[3FM #59] Mede mogelijk gemaakt door Spa Bruinquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:27 schreef Evertjan het volgende:
spa bruinechte mannen slaan zelf een put in de tuin voor water
oldbie!quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
[3FM #59] Mede mogelijk gemaakt door Spa Bruin![]()
Henk!!______________________ www.afhaalchinees.biz glhf
Doe er een scheut azijn bij, dat maakt de smaak van het zout weer ongedaan!quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:28 schreef henkde_j het volgende:
Ik faal ook weer eens hard met koken. Flikker ik een schep zout bij de bietjes ipv suiker
Heb het kunnen redden door het met 5 bar af te spoelen onder de kraan en extra suiker toe te voegenquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Had ik al gedaanquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:30 schreef alors het volgende:
[..]
Doe er een scheut azijn bij, dat maakt de smaak van het zout weer ongedaan!
quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:31 schreef alors het volgende:
[..]
was een garp trouwensik dacht als het toch al verneukt is
#BEFquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:31 schreef Evertjan het volgende:
of flikker alles weg en zet de vetpan aan
Whehe bij bietjes doe je altijd azijnquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:31 schreef alors het volgende:
[..]
ik eet nooit bietjesquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:31 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Whehe bij bietjes doe je altijd azijn
Zeker aan die ene keer toen ze die gummiknuppel even stevig in jouw donkere grot ramden. Arme drommel.quote:
Ik moest lachen...quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:31 schreef alors het volgende:
[..]
Noesje, wat vind je van de TT klassiekerquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik moest lachen...![]()
*duikt weer in lurkmodus*
Jolig en spitsvondig, dat vind ik ervanquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Noesje, wat vind je van de TT klassiekerLueck concept hm?
Sarcasmequote:Op maandag 8 oktober 2012 20:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Jolig en spitsvondig, dat vind ik ervan
Het is een Wonder, Steviequote:Op maandag 8 oktober 2012 20:28 schreef henkde_j het volgende:
Huisgenoten hebben niets gemerkt van m'n zout fail
[ afbeelding ]
Nee hoor! Dan had ik echt iets anders gezegd. Vind het een geinig idee om oude TT's op te gravenquote:
He, dat topic ken ikquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Sneaky, hoeveel heb jij Danny of Yvonne betaald cq. bevredigd om jouw username te wijzigenquote:
25 euro, voor Serious Requestquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Sneaky, hoeveel heb jij Danny of Yvonne betaald cq. bevredigd om jouw username te wijzigen
Oke cool. Omdat het voor een goed doel was zal ik plechtig zweren nooit meer D.Rose (na deze postquote:
Maakt mij niets uit hoorquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oke cool. Omdat het voor een goed doel was zal ik plechtig zweren nooit meer D.Rose (na deze post) te roepen.
Tja, jij riep me hequote:Op maandag 8 oktober 2012 20:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik ben kei in de war man nu wat is deze
Doeeeii D.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:00 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Tja, jij riep me he
Maar, ben er weer vandoor
Zal ik niet doen D.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:14 schreef D. het volgende:
[..]
Nu moet je het niet verwarrender maken dan het is he
dat laatste. en Wolf heeft gelijk, ik kan niet koken...hooguit dingen in de goede volgorde in de wok pleurenquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:24 schreef Evertjan het volgende:
[..]
moet je niet doen boerenkool moet je juist opwarmen in de koekenpan. Tenzij het een kant en klaar maaltijd is
Tijd om het te leren danquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat laatste. en Wolf heeft gelijk, ik kan niet koken...hooguit dingen in de goede volgorde in de wok pleuren
waarom? ik vind er geen reet aan en ik ben toch de enige die het op moet eten. ik kan mijn tijd leuker besteden dan kokenquote:
Dat denk ik meestal ookquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
waarom? ik vind er geen reet aan en ik ben toch de enige die het op moet eten. ik kan mijn tijd leuker besteden dan koken
Het koken is niet zozeer leuk, maar het resultaat ik lekkerquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
waarom? ik vind er geen reet aan en ik ben toch de enige die het op moet eten. ik kan mijn tijd leuker besteden dan koken
dat laatste is pure fictiequote:Op maandag 8 oktober 2012 21:32 schreef D. het volgende:
[..]
