Ssst sstquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:02 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ja nu ga je je ineens zo opstellen omdat iedereen meeleest. Normaalgesproken smeek je er om!
Ja, verder valt er niet veel te vervenquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
je kan het hebben.
Oh wacht op je hoofd?
Vergeet je oksels niet.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, verder valt er niet veel te verven
Onbehaardquote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, verder valt er niet veel te verven
Oke oke zal ik nu naar je toe komen dan?quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:04 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Nee nu mogen ze het ook weten hoor
je had beloofd die foto voor je privecollectie te houdenquote:
quote:
Ik kon me niet meer inhouden.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je had beloofd die foto voor je privecollectie te houden
Je had beloofd dat alleen jij er op zou rukken. Mijn voeten zijn niet bedoeld voor de rest van de wereldquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Ik kon me niet meer inhouden.et is asociaal om zulke prachtige voeten niet mer de wereld te delen.
Maar ik zal je grote geheim niet verklappen hoor.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je had beloofd dat alleen jij er op zou rukken. Mijn voeten zijn niet bedoeld voor de rest van de wereld
welk geheim weet jij van dan?quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar ik zal je grote geheim niet verklappen hoor.![]()
Oh do tellquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar ik zal je grote geheim niet verklappen hoor.![]()
die zijn er zoveelquote:
Je bedoelt dat ze het eelt van haar voeten afschaaft met een kaasschaaf en dat serveert aan haar gasten?quote:
wat, dat ik je anaal vernederd heb met een honkbalknuppel?quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat ze om is gebouwd? Dat weet toch iedereen.
Nee, ik bedoel die erge!quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ze het eelt van haar voeten afschaaft met een kaasschaaf en dat serveert aan haar gasten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |