iedereen heeft de stream gezien.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wat, dat ik je anaal vernederd heb met een honkbalknuppel?

Dat is toch geen geheimquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wat, dat ik je anaal vernederd heb met een honkbalknuppel?

hij was wel erg verlegen en het stukje dat ie om zn mammie huilde hebben we eruit gekniptquote:

Tot zoquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oke oke zal ik nu naar je toe komen dan?![]()

Of je peuken zijn op.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
roddel maar even.. ik ga mn haren uitspoelen en dan naar de onderburen, want die missen me

We roddelen liever waar je bij bentquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
roddel maar even.. ik ga mn haren uitspoelen en dan naar de onderburen, want die missen me

nevah! ... oke, zelden, maar ik heb nu nog 2,5 pakjequote:

ik lees het zo wel terug. Haje wah!quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
We roddelen liever waar je bij bent

Nee, we roddelen liever waar je bij bent zodat je mee reageert enzulks.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik lees het zo wel terug. Haje wah!

Daar waar mijn huis woont.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm moet ik wel weten waar je nu bent

Dudee.. dat is nog een stuk minder erg dan die die ik bedoel.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ooow die! Dat ga ik hier niet plaatsen man. Te ranzig

Jammer. Ik ben wel benieuwd.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ooow die! Dat ga ik hier niet plaatsen man. Te ranzig

Ghehe allemaal of alleen de broer van?quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:

Liefde!!!quote:

hehe k weet niet of de broer van er is, maar ik hoop het welquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe allemaal of alleen de broer van?

You go girl!!quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hehe k weet niet of de broer van er is, maar ik hoop het wel

Uhm ...quote:

Oooeeeeeehquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hehe k weet niet of de broer van er is, maar ik hoop het wel

Gelukkig ben jij ook helemaal niet nieuwsgierig hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |