Ken die speler niet echt verder. Jij denkt dat ie t kan redden?quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Speelt gewoon zijn wedstrijden bij Jong Juventus volgens mij, deze zomer wilden ze hem al bij zo'n Serie B of C club stallen maar hij wou blijven en voor zijn kansen gaan.
In de voorbereiding mocht hij 1 keer meedoen dacht ik.
In Italie is geen belofte competitiequote:Op maandag 8 oktober 2012 19:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Speelt gewoon zijn wedstrijden bij Jong Juventus volgens mij, deze zomer wilden ze hem al bij zo'n Serie B of C club stallen maar hij wou blijven en voor zijn kansen gaan.
In de voorbereiding mocht hij 1 keer meedoen dacht ik.
Nou ja, zou best kunnen overall maar zijn er genoeg die weg konden maar toch bleven.quote:
Heb jij dat ook van football manager geleerd?quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
In Italie is geen belofte competitie
Neequote:Op maandag 8 oktober 2012 19:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb jij dat ook van football manager geleerd?
Als hij de kans krijgt wel maar die krijgt hij toch niet dus nee.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ken die speler niet echt verder. Jij denkt dat ie t kan redden?
Ja, hij is down.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
j0rd, weet jij nou hoe het zit met Denswil?
Dat kan het zijnquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij speelt daar wel met een team mee, hoogste jeugd elftal dan?
Hij zit dus bij Brescia ?quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:01 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Ah, hij is dus op 31 augustus toch nog weg gegaan naar de Serie B.
Via zo een wanneer overlijdt u internetsite heeft hij dat eens opgevraagd en naar het schijnt gaat ie ergens in 2014 het hoekie om.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:02 schreef Smoofie het volgende:
Vraag me af wanneer tumoraidsteringtyfus raiola eens overlijdt.
Hij moet eerst uitblinken bij Jong Ajax voordat hij er weer bijkomt, moet dat even begrijpen. Veltman valt op en hij doet gewoon zijn ding. In potentie is Denswil veel beter.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
j0rd, weet jij nou hoe het zit met Denswil?
Wat een entourage. Goeie stap toch van hem?quote:
Dit dus. Of gewoon de bak in wegens mensenhandel.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:02 schreef Smoofie het volgende:
Vraag me af wanneer tumoraidsteringtyfus raiola eens overlijdt.
Nou idd.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:05 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat een entourage. Goeie stap toch van hem?
Gelukkig hebben we in Eindhoven inmiddels ook een aantal leuke talenten. En geen van allen zit bij Raiola.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:04 schreef Smoofie het volgende:
Laten we een fund starten om een hit uit te zetten op Railo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |