Ja hoor!quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mag ik toekijken hoe je het bosje toetakelt?
quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En lekker in de doornen rollen.
En daarna heb je het opgegeven, bestempeld als een kutfilm en ben je seks gaan hebben.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee hoor. We hebben de eerste 20 minuten gezien.
Wat is deze, hoezo zou mijn bos lelijk zijnquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:57 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ja maar jouw rozen waren wel mooi..
die heb ik gemist.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik probeer het voor te zijn, ik heb geen idee wat hij er nou echt van vind maar de zwartreizen grap maakte het toch wel duidelijk
Je gaat kaal?quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
zometeen eindelijk geen uitgroei meer
Jawel hoorquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:59 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Jij weet ook nooit wat je wil he!
Als de verf niet goed is welquote:
Ssst sstquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:02 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ja nu ga je je ineens zo opstellen omdat iedereen meeleest. Normaalgesproken smeek je er om!
Ja, verder valt er niet veel te vervenquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
je kan het hebben.
Oh wacht op je hoofd?
Vergeet je oksels niet.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, verder valt er niet veel te verven
Onbehaardquote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, verder valt er niet veel te verven
Oke oke zal ik nu naar je toe komen dan?quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:04 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Nee nu mogen ze het ook weten hoor
je had beloofd die foto voor je privecollectie te houdenquote:
quote:
Ik kon me niet meer inhouden.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je had beloofd die foto voor je privecollectie te houden
Je had beloofd dat alleen jij er op zou rukken. Mijn voeten zijn niet bedoeld voor de rest van de wereldquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Ik kon me niet meer inhouden.et is asociaal om zulke prachtige voeten niet mer de wereld te delen.
Maar ik zal je grote geheim niet verklappen hoor.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je had beloofd dat alleen jij er op zou rukken. Mijn voeten zijn niet bedoeld voor de rest van de wereld
welk geheim weet jij van dan?quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar ik zal je grote geheim niet verklappen hoor.![]()
Oh do tellquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar ik zal je grote geheim niet verklappen hoor.![]()
die zijn er zoveelquote:
Je bedoelt dat ze het eelt van haar voeten afschaaft met een kaasschaaf en dat serveert aan haar gasten?quote:
wat, dat ik je anaal vernederd heb met een honkbalknuppel?quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat ze om is gebouwd? Dat weet toch iedereen.
Nee, ik bedoel die erge!quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ze het eelt van haar voeten afschaaft met een kaasschaaf en dat serveert aan haar gasten?
algemeen bekendquote:
iedereen heeft de stream gezien.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wat, dat ik je anaal vernederd heb met een honkbalknuppel?
Dat is toch geen geheimquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wat, dat ik je anaal vernederd heb met een honkbalknuppel?
hij was wel erg verlegen en het stukje dat ie om zn mammie huilde hebben we eruit gekniptquote:
Tot zoquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oke oke zal ik nu naar je toe komen dan?![]()
Of je peuken zijn op.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
roddel maar even.. ik ga mn haren uitspoelen en dan naar de onderburen, want die missen me
We roddelen liever waar je bij bentquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
roddel maar even.. ik ga mn haren uitspoelen en dan naar de onderburen, want die missen me
nevah! ... oke, zelden, maar ik heb nu nog 2,5 pakjequote:
ik lees het zo wel terug. Haje wah!quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
We roddelen liever waar je bij bent
Nee, we roddelen liever waar je bij bent zodat je mee reageert enzulks.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik lees het zo wel terug. Haje wah!
Daar waar mijn huis woont.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm moet ik wel weten waar je nu bent
Dudee.. dat is nog een stuk minder erg dan die die ik bedoel.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ooow die! Dat ga ik hier niet plaatsen man. Te ranzig
Jammer. Ik ben wel benieuwd.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ooow die! Dat ga ik hier niet plaatsen man. Te ranzig
Ghehe allemaal of alleen de broer van?quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Liefde!!!quote:
hehe k weet niet of de broer van er is, maar ik hoop het welquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe allemaal of alleen de broer van?
You go girl!!quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hehe k weet niet of de broer van er is, maar ik hoop het wel
Uhm ...quote:
Oooeeeeeehquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hehe k weet niet of de broer van er is, maar ik hoop het wel
Gelukkig ben jij ook helemaal niet nieuwsgierig hequote:
mijn onderbuuf heeft een erg leuk broertje dat erg goed kan zoenenquote:
Binnen anderhalve maand al aan het sletten in de flatquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mijn onderbuuf heeft een erg leuk broertje dat erg goed kan zoenen
Mjamquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mijn onderbuuf heeft een erg leuk broertje dat erg goed kan zoenen
quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Binnen anderhalve maand al aan het sletten in de flat![]()
Mijn nieuwe heldin!
Toedels!quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
en nu ben ik weg, kijken of ie er is![]()
Onverwacht.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn nieuwe heldin!
En dat nog voor we een housewarming gehad hebbenquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn nieuwe heldin!
quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn nieuwe heldin!
picsquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
mmm mmm ik hou zo van kleine alto meisjes
Groot gelijk.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
mmm mmm ik hou zo van kleine alto meisjes
Ze is gewoon aan het zoeken naar leuke mannen voor op de housewarming. Logisch wel want anders zitten we met jou opgescheeptquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dat nog voor we een housewarming gehad hebben
quote:
Mijn ninja skillz falen weer eensquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:35 schreef Samzz het volgende:
[..].
Als in, geen alto, gothic of wat dan ook. Gewoon mainstream leuk
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |