Ik ben een idioot.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:57 schreef plopkweker het volgende:
Black-beauty-babe naakt gespot door tong80
quote:
ik heb al gestemd met dit IP adresquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:57 schreef plopkweker het volgende:
Neppe linrkjebquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:57 schreef plopkweker het volgende:
Geen idee eigenlijk, ik heb het snel weggeklikt omdat ik nog op LompeHork wou stemmen, maar dat kan niet meer.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:59 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ik klikte maar ik heb al gestemd, waar leid het heen?
Geile edit wel.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:57 schreef plopkweker het volgende:
POL dacht ik, aardige gozerquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:54 schreef Dimens het volgende:
Wie is voorschrift? Nooit van die mod gehoord.
Maar maar maarquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:59 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, ik heb het snel weggeklikt omdat ik nog op LompeHork wou stemmen, maar dat kan niet meer.
Iets zegt mij dat er inderdaad mee wordt gesjoemeld.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
Die poll gaat inmiddels nergens meer over. Overal te pas en te onpas linkjes.
Ah oke, in dat geval dank voor de mooie assistquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:00 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Maar maar maar
Als je erop klikte stemde je ook op horkjen.
Daar gaan mijn kanzenquote:
Jij doet sowieso mee want ergens in KLB heb ik al zo'n linkje van je weg moeten editten.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:01 schreef Piye het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat er inderdaad mee wordt gesjoemeld.
Zo zie je maar, kan de beste overkomen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je was tweede in de grabbeltonsorry sportheld.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij doet sowieso mee want ergens in KLB heb ik al zo'n linkje van je weg moeten editten.
Heeft me tevens op Lithia doen stemmen.
Mooi opgelost inderdaad.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mooi weg gehaald door BB, terecht ook!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |