Ja dat zag ik nadat ik op oke kliktequote:Op maandag 8 oktober 2012 17:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
![]()
![]()
Doch kleine correctie: Bubsel is de grootste
Ben toch vereerd met den naamtopicquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja dat zag ik nadat ik op oke klikte
Ja hoorquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar, iedereen is het er mee eens: bgt, Joysa en Jaquie eruit?
ja hoor, wat mij betreft prima.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar, iedereen is het er mee eens: bgt, Joysa en Jaquie eruit?
wat was die vraag over diplomatiek gedrag ook alweer?quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wat was die vraag over diplomatiek gedrag ook alweer?
KUTPUBER DIE AUTISTENTESTEN VERVALSTquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik moet nieuwe garpige feiten, jullie kunnen vast wel iets voor mij bedenken
quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
KUTPUBER DIE AUTISTENTESTEN VERVALST
Nee?
O sorry, was dat niet diplomatiek?quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
O sorry, was dat niet diplomatiek?
quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zo, volgens mij klopt alles weer.
We hebben nu alleen niemand meer die in augustus jarig is..
Wie regelt iemand?
quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ok, paniek voorbij, volgens mij klopt hij weer
quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik geloof ook niet dat jij 'm eerlijk hebt ingevuld
quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ik vind mezelf behoorlijk autistisch soms hoor
quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als iemand 's ochtends tegen mij zegt: nee je mag dit of dit niet (iets wat ik normaal wel doe) dan word ik chaggo de rest van de dag
quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:26 schreef Stormqueen het volgende:
dat heeft niks met autisme te maken volgens mij
quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dan ben je niet autistisch, dan ben je een kutpuber
quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hoezo niet? Die leven toch volgens een bepaald patroon en vinden het niet fijn als het opeens anders moet..
Ach dan heb ik het oneerlijk ingevuld, wat jullie willen
quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
39 is gewoon erg hoog. Als jij autistischer bent dan bubsel, ben ik een vliegtuig
quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Want zo'n test geeft 100% precies aan hoe autistisch je bent?
quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ach laat ook maar. Ik heb hem oneerlijk ingevuld einde discussie
Ga de test nu doen! Moest ff naar de trein lopenquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
En ik eis nog een autistenscore van MC!
fixedquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:36 schreef Mss het volgende:
Milka der tekst mag ook wel aangepast worden
quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
Spytoolen en een bericht van Mss tegenkomen (welke ik toen overigens compleet gemist had) met:
UNF! Nog geneukt jongeuh?![]()
quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spees
DAFUQ DAT FILMPJEquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:43 schreef Incantrix het volgende:
http://www.nu.nl/muziek/2(...)-worst-bekogeld.html
quote:Terwijl de popster aan het overgeven was, ging de zang overigens gewoon door.
ik stuur de Golgothan op d'r afquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:45 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Da's nog wel een flink eind spetteren
Mijn blog moet nog aangepastquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zo, volgens mij klopt alles weer.
We hebben nu alleen niemand meer die in augustus jarig is..
Wie regelt iemand?
HEUL NIET!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Waarom heb ik dit goeden idee nooit uitgewerkt?quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wat een goeden idee, naast de cupmaat. Cruciale informatie
Misschien vinden we wel een verband tussen mate van autisme en cupmaat
Nu ga ik werken, tot later
quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
HEUL NIET!Wel want ze staan niet op alfabetische volgordeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once in a while, I just wanna dance and feel good
Jouw UI is ook zwart wit. Ik dacht "huh, ik post toch niet net dat ik uiteten gaquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:52 schreef Mss het volgende:
Ik ga uiteten met mijn vriend. We zijn twee jaar samen
gefeliciteerd! waar ga je eten?quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:52 schreef Mss het volgende:
Nee want ik heb mezelf bovenaan gezetquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wel want ze staan niet op alfabetische volgorde
Goh, echtquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee want ik heb mezelf bovenaan gezet
Oh je had het al gezienquote:
Je hebt gewoon overlegd met Speesquote:
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:52 schreef Mss het volgende:
Gefeliciteerd! Gezellig hoor, weten jullie al waar?quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:52 schreef Mss het volgende:
En gefeliciteerd MSSquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jouw UI is ook zwart wit. Ik dacht "huh, ik post toch niet net dat ik uiteten ga"
Snorryquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je hebt gewoon overlegd met Spees![]()
Veel plezier een eetse mopquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:52 schreef Mss het volgende:
quote:Op woensdag 2 november 2011 11:41 schreef Stormqueen het volgende:
stoppen gaat aardig, heb vooral last van gewoonte-problemen. Nu koffiepauze tijdens cursus, ik moet echt heel bewust de neiging onderdrukken om niet naar buiten te sprinten. Want dat zou ik normaal gedaan hebben
quote:Op donderdag 3 november 2011 16:02 schreef Stormqueen het volgende:
en dan maar weer gaan roken omdat je je door de stoppen-met-roken pil zo sjaggie voelt![]()
over slechte smoezen gesproken
Ja best wel. In het begin ging het goed vooruit dankzij de logopedie en alles. Maar dan heeft ze bijvoorbeeld de opdracht om tijdens het tafel dekken alles op te noemen want ze neerzet en dat doet ze dan weer niet. Want het is maar allemaal flauwekulquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
Waarom is Debs d'r TD-bestelling op mijn account? En vooral, HOE?
Wait wutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
Ik krijg een invoice van TD, mijn info als sold to, jouw info als ship to. Ik snap het niet.quote:
Dat is echt raar. En slecht want nu vind ik het niet zo erg, maar niet iedereen hoeft mijn adres te hebben.... als ik mijn account check staat 'ie wel ook goed geregistreerd. Ik zou ze ff mailen niet dat jouw pakje bij mij aankomt (stuur 'm wel door dan maar tochquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik krijg een invoice van TD, mijn info als sold to, jouw info als ship to. Ik snap het niet.
Maarrem, je lakjes zijn verzonden denk ik.
Ik heb geen pakje!quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat is echt raar. En slecht want nu vind ik het niet zo erg, maar niet iedereen hoeft mijn adres te hebben.... als ik mijn account check staat 'ie wel ook goed geregistreerd. Ik zou ze ff mailen niet dat jouw pakje bij mij aankomt (stuur 'm wel door dan maar toch).
Of heb jij niks besteld????
Okay weird, wil je dan ff jouw mail forwarden aan mijquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik heb geen pakje!
Mijn laatste bestelling was met oud en nieuw.
Mja, zal ik doen. Hij staat ook helemaal niet tussen mijn orders verder.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:17 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Okay weird, wil je dan ff jouw mail forwarden aan mij? Ga ik ze ff mailen hierover.
oeh bah, maar niet ontstoken dus?quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:19 schreef milka82 het volgende:
Ohai! Meld zich voor de kneuzenclub,last van mijn blinde darm,felle steken galore,heel fijn.....vanochtend naar dokter gesjeesd want zwanger plus steken is lichtelijk paniek,maar een opstandige blinde darm dus. Rust houden.
Oja,die aanpassing in ons schema,phehehehe
Whut?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
wtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
Haha ja jij welquote:
Reactiequote:Hello,
Included you can find an invoice that was sent to AlbinoBambi. This is not correct, if I view this order on the website it says I am the one that both ordered and will receive the package. I do not understand how this invoice ended up in her mailbox. Please make sure this doesn't happen again as I do not want the whole world to have my address.
Thanks,
Debsterr
quote:Hey,
Have no worries the shipper must have just forgot to update it that’s all. Also nobody got the email except for you.
Any questions, please contact:
Claims Dept.
ja idd!quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:28 schreef milka82 het volgende:
Niet zodanig dat ie der uit moet,wel zo dat wanneer ik koorts krijg ik me meteen moet melden. Maar ja,hoe krijgen ze dat ding er dan uit?
