abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119020729
http://www.nu.nl/binnenla(...)en-rellen-haren.html
Een 16-jarige inwoner van Groningen liep weg tijdens zijn verhoor. ''Hij was min of meer op vrijwillige basis naar het politiebureau gekomen. Maar het gesprek zinde hem niet en vervolgens is hij opgestapt'', zegt een woordvoerder. De jongen zal later officieel worden aangehouden. ''Dan heeft hij een serieus probleem.''

_O-

De Nederlandse "sterke arm der Wet"....
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_119021061
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 november 2012 16:24 schreef El_Matador het volgende:
Een 16-jarige inwoner van Groningen liep weg tijdens zijn verhoor. ''Hij was min of meer op vrijwillige basis naar het politiebureau gekomen. Maar het gesprek zinde hem niet en vervolgens is hij opgestapt'', zegt een woordvoerder. De jongen zal later officieel worden aangehouden. ''Dan heeft hij een serieus probleem.''

_O-

Ehm, je kan gewoon weglopen als je niet aangehouden bent, hoor. Dat is je recht.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_119021085
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 16:35 schreef Messina het volgende:

[..]

Ehm, je kan gewoon weglopen als je niet aangehouden bent, hoor. Dat is je recht.
Ervaringsdeskundige? :D
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

vrijdag 9 november 2012 @ 16:36:53 #129
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_119021134
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 november 2012 16:24 schreef El_Matador het volgende:

_O-

:|W :|W Dit bericht omschrijft de Nederlandse politie echt perfect. :')

Normale politie zou dat ventje een uitbrander geven, de Nederlandse politie gaat met een pruillipje kijken hoe de verdachte weg loopt. :') Zouden ze hem ook nog gesmeekt hebben of hij alstublieft nog even wilde blijven?
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
pi_119021173
quote:
6s.gif Op vrijdag 9 november 2012 16:35 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ervaringsdeskundige? :D
Weten wat je rechten zijn. ;)
Ik heb ook wel eens op het politiebureau gezeten, ja. Als getuige, dat dan weer wel. :P
  vrijdag 9 november 2012 @ 16:37:56 #131
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_119021181
quote:
1s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 00:24 schreef Grijsbaard het volgende:

[..]

wat is dat?
Een spellingsnazi in de waarste zin van het woord
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 9 november 2012 @ 17:36:43 #132
349538 Anno2012
Het is toch ongelofelijk man!
pi_119023606
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 16:36 schreef Kentekenplaat het volgende:

[..]

Normale politie zou dat ventje een uitbrander geven, de Nederlandse politie gaat met een pruillipje kijken hoe de verdachte weg loopt. :') Zouden ze hem ook nog gesmeekt hebben of hij alstublieft nog even wilde blijven?
In een rechtstaat gaat dat zo. Of jij wilt Iran praktijken waar je onterecht kunt worden vastgehouden zonder bewijs? Als er duidelijk bewijs was tegen deze jongen,dan hadden ze hem meteen aangehouden.

Sowiezo word ik een beetje moe van dit haren gedoe. Ga echte boeven vangen.
Paardelul !!!
pi_119023697
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:36 schreef Anno2012 het volgende:

[..]

In een rechtstaat gaat dat zo. Of jij wilt Iran praktijken waar je onterecht kunt worden vastgehouden zonder bewijs? Als er duidelijk bewijs was tegen deze jongen,dan hadden ze hem meteen aangehouden.

We maken ons allemaal -terecht- zorgen over Marokkaans straattuig dat bij gebrek aan afstraffing zich vogelvrij voelt (en dus ook IS!) om de bussen, treinen, metro's, parken, scholen en stranden van de Randstad (en daarbuiten) onveilig te maken.

Nu hebben we idiote "belhamels" die soortgelijke dingen doen met veel schade voor onschuldigen en dan vind jij dat we die "boefjes" maar vooral niet moeten straffen voor hun wangedrag? :o

pi_119023736
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:36 schreef Anno2012 het volgende:

[..]

Sowieso.

En inderdaad, alsof er in Haren echt iets voorgevallen is. Allemaal overdreven gedoe. Aanstellers.
  vrijdag 9 november 2012 @ 17:43:02 #135
349538 Anno2012
pi_119023773
quote:
6s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:39 schreef El_Matador het volgende:

[..]

We maken ons allemaal -terecht- zorgen over Marokkaans straattuig dat bij gebrek aan afstraffing zich vogelvrij voelt (en dus ook IS!) om de bussen, treinen, metro's, parken, scholen en stranden van de Randstad (en daarbuiten) onveilig te maken.

Nu hebben we idiote "belhamels" die soortgelijke dingen doen met veel schade voor onschuldigen en dan vind jij dat we die "boefjes" maar vooral niet moeten straffen voor hun wangedrag? :o
Ja,ik zeg dat ik de aandacht wel overdreven vind ,en jij zegt dat ze niet gestraft hoeven te worden. Bijna hetzelfde.
Paardelul !!!
pi_119023799
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:43 schreef Anno2012 het volgende:

[..]

Ja,ik zeg dat ik de aandacht wel overdreven vind ,en jij zegt dat ze niet gestraft hoeven te worden. Bijna hetzelfde.
De aandacht overdreven? Waarom precies?

pi_119023880
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 00:44 schreef Prospera het volgende:
Volgens de plaatselijke krant worden de taakstraffen hoogstwaarschijnlijk uitgevoerd in de Hortus Botanicus in Haren, tijdens de decemberdagen.
De Hortus is tijdens de winterdagen beperkt open voor bezoekers; ze willen de taakstrafjongeren afgeschermd houden van de bezoekers.

Jammer, ik wilde foto's van ze maken tijdens hun schoonmaakwerkzaamheden.
Ze hebben wel ervaring voor de Hortus.

vrijdag 9 november 2012 @ 17:47:43 #138
349538 Anno2012
pi_119023891
quote:
6s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:43 schreef El_Matador het volgende:

[..]

De aandacht overdreven? Waarom precies?
Er hebben rellen plaatsgevonden door pubers. Deze pubers worden wekenlang op opsporing verzocht onder de aandacht gebracht. Velen voor misschien alleen wat te hebben gegooid.
Pubers die mensen hebben mishandeld mogen wat mij betreft wel op TV komen,maar niet omdat ze bijv. erbij stonden te kijken,of uit stoerdoenerij een blikje bier ofzo hebben gegooid.

Die tijd kan beter worden besteed om verkrachters,overvallers,etc,etc op TV te laten zien dan wat pubers die hun grenzen opzoeken. (nogmaals, echte misdragingen mogen wat mij betreft wel op TV, maar daar versta ik niet onder bijv. een flesje bier gooien of er bij staan kijken)
Paardelul !!!
pi_119023960
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:47 schreef Anno2012 het volgende:

[..]

Er hebben rellen plaatsgevonden door pubers. Deze pubers worden wekenlang op opsporing verzocht onder de aandacht gebracht. Velen voor misschien alleen wat te hebben gegooid.
Pubers die mensen hebben mishandeld mogen wat mij betreft wel op TV komen,maar niet omdat ze bijv. erbij stonden te kijken,of uit stoerdoenerij een blikje bier ofzo hebben gegooid.

Die tijd kan beter worden besteed om verkrachters,overvallers,etc,etc op TV te laten zien dan wat pubers die hun grenzen opzoeken. (nogmaals, echte misdragingen mogen wat mij betreft wel op TV, maar daar versta ik niet onder bijv. een flesje bier gooien of er bij staan kijken)
Die pubers bereik je alleen door ze aan de schandpaal te nagelen. Daar hebben we nu YouTube voor. Prima acties dus.

Nogmaals; vogelvrije gevoelens over wangedrag zijn ronduit slecht. Ze leiden tot meer baldadigheid die van kwaad tot erger gaat.

Oh en voor mij mogen alle verkrachters met naam en foto in de krant. Net als alle pedo's.

vrijdag 9 november 2012 @ 18:30:34 #140
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_119025083
quote:
6s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:39 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat inderdaad. Juist bij pubers moet je dat gedrag er gelijk uit rammen. En ze moeten zeker niet het idee krijgen dat hun daden geen consequenties hebben.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
pi_119056728
quote:

[..]

Dat is niet alleen in Nederland zo, dat is buiten de dictaturen om, overal zo.

Als je op basis van vrijwilligheid op het bureau zit kan je er zo uitlopen, ben je aangehouden niet.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
pi_119065789
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:47 schreef Anno2012 het volgende:

[..]

Heb jij je al gemeld?
  zondag 11 november 2012 @ 01:10:52 #143
349538 Anno2012
pi_119075231
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 21:05 schreef stekelzwijn het volgende:

[..]

Heb jij je al gemeld?
Was te verwachten _O-
Paardelul !!!
pi_119504076
Even een bescheiden schopje voor dit topic met nieuw nieuws waar ik even om moest lachen.
Relschoppers moeten per persoon 500 euro betalen ( indien meerderjarig).
140 relschoppers x 500 euro voor het fonds is in het gunstigste geval 70.000
Dit zal in werkelijkheid minder zijn aangezien niet iedere relschopper meerderjarig is.

Als je dan leest dat het onderzoek alleen al 400.000 gekost heeft is die boete een lachertje. :’)

Bron
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_119504135
Geld moet rollen _O-
pi_119505294

[ Bericht 100% gewijzigd door stekelzwijn op 22-11-2012 15:53:44 ]
pi_119505319

[ Bericht 100% gewijzigd door stekelzwijn op 22-11-2012 15:54:55 ]
pi_119505390
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 15:11 schreef GizartFRL het volgende:
Even een bescheiden schopje voor dit topic met nieuw nieuws waar ik even om moest lachen.
Relschoppers moeten per persoon 500 euro betalen ( indien meerderjarig).
140 relschoppers x 500 euro voor het fonds is in het gunstigste geval 70.000
Dit zal in werkelijkheid minder zijn aangezien niet iedere relschopper meerderjarig is.

Als je dan leest dat het onderzoek alleen al 400.000 gekost heeft is die boete een lachertje. :’)

Bron
uiteindelijk betalen ze dus slechts het salaris van een onderzoeker
  donderdag 22 november 2012 @ 16:05:49 #149
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_119505742
quote:

[..]

Waarschijnlijk is hij weggelopen met de mededeling van de politie dat ze hem later nog zouden oppikken en dat hij dan harder de lul zou zijn dan nu als hij zou gaan. Voor de rest houdt de politie zich hier een keertje netjes aan de wet. Mensen vasthouden zonder een arrestatie is verboden in Nederland om een reden. Maar jij bent er vast voor om dat grondrecht af te schaffen omdat een of andere blaag een keertje brutaal was.
  donderdag 22 november 2012 @ 20:30:45 #150
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_119515285
Komt er aankomend jaar nou ook een reünie..? 8-)

Dat ze dat dan wel even fatsoenlijk organiseren.... :Y

Of valt er weer niets te organiseren omdat er niets is..?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')