Het koken is niet zozeer leuk, maar het resultaat ik lekker
En mocht je een eventuele partner tegen het lijf lopen dan mag die het kookwerk verrichten?
Ieder potje, dekseltje, blabla, enz...quote:
Alvast succes samenquote:maar mocht het gebeuren hoop ik dat zij kan koken, of iig eetbaars op tafel kan zetten. en simpele dingen lukken nog wel, maar ik vind er gewoon geen reet aan om voor mezelf te koken. half uur of langer in de keuken en in 10min schrok ik het al tv-kijkend naar binnen.
Dat scheelt. Die heb ik welquote:en ik heb niet zulke verfijnde smaakpapillen. als het warm is en ik het binnen kan houden ben ik meestal al tevreden. smaakt het niet? dan vreet ik het zsm op en koop ik het nooit meer
2 is beterquote:en nu ga ik Expendables 1 kijken, zodat ik morgen 2 kan kijken
Jarig? Feli Mook!quote:ps. eensch met de jarige Mook 2 posts boven me
Jups en dank uquote:
Mensenkennis a-gogoquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat laatste. en Wolf heeft gelijk, ik kan niet koken...hooguit dingen in de goede volgorde in de wok pleuren
Dit had een dikke hit moeten wordenquote:
quote:
Ja snap niet dat het nauwelijks is opgepakt, epische kneiter.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:51 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dit had een dikke hit moeten worden
Live ook erg sterk
In de UK doen ze het best ok toch?quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:52 schreef alors het volgende:
[..]
Ja snap niet dat het nauwelijks is opgepakt, epische kneiter.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:51 schreef wolfrolf het volgende:
DaMook is ook opa geworden![]()
![]()
![]()
gefeliciteerd knulletje
Oh kan best wezen hoor.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:52 schreef henkde_j het volgende:
[..]
In de UK doen ze het best ok toch?
Varkenshaas saté uit de ovenquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:53 schreef alors het volgende:
Ik snap trouwens niet dat mensen zomaar een prutje eten, ik hoef echt niet elke dag haute cuisine, maar een paar keer per week echt iets lekkers, is toch heerlijk? Ik had vrijdag zo'n ultiem lekker haasbiefstukjehet water loopt me weer in de mond
Ik vind friet met een schnitzel veel lekkerder dan een biefstukje ofzoquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:53 schreef alors het volgende:
Ik snap trouwens niet dat mensen zomaar een prutje eten, ik hoef echt niet elke dag haute cuisine, maar een paar keer per week echt iets lekkers, is toch heerlijk? Ik had vrijdag zo'n ultiem lekker haasbiefstukjehet water loopt me weer in de mond
Goed, kookmeet bij alors!quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:53 schreef alors het volgende:
Wordt nog druk, we zouden ook nog bij Borisz en Roel aanschuiven...quote:
Flashpoint tijd hier, bijna..quote:
Morgen Hawaii 5 O , NCIS en NCIS:LAquote:
Ik neem m'n mondharp meequote:
Ik speel verzoekjes.quote:
Hoe sfeervol! Ik ga het haast jammer vinden dat ik niet maar meets ga...quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:20 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik speel verzoekjes.
Daarnaast ben ik mij aan het oriënteren op het gebied van keelzang
Gelukkig maarquote:
Hoi??quote:
Wil je niet met mij een duet zingen?quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoe sfeervol! Ik ga het haast jammer vinden dat ik niet maar meets ga...
[..]
Gelukkig maar
[..]
Hoi??![]()
Dat klinkt engquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:29 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Wil je niet met mij een duet zingen?
Heb je een idee wie?quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat klinkt eng![]()
misschien kan je iemand anders vinden??
Lullig... Stel egoisten hierquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, incl vraagteken. Een eerdere poging werd niet beantwoord.
Er wordt nog niet erg enthousiast gehapt...quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:32 schreef henkde_j het volgende:
Wie wil met mij een keelzang duet doen?
Hier treed ik op met m'n shag rokende zusje
quote:
Ik moest ook twee keer proberen om contact te maken hierquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, incl vraagteken. Een eerdere poging werd niet beantwoord.
Ach, popje tochquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[..]
Ik moest ook twee keer proberen om contact te maken hier
quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Er wordt nog niet erg enthousiast gehapt...
quote:
Ik ben ook nog maar een beginnerquote:
Ik kan helemaal niet zingen, ik ben zo eentonig als maar kanquote:
Dan kunnen we 'the saw' zingen die ik eerder postte vandaagquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:53 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik kan helemaal niet zingen, ik ben zo eentonig als maar kan
*gaat teruglezen*quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:54 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dan kunnen we 'the saw' zingen die ik eerder postte vandaag
Spannendquote:
Ik zag niks met 'the saw' in dit topic en verder ben ik te lui om terug te zoekenquote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zag niks met 'the saw' in dit topic en verder ben ik te lui om terug te zoeken
Ik heb het 42 seconden volgehoudenquote:
Dat heb ik niet gehoord, maar ik zag jouw reactie en ik vroeg me al af of wij verschillende radiozenders luisterdenquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ohja ik zie het net op GoogleVerstond toch echt Kooks
.
En? Lijkt het je wat?quote:
Je kan het rustig opbouwenquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik dacht dat m'n reactie al genoeg zei...
Op het toilet Kane meezingenquote:
Het is er een ideale week voorquote:
Ik doe je wat aan als ik mijn stem kwijt benquote:
Gordon en z'n zangclubje toch ook?quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:34 schreef Pino112 het volgende:
Omg, Eric Dikeb doet voor Zwitserland mee aan het Songfestival.
Alleen Gordon toch?quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:34 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Gordon en z'n zangclubje toch ook?
Jaquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:34 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Gordon en z'n zangclubje toch ook?
hij is in reparatie. heb nu een tv-doos. sinds die platte tv's mis ik toch ruimtequote:Op maandag 8 oktober 2012 23:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hoi
Is't tof daar in je eigen container?
Dat verbaast me niets, megasuperduperfan dat het er isquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:49 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
SC heeft eerder vandaag daar de lyrics nog van opgezocht![]()
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:00 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga pitten. morgen voor het eerst in jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren weer op het project bellen. er is een grote achterstand en die moet donderdag weggewerkt zijn. en daar gaan we even een steentje aan bijdragen. heel gek, maar ik heb er eigenlijk wel weer eens zin in
trusten
Succes en slaap lekker!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:00 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga pitten. morgen voor het eerst in jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren weer op het project bellen. er is een grote achterstand en die moet donderdag weggewerkt zijn. en daar gaan we even een steentje aan bijdragen. heel gek, maar ik heb er eigenlijk wel weer eens zin in
trusten
Wist je niet?quote:
Ik dacht eerlijk gezegd dat hij nog steeds gebruikt werdquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:11 schreef CindieY het volgende:
Tot wanneer is die tune eigenlijk gebruikt? Kan het zo gauw niet vinden.
Er gaat bij mij eerlijk gezegd ook een belletje rinkelenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:12 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik dacht eerlijk gezegd dat hij nog steeds gebruikt werd
Ahja, kijk. Geen wonder dan.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:13 schreef henkde_j het volgende:
"Dit nummer wordt nog steeds gebruikt als zogenaamde signature, als afsluiter van VPRO-programma's op televisie." wiki
Oef, wat een lelijke logo's zitten daar tussenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:15 schreef henkde_j het volgende:
Interessant
http://www.beeldengeluidw(...)-televisievormgeving
Jaren 80 en 90 he. Over het algemeen niet de beste jaren qua vormgevingquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
Oef, wat een lelijke logo's zitten daar tussen
Ik niet, maar dankzij jouw opmerking wordt er het een en ander geprikkeldquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:26 schreef henkde_j het volgende:
Ik voel een dubbelzinnige grap aankomen
Ik ook niet. Maak hem maar danquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:26 schreef henkde_j het volgende:
Ik voel een dubbelzinnige grap aankomen
Waarschijnlijk met zijn hobbies bezig; fappen, schijten of film kijken. Of een combiquote:
Mental imagequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk met zijn hobbies bezig; fappen, schijten of film kijken. Of een combi
Zo zat ik hier ook alquote:
Mental image van een rimpelige wolf zittend op z'n po film te kijkenquote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk met zijn hobbies bezig; fappen, schijten of film kijken. Of een combi
Hee Ed, jij kan altijd zo genieten van 3FM hequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 08:11 schreef EdvandeBerg het volgende:
Wat zijn ze allemaal aan het klooien? Zit er een stagiaire achter de schuiven?
Broertjen!!quote:
Altijdquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 08:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Broertjen!!Heb jij in geval van nood de Coldplay lyrics op scherp staan?!
quote:538 dj Tim Klijn heeft zijn contract met het radiostation met drie jaar verlengd. Inmiddels is Klijn dertien jaar in dienst bij 538 en daarmee een vertrouwde stem van het station. Klijn is elke werkdag tussen 12.00 en 14.00 uur te horen met LunchTim.
Klijn zegt: "538 is de landskampioen op radiogebied. Het is dan ook geweldig om weer drie jaar mee te mogen draaien in het eerste elftal van deze club". Jan-Willem Brüggenwirth, algemeen directeur 538, vult aan: "Tim doet het fantastisch. Er is nog steeds groei in een erg hoog scorend programma. Dan lijkt het mij niet meer dan logisch dat we hem graag willen houden."
Als een waarachtig Hollander hou ik van zeuren. En zeker als 3FM van mijn belastingcenten betaald wordtquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 08:20 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hee Ed, jij kan altijd zo genieten van 3FM he
Crapquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:43 schreef alors het volgende:
Je bent het lalalalalalallalalaaaaaaaaaaa stukje vergeten!!
Bummer!quote:
Jeetje je mist 1x Coldgay, dan hoef je het niet gelijk op een zuipen te zetten?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Bummer!![]()
Nouja, vandaag ga ik wel meer missen. Naar school en aansluitend de kroeg in. Op dinsdagavond![]()
Tja, zoiets heeft impact...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:09 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jeetje je mist 1x Coldgay, dan hoef je het niet gelijk op een zuipen te zetten?
Bovendien komt Coldplay gemiddeld 4 keer per dag voorbijquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Tja, zoiets heeft impact...
Zal rustig aan doen met de 7up, moet ook nog terugrijden natuurlijk
Kan niet luisteren vandaag, dus dit was mijn enige kansquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Bovendien komt Coldplay gemiddeld 4 keer per dag voorbij
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Kan niet luisteren vandaag, dus dit was mijn enige kans
Ik doe niet aan cd's. Download hem en mail me maarquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Moet ik een cd-tje voor je kopen?
Ik weiger Coldplay te downloaden! Die gasten moeten ook geld verdienenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik doe niet aan cd's. Download hem en mail me maar
En nu drijf je over...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik weiger Coldplay te downloaden! Die gasten moeten ook geld verdienen
Zwaai vanaf de weg naar Tquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Bummer!![]()
Nouja, vandaag ga ik wel meer missen. Naar school en aansluitend de kroeg in. Op dinsdagavond![]()
Dank je! Moet nog vertrekken, niet zoveel zinquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zwaai vanaf de weg naar T
Gezellig, veel plezier
Alweer?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:34 schreef Pino112 het volgende:
Grappig SC. Not.
Ga lekker in KLB een anti-Coldplaytopic aanmaken ofzo.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:51 schreef minthy het volgende:
Dinand is eigenlijk best een ranzig ventje met z'n "I've got a thing for you"
Heerlijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
In T? Verbazingwekkendquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]-terug
Duurde even, internet lag er compleet af in T.
Wat Pino al eerder zei, open alsjeblieft een topic in KLB ofzo. Dit neemt echt het niveau 'we weten het nu wel' aan.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:50 schreef SilentChaos het volgende:
Oelalalalalalalala OelalalalalalalalaOelalalalalalalala OelalalalalalalalaOelalalalalalalala OelalalalalalalalaOelalalalalalalala OelalalalalalalalaOelalalalalalalala OelalalalalalalalaOelalalalalalalala OelalalalalalalalaOelalalalalalalala OelalalalalalalalaOelalalalalalalala OelalalalalalalalaOelalalalalalalala OelalalalalalalalaOelalalalalalalala OelalalalalalalalaOelalalalalalalala OelalalalalalalalaOelalalalalalalala OelalalalalalalalaOelalalalalalalala OelalalalalalalalaOelalalalalalalala OelalalalalalalalaOelalalalalalalala OelalalalalalalalaOelalalalalalalala OelalalalalalalalaOelalalalalalalala OelalalalalalalalaOelalalalalalalala OelalalalalalalalaOelalalalalalalala OelalalalalalalalaOelalalalalalalala OelalalalalalalalaOelalalalalalalala OelalalalalalalalaOelalalalalalalala OelalalalalalalalaOelalalalalalalala Oelalalalalalalala
En dan werden de Beatles en Elvis Presley beticht van slechte teksten met veel "yeah" en "baby"
Omdat het de dagprogrammering is. Omdat veel mensen op hun werk de radio aan hebben. Omdat het luisterpubliek ongetwijfeld veel groter is overdag dan 's avonds. Dan moet/hoeft het allemaal niet zo moeilijk, er wordt eerder passief dan actief geluisterd.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:54 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vind het gewoon verdomde vreemd dat er 's avonds over het algemeen betere muziek gedraaid wordt en het overdag afzwakt tot het niveautje 538 (maar dan met leuke DJ's)
Dit.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:53 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wat Pino al eerder zei, open alsjeblieft een topic in KLB ofzo. Dit neemt echt het niveau 'we weten het nu wel' aan.
Je HOEFT niet naar 3FM te luisteren. Er zijn nog wel tig-miljoen andere zenders. Of zet anders iTunes/Spofitie of met je eigen collectie ZONDER Coldplay.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:58 schreef SilentChaos het volgende:
Ik snap de reden wel, maar ik begrijp het nietonderscheidend is het niet echt...
Maar ja, luistercijfers blablabla, het draait allemaal om geld helaas
ja maar dan mist ie de uit je dip tip!!!1quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je HOEFT niet naar 3FM te luisteren. Er zijn nog wel tig-miljoen andere zenders. Of zet anders iTunes/Spofitie of met je eigen collectie ZONDER Coldplay.
Ik heb 3 nummers van coldplay in m'n collectiequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je HOEFT niet naar 3FM te luisteren. Er zijn nog wel tig-miljoen andere zenders. Of zet anders iTunes/Spofitie of met je eigen collectie ZONDER Coldplay.
bosswhippedquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb 3 nummers van coldplay in m'n collectie
Maar heb geen keuze hier op m'n werk naar wat ik luister....
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb 3 nummers van coldplay in m'n collectie
Maar heb geen keuze hier op m'n werk naar wat ik luister....
Werkt ook niet aangezien ik vaak aan de telefoon zit of met collega's zit te overleggenquote:
En wel tegelijkertijd naar 3FM kunnen luisteren?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Werkt ook niet aangezien ik vaak aan de telefoon zit of met collega's zit te overleggen
Ik hoor wel welke nummers er gedraaid worden hoorquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En wel tegelijkertijd naar 3FM kunnen luisteren?
Joe!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:06 schreef minthy het volgende:
Zeg Pino, laat m'n klasgenoten eens met rust
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |