Gelukkig kan hij haar morgen naar Italie sturen en verkopen voor 50mille aan een Italiaanse schapenboerquote:
Ik ookquote:
Neeeeeeeequote:Op maandag 8 oktober 2012 21:46 schreef THEFXR het volgende:
volgens mij hebben ze tegen laura hetzelfde verteld als tegen sander en is zij ook actrice
Zo'n vermoeden heb ik ook jaquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:46 schreef THEFXR het volgende:
volgens mij hebben ze tegen laura hetzelfde verteld als tegen sander en is zij ook actrice
Hij kan haar ook prima kennen, maar zij leert hem nu natuurlijk kennen onder een andere naamquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 07:49 schreef MeloD het volgende:
[..]
Zo'n vermoeden heb ik ook jaIk kan niet geloven dat twee mensen met een musicalachtergrond elkaar niet kennen (al is het maar van horen zeggen)
ik ookquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:09 schreef foetre het volgende:
Ik vindt die sander wel een coole gast met goede humor.
M'n vrouw zegt wel een s dat sander zo m'n tweeling broer zou kunnen zijn.Maar of ik daar nou trots op moet zijnquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
ik ook
en een érg goede acteur.. je moet maar 24/7 in je rol kunnen blijven.
Neuquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:03 schreef qwerty-nl het volgende:
Die broers gaan toch bezwaar maken als je het voorstukje ziet.. Betekent dat ook gelijk dat ze 50000,- kwijt is ?
Ze maken niet echt bezwaar, stellen gewoon nog even een vraag om de spanning erin te houdenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:03 schreef qwerty-nl het volgende:
Die broers gaan toch bezwaar maken als je het voorstukje ziet.. Betekent dat ook gelijk dat ze 50000,- kwijt is ?
allemaal acteurs,dus!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:33 schreef Sjanzie het volgende:
HET IS NEP!!
Laura en de familie van Laura (+vriendinnen) zitten ook in het complot.. Jammer joh :-)
(Uit relationele bron!)
Zij gaat (zie eerdere foto's) met die prutser van SC Heereveen, Calvin Jong a Ping. Ze woont ook niet meer in Amsterdam maar in Heereveen.
Gatverdamme, serieus? Ik wou er eerst nog niet aan, maar nu begin ik toch te twijfelen. Maar, hoe wil ze dat dan straks gaan acteren als hij onthult dat hij een acteur is? Dan moet je wel echt verdomd goed zijn.. Zoals iemand in dit topic al zei ; bij achter gesloten deuren enzo merk je toch ook gelijk dat het geacteerd is.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:33 schreef Sjanzie het volgende:
HET IS NEP!!
Laura en de familie van Laura (+vriendinnen) zitten ook in het complot.. Jammer joh :-)
(Uit relationele bron!)
Zij gaat (zie eerdere foto's) met die prutser van SC Heereveen, Calvin Jong a Ping. Ze woont ook niet meer in Amsterdam maar in Heereveen.
Als je geen vaste tekst hebt (maar wel een script), dan kun je nog aardig improviseren hoor. Dan is dat minder moeilijk dan je wrs denkt.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:20 schreef Rosa_blanca het volgende:
Zoals iemand in dit topic al zei ; bij achter gesloten deuren enzo merk je toch ook gelijk dat het geacteerd is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |