In de WW was inderdaad wel wat meer raakbaars. Beetje wat alternatievere meiden.quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Toch mooi nog een BNer gespot in de kroeg. Als iemand ons nou had kunnen leren hoe je moet hosselen was hij het wel.
In de WW was genoeg raakbaars.
Zeg heb je last van je hormonen ofzoquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Tering moest je eerst nog boter maken ofzo ? Duurde lang
quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Jjh doet koken en fokken...dit is gewoon kijken hoe het misgaat
quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ehm.. ew.. *weet hoe je boter maakt*quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Tering moest je eerst nog boter maken ofzo ? Duurde lang
Beetje vertrouwen in die jongenquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ehm.. ew.. *weet hoe je boter maakt*
quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:08 schreef Braamyo het volgende:
[..]dus zo noemen we het tegenwoordig... boter maken
Nee hele dag gewerkt Terwijl hij niks hoefde te doen. Dus ik wil lekker eten niet Wat hij bedacht had, wat ik nu wel moet eten anders krijg ik het morgen. Freaking 2 soorten vlees in de koelkast haakt hij spek uit de diepvriesquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zeg heb je last van je hormonen ofzo
Hormonen dusquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Nee hele dag gewerkt Terwijl hij niks hoefde te doen. Dus ik wil lekker eten niet Wat hij bedacht had, wat ik nu wel moet eten anders krijg ik het morgen. Freaking 2 soorten vlees in de koelkast haakt hij spek uit de diepvries
right on!quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Voelt bijna of ik weer thuis woon..hele dag school en dan vies eten thuis
verwende blaagquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Nee hele dag gewerkt Terwijl hij niks hoefde te doen. Dus ik wil lekker eten niet Wat hij bedacht had, wat ik nu wel moet eten anders krijg ik het morgen. Freaking 2 soorten vlees in de koelkast haakt hij spek uit de diepvries
eerder jaloers op jjh zijn slaap, luie donder zijn, en eten Wat hij lekker vindtquote:
Aww kei zielig voor die man van je!quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Voelt bijna of ik weer thuis woon..hele dag school en dan vies eten thuis
ben ik met je eenschquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
eerder jaloers op jjh zijn slaap, luie donder zijn, en eten Wat hij lekker vindt
Oh oh oh wat heb jij het toch slecht.quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
eerder jaloers op jjh zijn slaap, luie donder zijn, en eten Wat hij lekker vindt
er word teminste voor je gekookt ik moet het iedere dag zelf doenquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Echt heaquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:17 schreef Giertje het volgende:
[..]
er word teminste voor je gekookt ik moet het iedere dag zelf doen
Ik ook, maar koken is leuk.quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:17 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik kan het ook wel maar soms zou et wel fijn zijn als iemand voor je kooktquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ook, maar koken is leuk.
En koken hoeft helemaal niet moeilijk te zijn.
Maak het jezelf gerust gemakkelijk, maar maak het altijd lekker.
*insert fake smile*
Ja daar kon ik het wel op.quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In de WW was inderdaad wel wat meer raakbaars. Beetje wat alternatievere meiden.
ik vind zelf koken helemaal niet erg. En als hij werkt kook ik voor hem, niet eens voor mezelf want ik heb dan al geen trek meerquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:17 schreef Giertje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik vind zelf koken helemaal niet erg. En als hij werkt kook ik voor hem, niet eens voor mezelf want ik heb dan al geen trek meer
Zit hete kaas op, uit ervaring weet ik dat het geen aanvallen wordt.quote:
Oei !quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:35 schreef Fera het volgende:
Zit hete kaas op, uit ervaring weet ik dat het geen aanvallen wordt.
whehehehe ik ken et is uiterst voorzichtig doen inderdaadquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Zit hete kaas op, uit ervaring weet ik dat het geen aanvallen wordt.
Dat lukt mij wel.quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:36 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Oei !
Voorzichtig besluipen die pizza!
Geef me die boks.quote:
zeker wel hotquote:
quote:
Dankjewel liefies.quote:
Ik vond het daar wel meevallen eigenlijk....quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Boks ouwe.
[..]
[..]
Nog meer mannen met smaak.
Waren er zeker 2.quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik vond het daar wel meevallen eigenlijk....
In de WW, toen jij al weg was.quote:
2 Of 3quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waren er zeker 2.
[..]
In de WW, toen jij al weg was.
Oh jammerquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waren er zeker 2.
[..]
In de WW, toen jij al weg was.
Ach jong, jij moet niet zeuren.quote:
Ja, waarom heb jij die niet gehosseld dan?quote:
Ik kan me voor de meet wel even in oude kledij hijsen.quote:
Ik heb ze ook gezienquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach jong, jij moet niet zeuren.
Ik heb de foto's gezien.
[..]
Ja, waarom heb jij die niet gehosseld dan?
Have fun!quote:
Ze keken niet eens om naar mequote:Op maandag 8 oktober 2012 18:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach jong, jij moet niet zeuren.
Ik heb de foto's gezien.
[..]
Ja, waarom heb jij die niet gehosseld dan?
Doe eensquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan me voor de meet wel even in oude kledij hijsen.
doenquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Zeker doen, en plaats de pics hier !quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:46 schreef Fera het volgende:
Promise was made.quote:
Moet je ook maar komen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:48 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Zeker doen, en plaats de pics hier !
Overigens ben ik tijdelijk ergens anders tewerk gesteld... in de buurt van, dunno, Arnhem. Zal eens na gaan denken om ook mijn hoofd te laten zien
echt niet.. op dit moment ben ik een bitch en jij een mislukte liliputterquote:
Halsband?quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Moet je ook maar komen.
Is goed, zal wel paar pics schieten.Met halsband.
prrr !quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:49 schreef Fera het volgende:
Moet je ook maar komen.
Is goed, zal wel paar pics schieten.Met halsband.
Met spikes.quote:
ik zou wel naar je kijkenquote:
wehehehe die heb ik ook gehad met vrij lange spikes erinquote:
Ja, maar dat je haar zo snel een halsband om zou doen had ik ook weer niet verwacht.quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Anders zou ik haar niet daten. jwt.
Eventjes mijn bezit markeren.quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, maar dat je haar zo snel een halsband om zou doen had ik ook weer niet verwacht.
Daten wij?quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Anders zou ik haar niet daten. jwt.
Ik weet het niet. Ik moest het een naam geven.quote:
Markeren ... Wat een foute woordkeuze.quote:
Ja, bioloog he?quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Markeren ... Wat een foute woordkeuze.
Nee hoor. Ik ben beschaafd.quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hebt toch nog niet over haar heen gepist he?
Denk je echt dat ik 'm dan geen knietje had gegeven?quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hebt toch nog niet over haar heen gepist he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |