Inderdaad, enorm is het.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Faxie heeft wel iets anders dat groot genoeg is voor je.
Wat dan? Geen grote drankkast, geen grote auto, voor zover ik weet ook geen groot paard. Of überhaupt een paard.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Faxie heeft wel iets anders dat groot genoeg is voor je.
Kusje op je neusquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:31 schreef Watertornado het volgende:
Samzz, ik wil even getroost worden, kun je dat voor me regelen?
Nou, mijn toetsenbordje is dus weer binnengekomen, maar ik had gehoop dat hij hetzelfde typte als mijn "blues" maar dat doet hij dus niet en dat vind ik jammer want ik had gehoopt dat voor op het werk hetzelfde typervaring kon krijgen als hier. Snif.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kusje op je neus.
Wat is er aan het handje, vertel het maar aan tante Samzz*WT in de armen neemt.
Een complex?quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat dan? Geen grote drankkast, geen grote auto, voor zover ik weet ook geen groot paard. Of überhaupt een paard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ahwquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou, mijn toetsenbordje is dus weer binnengekomen, maar ik had gehoop dat hij hetzelfde typte als mijn "blues" maar dat doet hij dus niet en dat vind ik jammer want ik had gehoopt dat voor op het werk hetzelfde typervaring kon krijgen als hier. Snif.
Yeah... That's why I ain't goin'quote:
Oh?quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:34 schreef heloef het volgende:
Oh ja Kaneel, haal die meet even weg uit de OP. Andere locatie enzo.
Hoezo?quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:34 schreef heloef het volgende:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een complex?Daar kan ik niet mee omgaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een complex?Die groeit wel steeds groter jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:34 schreef heloef het volgende:
Grote piemels wel toch?quote:
Jawel. Maar niet met complexen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Grote piemels wel toch?
Ik niet
Vertel ons eens iets meer over grote piemels. Mijn complex is nog niet groot genoeg.quote:
Ja we gaan niet naar dat feest, klote zaal, 16 euro entree. Ik ga het anders aanpakken.quote:
Ik hoor dat we dichter bij Limburg moeten gaan feestenquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja we gaan niet naar dat feest, klote zaal, 16 euro entree. Ik ga het anders aanpakken.
Op die datum is misschien ook de Sex meetquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja we gaan niet naar dat feest, klote zaal, 16 euro entree. Ik ga het anders aanpakken.
Nee dat niet.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik hoor dat we dichter bij Limburg moeten gaan feesten
Misschien verandert de datum nog. Moet ik nog even bekijken.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Op die datum is misschien ook de Sex meet
Ja.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daar heb ik eigenlijk geen behoefte aanquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vertel ons eens iets meer over grote piemels. Mijn complex is nog niet groot genoeg.
Eindhovennn. Maar niet de 26ste want dan kan ik nietquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik hoor dat we dichter bij Limburg moeten gaan feesten
Wat is een Tatanka?quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:40 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Eindhovennn. Maar niet de 26ste want dan kan ik niet
Of jullie komen naar Valkenswaard voor Tatanka
Die hebben op elke week een meet zag ik.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee, dat is om te zien wie op welke datum kanquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die hebben op elke week een meet zag ik.
Nee, ik heb haar niet gemeet. We hebben wat muziek uitgewisseld en onze smaken lijken nagenoeg als 2 druppels water op elkaarquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij hebt haar gemeet? Vertel me alles!
Ze moeten er nog eentje prikken (hihiquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die hebben op elke week een meet zag ik.
Zwaardenquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik dacht 1 van kaneels zwaarden
[..]
Daar hou ik niet zo van
En Tokyo.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Uiteraard kent iedereen alleen: a a afrikaaa
Ik slaap altijd naast een zwaardquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb letterlijk naast een aantal zwaarden geslapen.
Hardcore bro.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb letterlijk naast een aantal zwaarden geslapen.
En een tanto onder je kussen?quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik slaap altijd naast een zwaard
Veilig gevoel
Ik denk niet dat die van kaneel bruikbaar zijn als slagwapenquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik slaap altijd naast een zwaard
Veilig gevoel
Ik wilde er nog eentje onder mijn kussen leggen voor het geval er iemand aan mijn bips zou gaan zittenquote:
Nee.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die van kaneel bruikbaar zijn als slagwapen.
Ik dacht dat je dat lekker vond.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik wilde er nog eentje onder mijn kussen leggen voor het geval er iemand aan mijn bips zou gaan zitten
Ja maar jij kent Afrika niet eens..quote:
Die heb ik niet gezienquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.
De kris op de boekenkast wel.
Nee, nee en neequote:Op maandag 8 oktober 2012 19:48 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ja maar jij kent Afrika niet eens..
Maar wat dacht je van Lose my mind, Music made addict en Lessons in love?
Ik wilde zeggen: IB4 heloefgrap.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die van kaneel bruikbaar zijn als slagwapen.
Ik heb genoeg grappen over heloef gemaakt nu, tijd voor weer andere grappenquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen: IB4 heloefgrap.
Maar ik ben de enige die heloefgrappen maakt.
Ik denk dat die katten er zelf niet zoveel last van hebben eigenlijk... die weten niet beter toch?quote:
Running gags ftw.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb genoeg grappen over heloef gemaakt nu, tijd voor weer andere grappen
Toch zijn die katten medisch gezonder dan welke andere raskat ookquote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toch zijn die katten medisch gezonder dan welke andere raskat ook. Ik vond het ook apart, ze zijn erg gezond, hebben alleen korte poten.
Ja gast, ik snap 'm welquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Running gags ftw.
hihi, running gags
hihi snap je hem?
Wat denk je, duuuuuuuuude?quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hater.
Wat is er nu weer niet goed?
DUMP JE ME NU?!quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja lieverd, waarom denk je dat ik rokje leuk vind. Ze kent alles wat ik ken en andersom
Niet door haar lieve snuitje?quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja lieverd, waarom denk je dat ik rokje leuk vind. Ze kent alles wat ik ken en andersom
Is dat zo?quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja gast, ik snap 'm wel
Ik denk al snel dat iemand het toch niet zo leuk vind maar het niet durft te zeggen.
Hadden we iets dan?quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:52 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
DUMP JE ME NU?!
Ik dump je bij deze, hah was ik je lekker voor!
Dat moet ik nog leren kennenquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet door haar lieve snuitje?
Of haar mooie haartjes?
Haar kledingstijl?
Hyperactieve poststijl?
Dartbord gekocht?quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:53 schreef Royco1 het volgende:
Had ik trouwens al gezegd dat ik weer ga sporten?
goed bezigquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:53 schreef Royco1 het volgende:
Had ik trouwens al gezegd dat ik weer ga sporten?
Ik probeer het voor te zijn, ik heb geen idee wat hij er nou echt van vind maar de zwartreizen grap maakte het toch wel duidelijkquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Is dat zo?
Normaal maakt dat me trouwens echt geen fuck uit.Maar voor loefje wil ik wel stoppen.
Gauw een bos rozen voor je halen, door het stof gaan op mijn knietjes in de hoop dat we het weer bij kunnen leggenquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:53 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Nee. Maar toch heb ik je gedumpt. Pfuh
Nee darten is stom.quote:
Ik wil geen rozen. Afgezaagde troep.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gauw een bos rozen voor je halen, door het stof gaan op mijn knietjes in de hoop dat we het weer bij kunnen leggen
Ondankbaar krengquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:55 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ik wil geen rozen. Afgezaagde troep.
Een trip naar Parijs danquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:55 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ik wel hoorquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:55 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
En lekker in de doornen rollen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:56 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik wel hoor.. kan ik ze laten verwelken of de knopjes eraf knippen
Mag ik toekijken hoe je het bosje toetakelt?quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:56 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik wel hoor.. kan ik ze laten verwelken of de knopjes eraf knippen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |