Wanneer echtquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:34 schreef r_one het volgende:
"Bij nader inzien hebben we helemaal geen vacature."
1x gesolliciteerd voor een krantenwijk?quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:38 schreef Keith_Bakker het volgende:
het zal wel moeilijk te bevatten zijn maar ik ben overal waar ik heb gesolliciteerd nog aangenomen
Ditquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:38 schreef Keith_Bakker het volgende:
het zal wel moeilijk te bevatten zijn maar ik ben overal waar ik heb gesolliciteerd nog aangenomen
En vervolgens moeilijk doen over een vergoeding van reiskosten naar het sollicitatiegesprek. Epicquote:
Ook een veel gehoorde hier.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:42 schreef emil23 het volgende:
"Als we jou aannemen raken de dames van de administratie van slag....."
Auch. Die moet pijn hebben gedaan?quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:34 schreef r_one het volgende:
Zoiets vergelijkbaars heb ik ook mee gemaakt. Twee keer en nog bij hetzelfde bedrijf ook.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:34 schreef r_one het volgende:
Neu, ik zag 'm al wel aankomenquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:49 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Auch. Die moet pijn hebben gedaan?
Vaak zijn dat vacatures die intern al opgelost zijn maar alleen voor de "show" of voor de regels extern gepost worden.quote:
Zelfs dat nog nietquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:58 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Vaak zijn dat vacatures die intern al opgelost zijn maar alleen voor de "show" of voor de regels extern gepost worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
Klinkt raar, maar dat heb ik meerdere malen meegemaakt. Blijkt dat er toch geen functieomschrijving of budge voor de functie is.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:34 schreef r_one het volgende:
Herkenbaar. "Jaa, die jongen die weg wilde, blijft toch....":')quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:34 schreef r_one het volgende:
Te oud heb ik ook eens gehoord toen ik 19 was en op zoek was naar een nieuwe bijbaan.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:34 schreef Mutsaers__78 het volgende:
je bent te oud.
Ik was 25 en zou bij een wervingsbureau gaan werken als......tada...wervingsmedewerker.
Aan je zin te zien ben je nog steeds 10.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:13 schreef n00b13 het volgende:
Ik had als 10 jarige gecheat in het spel waaraan ik daar zou gaan ontwikkelen
Vertel, welke fouten zie je?quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:32 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Aan je zin te zien ben je nog steeds 10.
Programmeren op 10
Beter als dat ze je 'geen judas' vonden.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:45 schreef sjorsie1982 het volgende:
Bij de belastingdienst. Ze vonden me te goed.
Moest ook even googlenquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:42 schreef Ziba het volgende:
Hahaha, jezus, wat een domme afwijzingen soms. Ik vraag me af wat dan echt de reden is waarom je bent afgewezen.
Overigens hier nog nooit afgewezen. Komt ook omdat ik alleen nog maar voor van die mwa-baantjes heb gesolliciteerd.Maar toch, kwam een keertje 15 minuten te laat voor een sollicitatie en alsnog werd ik aangenomen omdat ik ontwapenend was en andere mensen werden afgewezen. Moest ik m'n vader nog bellen want wist niet want ontwapenend betekende.
![]()
Dat is al een goede zin die je daar uit je mouw schudtquote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:44 schreef ikveranderhemniet het volgende:
Toevallig was het vandaag mijn laatste dag als helpdesker.
Ik zou teveel aan de kant van de gebruiker zitten (alles proberen op te lossen) en daar hadden ze gewoon geen tijd voor.
(sarcasme)quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:12 schreef ikjijallebei het volgende:
Bij elke sollicitatie tot nu toe aangenomen.
Trouwens: solliciteren
Dat dacht ik ook. Geen gebruikers, geen werk denk ik maar zo. Ik moet leren nee te zeggen (volgens leidinggevende)quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:17 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]Goeie!
Vroegah dacht ik nog dat dat de taak was van een heldeskmedewerker. Inmiddels weet ik wel beter.
Gefeliciteerd, lijkt me een aanmerkelijke verbetering!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:07 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Geen gebruikers, geen werk denk ik maar zo. Ik moet leren nee te zeggen (volgens leidinggevende)Niet dat het voor mij zo druk was dat ik er geen tijd voor had overigens...
Maar goed, ben detacheerder en ben vandaag al meteen gebeld voor een nieuwe klus
Ik werkte wel als helpdesker intern bij een bedrijf (dus niet iemand die contact maakt met mensen buiten bedrijf om). Misschien is werkplekondersteuner een beter woordquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:10 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, lijkt me een aanmerkelijke verbetering!
Jaja, de 'help' - beroemd en vooral berucht. 'k Kan nog wel een leuk boek schrijven over een maandje of twee ellende met mijn wifi-aansluiting, met als hoofdrolspelers de partijen KPN en Telfort, aka het Kastje en de Muur.
Joh, je 'paste niet in het profiel'. Wen er maar vast aan.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:29 schreef miro86 het volgende:
Niet echt een sollicitatie, maar komt in de buurt.
Ik moest zo'n online sollicitatie formulier invullen. Een paar weken later kreeg ik te horen dat ik langs kon komen voor een taal(engels)/reken/iq toets.
Drie weken later: U heeft de toets uitstekend gemaakt (top-1%), maar we vonden uw antwoorden op de sollicitatie formulier niet toereikend...
Ik blijf me afvragen hoe goed ik die toets had moeten maken om door te kunnen...
Ja, inderdaad, alleen dat wisten ze voordat ze me daarheen hadden laten komen, meestal doe ik geen sommetjes voor de lol.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:45 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Joh, je 'paste niet in het profiel'. Wen er maar vast aan.
de mentaliteit op de bouwquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
solliciteren op een baan in de bouw en dan horen dat ze willekeurig 100 van de 500 reacties uitgekozen hebben om te bekijken. En daar zat ik natuurlijk niet bij..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarschijnlijk zochten ze geen autisten.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:29 schreef miro86 het volgende:
Niet echt een sollicitatie, maar komt in de buurt.
Ik moest zo'n online sollicitatie formulier invullen. Een paar weken later kreeg ik te horen dat ik langs kon komen voor een taal(engels)/reken/iq toets.
Drie weken later: U heeft de toets uitstekend gemaakt (top-1%), maar we vonden uw antwoorden op de sollicitatie formulier niet toereikend...
Ik blijf me afvragen hoe goed ik die toets had moeten maken om door te kunnen...
trolololquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 08:47 schreef sRedemptioN het volgende:
Ik heb een keer een afwijzing gehad met prima reden (te weinig ervaring), maar de manier waarop was erg knullig. Nadat ik op gesprek was geweest en ongeveer een uur met die man had zitten praten, stuurde hij mij een brief die begon met "Beste heer/mevrouw...". Kom op, als je na een uur nog niet kan achterhalen of ik een heer of mevrouw ben...
Overheid heeft schuw voor mensen met ambities. Die kunnen de bazen die geen flikker uitvoeren veel te snel van hun positie helpen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 08:02 schreef Fe2O3 het volgende:
Over gekwalificeerd met aanvulling dat ik te snel hogerop zou willen//komen :/
Baantje bij de gemeente (soortevan boa) toen ik nog jong was
Bijstand.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:18 schreef n00b13 het volgende:
[..]
(sarcasme)
Precies! Waarom solliciteren als je lekker thuis in de zon kunt liggen in een hangmat en bijstand kunt vangen?
(/sarcasme)
Serieus?? Dat is wel heel onprofessioneelquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 06:21 schreef Selestha het volgende:
''Ja ik denk dat je erg geschikt bent voor dit werk en dat je de functie goed uit zou kunnen voeren maar IK VIND JOU EEN BEETJE RAAR dus omdat er in deze tijden (de crisis) nog veel anderen beschikbaar zijn wijs ik je af voor deze functie''![]()
![]()
Daar was ik best wel een kwaad om. Aan de andere kant denk ik nu, nou ja, met zulke mensen had ik toch niet willen werken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |