abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117772679
Fischer wordt denk ik echt een wereldspeler. Kan niet wachten tot hij mee gaat doen... en we kunnen hem eigenlijk best gebruiken.

Vooralsnog vind ik dat iedereen door twee wedstrijden wel heel erg in paniek is. Real heeft in tegenstelling tot voorgaande jaren dit duel nodig gehad (voor zelfvertrouwen) en was het pas de 2de wedstrijd uit de poule. Dat we dan kansloos zijn als we ook nog eens met ontzag gaan spelen is niet gek. Real speelde gewoon ook erg goed, er lopen daar bizarre kwaliteiten rond. Onze jongens zijn in de beginfase en die gasten die daar spelen zijn de sterren van de wereld op allemaal de beste leeftijd in hun carriere. Wedstrijd na CL duel maken we al jaren mee dat dat kut gaat... is het ook nog eens tegen utrecht en om half 1. Komt wel goed met Ajax, ben eigenlijk nog niet zo in paniek.
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_117772793
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 14:00 schreef Stiggie het volgende:
Fischer wordt denk ik echt een wereldspeler. Kan niet wachten tot hij mee gaat doen... en we kunnen hem eigenlijk best gebruiken.

Vooralsnog vind ik dat iedereen door twee wedstrijden wel heel erg in paniek is. Real heeft in tegenstelling tot voorgaande jaren dit duel nodig gehad (voor zelfvertrouwen) en was het pas de 2de wedstrijd uit de poule. Dat we dan kansloos zijn als we ook nog eens met ontzag gaan spelen is niet gek. Real speelde gewoon ook erg goed, er lopen daar bizarre kwaliteiten rond. Onze jongens zijn in de beginfase en die gasten die daar spelen zijn de sterren van de wereld op allemaal de beste leeftijd in hun carriere. Wedstrijd na CL duel maken we al jaren mee dat dat kut gaat... is het ook nog eens tegen utrecht en om half 1. Komt wel goed met Ajax, ben eigenlijk nog niet zo in paniek.
ik denk dat er sowieso maar een paar ploegen zijn waar je zo tegen wordt weggespeeld en dat zijn Barca, Real en Bayern. Het valt allemaal wel mee, want dat is geen schande.
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 14:09:42 #78
334746 The_Groove
And cricket is the winner
pi_117773012
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 14:00 schreef Stiggie het volgende:

Absoluut niet in paniek hier. We zijn ongeslagen en hebben een punt meer dan vorig jaar. Alles kan nog.

Hopen op een goed resultaat tegen Real was altijd al ietwat onrealistisch.
Zeker omdat we 2 van onze 4 a 5 'topspelers' hebben verkocht
So confused when you're lost in the groove
pi_117773268
Winnen bij Heracles en in Rotterdam en dan steekt iedereen de loftrompet weer uit.
pi_117773351
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 14:17 schreef tammepiet het volgende:
Winnen bij Heracles en in Rotterdam en dan steekt iedereen de loftrompet weer uit.
Nee joh supporters kijken veel objectiever en gaan dan echt niet de polonaise lopen hoor. :')
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 14:26:57 #81
344378 J2T
Niet kijken is niet voetballen
pi_117773713
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 13:59 schreef CaasS het volgende:

[..]

Eriksen bevind zich gewoon in een v. Persie situatie bij Feyenoord. Alleen maar rotzooi om zich heen. Hij moet zo snel mogelijk weg. :P
v. Persie was 17 toen hij naar Arsenal ging. Eriksen wordt 21.
  Redactie Games dinsdag 9 oktober 2012 @ 14:28:10 #82
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_117773770
Tevens gaan we Feyenoord uit niet winnen, na een Cl match, yeah right.
.....Kennedy
pi_117773833
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 14:26 schreef J2T het volgende:

[..]

v. Persie was 17 toen hij naar Arsenal ging. Eriksen wordt 21.
Seizoen 2004-2005 was zijn eerste. Ook 20 a 21 dus. http://www.voetbalzone.nl/speler.asp?uid=49
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 14:29:49 #84
344378 J2T
pi_117773848
Waarom wint Ajax zo makkelijk van Utrecht in de Galgenwaard? Even serieus, waarom is dat?
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 14:30:16 #85
344378 J2T
pi_117773867
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 14:29 schreef CaasS het volgende:

[..]

Seizoen 2004-2005 was zijn eerste. Ook 20 a 21 dus. http://www.voetbalzone.nl/speler.asp?uid=49
My bad. Dacht dat hij veel jonger was.
pi_117774054
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 14:29 schreef J2T het volgende:
Waarom wint Ajax zo makkelijk van Utrecht in de Galgenwaard? Even serieus, waarom is dat?
Dunno. Er zijn hier 2 topics over volgegooid, maar niemand weet het. :P
2e Goal valt niet, half 1 :') , te weinig kwaliteit om constant te presteren.
Ik hou het er maar op dat het voetbal is en er af en toe geen reet over te zeggen is, wat het leuk maakt.
pi_117774660
''Eyong Enoh is op de weg terug. De middenvelder van Ajax stond maandenlang buitenspel wegens een knieblessure, maar heeft dinsdagmiddag zijn rentree gemaakt. Enoh deed een helft mee in het oefenduel van Jong Ajax met het Slowaakse AS Trencin, dat in een 1-1 gelijkspel eindigde.''

Ben wel benieuwd wat er met Enoh gebeurt nu ze Poulsen hebben aangetrokken en Sporkslede en Bocarra eraan komen. :)
pi_117775246
Ajax, Cruijff en het ongeduld
Door Robert Heukels | 09 oktober 2012 | Rubriek: Blog

Dus Ajax is feitelijk al weer opgegeven. Verbazingwekkend hoe rap alles draait. Iedere nederlaag tegen Real Madrid zorgt voor een vreemdsoortige paniek en geen mens kijkt door de waan van de dag heen. Als ik Frank de Boer moet geloven, had Ajax simpelweg een slechte dag. Louis van Gaal vond Real op een bepaald moment rijp voor de slacht. Johan Cruijff is ietwat zichzelf want onnavolgbaar in zijn column, maar als ik het goed begrijp was het allemaal een momentopname en José Mourinho complimenteerde Ajax op een aardige manier.

Maar goed. Dat klopt dus allemaal niet, daar ben ik inmiddels wel achter. Werkelijk iedere columnist, twitterkoning of facebookjunk heeft mij inmiddels uitgelegd dat genoemde vier grootheden maar wat riepen en dat hun werkelijke boodschap een heel andere was. Waarom genoemde vier dan niet wat anders hebben geroepen, ja, dat is een vrij delicaat spel van belangen, intriges en achterkamertjespolitiek. Je moet wel heel dom zijn om dat niet te begrijpen, begrijp ik inmiddels.

Het valt me al mijn hele leven op dat Ajax dit een beetje aan zijn kont heeft hangen. Mensen interpreteren zich helemaal suf op zoek naar een eigen waarheid. Zelden zoveel wijsneuzen en orakels meegemaakt als rondom Ajax. Wat is dat toch? De bal gaat rollen en echt iedereen begint meteen daar een betekenis aan te verbinden. O, de bal gaat naar rechts, dat zal wel de invloed van Sjakie Swart zijn. Of: hé, een tikke terug, daar is het Martin Jol-syndroom weer, die speelde niet eens met drie spitsen (wel 108 goals, maar a la). Of: deze combinatie ging over 24 schijven, dat is op het conto van Van Gaal te schrijven, alleen maar teambuilding en nooit eens ruimte voor het individu. En als Ajax wat jong en dartel verliest van Real Madrid gaan we smalend doen richting Cruijff, die fluwelen revolutie duurt een beetje lang zo, nietwaar?

Ik moet eerlijk zeggen dat ik Ajax-Real Madrid wel een leuke wedstrijd vond. Geen heel goede, maar gewoon: Real was behoorlijk top en gedreven, Ajax kwam er te laat achter dat het ook wel wat kon. Die Sana, hevig bekritiseerd om de één of andere reden, lijkt mij wel een geinige belofte en ik had nooit gedacht dat Vermeer en Blind zo goed mee zouden kunnen, op een bepaalde manier, tegen zo’n ploeg als Real. En ook ik dacht op een gegeven moment: dat wordt zo meteen nog 2-2 ook en wie weet hoe gek het dan gaat. Maar ja, die rug van Babel, die deed serieus pijn en dat was net het verschil tussen erop en erover en afhaken.

En zo ging het dus en dus bouwt Ajax rustig verder aan haar toekomst. Mogen ze even? Feyenoord vinden we toch ook schattig en leuk met al dat talent? En Oranje, daar vallen we heel langzaam toch ook voor? Geef het nog een jaartje of twee. Vijf lijkt mij wat overdreven namelijk, sorry Johan, maar ergens in de verte gloort er heus hoop op nieuwe tijden. Er moet alleen nog eventjes ergens een Messi of Ronaldo worden gevonden. Dat is mijn analyse, wijsneus die ik ben.

http://www.piucalcio.nl/a(...)m_source=twitterfeed
pi_117775403
Ajax is nog steeds (verreweg) de grootste club. Dan krijg je dat.
Ajax _O_
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 15:49:45 #90
334746 The_Groove
And cricket is the winner
pi_117777368
http://www.catenaccio.nl/(...)s-van-de-lange-adem/

Of je het er mee eens bent of niet, wel een uitgebreide analyse over Ajax icm Cruyff sinds de aanstelling van de RvC e.d.

Beter onderbouwd dan de opportunistische scheeuwerts van VI en de NOS
So confused when you're lost in the groove
pi_117777481
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 13:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Nee maar er werd gezegd dat je minder blessures krijgt door gespierder te worden en dat is gewoon klets.
:')

Ik gaf je de wetenschappelijke publicaties erbij en nog verkondig je dat grotere spierkracht geen preventieve werking heeft op blessures.

Zelfs zonder kennis snapt iedereen dat een ielig brekebeentje eerder geblesseerd raakt dan een sterke, robuuste speler.
pi_117777681
Ik ben in het geheel niet in paniek. Kwaliteitsgebrek zag je al lang. We moeten het van de toekomst hebben, en die kan nog alle kanten op. Vind wel nog steeds jammer dat men niet een paar ton meer voor Narsingh over had, dat had al een flink probleem opgelost. Had ik liever gezien dan Moisander eerlijk gezegd.
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 16:01:41 #93
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_117777753
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 15:59 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik ben in het geheel niet in paniek. Kwaliteitsgebrek zag je al lang. We moeten het van de toekomst hebben, en die kan nog alle kanten op. Vind wel nog steeds jammer dat men niet een paar ton meer voor Narsingh over had, dat had al een flink probleem opgelost. Had ik liever gezien dan Moisander eerlijk gezegd.
Paniek is ook niet het juiste woord. Ze kunnen echt wel beter, maar om de een of andere reden komt het er niet uit. het is geen wereldteam,maar tegen Dortmund was al velen malen beter dan tegen utrecht. Ook tegen Twente speelden ze beter.

het is geen team dat ik als kampioenkandidaat nummer 1 neer zou zetten, maar wel om als team dat mee kan doen. Maar dan moeten ze hun niveau halen, en dat lukt er maar 1 of 2 per wedstrijd.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_117778003
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 13:51 schreef TIM-846 het volgende:

[..]

Ik zou bijna ook durven zeggen dat Blind de sensatie van het huidige Ajax is. Van mij mogen ze zijn contract verlengen als die zo tot de winterstop doorgaat.
Alleen jammer dat hij door zijn gefaal van de vorige 2 jaar dat hij door het gros van de supporters geen vertrouwen krijgt...
Groot fan van User Wotte
pi_117778028
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 16:01 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Paniek is ook niet het juiste woord. Ze kunnen echt wel beter, maar om de een of andere reden komt het er niet uit. het is geen wereldteam,maar tegen Dortmund was al velen malen beter dan tegen utrecht. Ook tegen Twente speelden ze beter.

het is geen team dat ik als kampioenkandidaat nummer 1 neer zou zetten, maar wel om als team dat mee kan doen. Maar dan moeten ze hun niveau halen, en dat lukt er maar 1 of 2 per wedstrijd.
Wat vind jij van het dilemma jeugdspelers met potentie vs meer ervaren spelers 'zonder' potentie? Dus zie je Boerigter en Sana in de basis, of Fischer en Andersen? Zou een boost kunnen geven aan de ontwikkeling van deze twee, maar het reduceert je kansen op de 1e / 2e plaats misschien enigszins.
pi_117778220
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 15:53 schreef 16meter het volgende:

[..]

:')

Ik gaf je de wetenschappelijke publicaties erbij en nog verkondig je dat grotere spierkracht geen preventieve werking heeft op blessures.

Zelfs zonder kennis snapt iedereen dat een ielig brekebeentje eerder geblesseerd raakt dan een sterke, robuuste speler.
Mits de spieren in relatie staan tot de uitgeoefende sport. Een bodybuilder die gaat voetballen houdt geen knieën over.

Maar in de basis heb je natuurlijk gelijk. Al zijn goede spieren hebben en er gespierd uitzien wel twee verschillende dingen.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 16:15:39 #97
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_117778241
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 16:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Wat vind jij van het dilemma jeugdspelers met potentie vs meer ervaren spelers 'zonder' potentie? Dus zie je Boerigter en Sana in de basis, of Fischer en Andersen? Zou een boost kunnen geven aan de ontwikkeling van deze twee, maar het reduceert je kansen op de 1e / 2e plaats misschien enigszins.
De besten moeten spelen. Op ongemotiveerde spelers na als Sulejmani ofzo.

Je moet de jonkies brengen als het kan, niet als het moet.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_117778273
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 15:59 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wie had je dan achterin neergezet?
The biggest argument against democracy is a five minute discussion with the average voter.
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 16:17:28 #99
344378 J2T
pi_117778312
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 16:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Liever Andersen en Fischer ipv die andere 2. And while youre at it, gooi Bocarra of Sporksklede er maar in ipv die lompe Deen van een Poulsen. Niks te verliezen. Mensen hebben het toch over een tussenjaar? Nou, maak er dan maar goed gebruik van ook. Liever 6e worden met talenten, dan 3e of 4e worden met tweederangs.
pi_117778326
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 16:15 schreef HeatWave het volgende:

[..]

De besten moeten spelen. Op ongemotiveerde spelers na als Sulejmani ofzo.

Je moet de jonkies brengen als het kan, niet als het moet.
Maar zelfs als Fischer in potentie getalenteerder kan zijn dan de backs van Madrid, dan nog win je helemaal niks door jeugdigheid en gebrek aan karakter.. Doorslaggevend karakter is iets wat bij de meeste spelers pas rond de 25 komt opzetten.

Ik heb trouwens een hekel aan tussenjaren. FdB denk ik ook.
-nee-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')