ik denk dat er sowieso maar een paar ploegen zijn waar je zo tegen wordt weggespeeld en dat zijn Barca, Real en Bayern. Het valt allemaal wel mee, want dat is geen schande.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:00 schreef Stiggie het volgende:
Fischer wordt denk ik echt een wereldspeler. Kan niet wachten tot hij mee gaat doen... en we kunnen hem eigenlijk best gebruiken.
Vooralsnog vind ik dat iedereen door twee wedstrijden wel heel erg in paniek is. Real heeft in tegenstelling tot voorgaande jaren dit duel nodig gehad (voor zelfvertrouwen) en was het pas de 2de wedstrijd uit de poule. Dat we dan kansloos zijn als we ook nog eens met ontzag gaan spelen is niet gek. Real speelde gewoon ook erg goed, er lopen daar bizarre kwaliteiten rond. Onze jongens zijn in de beginfase en die gasten die daar spelen zijn de sterren van de wereld op allemaal de beste leeftijd in hun carriere. Wedstrijd na CL duel maken we al jaren mee dat dat kut gaat... is het ook nog eens tegen utrecht en om half 1. Komt wel goed met Ajax, ben eigenlijk nog niet zo in paniek.
Absoluut niet in paniek hier. We zijn ongeslagen en hebben een punt meer dan vorig jaar. Alles kan nog.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:00 schreef Stiggie het volgende:
Fischer wordt denk ik echt een wereldspeler. Kan niet wachten tot hij mee gaat doen... en we kunnen hem eigenlijk best gebruiken.
Vooralsnog vind ik dat iedereen door twee wedstrijden wel heel erg in paniek is. Real heeft in tegenstelling tot voorgaande jaren dit duel nodig gehad (voor zelfvertrouwen) en was het pas de 2de wedstrijd uit de poule. Dat we dan kansloos zijn als we ook nog eens met ontzag gaan spelen is niet gek. Real speelde gewoon ook erg goed, er lopen daar bizarre kwaliteiten rond. Onze jongens zijn in de beginfase en die gasten die daar spelen zijn de sterren van de wereld op allemaal de beste leeftijd in hun carriere. Wedstrijd na CL duel maken we al jaren mee dat dat kut gaat... is het ook nog eens tegen utrecht en om half 1. Komt wel goed met Ajax, ben eigenlijk nog niet zo in paniek.
Nee joh supporters kijken veel objectiever en gaan dan echt niet de polonaise lopen hoor.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:17 schreef tammepiet het volgende:
Winnen bij Heracles en in Rotterdam en dan steekt iedereen de loftrompet weer uit.
v. Persie was 17 toen hij naar Arsenal ging. Eriksen wordt 21.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:59 schreef CaasS het volgende:
[..]
Eriksen bevind zich gewoon in een v. Persie situatie bij Feyenoord. Alleen maar rotzooi om zich heen. Hij moet zo snel mogelijk weg.
Seizoen 2004-2005 was zijn eerste. Ook 20 a 21 dus. http://www.voetbalzone.nl/speler.asp?uid=49quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:26 schreef J2T het volgende:
[..]
v. Persie was 17 toen hij naar Arsenal ging. Eriksen wordt 21.
My bad. Dacht dat hij veel jonger was.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:29 schreef CaasS het volgende:
[..]
Seizoen 2004-2005 was zijn eerste. Ook 20 a 21 dus. http://www.voetbalzone.nl/speler.asp?uid=49
Dunno. Er zijn hier 2 topics over volgegooid, maar niemand weet het.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:29 schreef J2T het volgende:
Waarom wint Ajax zo makkelijk van Utrecht in de Galgenwaard? Even serieus, waarom is dat?
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee maar er werd gezegd dat je minder blessures krijgt door gespierder te worden en dat is gewoon klets.
Paniek is ook niet het juiste woord. Ze kunnen echt wel beter, maar om de een of andere reden komt het er niet uit. het is geen wereldteam,maar tegen Dortmund was al velen malen beter dan tegen utrecht. Ook tegen Twente speelden ze beter.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:59 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik ben in het geheel niet in paniek. Kwaliteitsgebrek zag je al lang. We moeten het van de toekomst hebben, en die kan nog alle kanten op. Vind wel nog steeds jammer dat men niet een paar ton meer voor Narsingh over had, dat had al een flink probleem opgelost. Had ik liever gezien dan Moisander eerlijk gezegd.
Alleen jammer dat hij door zijn gefaal van de vorige 2 jaar dat hij door het gros van de supporters geen vertrouwen krijgt...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:51 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ik zou bijna ook durven zeggen dat Blind de sensatie van het huidige Ajax is. Van mij mogen ze zijn contract verlengen als die zo tot de winterstop doorgaat.
Wat vind jij van het dilemma jeugdspelers met potentie vs meer ervaren spelers 'zonder' potentie? Dus zie je Boerigter en Sana in de basis, of Fischer en Andersen? Zou een boost kunnen geven aan de ontwikkeling van deze twee, maar het reduceert je kansen op de 1e / 2e plaats misschien enigszins.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Paniek is ook niet het juiste woord. Ze kunnen echt wel beter, maar om de een of andere reden komt het er niet uit. het is geen wereldteam,maar tegen Dortmund was al velen malen beter dan tegen utrecht. Ook tegen Twente speelden ze beter.
het is geen team dat ik als kampioenkandidaat nummer 1 neer zou zetten, maar wel om als team dat mee kan doen. Maar dan moeten ze hun niveau halen, en dat lukt er maar 1 of 2 per wedstrijd.
Mits de spieren in relatie staan tot de uitgeoefende sport. Een bodybuilder die gaat voetballen houdt geen knieën over.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:53 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ik gaf je de wetenschappelijke publicaties erbij en nog verkondig je dat grotere spierkracht geen preventieve werking heeft op blessures.
Zelfs zonder kennis snapt iedereen dat een ielig brekebeentje eerder geblesseerd raakt dan een sterke, robuuste speler.
De besten moeten spelen. Op ongemotiveerde spelers na als Sulejmani ofzo.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wat vind jij van het dilemma jeugdspelers met potentie vs meer ervaren spelers 'zonder' potentie? Dus zie je Boerigter en Sana in de basis, of Fischer en Andersen? Zou een boost kunnen geven aan de ontwikkeling van deze twee, maar het reduceert je kansen op de 1e / 2e plaats misschien enigszins.
Wie had je dan achterin neergezet?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:59 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik ben in het geheel niet in paniek. Kwaliteitsgebrek zag je al lang. We moeten het van de toekomst hebben, en die kan nog alle kanten op. Vind wel nog steeds jammer dat men niet een paar ton meer voor Narsingh over had, dat had al een flink probleem opgelost. Had ik liever gezien dan Moisander eerlijk gezegd.
Liever Andersen en Fischer ipv die andere 2. And while youre at it, gooi Bocarra of Sporksklede er maar in ipv die lompe Deen van een Poulsen. Niks te verliezen. Mensen hebben het toch over een tussenjaar? Nou, maak er dan maar goed gebruik van ook. Liever 6e worden met talenten, dan 3e of 4e worden met tweederangs.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wat vind jij van het dilemma jeugdspelers met potentie vs meer ervaren spelers 'zonder' potentie? Dus zie je Boerigter en Sana in de basis, of Fischer en Andersen? Zou een boost kunnen geven aan de ontwikkeling van deze twee, maar het reduceert je kansen op de 1e / 2e plaats misschien enigszins.
Maar zelfs als Fischer in potentie getalenteerder kan zijn dan de backs van Madrid, dan nog win je helemaal niks door jeugdigheid en gebrek aan karakter.. Doorslaggevend karakter is iets wat bij de meeste spelers pas rond de 25 komt opzetten.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De besten moeten spelen. Op ongemotiveerde spelers na als Sulejmani ofzo.
Je moet de jonkies brengen als het kan, niet als het moet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |