[3FM #59] Mede mogelijk gemaakt door Spa Bruinquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:27 schreef Evertjan het volgende:
spa bruinechte mannen slaan zelf een put in de tuin voor water
oldbie!quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
[3FM #59] Mede mogelijk gemaakt door Spa Bruin![]()
Henk!!______________________ www.afhaalchinees.biz glhf
Doe er een scheut azijn bij, dat maakt de smaak van het zout weer ongedaan!quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:28 schreef henkde_j het volgende:
Ik faal ook weer eens hard met koken. Flikker ik een schep zout bij de bietjes ipv suiker
Heb het kunnen redden door het met 5 bar af te spoelen onder de kraan en extra suiker toe te voegenquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Had ik al gedaanquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:30 schreef alors het volgende:
[..]
Doe er een scheut azijn bij, dat maakt de smaak van het zout weer ongedaan!
quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:31 schreef alors het volgende:
[..]
was een garp trouwensik dacht als het toch al verneukt is
#BEFquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:31 schreef Evertjan het volgende:
of flikker alles weg en zet de vetpan aan
Whehe bij bietjes doe je altijd azijnquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:31 schreef alors het volgende:
[..]
ik eet nooit bietjesquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:31 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Whehe bij bietjes doe je altijd azijn
Zeker aan die ene keer toen ze die gummiknuppel even stevig in jouw donkere grot ramden. Arme drommel.quote:
Ik moest lachen...quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:31 schreef alors het volgende:
[..]
Noesje, wat vind je van de TT klassiekerquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik moest lachen...![]()
*duikt weer in lurkmodus*
Jolig en spitsvondig, dat vind ik ervanquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Noesje, wat vind je van de TT klassiekerLueck concept hm?
Sarcasmequote:Op maandag 8 oktober 2012 20:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Jolig en spitsvondig, dat vind ik ervan
Het is een Wonder, Steviequote:Op maandag 8 oktober 2012 20:28 schreef henkde_j het volgende:
Huisgenoten hebben niets gemerkt van m'n zout fail
[ afbeelding ]
Nee hoor! Dan had ik echt iets anders gezegd. Vind het een geinig idee om oude TT's op te gravenquote:
He, dat topic ken ikquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Sneaky, hoeveel heb jij Danny of Yvonne betaald cq. bevredigd om jouw username te wijzigenquote:
25 euro, voor Serious Requestquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Sneaky, hoeveel heb jij Danny of Yvonne betaald cq. bevredigd om jouw username te wijzigen
Oke cool. Omdat het voor een goed doel was zal ik plechtig zweren nooit meer D.Rose (na deze postquote:
Maakt mij niets uit hoorquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oke cool. Omdat het voor een goed doel was zal ik plechtig zweren nooit meer D.Rose (na deze post) te roepen.
Tja, jij riep me hequote:Op maandag 8 oktober 2012 20:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik ben kei in de war man nu wat is deze
Doeeeii D.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:00 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Tja, jij riep me he
Maar, ben er weer vandoor
Zal ik niet doen D.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:14 schreef D. het volgende:
[..]
Nu moet je het niet verwarrender maken dan het is he
dat laatste. en Wolf heeft gelijk, ik kan niet koken...hooguit dingen in de goede volgorde in de wok pleurenquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:24 schreef Evertjan het volgende:
[..]
moet je niet doen boerenkool moet je juist opwarmen in de koekenpan. Tenzij het een kant en klaar maaltijd is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |