en je hebt nog.....quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:52 schreef j0rdiiii het volgende:
Kyle Ebecilio en Nathan Aké heb je ook nog.
Stop.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:52 schreef j0rdiiii het volgende:
El Stinhoquote:
Hoe gaat het eigenlijk met die Bouy oid? Die toen van Ajax naar -als ik het goed heb- Juventus gegaan is?quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:52 schreef j0rdiiii het volgende:
In Fifa samen met maher en Ola John de grootste talenten van Nederland, dus dat komt wel goed met die jongen!quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk met die Bouy oid? Die toen van Ajax naar -als ik het goed heb- Juventus gegaan is?
Tribune. Maar die raiola is er wel beter van gewordenquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk met die Bouy oid? Die toen van Ajax naar -als ik het goed heb- Juventus gegaan is?
Gadverdamme vuile homo.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zit nu serieus te proberen om mijn elleboog te likken. Kom dichtbij.
Tribune? Zelfs dat is al te veel gevraagd.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tribune. Maar die raiola is er wel beter van geworden
Ah, dan wordt het wel wat ja.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
In Fifa samen met maher en Ola John de grootste talenten van Nederland, dus dat komt wel goed met die jongen!
Echt?quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Tribune? Zelfs dat is al te veel gevraagd.
Zijn er best wel veel de laatste tijd die daar weggaan bij Feyenoord.quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Jezus Christusquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:54 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Ook al geprobeerd of je jezelf kan pijpen?quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Gewoon minder talent.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:55 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zijn er best wel veel de laatste tijd die daar weggaan bij Feyenoord.![]()
Bij Ajax blijven ze wel gewoon en als ze weggaan dan pakken ze de verkeerde spelers. (van Velzen & Brouwer)
Die zijn allemaal weg gegaan in de periode Been, volgens mij. Terecht toen, als je kijkt hoe slecht alles er toen voor stond. Spelers als Tonny en Achahbar waren ook weg gegaan als ze in die generatie zaten denk ik, gelukkig blijven ze nu wel. Er komt zelfs een aardige rechtsbuiten aan, Boëtius. Ik hoop dat dat een goede wordt, lang geleden dat Feyenoord een écht goede rechtsbuiten had.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:55 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zijn er best wel veel de laatste tijd die daar weggaan bij Feyenoord.![]()
Bij Ajax blijven ze wel gewoon en als ze weggaan dan pakken ze de verkeerde spelers. (van Velzen & Brouwer)
Speelt gewoon zijn wedstrijden bij Jong Juventus volgens mij, deze zomer wilden ze hem al bij zo'n Serie B of C club stallen maar hij wou blijven en voor zijn kansen gaan.quote:
Dat wordt een gevalletje castaignosquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Speelt gewoon zijn wedstrijden bij Jong Juventus volgens mij, deze zomer wilden ze hem al bij zo'n Serie B of C club stallen maar hij wou blijven en voor zijn kansen gaan.
In de voorbereiding mocht hij 1 keer meedoen dacht ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |