Insgelijksquote:
Niet fiepen. Gisteren 180 kilometer snelweg met 3 graden boven nul.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:16 schreef Yreal het volgende:
52 km door de polder op mijn schakelbrommerkoud koud
Moet je es 200 km doen met -12.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:25 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Niet fiepen. Gisteren 180 kilometer snelweg met 3 graden boven nul.
Tot groot ongenoegen van mijn carbs trouwens
Nee, dat moet je gewoon niet doenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:41 schreef vannelle het volgende:
[..]
Moet je es 200 km doen met -12.
Heb nu nog steeds zere vingertoppen als het maar een klein beetje koud wordt.
Fuck off.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 07:22 schreef JK1982 het volgende:
BL, heb jij je bekeuring uit Zwolle inmiddels ook al binnen?
Nee, ik lig nog steeds heerlijk in mijn nest.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 08:58 schreef lipjes het volgende:
Black, reed jij vandaag in breda ?
Was aan het racen met een bandit
Hmm dan was het dus iemand anders.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:11 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nee, ik lig nog steeds heerlijk in mijn nest.
Oh, maar dan was ik het sowieso nietquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:13 schreef lipjes het volgende:
[..]
Hmm dan was het dus iemand anders.
Heerlijk stuk leeg weg, allebei vol gas wegtrekken.
Ik was wel sneller als hem
Alleen toen hij rechts ging inhalen bij een stoplicht was voor mij de kous aardig af en haakte ik af.
Haha...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:21 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Oh, maar dan was ik het sowieso niet
Heb jij wel een bekeuring van toen gekregen dan?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 07:22 schreef JK1982 het volgende:
BL, heb jij je bekeuring uit Zwolle inmiddels ook al binnen?
Trapfiets?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:01 schreef Vinniiee het volgende:
Was een stuk minder koud vanmorgenAlleen op de trapfiets om 6.15 en 7.00 was toch wel fris
Oke, denk alquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Neuh, naar t station en van het station naar huis
Nee inderdaad.quote:
Dat doe ik ook altijd op de motorquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Neuh, naar t station en van het station naar huis
Lach maar.. bij jou is de postbode zeker nog niet geweestquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:35 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Heb jij wel een bekeuring van toen gekregen dan?
Ik sliep vannacht niet thuis en ik was daar met de trein heenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:19 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijd op de motorgratis bewaakte stalling met helmenbewaring
lekker wijf?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik sliep vannacht niet thuis en ik was daar met de trein heen
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat hebben mannen toch met 'lekker wijf'
Ja, het is ene mooie dame
Nopequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:21 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Lach maar.. bij jou is de postbode zeker nog niet geweest
Klopt, maar het was ook serieus bedoeld. Heb jij echt een boete van toen gekregen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:21 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Lach maar.. bij jou is de postbode zeker nog niet geweest
Nu je er over begint, ik heb er ook geen ontvangenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:32 schreef BlackLining het volgende:
Ik denk dat het wel mee zal vallen. Als we er al één over het hoofd gezien hebben, wist die flitspaal waarschijnlijk niet eens wat er in godsnaam gebeurde om hem heen
Net als al die verbaasde koekblikmachinisten trouwens
Dat kind zich een hartaanval schrok was nog wel het meest briljantquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:32 schreef BlackLining het volgende:
Net als al die verbaasde koekblikmachinisten trouwens
je kan het beste gewoon ff die zaak bellen. Ligt er natuurlijk helemaal aan wat voor bandwn je wil hebbenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:28 schreef Gokhan03 het volgende:
Wat kost het het demonteren en monteren van nieuwe banden ongeveer? En dat ik de banden ook bij de zaak haal.
Iemand een indicatie van een prijs die ik kan verwachten?
Dit dus inderdaad. Weet dat het vor de auto per velg tussen de 10 en 20 euro ligtquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:38 schreef Salatrel het volgende:
[..]
je kan het beste gewoon ff die zaak bellen. Ligt er natuurlijk helemaal aan wat voor bandwn je wil hebben
Bij Motoport ~40 euro per bandquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:28 schreef Gokhan03 het volgende:
Wat kost het het demonteren en monteren van nieuwe banden ongeveer? En dat ik de banden ook bij de zaak haal.
Iemand een indicatie van een prijs die ik kan verwachten?
Het rare is dat hij daar pas 2 maanden terug heen is geweest voor een setje bt016 proquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:47 schreef Tankiej het volgende:
Bij mijn garage zit de montage bij de prijs van de band in..
Maar als het jou 55 euro kost en je maat koste het maar 20 euro, vraag dan eens waarom dat is?
Maar heb je ook gevraagd waarom het bij jou opeens 35 euro duurder is?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:48 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Het rare is dat hij daar pas 2 maanden terug heen is geweest voor een setje bt016 pro
"Is it, cos I is black?"quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:49 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Maar heb je ook gevraagd waarom het bij jou opeens 35 euro duurder is?
quote:
Ah oke, dus weer even bellen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:50 schreef Gokhan03 het volgende:
Nee, ik vroeg net pas aan die maat wat hij betaald had. Hij zei toen dus 20 euro. Ik had de zaak al vanochtend opgebeld.
Juist wel, daarom is het ook stilquote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:45 schreef lipjes het volgende:
Wat is het stil hier, niemand aan het rijden vandaag?
Ook een mogelijkheid jaquote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Juist wel, daarom is het ook stil
MPR3quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:14 schreef BlackLining het volgende:
Ik moet nodig weer eens kleppen stellen. Het ratelt en tikt weer aan alle kanten![]()
Vind het toch wel ergerlijk hoor, dat ik dat zo'n beetje om de 5.000 km moet doenOokal is het op een Bandit erg makkelijk en hoeft eigenlijk niet eens de tank eraf, blijft een onderhoudsintensieve fiets.
Wat betreft banden, mijn bandenboer rekent 25 euro per wiel als je de motor gewoon bij de naar binnen rijdt. Daar ga ik zelf niet voor liggen kloten, zeker met het achterwiel niet. Binnenkort weer langs voor een setje MPR3. Gisteren weer bijna op mijn bek gegaan door een schuivend voorwiel, ben nu helemaal klaar met die Bridgestone troep.
Schijnt dat mijn teller bij de 99.999 ophoud met tellen en dat die dan gereset moet worden naar 0quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:46 schreef Yreal het volgende:
http://occasions.termaatmotoren.nl/unit/yamaha/fzs+600/386
168000 km op een fazer 600![]()
waardeloos. Lijkt mij wel baas om 999.999 te halen op een motorquote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:47 schreef lipjes het volgende:
[..]
Schijnt dat mijn teller bij de 99.999 ophoud met tellen en dat die dan gereset moet worden naar 0
Dus voor mij de uitdaging om hen zsm naar de 99.999 te duwen
Ja zou er een andere tellerunit op kunnen zetten, maar dat gaat me denk ik iets te veel kostenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:50 schreef Yreal het volgende:
[..]
waardeloos. Lijkt mij wel baas om 999.999 te halen op een motor
Ik ben over de MPR2 die ik achter heb ook zeer tevreden. Slijt nauwelijks, en goede grip. Ook met nat weer. Optrekken pakt ie gewoon mee, zelfs als ie op een wegmarkering staat doet ie nauwelijks moeilijk. De BT023 voor daarentegenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:33 schreef lipjes het volgende:
[..]
MPR3
Ondertussen rijd behalve mijn oudste broer (die op die varadero) iedereen op de MPR3 banden.
Maar ik hoef als het goed is maar elke 12k mijn kleppen te doen, dus dat scheelt voor mij een hoop.
Want bij mij moet dus wel de tank eraf.
Hoewel ik er denk ik nog een controle op doe bij groot onderhoud volgend jaar, scheelt weer 12K
5000, serieus? 15000 hier, en dan is het nog volgens Haynes normen ook.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:14 schreef BlackLining het volgende:
Ik moet nodig weer eens kleppen stellen. Het ratelt en tikt weer aan alle kanten![]()
Vind het toch wel ergerlijk hoor, dat ik dat zo'n beetje om de 5.000 km moet doenOokal is het op een Bandit erg makkelijk en hoeft eigenlijk niet eens de tank eraf, blijft een onderhoudsintensieve fiets.
VFR?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:51 schreef Mirgeam het volgende:
24k volgens het boekje, ligt in de praktijk eerder bij de 50k
Honda V4
bike five!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:35 schreef Dekatria het volgende:
Zijn wel je eerste battlescars op de Yammie he, Sala.
Motoragent zwaaide als eerst toen straksquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:24 schreef Salatrel het volgende:
tevens wilde ik vandaag eens testen of die coppers terugzwaaien... maar hij keek stoïcijns de andere kant op toen ik hem tegemoet kwam rijden.. dus maar niet gezwaaid
en jij toen zo van mwehehehehehe je moest eens weten 25kw bitch pls....quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Motoragent zwaaide als eerst toen straks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:29 schreef Salatrel het volgende:
[..]
en jij toen zo van mwehehehehehe je moest eens weten 25kw bitch pls....
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:20 schreef Salatrel het volgende:
[..]
bike five!
[ afbeelding ]
zou wel mooi zijn als het met terugbuigen gefixt kan worden.. scheelt toch weer in de kosten
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:29 schreef Salatrel het volgende:
[..]
en jij toen zo van mwehehehehehe je moest eens weten 25kw bitch pls....
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:20 schreef Salatrel het volgende:
[..]
bike five!
[ afbeelding ]
zou wel mooi zijn als het met terugbuigen gefixt kan worden.. scheelt toch weer in de kosten
Dat is wel klotequote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:12 schreef BlackLining het volgende:
Meh, ik heb ook nooit echt problemen met de Bandit, ookal is ie 17 jaar en 85.000 kilometer oud. Moet alleen vaak preventief onderhoud plegen.
En waarom krijg ik nou weer een naheffing motorrijtuigenbelasting? Dat gaat gewoon via machtiging, hoezo is het dan mijn fout dat ik te weinig heb betaald en waarom komt er dan ook meteen een beschikking mét administratiekosten achteraan?
Fucking bullshit. Fiscus en CJIB maar weer aanschrijven. Ik moet eens een stapeltje enveloppen gaan printen met hun adres erop gedrukt, scheelt een hoop werk elke week.
Verschil in slijtage van de remblokken is omdat de zuigers aan die kant dan minder soepel lopen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:56 schreef Gokhan03 het volgende:
Heb de S20 eronder. Moest meteen wennen dat ik weer "ronde" banden heb. Een beetje leunen naar links en de motor gaat al hehe.
Ik zag al dat mijn remblokken ook al bijna op waren. Toen de voorwiel eraf was viel het me op dat de rechter remblokken bijna op zijn en links nog zo n 20% hadden. Iemand een idee waarom dit kan gebeuren?
Maargoed, heb 3 setjes gesinterde brembo blokken besteld.
Wat nogal opvallend is dat de bandenboer aan de voorkant 2.4 bar en aan de achterkant 2.9 bar heeft gestopt. Is dit normaal voor woon/werk verkeer? Het gaat om een R6 uit 2004.
De slijtage van banden he, klopt het dat het gewicht van de motor een grote rol speelt hierbij? Ik lees wel eens dat mensen 2400 km doen met een S20. Hiervoor had ik dragon sc en sinds aanschaf van motor heb ik er zo n 6000 km op gereden. Dus het waren gebruikte banden. De voorkant was bijna op maar achterkant had nog zo n 3/4mm profiel.
Met de S20 verwacht ik toch echt rond de 8000~10000km. Of zeg ik nou iets geks?
Kan het ook door lucht in het remsysteem komen? Als de zuigers minder soepel lopen dan moet ik ze dus insmeren met iets. Had gisteren even op internet opgezocht en schijnt dat je een of ander remvet hebt. En dat ik achter de remblokken een beetje kopervet moest smeren.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Verschil in slijtage van de remblokken is omdat de zuigers aan die kant dan minder soepel lopen.
Bandenspanning lijkt me prima, heb zelf 2,5 voor en 2,8 achter.
Hmm nee dat lijkt me niet.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:16 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Kan het ook door lucht in het remsysteem komen? Als de zuigers minder soepel lopen dan moet ik ze dus insmeren met iets. Had gisteren even op internet opgezocht en schijnt dat je een of ander remvet hebt. En dat ik achter de remblokken een beetje kopervet moest smeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |