In de WW was inderdaad wel wat meer raakbaars. Beetje wat alternatievere meiden.quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Toch mooi nog een BNer gespot in de kroeg. Als iemand ons nou had kunnen leren hoe je moet hosselen was hij het wel.
In de WW was genoeg raakbaars.
Zeg heb je last van je hormonen ofzoquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Tering moest je eerst nog boter maken ofzo ? Duurde lang
quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Jjh doet koken en fokken...dit is gewoon kijken hoe het misgaat
quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ehm.. ew.. *weet hoe je boter maakt*quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Tering moest je eerst nog boter maken ofzo ? Duurde lang
Beetje vertrouwen in die jongenquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ehm.. ew.. *weet hoe je boter maakt*
quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:08 schreef Braamyo het volgende:
[..]dus zo noemen we het tegenwoordig... boter maken
Nee hele dag gewerkt Terwijl hij niks hoefde te doen. Dus ik wil lekker eten niet Wat hij bedacht had, wat ik nu wel moet eten anders krijg ik het morgen. Freaking 2 soorten vlees in de koelkast haakt hij spek uit de diepvriesquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zeg heb je last van je hormonen ofzo
Hormonen dusquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Nee hele dag gewerkt Terwijl hij niks hoefde te doen. Dus ik wil lekker eten niet Wat hij bedacht had, wat ik nu wel moet eten anders krijg ik het morgen. Freaking 2 soorten vlees in de koelkast haakt hij spek uit de diepvries
right on!quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Voelt bijna of ik weer thuis woon..hele dag school en dan vies eten thuis
verwende blaagquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Nee hele dag gewerkt Terwijl hij niks hoefde te doen. Dus ik wil lekker eten niet Wat hij bedacht had, wat ik nu wel moet eten anders krijg ik het morgen. Freaking 2 soorten vlees in de koelkast haakt hij spek uit de diepvries
eerder jaloers op jjh zijn slaap, luie donder zijn, en eten Wat hij lekker vindtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |