Insgelijksquote:
Niet fiepen. Gisteren 180 kilometer snelweg met 3 graden boven nul.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:16 schreef Yreal het volgende:
52 km door de polder op mijn schakelbrommerkoud koud
Moet je es 200 km doen met -12.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:25 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Niet fiepen. Gisteren 180 kilometer snelweg met 3 graden boven nul.
Tot groot ongenoegen van mijn carbs trouwens
Nee, dat moet je gewoon niet doenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:41 schreef vannelle het volgende:
[..]
Moet je es 200 km doen met -12.
Heb nu nog steeds zere vingertoppen als het maar een klein beetje koud wordt.
Fuck off.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 07:22 schreef JK1982 het volgende:
BL, heb jij je bekeuring uit Zwolle inmiddels ook al binnen?
Nee, ik lig nog steeds heerlijk in mijn nest.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 08:58 schreef lipjes het volgende:
Black, reed jij vandaag in breda ?
Was aan het racen met een bandit
Hmm dan was het dus iemand anders.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:11 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nee, ik lig nog steeds heerlijk in mijn nest.
Oh, maar dan was ik het sowieso nietquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:13 schreef lipjes het volgende:
[..]
Hmm dan was het dus iemand anders.
Heerlijk stuk leeg weg, allebei vol gas wegtrekken.
Ik was wel sneller als hem
Alleen toen hij rechts ging inhalen bij een stoplicht was voor mij de kous aardig af en haakte ik af.
Haha...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:21 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Oh, maar dan was ik het sowieso niet
Heb jij wel een bekeuring van toen gekregen dan?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 07:22 schreef JK1982 het volgende:
BL, heb jij je bekeuring uit Zwolle inmiddels ook al binnen?
Trapfiets?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:01 schreef Vinniiee het volgende:
Was een stuk minder koud vanmorgenAlleen op de trapfiets om 6.15 en 7.00 was toch wel fris
Oke, denk alquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Neuh, naar t station en van het station naar huis
Nee inderdaad.quote:
Dat doe ik ook altijd op de motorquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Neuh, naar t station en van het station naar huis
Lach maar.. bij jou is de postbode zeker nog niet geweestquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:35 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Heb jij wel een bekeuring van toen gekregen dan?
Ik sliep vannacht niet thuis en ik was daar met de trein heenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:19 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijd op de motorgratis bewaakte stalling met helmenbewaring
lekker wijf?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik sliep vannacht niet thuis en ik was daar met de trein heen
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat hebben mannen toch met 'lekker wijf'
Ja, het is ene mooie dame
Nopequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:21 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Lach maar.. bij jou is de postbode zeker nog niet geweest
Klopt, maar het was ook serieus bedoeld. Heb jij echt een boete van toen gekregen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:21 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Lach maar.. bij jou is de postbode zeker nog niet geweest
Nu je er over begint, ik heb er ook geen ontvangenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:32 schreef BlackLining het volgende:
Ik denk dat het wel mee zal vallen. Als we er al één over het hoofd gezien hebben, wist die flitspaal waarschijnlijk niet eens wat er in godsnaam gebeurde om hem heen
Net als al die verbaasde koekblikmachinisten trouwens
Dat kind zich een hartaanval schrok was nog wel het meest briljantquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:32 schreef BlackLining het volgende:
Net als al die verbaasde koekblikmachinisten trouwens
je kan het beste gewoon ff die zaak bellen. Ligt er natuurlijk helemaal aan wat voor bandwn je wil hebbenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:28 schreef Gokhan03 het volgende:
Wat kost het het demonteren en monteren van nieuwe banden ongeveer? En dat ik de banden ook bij de zaak haal.
Iemand een indicatie van een prijs die ik kan verwachten?
Dit dus inderdaad. Weet dat het vor de auto per velg tussen de 10 en 20 euro ligtquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:38 schreef Salatrel het volgende:
[..]
je kan het beste gewoon ff die zaak bellen. Ligt er natuurlijk helemaal aan wat voor bandwn je wil hebben
Bij Motoport ~40 euro per bandquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:28 schreef Gokhan03 het volgende:
Wat kost het het demonteren en monteren van nieuwe banden ongeveer? En dat ik de banden ook bij de zaak haal.
Iemand een indicatie van een prijs die ik kan verwachten?
Het rare is dat hij daar pas 2 maanden terug heen is geweest voor een setje bt016 proquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:47 schreef Tankiej het volgende:
Bij mijn garage zit de montage bij de prijs van de band in..
Maar als het jou 55 euro kost en je maat koste het maar 20 euro, vraag dan eens waarom dat is?
Maar heb je ook gevraagd waarom het bij jou opeens 35 euro duurder is?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:48 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Het rare is dat hij daar pas 2 maanden terug heen is geweest voor een setje bt016 pro
"Is it, cos I is black?"quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:49 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Maar heb je ook gevraagd waarom het bij jou opeens 35 euro duurder is?
quote:
Ah oke, dus weer even bellen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:50 schreef Gokhan03 het volgende:
Nee, ik vroeg net pas aan die maat wat hij betaald had. Hij zei toen dus 20 euro. Ik had de zaak al vanochtend opgebeld.
Juist wel, daarom is het ook stilquote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:45 schreef lipjes het volgende:
Wat is het stil hier, niemand aan het rijden vandaag?
Ook een mogelijkheid jaquote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Juist wel, daarom is het ook stil
MPR3quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:14 schreef BlackLining het volgende:
Ik moet nodig weer eens kleppen stellen. Het ratelt en tikt weer aan alle kanten![]()
Vind het toch wel ergerlijk hoor, dat ik dat zo'n beetje om de 5.000 km moet doenOokal is het op een Bandit erg makkelijk en hoeft eigenlijk niet eens de tank eraf, blijft een onderhoudsintensieve fiets.
Wat betreft banden, mijn bandenboer rekent 25 euro per wiel als je de motor gewoon bij de naar binnen rijdt. Daar ga ik zelf niet voor liggen kloten, zeker met het achterwiel niet. Binnenkort weer langs voor een setje MPR3. Gisteren weer bijna op mijn bek gegaan door een schuivend voorwiel, ben nu helemaal klaar met die Bridgestone troep.
Schijnt dat mijn teller bij de 99.999 ophoud met tellen en dat die dan gereset moet worden naar 0quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:46 schreef Yreal het volgende:
http://occasions.termaatmotoren.nl/unit/yamaha/fzs+600/386
168000 km op een fazer 600![]()
waardeloos. Lijkt mij wel baas om 999.999 te halen op een motorquote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:47 schreef lipjes het volgende:
[..]
Schijnt dat mijn teller bij de 99.999 ophoud met tellen en dat die dan gereset moet worden naar 0
Dus voor mij de uitdaging om hen zsm naar de 99.999 te duwen
Ja zou er een andere tellerunit op kunnen zetten, maar dat gaat me denk ik iets te veel kostenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:50 schreef Yreal het volgende:
[..]
waardeloos. Lijkt mij wel baas om 999.999 te halen op een motor
Ik ben over de MPR2 die ik achter heb ook zeer tevreden. Slijt nauwelijks, en goede grip. Ook met nat weer. Optrekken pakt ie gewoon mee, zelfs als ie op een wegmarkering staat doet ie nauwelijks moeilijk. De BT023 voor daarentegenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:33 schreef lipjes het volgende:
[..]
MPR3
Ondertussen rijd behalve mijn oudste broer (die op die varadero) iedereen op de MPR3 banden.
Maar ik hoef als het goed is maar elke 12k mijn kleppen te doen, dus dat scheelt voor mij een hoop.
Want bij mij moet dus wel de tank eraf.
Hoewel ik er denk ik nog een controle op doe bij groot onderhoud volgend jaar, scheelt weer 12K
5000, serieus? 15000 hier, en dan is het nog volgens Haynes normen ook.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:14 schreef BlackLining het volgende:
Ik moet nodig weer eens kleppen stellen. Het ratelt en tikt weer aan alle kanten![]()
Vind het toch wel ergerlijk hoor, dat ik dat zo'n beetje om de 5.000 km moet doenOokal is het op een Bandit erg makkelijk en hoeft eigenlijk niet eens de tank eraf, blijft een onderhoudsintensieve fiets.
VFR?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:51 schreef Mirgeam het volgende:
24k volgens het boekje, ligt in de praktijk eerder bij de 50k
Honda V4
bike five!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:35 schreef Dekatria het volgende:
Zijn wel je eerste battlescars op de Yammie he, Sala.
Motoragent zwaaide als eerst toen straksquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:24 schreef Salatrel het volgende:
tevens wilde ik vandaag eens testen of die coppers terugzwaaien... maar hij keek stoïcijns de andere kant op toen ik hem tegemoet kwam rijden.. dus maar niet gezwaaid
en jij toen zo van mwehehehehehe je moest eens weten 25kw bitch pls....quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Motoragent zwaaide als eerst toen straks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:29 schreef Salatrel het volgende:
[..]
en jij toen zo van mwehehehehehe je moest eens weten 25kw bitch pls....
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:20 schreef Salatrel het volgende:
[..]
bike five!
[ afbeelding ]
zou wel mooi zijn als het met terugbuigen gefixt kan worden.. scheelt toch weer in de kosten
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:29 schreef Salatrel het volgende:
[..]
en jij toen zo van mwehehehehehe je moest eens weten 25kw bitch pls....
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:20 schreef Salatrel het volgende:
[..]
bike five!
[ afbeelding ]
zou wel mooi zijn als het met terugbuigen gefixt kan worden.. scheelt toch weer in de kosten
Dat is wel klotequote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:12 schreef BlackLining het volgende:
Meh, ik heb ook nooit echt problemen met de Bandit, ookal is ie 17 jaar en 85.000 kilometer oud. Moet alleen vaak preventief onderhoud plegen.
En waarom krijg ik nou weer een naheffing motorrijtuigenbelasting? Dat gaat gewoon via machtiging, hoezo is het dan mijn fout dat ik te weinig heb betaald en waarom komt er dan ook meteen een beschikking mét administratiekosten achteraan?
Fucking bullshit. Fiscus en CJIB maar weer aanschrijven. Ik moet eens een stapeltje enveloppen gaan printen met hun adres erop gedrukt, scheelt een hoop werk elke week.
Verschil in slijtage van de remblokken is omdat de zuigers aan die kant dan minder soepel lopen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:56 schreef Gokhan03 het volgende:
Heb de S20 eronder. Moest meteen wennen dat ik weer "ronde" banden heb. Een beetje leunen naar links en de motor gaat al hehe.
Ik zag al dat mijn remblokken ook al bijna op waren. Toen de voorwiel eraf was viel het me op dat de rechter remblokken bijna op zijn en links nog zo n 20% hadden. Iemand een idee waarom dit kan gebeuren?
Maargoed, heb 3 setjes gesinterde brembo blokken besteld.
Wat nogal opvallend is dat de bandenboer aan de voorkant 2.4 bar en aan de achterkant 2.9 bar heeft gestopt. Is dit normaal voor woon/werk verkeer? Het gaat om een R6 uit 2004.
De slijtage van banden he, klopt het dat het gewicht van de motor een grote rol speelt hierbij? Ik lees wel eens dat mensen 2400 km doen met een S20. Hiervoor had ik dragon sc en sinds aanschaf van motor heb ik er zo n 6000 km op gereden. Dus het waren gebruikte banden. De voorkant was bijna op maar achterkant had nog zo n 3/4mm profiel.
Met de S20 verwacht ik toch echt rond de 8000~10000km. Of zeg ik nou iets geks?
Kan het ook door lucht in het remsysteem komen? Als de zuigers minder soepel lopen dan moet ik ze dus insmeren met iets. Had gisteren even op internet opgezocht en schijnt dat je een of ander remvet hebt. En dat ik achter de remblokken een beetje kopervet moest smeren.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Verschil in slijtage van de remblokken is omdat de zuigers aan die kant dan minder soepel lopen.
Bandenspanning lijkt me prima, heb zelf 2,5 voor en 2,8 achter.
Hmm nee dat lijkt me niet.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:16 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Kan het ook door lucht in het remsysteem komen? Als de zuigers minder soepel lopen dan moet ik ze dus insmeren met iets. Had gisteren even op internet opgezocht en schijnt dat je een of ander remvet hebt. En dat ik achter de remblokken een beetje kopervet moest smeren.
God-ver-dommequote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:59 schreef Yreal het volgende:
Frans verhoeven op yamaha
[ afbeelding ]
![]()
mooie fiets zegquote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:59 schreef Yreal het volgende:
Frans verhoeven op yamaha
[ afbeelding ]
![]()
Toffe shoot inderdaadquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:04 schreef Yreal het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)17955&type=1&theater
gave shoot
beter dan de neus van de xtzquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Toffe shoot inderdaadAlleen die koplamp
die nieuwe vind ik wel leukquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:19 schreef Salatrel het volgende:
op discoveryworld loopt trouwens momenteel de serie van toen Charley Boorman meedeed aan Dakar (toen Dakar nog door afrika ging) dat was ook wel een brute bike zeg weliswaar gebaseerd op de BMW 650GS (Hoi Deka:D)
beetje jammer dattie hem niet uitreed maar ik heb toch de DVR ff ingesteld om alle afleveringen op te nemen
Die neusquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:23 schreef Yreal het volgende:
[..]
die nieuwe vind ik wel leuk![]()
[ afbeelding ]
Wel mooi dat ze hem profileren als off-road machinequote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die neus
Waar zijn de spaakwielen?
dat is alleen voor incl montage? of voor en achter zonder montage?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:58 schreef Yreal het volgende:
220 voor orginele vering in mijn fazert, 275 voor hyperpro
nou, moeilijk moeilijk
Nouquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:28 schreef Yreal het volgende:
[..]
Wel mooi dat ze hem profileren als off-road machine
Voorvering, beide inc montagequote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:28 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dat is alleen voor incl montage? of voor en achter zonder montage?
Zat ik mij ook af te vragen over de tiger 800, die heeft ook geen spaken. Daar kun je toch nooit mee off-road?quote:
Niet fatsoenlijk lijkt me. Zou best kunnen, alleen kans dat je wiel sneller kapot gaat.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:30 schreef Yreal het volgende:
[..]
Zat ik mij ook af te vragen over de tiger 800, die heeft ook geen spaken. Daar kun je toch nooit mee off-road?
ja. Moet er wel even bij vertellen dat mijn poten lekkenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar doen ze er dan nieuwe originele voorveren in?
van de tiger 800 zijn 2 versies he.. de 800 en de 800xc (cross country)quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:30 schreef Yreal het volgende:
[..]
Zat ik mij ook af te vragen over de tiger 800, die heeft ook geen spaken. Daar kun je toch nooit mee off-road?
moguh.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:31 schreef Salatrel het volgende:
[..]
van de tiger 800 zijn 2 versies he.. de 800 en de 800xc (cross country)
de XC heeft gewoon spaakwielen
Maar dan hoeven er alleen keerringen in, en kijken of de veren die er nu inzitten binnen de specificaties zitten.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:31 schreef Yreal het volgende:
[..]
ja. Moet er wel even bij vertellen dat mijn poten lekken
hans van wijk kwam op 220, andere zaken op niet heel veel minderquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar dan hoeven er alleen keerringen in, en kijken of de veren die er nu inzitten binnen de specificaties zitten.
220 voor een paar keerringen en een 2 uurtjes werkquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:33 schreef Yreal het volgende:
[..]
hans van wijk kwam op 220, andere zaken op niet heel veel minder
BMW doet dat gewoon hetzelfde:quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:32 schreef Yreal het volgende:
[..]
moguh.had ik dus echt niet door he
ja met de tarieven van de arbeid tegenwoordigquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
220 voor een paar keerringen en een 2 uurtjes werk
Bij mijn motordealer betaal ik 50 euro geloof ik.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:34 schreef Yreal het volgende:
[..]
ja met de tarieven van de arbeid tegenwoordig
ik mag kiezen uit goedhart en hans van wijkquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bij mijn motordealer betaal ik 50 euro geloof ik.
Ken ik allebei nietquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:36 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik mag kiezen uit goedhart en hans van wijk
Er zitten hier dus bijna geen dealers meer, yamaha nog minder.quote:
altijd vol jaquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:42 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dan zal de werkplaats wel goed lopen
Uhhuh, en de oude olie gooien ze er weer terug in dan?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
220 voor een paar keerringen en een 2 uurtjes werk
kan ik nietquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Uhhuh, en de oude olie gooien ze er weer terug in dan?
Ik vinnut ook een hoop geld, ik snap ook niet dat je zulke dingen niet gewoon zelf doet, dan ben je ongeveer de helft kwijt
Hmm dat valt meestal nog wel meequote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Uhhuh, en de oude olie gooien ze er weer terug in dan?
Ik vinnut ook een hoop geld, ik snap ook niet dat je zulke dingen niet gewoon zelf doet, dan ben je ongeveer de helft kwijt
Bij mijn garage betaal ik 40 per uurquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bij mijn motordealer betaal ik 50 euro geloof ik.
Ik krijg meestal nog kortingquote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:04 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Bij mijn garage betaal ik 40 per uur
Haha, ik hoef geen korting. Is zo al goedkoper dan 99% van de andere garagesquote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik krijg meestal nog kortingMaar ik weet niet hoeveel
En soms rekenen ze gewoon tijd minder.
Ze geven korting, ik vraag er niet omquote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:07 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Haha, ik hoef geen korting. Is zo al goedkoper dan 99% van de andere garages
In ieder geval die bij mij in de buurt zitten..
Nee ok, ik snap hetquote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ze geven korting, ik vraag er niet omEn als echte Hollander ga ik niet zeggen dat het niet hoeft
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:11 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Nee ok, ik snap het
Mijn SV staat voorlopig opgebokt in de garage, met beide voetjes van de vloer.. Ben benieuwd of ik nog kan rijden als ik terug kom in NL
Nog steeds geen idee.. Het plan was komende maandag, maar die kerel van dat bedrijf heeft nog steeds geen tickets geboekt. Duurt langquote:
Hmm, dat duurt wel lang jaquote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:12 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Nog steeds geen idee.. Het plan was komende maandag, maar die kerel van dat bedrijf heeft nog steeds geen tickets geboekt. Duurt lang
Inderdaad..quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, dat duurt wel lang jaIs er nog een kans dat je zondag mee gaat?
Hmm, ja is wel ff handig om te doen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:14 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Inderdaad..
Vanmiddag diploma uitreiking![]()
En daar is mn kameraad ook met wie ik daarheen ga, even met hem overleggen. Hij heeft namelijk het meeste contact met dat bedrijf.
Mocht ik maandag niet vertrekken en het regent niet; misschien
Volgens mij wel hoor, ben 1,5 maand geleden al 'officieel' afgestudeerdquote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, ja is wel ff handig om te doen.
Volgens mij had ik je nog niet gefeliciteerd, of ik ben het alweer vergeten, dus: GEFELICIAPPELTAART![]()
Oh, dan zal ik het wel vergeten zijnquote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:16 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Volgens mij wel hoor, ben 1,5 maand geleden al 'officieel' afgestudeerd
Maar bedankt
Klopt, maar drie keer per jaar diploma uitreiking. Maart, juli en oktoberquote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, dan zal ik het wel vergeten zijnDuurt wel lang trouwens dan
Is goed, succesquote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:18 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Klopt, maar drie keer per jaar diploma uitreiking. Maart, juli en oktober
Maar ik houd weer even op met spammen hier, ga even andere dingen doen
Gelul..quote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:25 schreef Sounddragon het volgende:
Je WILT het niet... of ben je gehandicapt ofzo?
nee ik weet het gewoon echt niet. Ik zou niet weten waar ik zou moeten beginnenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:25 schreef Sounddragon het volgende:
Je WILT het niet... of ben je gehandicapt ofzo?
er zit een handleiding bijquote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:26 schreef Yreal het volgende:
[..]
nee ik weet het gewoon echt niet. Ik zou niet weten waar ik zou moeten beginnen
dan eindig ik met een plas olie op de weg en de motor op een aanhanger alsnog richting een dealerquote:
True storyquote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:30 schreef Yreal het volgende:
[..]
dan eindig ik met een plas olie op de weg en de motor op een aanhanger in de bus alsnog richting een dealer
Vriendin doet me wat als ik het uberhaupt probeer. het lukte niet eens om de remschoenen van mijn ciao te vervangenquote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:33 schreef Yreal het volgende:
[..]
Vriendin doet me wat als ik het uberhaupt probeer. het lukte niet eens om de remschoenen van mijn ciao te vervangen
Olie vervangen is echt kakken zonder douwen. Zelfs jij kan dat.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:30 schreef Yreal het volgende:
[..]
dan eindig ik met een plas olie op de weg en de motor op een aanhanger alsnog richting een dealer
Dat kan ik nog wel, ik doelde op voorvork olie.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:59 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Olie vervangen is echt kakken zonder douwen. Zelfs jij kan dat.
Volgens mij doelde ie op mijn olie-problemenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:59 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Olie vervangen is echt kakken zonder douwen. Zelfs jij kan dat.
Meh.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:45 schreef Den_Haag het volgende:
http://www.motor-forum.nl(...)ph-Daytona-955i.html
Staat hoog in mijn hebbeh lijstje
heb het idee dat het schooljaar net is begonnen en het is alweer vakantie?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:40 schreef Dekatria het volgende:
Voorwiel is echt een beetje ziekspaken, lagers, en ook de speedo was er vanmorgen mee gekapt.
Komende week met herfstvakantie maar even gebruiken om de boel te vervangen. Beest parkeren, wiel eruit, nieuwe lagers, nieuwe tellerkabel, en even een tripje naar Hasselt om 'm om te laten spakenvalt me overigens nog mee hoeveel dat kost, overigens.
'SBK stuurombouw voor het betere stuurwerk'; faalkonijnquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:45 schreef Den_Haag het volgende:
http://www.motor-forum.nl(...)ph-Daytona-955i.html
Staat hoog in mijn hebbeh lijstje
Ik denk dat die aangever in je voorwiel aan bonken is, en niet de tellerkabel zelf, die heeft vast een beetje geleden door de kapotte lagers. Komt ook nogal eens voor bij Alpjes en Twins.. be prepared.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:40 schreef Dekatria het volgende:
Voorwiel is echt een beetje ziekspaken, lagers, en ook de speedo was er vanmorgen mee gekapt.
Komende week met herfstvakantie maar even gebruiken om de boel te vervangen. Beest parkeren, wiel eruit, nieuwe lagers, nieuwe tellerkabel, en even een tripje naar Hasselt om 'm om te laten spakenvalt me overigens nog mee hoeveel dat kost, overigens.
Ik dacht dat Stinkie posttequote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
'SBK stuurombouw voor het betere stuurwerk'; faalkonijn![]()
![]()
Ja hoi, ik heb een SS, maar ik bouw er effe een normaal stuur op, want dat stuurt beter; en dat nog als verbetering in de verkoopadvertentie durven brengen ook![]()
Koop dan gewoon een naked, dan kom je er optisch nog een beetje mee weg, dit is gewoon geen ponem
Ahquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik denk dat die aangever in je voorwiel aan bonken is, en niet de tellerkabel zelf, die heeft vast een beetje geleden door de kapotte lagers. Komt ook nogal eens voor bij Alpjes en Twins.. be prepared.
Het is dat dingegie waar je de kabel in schroeft, zit gewoon sort off los tussen de naaf en de vorkpoot, volgens mij met één schroefie ofzo. Je komt hem vanzelf tegen als je het voorwiel eruit haalt. Goed opletten met terugplanten van het wiel, want anders heb je hem met 0km al aan bonken.. meestal zijn de plastic nokkies waar hij door wordt aangedreven aan bonken, en daar is niet zo vel voor nodigquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:27 schreef Dekatria het volgende:
[..]
AhNaja ach, ik heb liever dat het hier gebeurd dan ergens waar ik meneer Sjaddafackapyubic met handgebaren moet duidelijk maken wat er aan de hand is.
Vanmorgen was dat zo raar - speedo, odo en trip, heulmaal niks. Althans, volgens de trip heb ik vandaag 2.5 km gereden.... van R'dam naar Den Haag, Zoetermeer terug naar R'damrijden op toerental dan maar ff.
Van wat ik kan vinden klopt het ook wel met de leeftijd van het beest (nabij de 60K) dus ach... hoort erbij. Ik ging het ding toch al uit elkaar halen.
Ja ik heb ook een topkoffer, alleen omdat mijn motor via de steeg moet zou ik eerst mijn motor vanuit de tuin naar buiten moeten rijden, dan terug om mijn topkoffer erop te doen, dan spullen in topkoffer. Kortom, ook niet echt gemakkelijk. En qua rijden merk ik ook wel verschil met / zonder koffer.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:52 schreef Dekatria het volgende:
Ik kan dat echt niet, rijden met een rugtas. Vind het teveel belemmeren.
En al helemaal niet bedenken wat dat allemaal voor geweldigs met je rug gaat doen als je eens onverwachts 'afstapt'quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:52 schreef Dekatria het volgende:
Ik kan dat echt niet, rijden met een rugtas. Vind het teveel belemmeren.
Hekhierniejquote:
Zag ik hier ook inderdaad:quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Het is dat dingegie waar je de kabel in schroeft, zit gewoon sort off los tussen de naaf en de vorkpoot, volgens mij met één schroefie ofzo. Je komt hem vanzelf tegen als je het voorwiel eruit haalt. Goed opletten met terugplanten van het wiel, want anders heb je hem met 0km al aan bonken.. meestal zijn de plastic nokkies waar hij door wordt aangedreven aan bonken, en daar is niet zo vel voor nodig
Dat hij er in zit zoals het moet, dus dat de nokjes goed zittenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:57 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Zag ik hier ook inderdaad:
Waar moet ik dan op letten met terugmonteren?
Ah ja. Lijkt me vanzelfsprekend.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat hij er in zit zoals het moet, dus dat de nokjes goed zitten
Die Yamaha tent in leiden? Zeker toffe tent inderdaad.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:41 schreef Salatrel het volgende:
zo achterrem is teruggebogen en nog gratis ookdat is nou de service waardoor het mijn stamzaak is
nee in ridderkerkquote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:47 schreef Yreal het volgende:
[..]
Die Yamaha tent in leiden? Zeker toffe tent inderdaad.
Jou kennende zul je wel gewoon heel de weg één grote wheely gemaakt hebben, dan telt ie niet inderdaad.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:27 schreef Dekatria het volgende:
[..]
AhNaja ach, ik heb liever dat het hier gebeurd dan ergens waar ik meneer Sjaddafackapyubic met handgebaren moet duidelijk maken wat er aan de hand is.
Vanmorgen was dat zo raar - speedo, odo en trip, heulmaal niks. Althans, volgens de trip heb ik vandaag 2.5 km gereden.... van R'dam naar Den Haag, Zoetermeer terug naar R'damrijden op toerental dan maar ff.
Van wat ik kan vinden klopt het ook wel met de leeftijd van het beest (nabij de 60K) dus ach... hoort erbij. Ik ging het ding toch al uit elkaar halen.
Wheelies zijn voor scooterkiddo'squote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:14 schreef BlackLining het volgende:
Jou kennende zul je wel gewoon heel de weg één grote wheely gemaakt hebben, dan telt ie niet inderdaad.
Meteen Weefdisks erop? is wel pimpiedinkiequote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:24 schreef Dekatria het volgende:
Remschijven zitten voor overigens ook op 0.5mm van minimal thickness af. Kan die net zo goed meteen meepakken.
Wordt een duur maandje zo
Er zit wel extreem veel verschil in prijzen. Al goeie schijven gezien voor 150, maar net zo voor 50 euro minder.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Meteen Weefdisks erop? is wel pimpiedinkie![]()
En meestal net zo duur of goedkoper als OEM bij Honda![]()
Ja, ze zijn een heel stuk mooier om te zienquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:56 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Er zit wel extreem veel verschil in prijzen. Al goeie schijven gezien voor 150, maar net zo voor 50 euro minder.
Merk je nou echt verschil met die wavedingen t.o.v. gewone schijven?
Cave diven? eng man, ik vond het al moeilijk om in 5 meter diep water niet om de haverklap boven water te ploppenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:50 schreef stinkie het volgende:
Zo, back. En overleefd
[ afbeelding ]
Ik hoorde daarstraks anders wel een aardige piep.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:00 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, ze zijn een heel stuk mooier om te zien![]()
Remt goed, al is het contactvlak nog niet helemáál joepie, blokkeert op commando, geen gepiep of anderszins nare bijgeluiden ofzo..
Wave disks staan erom bekend dat ze wel eens piepen, maar ik denk dat dat meer geldt voor de chaepass rommel, daarom heb ik ook wat moeite gedaan om aan een mooie Galfer te komen, da's dé shit, volgens zeggen.
Ja, tezamen met een blauwachtige rookwolkquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:02 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik hoorde daarstraks anders wel een aardige piep.
Volgelopen mijn. Was intro, gewoon eens kijken. Onder het ijs en op veel te grote diepte een wrak in doe ik al regelmatig, maar dit was een firstquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Cave diven? eng man, ik vond het al moeilijk om in 5 meter diep water niet om de haverklap boven water te ploppen
Zowel piepen als looks interesseren me eigenlijk niet zoveel... eerder dat ze het gewoon goed doenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:00 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, ze zijn een heel stuk mooier om te zien![]()
Remt goed, al is het contactvlak nog niet helemáál joepie, blokkeert op commando, geen gepiep of anderszins nare bijgeluiden ofzo..
Wave disks staan erom bekend dat ze wel eens piepen, maar ik denk dat dat meer geldt voor de chaepass rommel, daarom heb ik ook wat moeite gedaan om aan een mooie Galfer te komen, da's dé shit, volgens zeggen.
motor natuurlijkquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:03 schreef stinkie het volgende:
[..]
Volgelopen mijn. Was intro, gewoon eens kijken. Onder het ijs en op veel te grote diepte een wrak in doe ik al regelmatig, maar dit was een first
Verschrikkelijk gaaf, dat wel. Helaas heeft BE een ultimatum gesteld: grotduiken of een motor![]()
Ik zeg; proberen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:04 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Zowel piepen als looks interesseren me eigenlijk niet zoveel... eerder dat ze het gewoon goed doenlas wel dat door de vorm ze altijd 100% vlak blijven - me dunkt dat je dan wellicht minder snel last hebt van faden? Had ik in Bath last van, voelde echt alsof die dingen van kauwgom waren
Lijkt me duidelijk.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik zeg; proberen.
Alleen wel goeie nemen dan, en geen Iebee rommel uit sjiena.
W8, ik kijk effe of ik nog kan terugvinden waar ik mijn schijfie vandaan heb.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:22 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk.
Als ik ze kan vinden dan, ergens
Wel schoftering veel te verdienenals beroeps. Ik heb op het punt gestaan de opleiding te gaan doen op 10 jaar geleden.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
motor natuurlijk![]()
Ik heb pas een proefduik gedaan op Statia, was wel kewl, en brevetje halen daar in mijn vrije tijd is verleidelijk, maar ik ben bang dat ik liever een brommer erbij heb voor dat geld (pak, fles en rebreather enzo komen er dan natuurlijk ook weer bij). Ik geloof er geen reet van dat ik nog veel gebruik ga maken van een duikbrevet, tis leuk, maar ik ben al teveel opa om er nog geld mee te gaan verdienen ofzo, onder water is er sowieso niet overdreven veel hijswerk
I know, en een vakantiehuisje in een goed duikland, en een triple-garage vol met brommersquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:27 schreef stinkie het volgende:
[..]
Wel schoftering veel te verdienenals beroeps. Ik heb op het punt gestaan de opleiding te gaan doen op 10 jaar geleden.
Off-shore volledige saturatie. Dan had ik nu een heel wat groter huis zonder hypotheek gehad ;')
(en nog meer rotte gewrichten dan ik nu al heb)
Lassen kan ik wel. Beetje knopen leggen, moertjes vastdraaienquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
I know, en een vakantiehuisje in een goed duikland, en een triple-garage vol met brommers![]()
Moet je ook wel een beetje kunnen lassen![]()
Uhhuh, en een beetje onderwater-onkruid wiedenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:33 schreef stinkie het volgende:
[..]
Lassen kan ik wel. Beetje knopen leggen, moertjes vastdraaien
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:50 schreef stinkie het volgende:
Zo, back. En overleefd
[ afbeelding ]
Wees blij dat je niet alweer thuis wasquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:33 schreef lipjes het volgende:
Kom ik op kantoor aan, motor weggezet, loop naar binnen, pak mijn sleutel.....
Wacht, waar is mijn sleutel.
Alle jaszakken doorzocht, damn, receptie, mag ik ff collega bellen, moet ff op en neer rijden, sleutel zit nog op de deur.
Gebeld en al, doe nog 1 controle.....
Zit die in mijn broekzak
Ja ik ookquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wees blij dat je niet alweer thuis was
Ja dat lijkt me logischquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:35 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja ik ookdan had ik wel heel erg voor lul gestaan.
Hoewel ik dan op kantoor had gezegd dat die nog op de deur zat
Maakt me op zich niet uit, die 50km retour die erbij komt vind ik wel lekkerquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me logischMaar scheelt wel een keer op en neer rijden á half uur enkele reis?
Truequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:41 schreef lipjes het volgende:
[..]
Maakt me op zich niet uit, die 50km retour die erbij komt vind ik wel lekker
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:22 schreef peterzx9r het volgende:
http://www.motormeuk.nl/b(...)NAM-STYLE-on-a-.html
Het hele ontwerpquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:25 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dat mag uiteraard..
Maar hoezo dan? Daar ben ik dan wel weer even nieusgierig naar..
Die ik zag staan bij Motoport Goes was ongeveer ¤ 17.500,- met een beetje korting en een paar opties.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:51 schreef BlackLining het volgende:
Die BMW K series vind ik wel hele mooie fietsen hoor, deze ookAlleen die koplamp moet wel wat beter in de neus verwerkt worden.
Ziet er alleen wel uit als de hel voor onderhoud. Stel je voor dat je kleppen moet stellen, ben je volgens mij al anderhalve dag aan het graven voor je uberhaupt bij het klepdeksel bent
Maar wat kost dat nou als ik vragen mag?
Ja, 25 per kwartaal. Dat betaalde ik daar ook. In Zuid Holland is het 27, dat is nou niet zo'n enorm verschil. Waar het me om ging was dat ze het 2e kwartaal van 2012 zowel in Brabant als in Zuid Holland wilde gaan belasten, 52 euro dus, plus nog wat zever aan opcenten en administratiekostenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:29 schreef lipjes het volgende:
lol ik wist niet dat het in zuid holland duurder was met de motor, ik betaal hier in brabo gewoon per jaar, 100 euro rond
Fuck, dat had ik moeten wetenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:27 schreef BlackLining het volgende:
Ah kijk, een rectificatie van de fiscus in de bus over de beschikking die ze me vorige week gestuurd haddenMeteen gebeld dat het onzin was waar ze mee bezig waren, aangezien ze mij belasting wilde laten betalen zowel in Brabant (waar die al betaald was) als in Zuid-Holland (waar ik halverwege het kwartaal naartoe verhuid ben). En dan nog meteen een boete er achteraan omdat ik belasting ontdoken zou hebben in Zuid-Holland
Voor de verandering hebben ze dus doorgewerkt en vastgesteld dat de belasting voor die periode al betaald was en een goede acceptgiro gestuurd voor de belasting volgend kwartaal in Zuid-Holland. Alleen die in Brabant loopt nog via machtiging, even goed in de gaten houden of ze daar nu niet ook weer gaan afschrijven
Scheelt toch weer ¤29,95. Prutsers.
En de volgende boete, misschien weet iemand dat hier, ik heb een flitspaal boete gekregen en als ik de foto natrek op mijnpolitie.nl is de foto (helaas) duidelijk, maar er staat ook op dat het 'document' van de camera onbekend is. Missend ijkingsrapport?
* BlackLining ziet een openingetje voor een bezwaar
www.mijnpolitie.nl.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Fuck, dat had ik moeten wetenIk wist niet dat je online je foto in kon zien
Ik zag het al ja. Maar filmnummer heb ik niet bij de hand, en ik weet niet of ik hem thuis nog kan vindenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:34 schreef BlackLining het volgende:
[..]
www.mijnpolitie.nl.
Even inloggen met DigiD, filmnummer en kenteken intikken en je krijgt je foto.
[ afbeelding ]
Jij rijdt toch ook niet zo hard..quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:44 schreef Mickeys het volgende:
Ik heb overigens nog steeds geen post aangaande Zwolle....
Nog niet alle korpsen zijn aangesloten, alleen de geel/bruin/goud aangegeven op onderstaande kaart (voor zover ik weet):quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:34 schreef BlackLining het volgende:
[..]
www.mijnpolitie.nl.
Even inloggen met DigiD, filmnummer en kenteken intikken en je krijgt je foto.
[ afbeelding ]
Hmm net wel/net niet. Thuis eens zoeken.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:51 schreef Tankiej het volgende:
Zoals het nu lijkt verhuis ik begin volgend jaar naar midden NL: dan begin ik met een traineeship bij Capgemini in Utrecht![]()
[..]
Nog niet alle korpsen zijn aangesloten, alleen de geel/bruin/goud aangegeven op onderstaande kaart (voor zover ik weet):
[ afbeelding ]
quote:
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:51 schreef Tankiej het volgende:
Zoals het nu lijkt verhuis ik begin volgend jaar naar midden NL: dan begin ik met een traineeship bij Capgemini in Utrecht![]()
Wel nee manquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:59 schreef ArnosL het volgende:
M'n broer heeft vanmorgen m'n leren handschoenen aangehad met z'n AVB examen, maar vlak nadat ze wegreden vanmorgen begon het keihard te regenen. M'n handschoenen zijn dus helemaal doorweekt. Ik heb wel eens gehoord dat ze dan naar de vorm van je hand gaan zitten. Klopt dat?
Als dat zo is, wordt het nog lastig om ze weer goed te krijgen denk ik
Mooi, scheelt alweer moeite met aan en uit doenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wel nee manZe gaan alleen beter zitten/worden spoeler als je vaak met leren handschoenen in de regen rijd. Maar echt niet na 1 keer
Heb je geen schuur waar je het kan doen? Of bij een maat ofzo ?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:39 schreef BlackLining het volgende:
Godver, ik baal ervan dat ik nergens een fatsoenlijke ruimte heb om onderhoud te plegen aan de fiets. Moet nog zoveel doen.. Die koplamp er weer af om deze keer dimlicht en groot licht goed te solderen, groot licht lampje in het dashboard vervangen, kleppen (weer) stellen, klepdekselpakking vervangen, carurateurs synchroniseren, een oplossing voor dat carb icen proberen te regelen, 12V aansluiting erin bouwen, beeldschermpje op het stuur bevestigen, wat elektronica onder het zadel, oliefilter verwisselen, olie verversen, achterspatbord slopen, enz..
Alleen waar ik woon ben ik ertoe gedoemd om dat op straat te gaan staan doen. Met name kleppen wil je toch gewoon een een droge schone en goed verlichte ruimte doen..
Waarom ben jij niet aan het rijden dan?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:29 schreef einschtein het volgende:
Eeeen mijn motor staat thuis.![]()
Direct naar even een goeie mooie jas erbij gekocht.
Nog ff mijn AVD halen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:26 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Waarom ben jij niet aan het rijden dan?
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:51 schreef Tankiej het volgende:
Zoals het nu lijkt verhuis ik begin volgend jaar naar midden NL: dan begin ik met een traineeship bij Capgemini in Utrecht![]()
[..]
Nog niet alle korpsen zijn aangesloten, alleen de geel/bruin/goud aangegeven op onderstaande kaart (voor zover ik weet):
[ afbeelding ]
20K voor een fietsquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:26 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Die ik zag staan bij Motoport Goes was ongeveer ¤ 17.500,- met een beetje korting en een paar opties.
Maar je zit ook zo over de ¤ 20.000,= als je wat opties aanvinkt:
http://www.bmw-motorrad.n(...)_pricelist_01_12.pdf
die mv agusta moest 84k kosten toch? Was nog een 2ehansie ookquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:00 schreef Dekatria het volgende:
[..]
20K voor een fietsen dan ook nog een BMW!
Zo auto, zo motor?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:00 schreef Dekatria het volgende:
[..]
20K voor een fietsen dan ook nog een BMW!
Ja, dat ding sloeg helemaal allesquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:14 schreef Salatrel het volgende:
[..]
die mv agusta moest 84k kosten toch? Was nog een 2ehansie ook
carb ice is makkelijk gewoon een h4 of h7 in je luchtfilter hangenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:39 schreef BlackLining het volgende:
Godver, ik baal ervan dat ik nergens een fatsoenlijke ruimte heb om onderhoud te plegen aan de fiets. Moet nog zoveel doen.. Die koplamp er weer af om deze keer dimlicht en groot licht goed te solderen, groot licht lampje in het dashboard vervangen, kleppen (weer) stellen, klepdekselpakking vervangen, carurateurs synchroniseren, een oplossing voor dat carb icen proberen te regelen, 12V aansluiting erin bouwen, beeldschermpje op het stuur bevestigen, wat elektronica onder het zadel, oliefilter verwisselen, olie verversen, achterspatbord slopen, enz..
Alleen waar ik woon ben ik ertoe gedoemd om dat op straat te gaan staan doen. Met name kleppen wil je toch gewoon een een droge schone en goed verlichte ruimte doen..
Nope, niks. Of ik moet naar mijn oma, die heeft wel een garage. Maar dan zit ik daar eerst weer uren vast met thee en kleffe koekjesquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb je geen schuur waar je het kan doen? Of bij een maat ofzo ?
quote:Voor die icing carbs, m'n vader had het een keer over een lampje in je luchtfilterbox. Wordt de lucht iets voorverwarmd.
Mja, opzich is dat helemaal geen slecht idee natuurlijkquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:25 schreef peterzx9r het volgende:
[..]
carb ice is makkelijk gewoon een h4 of h7 in je luchtfilter hangen
Je wilt ook meteen een rookgordijn achterlaten?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:25 schreef peterzx9r het volgende:
[..]
carb ice is makkelijk gewoon een h4 of h7 in je luchtfilter hangen
gruwelijk beest is ditquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:00 schreef Dekatria het volgende:
[..]
20K voor een fietsen dan ook nog een BMW!
Morgen om 08.40 doe ik een najaarsritje over de startbaan van Schophil, en om 18.20 eindig ik in de tropen voor een 6 weeks werkkampje; helaas mag ik alle fun dus weer gaan missen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:01 schreef Mirgeam het volgende:
Het lijkt redelijk tot goed weer te worden voor de najaarsrit morgen
Iemand nog zin om mee te gaan? Start bij Barneveld, einde in Ermelo
Volgens mij ga je nog genoeg fun belevenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Morgen om 08.40 doe ik een najaarsritje over de startbaan van Schophil, en om 18.20 eindig ik in de tropen voor een 6 weeks werkkampje; helaas mag ik alle fun dus weer gaan missen.![]()
Ermeloquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:01 schreef Mirgeam het volgende:
Het lijkt redelijk tot goed weer te worden voor de najaarsrit morgen
Iemand nog zin om mee te gaan? Start bij Barneveld, einde in Ermelo
Werken in de tropen is minder grappig als je denktquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Volgens mij ga je nog genoeg fun beleven
Ligt er inderdaad wel aan wat je precies gaat doen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Werken in de tropen is minder grappig als je denkt
Nope, GS500 ritje in de planning voor morgenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:01 schreef Mirgeam het volgende:
Het lijkt redelijk tot goed weer te worden voor de najaarsrit morgen
Iemand nog zin om mee te gaan? Start bij Barneveld, einde in Ermelo
Ik weet niet beter dan dat het eindigt bij de Mac in Harderwijk.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:01 schreef Mirgeam het volgende:
Het lijkt redelijk tot goed weer te worden voor de najaarsrit morgen
Iemand nog zin om mee te gaan? Start bij Barneveld, einde in Ermelo
Lol, kun je nagaan hoe vaak ik er kom...quote:
Werken, zelfde als ik de vorige keer heb gedaanquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ligt er inderdaad wel aan wat je precies gaat doen.
Wat ga je doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Werken, zelfde als ik de vorige keer heb gedaanje bent fotograaf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |