In de WW was inderdaad wel wat meer raakbaars. Beetje wat alternatievere meiden.quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Toch mooi nog een BNer gespot in de kroeg. Als iemand ons nou had kunnen leren hoe je moet hosselen was hij het wel.
In de WW was genoeg raakbaars.
Zeg heb je last van je hormonen ofzoquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Tering moest je eerst nog boter maken ofzo ? Duurde lang
quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Jjh doet koken en fokken...dit is gewoon kijken hoe het misgaat
quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ehm.. ew.. *weet hoe je boter maakt*quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Tering moest je eerst nog boter maken ofzo ? Duurde lang
Beetje vertrouwen in die jongenquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ehm.. ew.. *weet hoe je boter maakt*
quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:08 schreef Braamyo het volgende:
[..]dus zo noemen we het tegenwoordig... boter maken
Nee hele dag gewerkt Terwijl hij niks hoefde te doen. Dus ik wil lekker eten niet Wat hij bedacht had, wat ik nu wel moet eten anders krijg ik het morgen. Freaking 2 soorten vlees in de koelkast haakt hij spek uit de diepvriesquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zeg heb je last van je hormonen ofzo
Hormonen dusquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Nee hele dag gewerkt Terwijl hij niks hoefde te doen. Dus ik wil lekker eten niet Wat hij bedacht had, wat ik nu wel moet eten anders krijg ik het morgen. Freaking 2 soorten vlees in de koelkast haakt hij spek uit de diepvries
right on!quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Voelt bijna of ik weer thuis woon..hele dag school en dan vies eten thuis
verwende blaagquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Nee hele dag gewerkt Terwijl hij niks hoefde te doen. Dus ik wil lekker eten niet Wat hij bedacht had, wat ik nu wel moet eten anders krijg ik het morgen. Freaking 2 soorten vlees in de koelkast haakt hij spek uit de diepvries
eerder jaloers op jjh zijn slaap, luie donder zijn, en eten Wat hij lekker vindtquote:
Aww kei zielig voor die man van je!quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Voelt bijna of ik weer thuis woon..hele dag school en dan vies eten thuis
ben ik met je eenschquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
eerder jaloers op jjh zijn slaap, luie donder zijn, en eten Wat hij lekker vindt
Oh oh oh wat heb jij het toch slecht.quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
eerder jaloers op jjh zijn slaap, luie donder zijn, en eten Wat hij lekker vindt
er word teminste voor je gekookt ik moet het iedere dag zelf doenquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Echt heaquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:17 schreef Giertje het volgende:
[..]
er word teminste voor je gekookt ik moet het iedere dag zelf doen
Ik ook, maar koken is leuk.quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:17 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik kan het ook wel maar soms zou et wel fijn zijn als iemand voor je kooktquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ook, maar koken is leuk.
En koken hoeft helemaal niet moeilijk te zijn.
Maak het jezelf gerust gemakkelijk, maar maak het altijd lekker.
*insert fake smile*
Ja daar kon ik het wel op.quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In de WW was inderdaad wel wat meer raakbaars. Beetje wat alternatievere meiden.
ik vind zelf koken helemaal niet erg. En als hij werkt kook ik voor hem, niet eens voor mezelf want ik heb dan al geen trek meerquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:17 schreef Giertje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik vind zelf koken helemaal niet erg. En als hij werkt kook ik voor hem, niet eens voor mezelf want ik heb dan al geen trek meer
Zit hete kaas op, uit ervaring weet ik dat het geen aanvallen wordt.quote:
Oei !quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:35 schreef Fera het volgende:
Zit hete kaas op, uit ervaring weet ik dat het geen aanvallen wordt.
whehehehe ik ken et is uiterst voorzichtig doen inderdaadquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Zit hete kaas op, uit ervaring weet ik dat het geen aanvallen wordt.
Dat lukt mij wel.quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:36 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Oei !
Voorzichtig besluipen die pizza!
Geef me die boks.quote:
zeker wel hotquote:
quote:
Dankjewel liefies.quote:
Ik vond het daar wel meevallen eigenlijk....quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Boks ouwe.
[..]
[..]
Nog meer mannen met smaak.
Waren er zeker 2.quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik vond het daar wel meevallen eigenlijk....
In de WW, toen jij al weg was.quote:
2 Of 3quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waren er zeker 2.
[..]
In de WW, toen jij al weg was.
Oh jammerquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waren er zeker 2.
[..]
In de WW, toen jij al weg was.
Ach jong, jij moet niet zeuren.quote:
Ja, waarom heb jij die niet gehosseld dan?quote:
Ik kan me voor de meet wel even in oude kledij hijsen.quote:
Ik heb ze ook gezienquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach jong, jij moet niet zeuren.
Ik heb de foto's gezien.
[..]
Ja, waarom heb jij die niet gehosseld dan?
Have fun!quote:
Ze keken niet eens om naar mequote:Op maandag 8 oktober 2012 18:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach jong, jij moet niet zeuren.
Ik heb de foto's gezien.
[..]
Ja, waarom heb jij die niet gehosseld dan?
Doe eensquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan me voor de meet wel even in oude kledij hijsen.
doenquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Zeker doen, en plaats de pics hier !quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:46 schreef Fera het volgende:
Promise was made.quote:
Moet je ook maar komen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:48 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Zeker doen, en plaats de pics hier !
Overigens ben ik tijdelijk ergens anders tewerk gesteld... in de buurt van, dunno, Arnhem. Zal eens na gaan denken om ook mijn hoofd te laten zien
echt niet.. op dit moment ben ik een bitch en jij een mislukte liliputterquote:
Halsband?quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Moet je ook maar komen.
Is goed, zal wel paar pics schieten.Met halsband.
prrr !quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:49 schreef Fera het volgende:
Moet je ook maar komen.
Is goed, zal wel paar pics schieten.Met halsband.
Met spikes.quote:
ik zou wel naar je kijkenquote:
wehehehe die heb ik ook gehad met vrij lange spikes erinquote:
Ja, maar dat je haar zo snel een halsband om zou doen had ik ook weer niet verwacht.quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Anders zou ik haar niet daten. jwt.
Eventjes mijn bezit markeren.quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, maar dat je haar zo snel een halsband om zou doen had ik ook weer niet verwacht.
Daten wij?quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Anders zou ik haar niet daten. jwt.
Ik weet het niet. Ik moest het een naam geven.quote:
Markeren ... Wat een foute woordkeuze.quote:
Ja, bioloog he?quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Markeren ... Wat een foute woordkeuze.
Nee hoor. Ik ben beschaafd.quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hebt toch nog niet over haar heen gepist he?
Denk je echt dat ik 'm dan geen knietje had gegeven?quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hebt toch nog niet over haar heen gepist he?
Gelukkigquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, bioloog he?
[..]
Nee hoor. Ik ben beschaafd.
Kaneel kan heel overtuigend zijnquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Denk je echt dat ik 'm dan geen knietje had gegeven?
quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
echt niet.. op dit moment ben ik een bitch en jij een mislukte liliputterJa ik ze dat echt
Niet zo overtuigend ...quote:
Nope, dan had je hem regelrecht het ziekenhuis ingeslagenquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:54 schreef Fera het volgende:
Denk je echt dat ik 'm dan geen knietje had gegeven?
Ik geef jou toch geen knietje?quote:
Dunno, eerder vanavond, of laat op de middag, hadden we het over six-packs. Nu gaat het over pissen, knietjes uitdelen, sexy alto meisjes, spikes en een klein beetje over de meet...quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:01 schreef vanillaforlife het volgende:
wordt er nog iets leuks besproken?
Mooie samenvatting.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:02 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Dunno, eerder vanavond, of laat op de middag, hadden we het over six-packs. Nu gaat het over pissen, knietjes uitdelen, sexy alto meisjes, spikes en een klein beetje over de meet...
Jups, dat somt het wel een beetje op
Dat is zeg maar jouw ding?quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:05 schreef vanillaforlife het volgende:
pissen,knietjes geven,sexy alto meiden en spikes? EHMMM,YES PLEASE!!
Maar... ik dacht dat het slechts 1 van de 3 vrijdagen was... begrijp ik nu dat het alle drie de vrijdagen is?quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:04 schreef vanillaforlife het volgende:
meet as vrijdag? Ja,denk eraan om ook te gaan,maar Arnhem? Moet met trein komen...
DAt was het toch ook?quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:07 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Maar... ik dacht dat het slechts 1 van de 3 vrijdagen was... begrijp ik nu dat het alle drie de vrijdagen is?
Zullen we gewoon beginnen met sexy alto meiden en van daar uit wel zien hoe het verder gaat....?quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:05 schreef vanillaforlife het volgende:
pissen,knietjes geven,sexy alto meiden en spikes? EHMMM,YES PLEASE!!
Ik las zo wat ja, whut happened?quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Late ploeg en ik zit thuis.
Godverdomme.
+100quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:08 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Zullen we gewoon beginnen met sexy alto meiden en van daar uit wel zien hoe het verder gaat....?
Ja, heb m;n knie hard naar de tering.quote:
Nope, ik kan geen van drieen overigens, maar voor zover ik weet was er nog niets bekend.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:08 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Welke vrijdag is het dan geworden? Of is dat nog niet bekend?
quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, heb m;n knie hard naar de tering.
Vrijdag verdraaid en doet alleen maar meer pijn![]()
Ga eens naar de dokter ofzoquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Oei... dat klinkt niet erg plesantquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Geen idee, morgen naar de dokter. Lopen kon ik vanmorgen nog goed, nu kost het me verschrikkelijk veel moeite en doet het me belachelijk veel pijn.quote:
Klinkt nie goe nie...quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Geen idee, morgen naar de dokter. Lopen kon ik vanmorgen nog goed, nu kost het me verschrikkelijk veel moeite en doet het me belachelijk veel pijn.
Helende Kusjes van Lolaquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja sorry dat wist ik niet
kusje op je knie
Niet dat het een flikker helptquote:
das nie zo mooi....kan wel eens lang gaan duren voor je...quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Stapte uit bed, m'n voet bleef staan en m'n bovenlichaam draaide wel
Hoeft ook niet te helpen... het blijft wel lekkerquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:13 schreef LovelyLady het volgende:
Niet dat het een flikker helptmaarja beter goed bedoeld enzo
Mja, hoop dat het goed heelt, aangezien lange afstanden wandelen een hobby van me isquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:13 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
das nie zo mooi....kan wel eens lang gaan duren voor je...
quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:13 schreef LovelyLady het volgende:
zegt wie?quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:14 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Hoeft ook niet te helpen... het blijft wel lekker
Het voelde even iets fijnerquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wat voor afstanden praaat je over? 30/40/50 kmquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mja, hoop dat het goed heelt, aangezien lange afstanden wandelen een hobby van me is
Ach kijk.. weer een goede daad verricht vandaagquote:
Ja, dat soort afstanden dusquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:15 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
wat voor afstanden praaat je over? 30/40/50 km
Tussen de oren enzoquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nijmeegse vierdaagse al eens gelopen?quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, dat soort afstanden dus
Planning is (hopelijk blijft het zo) volgend jaar de Dodentocht te lopen. 100 km
Het leek vanmiddag wel wat dikker ja, nu zie ik geen verschil meerquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ach kijk.. weer een goede daad verricht vandaag
Is het ook dikker? Want als het het gezwollen is kan je beter even koelen
Baas.quote:
Zeker. Loop gewoon graag, helemaal in het donker. Politie vindt het alleen nogal raarquote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zeker. Loop gewoon graag, helemaal in het donker. Politie vindt het alleen nogal raar
Maak ik de pics welquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Baas.Als je volgend jaar komt, ga ik je aanmoedigen.
Burgerquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:17 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
als militair of burger?
en dodenmars is aardig ja...loop zelf ook aardige stukken
Mja, komend jaar wil ik 'm eventueel als training voor de Dodentocht gaan lopen. Mits m'n knie het toe gaat staan.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Baas.Als je volgend jaar komt, ga ik je aanmoedigen.
Tof. Nijmegen is heel dichtbij voor mij dan.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Burger
[..]
Mja, komend jaar wil ik 'm eventueel als training voor de Dodentocht gaan lopen. Mits m'n knie het toe gaat staan.
Dat is wel leukquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Tof. Nijmegen is heel dichtbij voor mij dan.
wat loop je als voorbereiding nog meer dan?quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Burger
[..]
Mja, komend jaar wil ik 'm eventueel als training voor de Dodentocht gaan lopen. Mits m'n knie het toe gaat staan.
Heb een trainingsschemaatje opgesteld, begin in januari en loop in totaal dan ongeveer 900 km aan trainingquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:20 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
wat loop je als voorbereiding nog meer dan?
Voelt het branderig ? dan even koelen? misschien verlicht het ietsquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Maak me alleen wel oprecht zorgen, het voelt gewoon alsof m'n knie kapot is.
Kan wel janken
Nee, voelt totaal niet warm, het voelt alsof er een bom is ontplof in m'n knie. Net alsof alles gewoon stuk isquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Voelt het branderig ? dan even koelen? misschien verlicht het iets
Ice packs tot falen ter voorkomig van eventuele zwellingenquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:22 schreef LovelyLady het volgende:
Voelt het branderig ? dan even koelen? misschien verlicht het iets
ik bedoelde meer een branderige pijn,quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, voelt totaal niet warm, het voelt alsof er een bom is ontplof in m'n knie. Net alsof alles gewoon stuk is![]()
whutquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:23 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ice packs tot falen ter voorkomig van eventuele zwellingen
Dat begreep ik, dat is het nietquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik bedoelde meer een branderige pijn,
Pijnstilling wellicht?quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat begreep ik, dat is het niet
quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:25 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Je weet toch wel wat een icepack is
Wat was er fout mee dan?quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:27 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
Ik doelde meer op je niet zo geheel Nederlands correcte zin jongeman
quote:
lees en oordeel zelf?quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:23 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ice packs tot falen ter voorkomig van eventuele zwellingen
Heb vandaag zoveel pijnstillers gehad dat ik gewoon een soort van stoned wasquote:
Oh men dat klinkt niet goedquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb vandaag zoveel pijnstillers gehad dat ik gewoon een soort van stoned wasHet haalde alleen de "pieken" uit de pijn, maar het blijft gewoon bonken en zeer doen
![]()
Sexual Knee Healing?quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:29 schreef MissExpert het volgende:
Hallo mensen willen jullie nog een gratis muziek tip?
Icepacks tot falen ter voorkoming van eventuele zwellingenquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:29 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Al een X aantal keer gedaan voordat ik het vroeg, dwoh. Still the question remains
Kom maarquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:29 schreef MissExpert het volgende:
Hallo mensen willen jullie nog een gratis muziek tip?
er mist een komma tussen "falen" en "ter"....quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Icepacks tot falen ter voorkoming van eventuele zwellingen
het loopt niet lekker
Nehh, ik wil gewoon weten of ik nog kan voetballen en wandelen. Maak me echt zorgen, word er haast misselijk vanquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
gewoon meteen bionische knie vragen
"Icepacks ter voorkoming van eventuele zwellingen tot ze falen"quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:31 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
er mist een komma tussen "falen" en "ter"....
Icepacks tot falen, ter voorkoming van eventuele zwellingen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:30 schreef LovelyLady het volgende:
Icepacks tot falen ter voorkoming van eventuele zwellingen
het loopt niet lekker
Nee.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:33 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Icepacks tot falen, ter voorkoming van eventuele zwellingen.
Zo beter?
absoluut!!quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:33 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Zo beter?
Nee want nu verander je de context van de zin. Nu ga je er vanuit dat de icepacks uiteindelijk zullen falen. Terwijl in de orginele zin "falen" gaat over hoe lang je door kunt gaan tot je geen icepack meer op je knie kunt verdragen, of om er wat relatiever tegen aan te kijken, een hele lange tijd icepacks op je knie houden...quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
"Icepacks ter voorkoming van eventuele zwellingen tot ze falen"
Dat zou beter klinken..
quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:33 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Zo beter?
quote:
45 minuten, is dat de juiste?quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:35 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Maandagavondmuziektip : explosions in the sky - the earth is not a cold death place
niks,met die komma is het correct nederlands...quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:35 schreef Braamyo het volgende:
Dah fuq is er nou steeds fout aan... I give up
Staat aan, klinkt lekkerquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:36 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Ja dat is het hele album achter elkaar.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:35 schreef Braamyo het volgende:
Dah fuq is er nou steeds fout aan... I give up
Nederlands met een hoofdletter N. Dat is het helemaal correct Nederlands.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:37 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
niks,met die komma is het correct nederlands...
Graag gedaan hoorquote:
Hm ik wil nog zoveel doenquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:39 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Graag gedaan hoor.
Even een luister tip ga lekker op de bank/bed liggen met je ogen dicht en dan deze muziek. Lekkoor
ook goed hoor...quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:38 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Nederlands met een hoofdletter N. Dat is het helemaal correct Nederlands.
icepacks = meervoud, voorkomt = enkelvoud... snapput allemaal niet meerquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:37 schreef LovelyLady het volgende:
tis al goed... icepacks voorkomt zwellingen
dat falen dat is al gebeurd
Sup?quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:40 schreef LovelyLady het volgende:
Ik haat wachten.. nog steeds niks gehoord
Moeilijk, ik ben geen stilzitterquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:40 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Even 45min niks doen, moet kunnen toch
Je hebt gelijk!quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:41 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
Maar dan is het niet: DAT is het correct Nederlands, maarAN is het correct Nederlands.
Oke. Tja ik word altijd rustig van deze muziek en dan kan ik dus niks anders dan hiernaar luisteren zonder andere dingen te doen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Moeilijk, ik ben geen stilzitter. Altijd wel met iets bezig
.
quote:
Is uiteindelijk met ambu afgevoerd (ze heeft een tumor in haar rug zitten en dat zou gevaarlijk kunnen zijn als dat klem zit.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:42 schreef LovelyLady het volgende:
buuf van de trap gevallen, ik ga even de heldin spelen en haar brengen naar de dokter
quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
is uiteindelijk met ambu afgevoerd (ze heeft een tumor in haar rug zitten en dat zou gevaarlijk kunnen zijn als dat klem zit.
Inmiddels weet ik dat er een scan is gemaakt en dat ze heeft overgegeven ....
Meer niet
Ik heb haar dochtertje opgevangen tot half 7 toen heeft haar vader haar opgehaald en is naar het zkh gegaan
Check het post rock topicquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:36 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Ja dat is het hele album achter elkaar.
keihard gillend klaargekomen in een mega orgie...oh wacht dat was voor ik wakker werdquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:44 schreef vanillaforlife het volgende:
Iemand nog iets spannends gedaan vandaag ,behalve werken en school?
De romeinen hielden wel van orgie'squote:Op maandag 8 oktober 2012 19:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
keihard gillend klaargekomen in een mega orgie...oh wacht dat was voor ik wakker werd
of jij kijkt op de verkeerde fora...quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
De romeinen hielden wel van orgie's. We leven in de verkeerde tijd
Vandaag niet... maar van het weekend werkte ik spontaan in een populaire bar bij ons in de stadquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:44 schreef vanillaforlife het volgende:
Iemand nog iets spannends gedaan vandaag ,behalve werken en school?
Series.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:47 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
of jij kijkt op de verkeerde fora...
Post liever foto'squote:Op maandag 8 oktober 2012 19:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oh. Mijn. God.
Kif (Vinniiee) kent Another Brick in The Wall niet!!!!!
Moet ik even posten.
Oh mijn god.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oh. Mijn. God.
Moet ik even posten.
Je was zeker nuchter toen?Dan doe ik dat nl ook altijd.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:47 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Vandaag niet... maar van het weekend werkte ik spontaan in een populaire bar bij ons in de staddat was tof
Holy Fuck.... wat is dezequote:Op maandag 8 oktober 2012 19:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oh. Mijn. God.
Moet ik even posten.
Nee, nog niet.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh mijn god.
Je hebt hem nu je huis uitgeschopt?
No way ... Haal hem eens snel onder die steen vandaan.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, nog niet.
Nu gaan we verder met mastermind. Wat hij overigens ook niet kende
Jah ik ga niet dronken werken... en ja, ik ben ff alcohol vrij enzoquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:49 schreef vanillaforlife het volgende:
Je was zeker nuchter toen?Dan doe ik dat nl ook altijd.
Schop hem.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oh. Mijn. God.
Moet ik even posten.
En dat ja.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:49 schreef Fera het volgende:
[..]
No way ... Haal hem eens snel onder die steen vandaan.
Eeh nee.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:49 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
ja,serieus...dat bedoelde je toch te vragen?
quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:49 schreef Fera het volgende:
[..]
quote:
Ik ken mastermind ook nietquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:49 schreef Fera het volgende:
[..]
bussertquote:
Ik volg het niet.. zoek alleen reactiequote:Op maandag 8 oktober 2012 19:52 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
Jij begreep het ook anders dus?
quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Er zat geen verborgen iets achter hoor
Foei.quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oh. Mijn. God.
Moet ik even posten.
quote:
Vin kende het dus helemaal niet.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ken het wel, maar heb het nooit gespeeld
quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ken het wel, maar heb het nooit gespeeld
Je bedoelt het winnende team?quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als ik maar weer in jouw team zit met het MAD spel
quote:
WAt is dat dan?quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:56 schreef Fera het volgende:
Op de volgende meet moeten we Weerwolven, dat vind ik zo gaaf.
?quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:56 schreef Fera het volgende:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik wil in jouw team! Dan win ik triviant wel
Die heb ik ook.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:58 schreef Royco1 het volgende:
En ik heb nog steeds het spel van de Lama's nieuw in de doos zitten
Oe weerwolvenquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:56 schreef Fera het volgende:
Sounds like a planquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:57 schreef Fera het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Weerwolven_van_Wakkerdam
+1quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:58 schreef Royco1 het volgende:
En ik heb nog steeds het spel van de Lama's nieuw in de doos zitten
Dat mag jij dan zijn.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:00 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Oe weerwolvenwel met een goeie Gm hea?
Het is wel improviseren, net als in het programma.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, nog nooit gespeeld
Maar is het zoiets als Party & Co?
Tja... dan zal ik wel moeten komen hea... ik kan alleen op de 1e datum niet... dan zit ik nog in mijn alcohol vrije periodequote:
Niet zoveel, ik doe voornamelijk kaarten. Canasta enz.quote:
Ken ik ook nietquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet zoveel, ik doe voornamelijk kaarten. Canasta enz.
Dat is deze vrijdag ... Ik denk niet dat het dan gebeurt, to be honest. Ik hoop zelf op de 26e.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:03 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Tja... dan zal ik wel moeten komen hea... ik kan alleen op de 1e datum niet... dan zit ik nog in mijn alcohol vrije periode
Dat is heel leuk, speel je alleen wel met zijn vieren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |