Wanneer echtquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:34 schreef r_one het volgende:
"Bij nader inzien hebben we helemaal geen vacature."
1x gesolliciteerd voor een krantenwijk?quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:38 schreef Keith_Bakker het volgende:
het zal wel moeilijk te bevatten zijn maar ik ben overal waar ik heb gesolliciteerd nog aangenomen
Ditquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:38 schreef Keith_Bakker het volgende:
het zal wel moeilijk te bevatten zijn maar ik ben overal waar ik heb gesolliciteerd nog aangenomen
En vervolgens moeilijk doen over een vergoeding van reiskosten naar het sollicitatiegesprek. Epicquote:
Ook een veel gehoorde hier.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:42 schreef emil23 het volgende:
"Als we jou aannemen raken de dames van de administratie van slag....."
Auch. Die moet pijn hebben gedaan?quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:34 schreef r_one het volgende:
Zoiets vergelijkbaars heb ik ook mee gemaakt. Twee keer en nog bij hetzelfde bedrijf ook.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:34 schreef r_one het volgende:
Neu, ik zag 'm al wel aankomenquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:49 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Auch. Die moet pijn hebben gedaan?
Vaak zijn dat vacatures die intern al opgelost zijn maar alleen voor de "show" of voor de regels extern gepost worden.quote:
Zelfs dat nog nietquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:58 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Vaak zijn dat vacatures die intern al opgelost zijn maar alleen voor de "show" of voor de regels extern gepost worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |