot die ik voor 30 pond online kocht al ruim een jaar en er is nu ongeveer 1/3 uit :D )
Bij mij zijn dan bij gebruik van de Microfoliant en die Ultra Calming dingen al mijn rode plekjes en schilfertjes direct weg. Maar goed, ik heb geen acne en ik gebruik geen medicijnen op mijn huid, dat scheelt natuurlijk heel erg.

Die Decubal die hier aangegeven worden klinken ook goed, ook goede reviews lees ik erover, ga ik eens proberen als mijn Dermalogica potjes/tubes leeg zijn :)
Goed..... vanmiddag in de aanbieding bij De Tuinen dus de "Decubal Gezichtscreme Vitaal" maar gekocht, impulskoper die ik ben :')
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_117972521
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 20:20 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Goed..... vanmiddag in de aanbieding bij De Tuinen dus de "Decubal Gezichtscreme Vitaal" maar gekocht, impulskoper die ik ben :')
Ik ben benieuwd wat je er van vindt!
  zondag 14 oktober 2012 @ 20:51:05 #212
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_117973413
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 20:36 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd wat je er van vindt!
Ik ook :D

Ik laat het wel weten na een paar dagen.

De BB-cream heb ik vandaag zonder dagcreme gebruikt, gaat ook prima :) En hij zit nog steeds behoorlijk, na een dag dragen
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_117974253
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 19:16 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

WELKOM1207
Dankjewel!
pi_117976640
FUUUU het grootste nadeel van online bestellen is dat ik mijn spulletjes nuuuuuuuuu willen hebben :D
Mijn moeder heeft ook meteen een lading besteld dus zitten we volgende week met zn 2-en voor de brievenbus te wachten
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_117976928
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 21:44 schreef Lotje-Plusone het volgende:
FUUUU het grootste nadeel van online bestellen is dat ik mijn spulletjes nuuuuuuuuu willen hebben :D
Mijn moeder heeft ook meteen een lading besteld dus zitten we volgende week met zn 2-en voor de brievenbus te wachten
Lol, postbode zal blij zijn, wordt meteen door 2 vrouwen besprongen _O-
pi_117977162
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 21:48 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Lol, postbode zal blij zijn, wordt meteen door 2 vrouwen besprongen _O-
Haha nou de postbode komt heel graag bij mijn ouders. Omdat in de straat van mijn ouders iedereen overdag werkt worden alle pakketjes van de hele straat bij mijn ouders gedropt omdat daar vrijwel altijd iemand thuis is :D
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_117996057
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 17:05 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Gewoon veel blijven oefenen :Y En de juiste kwasten gebruiken maakt idd ook een heel verschil. Ik heb een kwastenset van Sigma en die zijn echt fijn O+
Nou, weet je wat het stomme is... Ik kan me er maar niet toe zetten om elke dag make-up te dragen. Maar het maakt toch wel een groot verschil. Ik wil er alleen niet vroeger voor uit bed komen /firstworldproblems
  maandag 15 oktober 2012 @ 13:58:32 #218
149959 SQ
snelle trees
pi_117996275
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2012 13:53 schreef Cheerful het volgende:

[..]

Nou, weet je wat het stomme is... Ik kan me er maar niet toe zetten om elke dag make-up te dragen. Maar het maakt toch wel een groot verschil. Ik wil er alleen niet vroeger voor uit bed komen /firstworldproblems
hoe vaker je het doet, hoe meer routine je er in krijgt. Ik ben hoogstens een kwartiertje bezig met een full face tegenwoordig :)
Ik combineer het met ochtendkoffie _O-
disclaimer
  maandag 15 oktober 2012 @ 14:03:51 #219
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_117996509
Ik ben ook nauwelijks meer tijd kwijt, het scheelt inderdaad heel erg of je oefent. Ik doe naar mijn werk toe eigenlijk alleen mijn ogen en blush, dat scheelt natuurlijk ook heel veel tijd. Ben denk ik 5 a 10 minuten bezig, meer richting de 5 dan de 10.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_117996512
Ochtendkoffie O+

Ik doe elke dag foundation, (soms) concealer en poeder, want slechte huid, maar verder laat ik het vaak zitten. En hoeveel moeite is een streepje oogpotlood en een veegje mascara nou? Lui, ik ben het ;(
  maandag 15 oktober 2012 @ 14:06:58 #221
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_117996664
Uhm ik sta om 8.30 op, was dan soms zelfs mijn haren en moet om 8.55u vertrekken. En dan heb ik mij helemaal opgemaakt.
Moet ik wel zeggen dat ik thuis niet ontbijt.
吴 曼 迪
  maandag 15 oktober 2012 @ 14:08:06 #222
149959 SQ
snelle trees
pi_117996733
ik zit tussendoor ook nog te songpoppen trouwens :')
disclaimer
  maandag 15 oktober 2012 @ 14:09:38 #223
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_117996813
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 14:03 schreef Cheerful het volgende:
Ochtendkoffie O+

Ik doe elke dag foundation, (soms) concealer en poeder, want slechte huid, maar verder laat ik het vaak zitten. En hoeveel moeite is een streepje oogpotlood en een veegje mascara nou? Lui, ik ben het ;(
als je foundation en concealer op hebt vind ik het wel altijd veel mooier staan om dan ook je ogen te doen.

Ik heb ooit iemand gekend die wel altijd (veel) oogschaduw (in pasteltinten :r ) op deed en dan geen eyeliner of mascara. Da's echt weird :')
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  maandag 15 oktober 2012 @ 14:11:12 #224
149959 SQ
snelle trees
pi_117996896
ik moet echt alles hoor, als ik iets moet skippen dan de blush maar :')
disclaimer
  maandag 15 oktober 2012 @ 14:14:25 #225
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_117997060
Begin van de week doe ik netjes alles, helemaal leuk en zulks.
En dan eind van de week even snel ogen, omdat ik dan 's ochtends verrotter ben en minder zin heb om er tijd aan te besteden :')
Best lomp, want het scheelt echt 3 minuten.....
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  maandag 15 oktober 2012 @ 14:14:38 #226
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_117997070
Ja of alleen een paintpot ipv nog eens oogschaduw erover.
吴 曼 迪
  maandag 15 oktober 2012 @ 14:18:27 #227
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_117997230
Die Maybelline Color Tattoos zijn wel heel fijn vind ik. Ik heb die Stay Copper of zoiets, koperkleurig. Klein beetje pakken op mijn vinger, even over mijn ooglid plempen en beetje uitwrijven, eyeliner op, mascara, klaar!
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  maandag 15 oktober 2012 @ 14:26:25 #228
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_117997546
quote:
99s.gif Op maandag 15 oktober 2012 14:11 schreef Stormqueen het volgende:
ik moet echt alles hoor, als ik iets moet skippen dan de blush maar :')
Ik ook :P Nou ja moet.. wil :+ Maar ja het is zo'n gewoonte dat het ook eigenlijk automatisch gaat. Ik skip alleen oogschaduw/eyeliner als ik geen tijd heb (en soms vergeet ik het ook gewoon), maar dat verschil zie je toch niet echt want ik gebruik het sowieso maar heel minimaal.
pi_117997764
Eyeliner en ik is nog steeds geen goeie combinatie helaas. Maar als ik oogschaduw op doe doe ik idd ook wel mascara op, anders staat het idd raar!
pi_117998691
Ik draag echt nooit oogschaduw. Maar draag naar mijn werk vaak alleen mascara.
Ik heb een spijkerbroek, sneakers en een grote blauwe werkpolo aan op mijn werk dus met veel make up op voel ik me altijd een beetje ongemakkelijk.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
  maandag 15 oktober 2012 @ 15:31:38 #231
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_118000039
Beetje oogschaduw, bijvoorbeeld in een natureltint, is toch niet meteen veel make-up :D

Sylvana: als ik eyeliner bedoel, bedoel ik eigenlijk meestal een potloodlijntje aan de buitenkant van mijn wimperrand, met name boven. Maakt mijn ogen veel meer open en ik vind het veel mooier dan alleen oogschaduw met mascara.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_118000605
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 15:31 schreef BBQ-kip het volgende:
Beetje oogschaduw, bijvoorbeeld in een natureltint, is toch niet meteen veel make-up :D

Sylvana: als ik eyeliner bedoel, bedoel ik eigenlijk meestal een potloodlijntje aan de buitenkant van mijn wimperrand, met name boven. Maakt mijn ogen veel meer open en ik vind het veel mooier dan alleen oogschaduw met mascara.
Nee klopt, maar ik heb mijn weg met oogschaduw nog niet echt gevonden. Ik vind mezelf er al snel te opgemaakt uit zien. Misschien omdat ik relatief grote ogen heb?
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_118001649
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 14:09 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

als je foundation en concealer op hebt vind ik het wel altijd veel mooier staan om dan ook je ogen te doen.

Ik heb ooit iemand gekend die wel altijd (veel) oogschaduw (in pasteltinten :r ) op deed en dan geen eyeliner of mascara. Da's echt weird :')
Ik vind het zelf ook mooier hoor, ik ga mezelf toch maar eens dwingen om het gewoon elke dag te doen.

Ja, oogschaduw zonder mascara staat inderdaad vreemd, vooral lichte kleuren. Dat valt vaak ook nog een beetje op je wimpers, waardoor die helemaal onzichtbaar worden.

Ik ben ook niet van de pasteltinten, staat mij niet mooi (wie wel?). Ik draag het liefst bruintinten.
  maandag 15 oktober 2012 @ 16:10:05 #234
149959 SQ
snelle trees
pi_118001750
ik smots alles op mijn ogen, alleen met rood en fuchsiaroze ben ik wat voorzichtig.
Ik heb door dit topic ook wel geleerd hoe je kleur beter kan doseren, want ik was daar erg slecht in :')
disclaimer
pi_118001936
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 15:31 schreef BBQ-kip het volgende:
Beetje oogschaduw, bijvoorbeeld in een natureltint, is toch niet meteen veel make-up :D

Sylvana: als ik eyeliner bedoel, bedoel ik eigenlijk meestal een potloodlijntje aan de buitenkant van mijn wimperrand, met name boven. Maakt mijn ogen veel meer open en ik vind het veel mooier dan alleen oogschaduw met mascara.
Dat!

Meestal is het hier smorgens concealer, foundation, blush en mascara. Bij wat meer tijd ook eyeliner en als ik echt tijd heb en belangrijke afspraken heb, neem ik ook de tijd voor oogschaduw :')
  maandag 15 oktober 2012 @ 16:28:07 #236
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_118002426
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 15:45 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Nee klopt, maar ik heb mijn weg met oogschaduw nog niet echt gevonden. Ik vind mezelf er al snel te opgemaakt uit zien. Misschien omdat ik relatief grote ogen heb?
Ik doe vaak alleen een smal lijntje oogschaduw (in bruin tint) langs de rand van m'n ooglid - bij m'n wimpers dus. Dat ziet er niet gelijk heel opgemaakt uit, maar het maakt je ogen wel wat minder 'kaal' dan met alleen mascara.
Is eigenlijk ook ontstaan omdat ik er niet te opgemaakt uit wilde zien.
  FOK!fossiel maandag 15 oktober 2012 @ 18:14:25 #237
1455 Keroppi
kool kikker
pi_118006162
Oeh door jullie heb ik ook een BodyShop bestelling gedaan. Eigenlijk echt erg, ik had niets nodig en heb ook 2 dingen gekocht waar ik best zonder had gekund maar het "Korting!" "Gratis verzenden!" danste me voor de ogen.

God, wat ben ik soms ook gevoelig voor marketing ;)
Chick on a mission
pi_118006892
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 18:14 schreef Keroppi het volgende:
Oeh door jullie heb ik ook een BodyShop bestelling gedaan. Eigenlijk echt erg, ik had niets nodig en heb ook 2 dingen gekocht waar ik best zonder had gekund maar het "Korting!" "Gratis verzenden!" danste me voor de ogen.

God, wat ben ik soms ook gevoelig voor marketing ;)
Hahaha. Je bent niet de enige :P
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_118007626
Trouwens naar de huisarts geweest voor die uitslag. Het is definitief contacteczeem. Heb een hydrocotison meegekregen. Met drie dagen moet 't weg zijn. Maar, zo zei ze, het komt weer terug.
Het kan weken duren voor je echt een reactie krijgt op een dagcreme. Dat verklaart wel waarom ik iets weken kan gebruiken en dan pas last krijg.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  maandag 15 oktober 2012 @ 20:33:15 #240
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_118012237
Zoiets? :P



Gewoon proberen joh, fotootje maken van jezelf (klein beetje afstand houden met de camera, niet te dicht erop) en dan kijken hoe het staat :)
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_118012361
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 20:33 schreef BBQ-kip het volgende:
Zoiets? :P

[ afbeelding ]

Gewoon proberen joh, fotootje maken van jezelf (klein beetje afstand houden met de camera, niet te dicht erop) en dan kijken hoe het staat :)
OMG :D
  maandag 15 oktober 2012 @ 20:38:10 #242
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_118012509
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 20:35 schreef Sylvana het volgende:

[..]

OMG :D
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_118013414
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 18:14 schreef Keroppi het volgende:
Oeh door jullie heb ik ook een BodyShop bestelling gedaan. Eigenlijk echt erg, ik had niets nodig en heb ook 2 dingen gekocht waar ik best zonder had gekund maar het "Korting!" "Gratis verzenden!" danste me voor de ogen.

God, wat ben ik soms ook gevoelig voor marketing ;)
Same here :X
  maandag 15 oktober 2012 @ 20:53:40 #244
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_118013448
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 20:53 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Same here :X
check :')
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_118014237
Ik poeder 's morgens alleen mn gezicht ff en mascara en klaar. 2 minuten :P
pi_118014270
Oh en ik zit me in te houden met die bodyshop :') Gelukkig woon ik in het buitenland :P
  FOK!fossiel maandag 15 oktober 2012 @ 21:44:17 #247
1455 Keroppi
kool kikker
pi_118016847
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 21:05 schreef heaven7 het volgende:
Oh en ik zit me in te houden met die bodyshop :') Gelukkig woon ik in het buitenland :P
Wees sterker dan ons! ;)
Chick on a mission
pi_118017237
Trouwens, al mensen bij de Hema Beauty geweest?
  maandag 15 oktober 2012 @ 21:58:44 #249
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_118017843
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 21:50 schreef Sylvana het volgende:
Trouwens, al mensen bij de Hema Beauty geweest?
Zulks een tegenstrijdigheid:
quote:
Hema opende deze week in Amsterdam en Den Haag de eerste twee winkels met beautyproducten
quote:
In Amsterdam en Haarlem zijn deze week de allereerste twee HEMA BEAUTY shops geopend
De eerste uit het NU-bericht, de tweede uit het bericht waar NU naar linkt. :')

Maar nog niet geweest. :)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_118020523
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 21:50 schreef Sylvana het volgende:
Trouwens, al mensen bij de Hema Beauty geweest?
Nee, niet geweest.
Eerste keer dat ik erover hoor :o
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_118020567
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 21:05 schreef heaven7 het volgende:
Ik poeder 's morgens alleen mn gezicht ff en mascara en klaar. 2 minuten :P
Idem + een beetje blusher. Anders vragen mensen of ik ziek ben.
Ben nogal bleek van mezelf.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_118020779
quote:
17s.gif Op maandag 15 oktober 2012 21:58 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Zulks een tegenstrijdigheid:

[..]

[..]

De eerste uit het NU-bericht, de tweede uit het bericht waar NU naar linkt. :')

Maar nog niet geweest. :)
Haha dat is idd lekker tegenstrijdig ja :D
pi_118021430
Pff vandaag kreeg ik de vraag van een van de fitness klachten of mijn wimpers 1 voor 1 waren ingebracht en waar je nepwimpers kan krijgen.
Zijn niet nep :(
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
  maandag 15 oktober 2012 @ 22:49:30 #254
149959 SQ
snelle trees
pi_118021486
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 22:48 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Pff vandaag kreeg ik de vraag van een van de fitness klachten of mijn wimpers 1 voor 1 waren ingebracht en waar je nepwimpers kan krijgen.
Zijn niet nep :(
maar wel bizar lang O+
disclaimer
pi_118021708
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2012 22:49 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

maar wel bizar lang O+
:D
Mjah ik vraag er ook wel een beetje zelf om omdat ik niet aan subtiele mascara's doe maar ze wilde echt niet geloven dat het echt was en dat vond ik toch een beetje jammer :D
Moet ik eigenlijk voor de grap volgende week nepwimpers op doen om haar een beetje te pesten.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_118022970
Owja, in het kader van online shoppen, net de Maybelline FIT ME concealer en poeder besteld :@ :D
  maandag 15 oktober 2012 @ 23:25:27 #257
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_118023528
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 23:13 schreef Sylvana het volgende:
Owja, in het kader van online shoppen, net de Maybelline FIT ME concealer en poeder besteld :@ :D
heb je die wel uitgeprobeerd in de winkel voor de kleur?
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_118027194
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 23:25 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

heb je die wel uitgeprobeerd in de winkel voor de kleur?
Uhm nee, maar heb gewoon aan de beschrijving/foto's op internet een keus gemaakt. Wat meeste lijkt op kleur die ik nu heb. Zal vast wel goedkomen, nooit echt misgegaan met zulke dingen :)
pi_118028002
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 20:53 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

check :')
*;
pi_118031430
Was gisteren bij de Douglas geweest voor advies. (om mijn rode neus te camoufleren)

Zij gaf aan oom van MAC een primer te gebruiken (al heeft ze niet gezegd welke) en daarna een foundation. Ik had het idee dat er echt een hele verflaag op me zat dus vond het niet zo'n mega succes.

Ik zit nog wel te twijfelen over de MAC foundation. Hij is 30e en dat is (voor mij) veel geld, maar als het echt werkt wil ik het eigenlijk wel. Zo jammer dat ze daar geen proefdingen voor geven.
pi_118034184
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 11:28 schreef Markeerstift het volgende:
Was gisteren bij de Douglas geweest voor advies. (om mijn rode neus te camoufleren)

Zij gaf aan oom van MAC een primer te gebruiken (al heeft ze niet gezegd welke) en daarna een foundation. Ik had het idee dat er echt een hele verflaag op me zat dus vond het niet zo'n mega succes.

Ik zit nog wel te twijfelen over de MAC foundation. Hij is 30e en dat is (voor mij) veel geld, maar als het echt werkt wil ik het eigenlijk wel. Zo jammer dat ze daar geen proefdingen voor geven.
Ik heb zo'n hekel aan make up advies bij de douglas/ici paris. De meeste dames die ik daar zie heb zelf make up op die totaal niet bij de past zoals veel te donkere foundation of make up die ze veel ouder maakt (in het geval dat ze een jaar of 40 zijn)
Als iemand zichzelf niet fatsoenlijk kan opmaken dan neem ik er liever niet teveel van aan.. Beetje hetzelfde als een personal trainer die moddervet is..
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 13:01:30 #262
149959 SQ
snelle trees
pi_118034404
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 12:57 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Ik heb zo'n hekel aan make up advies bij de douglas/ici paris. De meeste dames die ik daar zie heb zelf make up op die totaal niet bij de past zoals veel te donkere foundation of make up die ze veel ouder maakt (in het geval dat ze een jaar of 40 zijn)
Als iemand zichzelf niet fatsoenlijk kan opmaken dan neem ik er liever niet teveel van aan.. Beetje hetzelfde als een personal trainer die moddervet is..
of een tandarts met donkerbruine tanden :D
(ja, die heb ik :') )
disclaimer
pi_118034528
quote:
99s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 13:01 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

of een tandarts met donkerbruine tanden :D
(ja, die heb ik :') )
Ja bah!
Heb ook een huisarts met zware obesitas, die ging mij toen ik 15 was even haarfijn uitleggen dat ik best kon starten met de diane 35 pil maar dat ik dan wel moest oppassen dat ik niet te dik zou worden. (voor de beeldvorming, ik woog toen 50 kg)
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_118036348
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 12:57 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Ik heb zo'n hekel aan make up advies bij de douglas/ici paris. De meeste dames die ik daar zie heb zelf make up op die totaal niet bij de past zoals veel te donkere foundation of make up die ze veel ouder maakt (in het geval dat ze een jaar of 40 zijn)
Als iemand zichzelf niet fatsoenlijk kan opmaken dan neem ik er liever niet teveel van aan.. Beetje hetzelfde als een personal trainer die moddervet is..
Haha ik ben letterlijk door zo iemand geholpen. Vond haar ook niet echt fijn ofzo. Ze ging er meteen van uit dat ik het te duur vond.
Zij: "Onze foundations starten met 30 euro"
ik: ok, klinkt prijzig maar ik wil wel kijken wat dat is, ben benieuwd."
Stilte. Ik: "dus heeft u niets?"
Zij: "oo ik dacht dat je zei dat je even wilde kijken"

Zo dom altijd, ik heb in de winkel waar ik hiervoor werkte juist altijd geleerd dat mensen niet voor niets advies komen vragen, en ongeacht wat voor kleren ze dragen, misschien zelfs wel bereid zijn om meer uit te geven dan vrouwen die doen alsof ze al het geld vd wereld hebben. (FYI ik had een parka en spijkerbroek aan en mijn haar was gek gaan zitten door de regen)

Als ze me nu met meer begrip had behandeld en ook echt wat meer uitgelegd dan: je kan er een primer onder doen, was ik waarschijnlijk met beide producten naar huis gegaan (want dan had ze me vast weten te overtuigen). Maar toen ik zei: goh er zit zo wel veel op, zei ze gewoon niets! Maar goed :)
pi_118037269
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 13:51 schreef Markeerstift het volgende:

[..]

Haha ik ben letterlijk door zo iemand geholpen. Vond haar ook niet echt fijn ofzo. Ze ging er meteen van uit dat ik het te duur vond.
Zij: "Onze foundations starten met 30 euro"
ik: ok, klinkt prijzig maar ik wil wel kijken wat dat is, ben benieuwd."
Stilte. Ik: "dus heeft u niets?"
Zij: "oo ik dacht dat je zei dat je even wilde kijken"

Zo dom altijd, ik heb in de winkel waar ik hiervoor werkte juist altijd geleerd dat mensen niet voor niets advies komen vragen, en ongeacht wat voor kleren ze dragen, misschien zelfs wel bereid zijn om meer uit te geven dan vrouwen die doen alsof ze al het geld vd wereld hebben. (FYI ik had een parka en spijkerbroek aan en mijn haar was gek gaan zitten door de regen)

Als ze me nu met meer begrip had behandeld en ook echt wat meer uitgelegd dan: je kan er een primer onder doen, was ik waarschijnlijk met beide producten naar huis gegaan (want dan had ze me vast weten te overtuigen). Maar toen ik zei: goh er zit zo wel veel op, zei ze gewoon niets! Maar goed :)
Oh ja dat is heel typisch bij douglas en ici paris. Als ik opgetut met een jurkje en hakken aan naar de winkel ga wordt ik direct geholpen en overladen met proefmonsters maar ga ik even snel na mijn werk langs in sneakers en mijn haren op een straat wordt ik nauwelijks geholpen maar alleen vuil aangekeken. Daarom ga ik alleen nog maar naar die winkels als ik een kadobon heb en anders bestel ik het of online of ga naar de bijenkorf ofzo.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 15:08:51 #266
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_118039577
Gelukkig herken ik jullie verhalen over de Douglas/Ici Paris niet. Ik loop er soms ook zonder make-up en in een spijkerbroek naar binnen maar ik ben tot nu toe altijd keurig geholpen, zelfs heel goed eigenlijk en ze hebben me echt hele fijne producten aangeraden waar ik nog altijd supertevreden mee ben. Dus kom allemaal naar de filialen in Leiden zou ik zeggen ;) Overigens ben ik wel eens slecht behandeld in de Bijenkorf, waar een meisje echt geen verstand van make-up had.
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 15:17:12 #267
149959 SQ
snelle trees
pi_118039835
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 15:08 schreef Eva4Evah het volgende:
Gelukkig herken ik jullie verhalen over de Douglas/Ici Paris niet. Ik loop er soms ook zonder make-up en in een spijkerbroek naar binnen maar ik ben tot nu toe altijd keurig geholpen, zelfs heel goed eigenlijk en ze hebben me echt hele fijne producten aangeraden waar ik nog altijd supertevreden mee ben. Dus kom allemaal naar de filialen in Leiden zou ik zeggen ;) Overigens ben ik wel eens slecht behandeld in de Bijenkorf, waar een meisje echt geen verstand van make-up had.
maar als je een hele dure spijkerbroek en hele dure gympen draagt zijn ze ook nog wel eager O+
disclaimer
pi_118039893
quote:
12s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 15:17 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

maar als je een hele dure spijkerbroek en hele dure gympen draagt zijn ze ook nog wel eager O+
Oh ja dat kan ik ook nog eens proberen haha
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 15:25:06 #269
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_118040136
quote:
12s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 15:17 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

maar als je een hele dure spijkerbroek en hele dure gympen draagt zijn ze ook nog wel eager O+
Hahah nou mijn duurste spijkerbroek is denk ik 40 euro oid :') en dure gympen heb ik ook niet, alleen afgetrapte. Maar ik snap op zich wel waar de klachten vandaan komen, ik zie heel soms ook wel eens een medewerker lopen waarvan ik denk hmmm. Maar ik vraag gewoon iemand waarvan ik denk 'die ziet er wel uit alsof ze er verstand van heeft', en de meesten in Leiden hebben dat gelukkig wel :P
pi_118043070
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 14:11 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Oh ja dat is heel typisch bij douglas en ici paris. Als ik opgetut met een jurkje en hakken aan naar de winkel ga wordt ik direct geholpen en overladen met proefmonsters maar ga ik even snel na mijn werk langs in sneakers en mijn haren op een straat wordt ik nauwelijks geholpen maar alleen vuil aangekeken. Daarom ga ik alleen nog maar naar die winkels als ik een kadobon heb en anders bestel ik het of online of ga naar de bijenkorf ofzo.
Dat heb ik bij Sephora, baggerwinkel met baggerpersoneel in Nederland. Ik kom graag bij Sephora, maar dan wel in Frankrijk :{w

Ik kom ook nooit meer bij Douglas en ICI Paris, want ik word kriegel van het opdringerige personeel daar. En ICI Paris ben ik de laatste keer weggelopen omdat 2 medewerkers met elkaar stonden te miepen maar mij negeerden. De kadobon die ik er uit wilde geven (vrijwillig kwam ik er al niet meer) heb ik toen aan een vriendin gegeven voor haar verjaardag :')

Ik kom zeer weinig in Nederlandse winkels moet ik zeggen, ik shop in Engeland en Frankrijk (Boots en Sephora) wanneer ik de kans heb of online.
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 16:41:33 #271
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_118043240
Ik ben zo blij met mijn mini-mooi op rolafstand. Heel vriendelijk met alles. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 18:03:29 #272
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_118046593
En toen liep ik de MAC naar binnen O-)

Wilde een diepere rode kleur lippenstift en die heb ik nu gevonden :D Viva Glam 1 is het geworden.
Nu draag ik hem met een lippotlood in Burgundy maar die was helaas uitverkocht, ben dus alleen met de lippenstift naar buiten gelopen.
En hij is mat O+
吴 曼 迪
  FOK!fossiel dinsdag 16 oktober 2012 @ 18:30:11 #273
1455 Keroppi
kool kikker
pi_118047466
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 15:08 schreef Eva4Evah het volgende:
Gelukkig herken ik jullie verhalen over de Douglas/Ici Paris niet. Ik loop er soms ook zonder make-up en in een spijkerbroek naar binnen maar ik ben tot nu toe altijd keurig geholpen, zelfs heel goed eigenlijk en ze hebben me echt hele fijne producten aangeraden waar ik nog altijd supertevreden mee ben. Dus kom allemaal naar de filialen in Leiden zou ik zeggen ;) Overigens ben ik wel eens slecht behandeld in de Bijenkorf, waar een meisje echt geen verstand van make-up had.
Nu woon ik sinds een jaar in Leiden en ben tot nu toe ook heel tevreden over het Douglaspersoneel. In tegenstelling tot het filiaal in Utrecht centrum...
Chick on a mission
pi_118047758
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 18:30 schreef Keroppi het volgende:

[..]

Nu woon ik sinds een jaar in Leiden en ben tot nu toe ook heel tevreden over het Douglaspersoneel. In tegenstelling tot het filiaal in Utrecht centrum...
Daar was ik ook! (Utrecht)
pi_118051323
Ik heb bij Everyday minerals proefjes besteld waaronder 2 blushes en die in van die kleine potjes gestopt, vanochtend 2 korreltjes over mn wangen gesmeerd= mooie blos en dus voor bijna niks (alleen verzendkosten paar euro) een hele tijd goeie blushvoorraad :P
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 21:13:53 #276
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_118055804
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 11:28 schreef Markeerstift het volgende:
Was gisteren bij de Douglas geweest voor advies. (om mijn rode neus te camoufleren)

Zij gaf aan oom van MAC een primer te gebruiken (al heeft ze niet gezegd welke) en daarna een foundation. Ik had het idee dat er echt een hele verflaag op me zat dus vond het niet zo'n mega succes.
Welke foundation hebben ze je aangeraden?

Ik gebruik zelf een Matchmaster SPF 15 foundation :)
In diverse tinten verkrijgbaar ..
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_118056249
quote:
17s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:13 schreef Rijstebuiltje het volgende:

[..]

Welke foundation hebben ze je aangeraden?

Ik gebruik zelf een Matchmaster SPF 15 foundation :)
In diverse tinten verkrijgbaar ..
Dat weet ik dus niet, heeft ze niet eens gezegd :') Ik zal die jij hebt ook eens opzoeken :)
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 21:24:05 #278
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_118056305
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:22 schreef Markeerstift het volgende:

[..]

Dat weet ik dus niet, heeft ze niet eens gezegd :') Ik zal die jij hebt ook eens opzoeken :)
:N Klinkt allemaal grandioos!
Je wil wat verkopen of niet.. :D

Hier heb je een link naar die foundation
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_118056656
quote:
17s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:24 schreef Rijstebuiltje het volgende:

[..]

:N Klinkt allemaal grandioos!
Je wil wat verkopen of niet.. :D

Hier heb je een link naar die foundation
Inderdaad :D Als ik ervoor kies om wat van MAC te kopen doe ik het wel bij de Douglas bij mijn ouders in de buurt :)
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 21:32:41 #280
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_118056741
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:31 schreef Markeerstift het volgende:

[..]

Inderdaad :D Als ik ervoor kies om wat van MAC te kopen doe ik het wel bij de Douglas bij mijn ouders in de buurt :)
Ik weet natuurlijk niet waar je woont maar bij de MAC in de Bijenkorf in Rotterdam zijn ze altijd heel aardig goed, en laagdrempelig bereikbaar.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 21:32:49 #281
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_118056754
Was het een Douglas tutje of een mua van de MAC zelf? Ookal zijn lang niet alle mua's leuk van de mac zelf, ze leggen alles wel goed uit vind ik.
吴 曼 迪
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 21:43:36 #282
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_118057437
Ronddwalende ogen, snel maar lekker naar bed! Tjuus!
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_118059575
Slaap lekker, BBQ-kip :)

Hier nog steeds druk aan het smeren met de eczeemcreme en de uitslag is bijna weg! Geen last van bijwerkingen, gelukkig. Want na jullie horrorverhalen had ik toch mijn twijfels. Hoewel ik vroeger ook nooit last had van bijwerkingen bij deze zalf. Maar ja, vroeger had ik ook nog last van eczeem bij m'n ogen, dus tja.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_118077180
Fijn dat het al beter gaat, Natalie! Nu maar hopen dat het niet te vaak weer de kop opsteekt...
Met mijn huid gaat het ietsje beter. Ik ben veranderd van dagcreme en smeer 's avonds een laagje Biafine op de onrustige plekken, dat lijkt wat te helpen. O ja, en ik dwing mezelf om er af te blijven.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 17:48:53 #285
159909 -Peach
Prunus persica
pi_118134374
Hmm volgens Sephora facebook is er binnenkort Sleek verkrijgbaar (wel maar 2 paletten?), dan hebben ze daar echt zo ongeveer alles wat ik relaxed vind! Echt jammer dat er geen Sephora in Eindhoven zit ;(
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_118134546
quote:
17s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 17:48 schreef -Peach het volgende:
Hmm volgens Sephora facebook is er binnenkort Sleek verkrijgbaar (wel maar 2 paletten?), dan hebben ze daar echt zo ongeveer alles wat ik relaxed vind! Echt jammer dat er geen Sephora in Eindhoven zit ;(
Klopt, volgens beautylab de Ultra Matte V2 en Au Natural :)
  donderdag 18 oktober 2012 @ 17:58:42 #287
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_118134700
Ja op alle blogs staat inderdaad dat ze de Dark Matte gaan verkopen en op de fb van Sephora staat de Sang-ri-la :{
吴 曼 迪
pi_118136728
Ach, Sleek is op internet goed te krijgen, dus op zich niet zo'n ramp. Maar wel vreemd dat ze lang niet het hele assortiment gaan verkopen.
Ik ben nog wel steeds benieuwd naar het V2 Darks palette!
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 12:19:25 #289
299969 Finland.
Met een vleugje Pools.
pi_118166326
De foundation zonder pompje die ik vorige week gekocht heb kon ik zonder problemen terugbrengen. Heb nog geen nieuwe aangeschaft, want zit met iets dat op krentenbollenbaard lijkt (vanmiddag moeke er maar even naar laten kijken of het echt zo is).

Nu zit ik met een andere challenge. 31 oktober heb ik een halloweenfeestje en ik heb zo'n gave tutorial op internet gezien voor een look! Alleen daar heb ik allerlei spulletjes voor nodig die ik zelf niet heb :P. Zat vandaag al wat te zoeken naar een lichte huidskleurfoundation, maar inmiddels denk ik dat ik gewoon een hele lichte poeder ga kopen over mijn foundation, omdat ik van mezelf al niet zo donker ben.
Qua ogen zijn het veel roodtinten, waar ik er welgeteld dus één van heb :'). Zag vandaag wel een hele mooie, maar ik ga geen ¤23 betalen voor een kleur die ik maar een keer gebruik. Gelukkig heb ik wel wat paars, grijs en zwart, dus dat moet wel goed komen, zo lang het er maar een beetje bloederig overkomt. Mochten er mensen zijn in Groningen die dit soort spullen niet meer willen hebben, ik kom het graag ophalen hahaha ;).

En dan moet ik nog even op zoek naar nepbloed, maar ik denk dat ze wel kleine potjes bij de feestwinkel op het Zuiderdiep hebben. Anders ken ik ook nog iemand die grimeert, dus misschien kan ik haar ook vragen of ik een klein beetje mag hebben.

Het gaat trouwens om dit filmpje

En waar kan ik zwarte lippenstift krijgen? Of is dat ook bij de feestwinkel wel te krijgen? Ah, ik heb echt zin om even te oefenen!
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.
pi_118196598


Hierbij dus een foto van mijn diepliggende oog. Zoals eerder gezegd, let niet op de groen/gele gloed. Dit heb ik niet als ik in de spiegel en zie ik op andere foto's ook nooit. Waarschijnlijk komt het door de flits. Ik hoop dat Lindytje (of iemand anders.. feel free to post!) advies kan geven over of en waar ik oogschaduw aan kan brengen in mijn arcadeboog.

Dankjewel!
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 14:14:23 #291
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_118207117
Finland: Zwarte lippenstift kun je in carnavalswinkels, feestwinkels of bij emo/gothic winkels krijgen denk ik :P
Je kunt ook gewoon een goedkope Essence creamy oogpotlood kopen of zo'n zwart oogschaduw potlood en dan als het te droog wat lipbalsem op knallen.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_118213418
Sunglasses, m'n zusje heeft die kleur ogen (die jij alleen nu bij jezelf op de foto ziet) van nature, en daarbij ook een soorgelijke kleur haar. Zij draagt lichtbruine en groene oogmake-up, maar de laatste wel subtiel. Ook highlighter in de binnenste ooghoek en onder de wenkbrauwen.
Weet niet of je daar iets aan hebt?
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 18:13:04 #293
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_118213608
Ik heb geen paint op deze computer om het op jouw foto te laten zien met lijntjes, maar je kunt behoorlijk ver omhoog blenden met een wat donkerdere kleur Sunglasses :Y
Op deze foto kun je ongeveer een derde van de hoogte "inkleuren" en die netjes naar boven toe tot de helft van de oppervlakte die je nu ziet qua hoogte blenden met een kwast zodat de randjes netjes zijn verzacht.

Zoiets als dit laat het goed zien. (En donkere kleuren zijn niet eng :) Je kunt nog veel donkerder gaan dan dit.)



Dan krijg je als je ogen open zijn dit

Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_118213635
Ik zou me wel eens op willen laten maken door een visagist. Gebruik nooit oogschaduw, maar bij anderen ziet het er vaak super uit :)
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 18:16:50 #295
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_118213696
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 18:14 schreef Natalie het volgende:
Ik zou me wel eens op willen laten maken door een visagist. Gebruik nooit oogschaduw, maar bij anderen ziet het er vaak super uit :)
Kun je bij een schoonheidsspecialiste laten doen, of een workshop doen bij een MAC counter of Bobbi Brown counter in de Bijenkorf :)
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_118213884
quote:
3s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 18:16 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Kun je bij een schoonheidsspecialiste laten doen, of een workshop doen bij een MAC counter of Bobbi Brown counter in de Bijenkorf :)
Een schoonheidsspecialiste lijkt me wel wat. Sowieso moet ik dat vaker doen.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_118214485
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 18:23 schreef Natalie het volgende:

[..]

Een schoonheidsspecialiste lijkt me wel wat. Sowieso moet ik dat vaker doen.
Nu heb ik betere ervaringen bij mac en bobbi dan bij schoonheidsspecialisten. In ieder geval voor wat betreft de make up. Laatst was ik bij ici paris en werd ik door een visagist ook goed opgemaakt.
pi_118214625
Nou, ik heb een Bijenkorf vlakbij m'n werk... als daar de ervaringen beter zijn :)
Douglas heeft 't ook, of niet?
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_118214725
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 18:48 schreef Natalie het volgende:
Nou, ik heb een Bijenkorf vlakbij m'n werk... als daar de ervaringen beter zijn :)
Douglas heeft 't ook, of niet?
Geen idee!
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 18:56:57 #300
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_118214872
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 18:48 schreef Natalie het volgende:
Nou, ik heb een Bijenkorf vlakbij m'n werk... als daar de ervaringen beter zijn :)
Douglas heeft 't ook, of niet?
alleen in Rotterdam aan de Lijnbaan dacht ik.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 18:58:10 #301
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_118214916
DICHT!
吴 曼 迪
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')