Hopelijk niet nodig idd, want volgens mij wordt dat een beetje lastig. Hoe ver ben je eigenlijk milka?quote:
Oooww, fuck dat inderdaad, wat vervelend zo.. Op die manier kun je er ook zó niks mee..quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:06 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja best wel. In het begin ging het goed vooruit dankzij de logopedie en alles. Maar dan heeft ze bijvoorbeeld de opdracht om tijdens het tafel dekken alles op te noemen want ze neerzet en dat doet ze dan weer niet. Want het is maar allemaal flauwekul
Daar kan ik dan al niet tegenZondag is mijn verjaardag voor die familie, heb ik ook helemaal geen zin in.
Vliegende kogelsquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:04 schreef AlbinoBambi het volgende:
Jonge, ik woon in een vet gevaarlijke buurt!
Yes. Hoop dat ik snel genoeg was met samples vragen want ermagerd zitten interessante glitters tussenquote:
Dat mag je vinden hoor, hoef je geenquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:07 schreef Incantrix het volgende:
Ik moet nog iemand van mp bellen om af te spreken, maar ik heb geen zin
ik vind die glitter niet zo, tbh
Oehquote:
Truequote:Op maandag 8 oktober 2012 20:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat mag je vinden hoor, hoef je geenbij te zetten toch?
Okay, nu ga je te verquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:16 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Truemaar da's dan zo suf als verder iedereen van haar stoel glijdt enzo
net als bij MAAH, die heb ik ook nooit begrepen.
quote:
Dat heb ik ook. Deze vind ik wel pretty, maar (nog) geen omg-must-have.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:16 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Truemaar da's dan zo suf als verder iedereen van haar stoel glijdt enzo
net als bij MAAH, die heb ik ook nooit begrepen.
Ja dat regelt mijn ma wel allemaalquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:04 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oooww, fuck dat inderdaad, wat vervelend zo.. Op die manier kun je er ook zó niks mee..
Moet je dan verplicht vieren oid?
Haha ja daar was 'ie meer gepastquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:20 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Zal ik daar dan maar wel even eenachter editten?
MAAH wel (mijn gebruik flesje dan, de back up niet), AA is nog goed geloof ik.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:23 schreef Stormqueen het volgende:
maah en AA zijn bij mij allebei dikke vieze stroop
Ik heb al drie keer verdunner bij m'n AA gegooid.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:23 schreef Stormqueen het volgende:
MAAH wordt bij mij ook dikker, AA is nog okayquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:23 schreef Stormqueen het volgende:
Sjuchtquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:21 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja dat regelt mijn ma wel allemaalZaterdag haar familie en zondag de familie van mijn pa.
Nu al geen zin in zondag
Dat is idd altijd coolquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha ja daar was 'ie meer gepast. Nee hoor, MAAH is voor mij half zoveel waard omdat ik 'm tof vind, maar de andere helft van waarde ligt er vooral in dat dat het eerste echte collecters item was wat ik kocht toen het nog gewoon beschikbaar was. Voelt goed haha.
Een samsung... eum... 37 inch... ja meer weet ik even niet *even vragen aan cifquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:32 schreef Incantrix het volgende:
AA, dieheb ik echt in geen eeuwen opengehad..
Priem, wat voor 1 (tv)?
Ik heb ze maar even allebei gechecktquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb al drie keer verdunner bij m'n AA gegooid.
Ow, whehe, dit met 3d is voor mij al heel wat infoquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Een samsung... eum... 37 inch... ja meer weet ik even niet *even vragen aan cif*
MAAH welquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb ze maar even allebei gecheckt. MAAH kon wel weer wat verdunner gebruiken.
Hebben jullie ook dat glitters, als ze lang stilstaan, zo'n dikke kwast krijgen? (ja dit klinkt vies)
Ja dat!quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:39 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ow, whehe, dit met 3d is voor mij al heel wat info![]()
Veel plezier ermee
debs, alsof het kwastje zich volzuigt met glitter zeg maar?
Ooh gek, AA doet het iig ook, en CG Atlantis was helemaal zo'n gek kwastje gewordenquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
MAAH wel
Burlesque glitters bv niet
OH CG lakjes heb k niet naar gekekenquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ooh gek, AA doet het iig ook, en CG Atlantis was helemaal zo'n gek kwastje geworden
quote:
Ja bij mij was het 'hij is groter dan deze' JA OK DOE MAAR !quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:39 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ow, whehe, dit met 3d is voor mij al heel wat info![]()
Veel plezier ermee
debs, alsof het kwastje zich volzuigt met glitter zeg maar?
Dat kijk ik ook.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:47 schreef PriemGirl het volgende:
Ik zit matige tv te kijken. Mijn vieze vette vervelende verloofde
Ik vind het zo briljantquote:
quote:
1 dag aan het werk, en meteen weer TE drukquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik vind het zo briljant
[..]Work-a-holic
Maar ik heb net ook mn nagels gelaktquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
1 dag aan het werk, en meteen weer TE druk.
Dat ben ik ook aan het doen!quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maar ik heb net ook mn nagels gelakt.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
juist daarom, 4 weken achterstallige mail bijwerkenquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik moet verplicht stoppen want vanaf 21 uur is er onderhoudquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]WIJNTJE ER BIJ
Even relaxxxxxennnnn.... Nee?
![]()
Viel heel erg mee! Collegae hebben mij goed opgevangenquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
juist daarom, 4 weken achterstallige mail bijwerken
Herken ik wel ja, niet alle glitters, maar sommige worden echt raar idd..quote:
Das wel fijnquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Viel heel erg mee! Collegae hebben mij goed opgevangen. Had maar 160 mailtjes.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:01 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Herken ik wel ja, niet alle glitters, maar sommige worden echt raar idd..
Priem, haha, dat ken ik. Begin dit jaar zei mijn liefje 'eigenlijk moesten we eens kijken voor een grotere tv, deze is best wel klein' dus ik helemaal boos van 'nee man, doe normaal, deze is toch prima? Hoezo groter, wtf?' maar sindsdien ging ik erop letten en kwam ik erachter dat ik telkens moest opstaan en naar de tv moest lopen om de menu's te lezendus toen deed ik uiteindelijk vier maanden later 'ok, doe maar' en toen we eenmaal in de winkel stonden wilde ik een grotere als hij
ik ben de vent in onze relatie
en dat ding is al zo huuuugequote:Op maandag 8 oktober 2012 21:04 schreef Sharana_LV het volgende:
ik wil ook een grotere tv, ik ben ook een vent
Dat kan toch bijna niet?quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:03 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik dacht ik doe die autistentest opnieuw valt vast mee. Nog erger dan de vorige keer
Ik moest volgens de richtlijnen geloof ik 32 inch of net ietsje meer.. Ik heb 43quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:08 schreef PriemGirl het volgende:
Normaal moet tv grootte x 3; toch? Qua afstand? Zit ik nu nog niet aan; en we hebben maar een 32 inch![]()
quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik moest volgens de richtlijnen geloof ik 32 inch of net ietsje meer.. Ik heb 43
nerdjequote:Op maandag 8 oktober 2012 21:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
HET KAN ALTIJD GROTER!
maar ik vind hem serieus te klein :<
Nicequote:Op maandag 8 oktober 2012 21:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kut, ik ben ook omhoog gegaan in m'n autistenscore![]()
![]()
![]()
Ik begin steeds vaker te denken dat ik me gewoon eens moet laten testenquote:
Auti-pas! Dan mag je in een keer doorlopen in pretparken!quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik begin steeds vaker te denken dat ik me gewoon eens moet laten testen![]()
Aan de andere kant: Dan heb ik wel of niet een mooie stempel.. En dan?
Levert me eigenlijk ook niks op...
OMG BRILJANT !!!! Dan hebben we de nieuwe tv met OPNEEMFUNCTIE DIT DAT ALLESquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
O PRIEM, VERGEET IK HET BIJNA, VOLGENDE WEEK BEGINT GREY"S WEER!
Recht om in het openbaar te krassenquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik begin steeds vaker te denken dat ik me gewoon eens moet laten testen![]()
Aan de andere kant: Dan heb ik wel of niet een mooie stempel.. En dan?
Levert me eigenlijk ook niks op...
quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:20 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Auti-pas! Dan mag je in een keer doorlopen in pretparken!
Weet ik niet. Eigenlijk zou ik het fijn vinden als dat vreemde gedrag van mij een stempel krijgt, zodat ik het voor mezelf kan verklaren zeg maarquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:22 schreef Incantrix het volgende:
Wij hebben nu 46", lief wilde een 42". En ik vind 'm mooi zo, wel. Hij uiteindelijk ook, dat scheelt
Schaar, zou je er wat mee willen?
Hij begint om half 9 en ik heb tot 9 uur hondencursusquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
OMG BRILJANT !!!! Dan hebben we de nieuwe tv met OPNEEMFUNCTIE DIT DAT ALLESNooit meer grey's missen
Wanneer begint ie?
Volgende week maandag? Moet ik tennissen; maar ik kan wel opnemen danquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hij begint om half 9 en ik heb tot 9 uur hondencursus![]()
![]()
En mijn dvd-recorder is zo oud dat hij niet samengaat met digitale tv![]()
Dus ben nu aan het kijken of ik een nieuwe kan kopen voor weinig terwijl ik er heul geen geld voor heb
x 3?quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:08 schreef PriemGirl het volgende:
Normaal moet tv grootte x 3; toch? Qua afstand? Zit ik nu nog niet aan; en we hebben maar een 32 inch![]()
Afstand in cm x 3. Werd me altijd verteld.quote:
Nee, heb niks zo specifieks.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:30 schreef Incantrix het volgende:
Neuh, maar stel dat je bijvoorbeeld een heel specifiek iets hebt waar je veel moeite mee hebt, dat je daar dan een beetje hulp bij kunt krijgen ofzo? Stel dat het inderdaad uit onderzoek zou blijken dat zoiets de oorzaak is.. Dat je dan een loi-cursus veters strikken krijgt als dat een vlak is dat je moeilijk afgaat, zeg maar :ap
Ofzo
Hoeveel? Mijn score was nu 39quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hoger dan de vorige score van Bubs
Ben jij zo'n autist Bubs?quote:
Kun je goede empathie laten zien bij de kinderenquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee, heb niks zo specifieks.
Ik merk steeds meer waar mijn beperkingen liggen en hoe ik die gebieden kan verkleinen. Zo heb ik bijvoorbeeld moeite met veel mensen om me heen, maar heb gemerkt dat het voor mijn dragelijker is als ik af en toe mijn telefoon pak en daarop ga klooien. Dan kan ik namelijk even alles buitensluiten en kom ik tot rust, de spanningsopbouw stopt even.
Het komt alleen wel lullig over op anderen![]()
Maar ik ben nu wel in staat om met Fred naar optredens van zijn vrienden (of van hem zelf) te gaan.
Wat ik te winnen heb is duidelijkheid. Ben ik een matigen autist of een goeden autist zeg maar.
Ik zou graag gewoon een ja of een nee hebben, zodat ik de twijfel los kan laten.
Verder win ik er niks bij. En dat is ook wat me tegenhoudt om er mee aan de gang te gaan. Plus dat een eventuele diagnose wel heftig kan zijn. Want dan heb ik hetzelfde als de kinderen waar ik mee werk
. Weet niet hoeveel impact dat gaat hebben als het beestje een naam zou krijgen.
Je bent toegevoegdquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:36 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ben jij zo'n autist Bubs?
Ik had 21.. vrij normaal geloof ik
Je wilt niet weten hoe vaak ik me in ze herkenquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:37 schreef megamandy het volgende:
[..]
Kun je goede empathie laten zien bij de kinderen![]()
Weet precies wat ze ook hebben dan
Het schijntquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:36 schreef princess-a het volgende:
[..]
oh in cm zou dat wel kunnen kloppen jaquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Afstand in cm x 3. Werd me altijd verteld.
Naja zit nu toch ook al te dicht; dusjah.
Bubs is een ekte ekte joh!quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:36 schreef princess-a het volgende:
[..]
volgens mij ben je gewoon een lastig wijfquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik merk steeds meer waar mijn beperkingen liggen en hoe ik die gebieden kan verkleinen. Zo heb ik bijvoorbeeld moeite met veel mensen om me heen, maar heb gemerkt dat het voor mijn dragelijker is als ik af en toe mijn telefoon pak en daarop ga klooien. Dan kan ik namelijk even alles buitensluiten en kom ik tot rust, de spanningsopbouw stopt even.
Maar ik ben nu wel in staat om met Fred naar optredens van zijn vrienden (of van hem zelf) te gaan.
Wat ik te winnen heb is duidelijkheid. Ben ik een matigen autist of een goeden autist zeg maar.
Ik zou graag gewoon een ja of een nee hebben, zodat ik de twijfel los kan laten.
Verder win ik er niks bij. En dat is ook wat me tegenhoudt om er mee aan de gang te gaan. Plus dat een eventuele diagnose wel heftig kan zijn. Want dan heb ik hetzelfde als de kinderen waar ik mee werk
. Weet niet hoeveel impact dat gaat hebben als het beestje een naam zou krijgen.
Pehehehehe 32 x 3quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh in cm zou dat wel kunnen kloppen ja
quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
volgens mij ben je gewoon een lastig wijf![]()
Dat sobersoquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
volgens mij ben je gewoon een lastig wijf![]()
Ik zit echt heel hard te lachen nuquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je bent toegevoegd![]()
En Skjoe heeft een garpige feit voor je bedacht voor de database
Als die ja of nee wel iets voor je betekent kan het ook al de moeite waard zijn denk ik. Toch? En heuj, wat je werk aangaat, ben je wel een ervaringsdeskundige dan!quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
HONDERD MILJOEN?quote:
KAN IK DAT OP M'N CV ZETTEN!quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:45 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Als die ja of nee wel iets voor je betekent kan het ook al de moeite waard zijn denk ik. Toch? En heuj, wat je werk aangaat, ben je wel een ervaringsdeskundige dan!
Heb jij uiteindelijk wel een officiële diagnose gekregen? Ik dacht dat ze er nog steeds niet uitwaren namelijkquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:47 schreef Sharana_LV het volgende:
schaar, als jij het fijn vindt om te weten zou ik een test laten doen
het is misschien niet hetzelfde, maar ik was echt heel blij toen ik eindelijk mijn diagnose had, alhoewel ik in het begin helemaal instortte toen ik het hoorde kon ik daarna dingen wel beter herkennen en werden een hoop dingen verklaard, en uiteindelijk kan je het makkelijker accepteren/een plek geven
dan ben je geen autistquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:48 schreef megamandy het volgende:
Veranderingen van andere ben ik ook niet zo voor (of meer in de zin van als ik iets anders moet gaan doen door iemand anders), maar zelf kan ik wel heel makkelijk mijn hele planning omgooien
En ben super slecht in nieuwe vrienden maken/ nieuwe gesprekken beginnen of onderhouden maar als ik iemand ken praat ik constant.
Jawel, twee dingen wel, ze denken nog wel dat er meer is maar mijn "grootste" ziekte staat nu al een jaar vastquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Heb jij uiteindelijk wel een officiële diagnose gekregen? Ik dacht dat ze er nog steeds niet uitwaren namelijk
http://www.psychologiemag(...)d/Ontdek-autisme.htmquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ben de link naar die test alweer kwijt.
Nee, ik ben gewoon sociaal gehandicapt.quote:
Kan wel toch?quote:
En die is... ?quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jawel, twee dingen wel, ze denken nog wel dat er meer is maar mijn "grootste" ziekte staat nu al een jaar vast
Jij hebt een zeer goeden fysieke bingokaartquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jawel, twee dingen wel, ze denken nog wel dat er meer is maar mijn "grootste" ziekte staat nu al een jaar vast
nah, vind ik ook niet als voldoende klinken om echt autisme te hebben. Misschien wel een stoornis die een beetje in die richting ligt, maar alas, op die manier kun je aan iedereen wel een labeltje hangenquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kan wel toch?
Veranderingen zelf in de hand houden lukt meestal nog wel, behalve als iemand anders dan die veranderingen ineens niet accepteert.
En praten met iemand die je kent en waarvan je de reacties kan voorspellen.
Ik kan ook goed praten met mensen die ik goed ken. Maar er is weinig voor nodig om me in de war te maken en ik kan niet heel lang in gezelschap van anderen zijn. Daarom zijn al mijn vakanties met anderen tot nu toe wel ergens mis gegaan
Ja, misschien ga ik het nog eens doen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:47 schreef Sharana_LV het volgende:
schaar, als jij het fijn vindt om te weten zou ik een test laten doen
het is misschien niet hetzelfde, maar ik was echt heel blij toen ik eindelijk mijn diagnose had, alhoewel ik in het begin helemaal instortte toen ik het hoorde kon ik daarna dingen wel beter herkennen en werden een hoop dingen verklaard, en uiteindelijk kan je het makkelijker accepteren/een plek geven
Toen de boeken niet in de boekenkast paste op de manier die ik in mijn hoofd had heb ik stiekem een beetje gehuildquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kan wel toch?
Veranderingen zelf in de hand houden lukt meestal nog wel, behalve als iemand anders dan die veranderingen ineens niet accepteert.
En praten met iemand die je kent en waarvan je de reacties kan voorspellen.
Ik kan ook goed praten met mensen die ik goed ken. Maar er is weinig voor nodig om me in de war te maken en ik kan niet heel lang in gezelschap van anderen zijn. Daarom zijn al mijn vakanties met anderen tot nu toe wel ergens mis gegaan
Ergste vorm van ziekte van Sjogren icm Joint Hypermobilityquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En die is... ?Hoef je niet te zeggen als je niet wil uiteraard
Staat nog steeds vast dat je te veel ziektes waarborgt in je lichaam EN NEE JE MAG GEEN AIDZ ER BIJ HEBBEN
![]()
Dan pas je nog steeds prima in de chat, dus geen verliesquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja, misschien ga ik het nog eens doen.
Maar dan ben ik weer bang dat ik niks heb, want dan is de conclusie dat ik gewoon heel raar ben
en je bent oudquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:54 schreef Stormqueen het volgende:
maar ik hang dan ook liever geen labeltjes aan mezelf, het enige dat ik zonder twijfel heb is (licht) overgewicht en voor de rest ben ik gewoon skjoe
JE WEET BEST DAT IK VAN JE HOUquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:57 schreef Stormqueen het volgende:
bedankt weer he, Sjaan
Wat ik dus bedoel te zeggen is dat ik soms het idee heb dat mensen zich willen differentieren dmv een label, en dat begrijp ik dan niet zo goed. (ik bedoel hier niet iemand van hier mee verder).
Zeg gewoon, dit ben ik, en so be it, en probeer niet overal een diagnose van te maken
Dan kun je het label de schuld geven. JAMAAR IK BEN AUTIST, EINZ!quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:57 schreef Stormqueen het volgende:
bedankt weer he, Sjaan
Wat ik dus bedoel te zeggen is dat ik soms het idee heb dat mensen zich willen differentieren dmv een label, en dat begrijp ik dan niet zo goed. (ik bedoel hier niet iemand van hier mee verder).
Zeg gewoon, dit ben ik, en so be it, en probeer niet overal een diagnose van te maken
Mjah.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
DAT SOWIESO
SQ dr tetters zijn prima!
Ieh! BUT IT AINT LUPUSquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ergste vorm van ziekte van Sjogren icm Joint Hypermobility
Oh joh, we ouwehoeren hier zoveel, je hoeft echt niet alles te onthouden hoorquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ieh! BUT IT AINT LUPUSOk maar das knap lastig. Net wat van sjogren gelezen; maar ja lees idd heul veel de symptomen die je hier neerzette. Dacht altijd dat het een verzamelijk was van klachten endezulks en de dokters het nog steeds niet helemaal hadden gevonden.
Heb ik het al een jaar lang gemistWay to be observant priem
![]()
Je hebt ook wel gelijk hoor.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:57 schreef Stormqueen het volgende:
bedankt weer he, Sjaan
Hoe staat het nu eigenlijk met je leverwaardes? Of wordt dat niet meer zo in de gaten gehouden?quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Oh joh, we ouwehoeren hier zoveel, je hoeft echt niet alles te onthouden hoor
Botox in tha boobiesquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:01 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
Ik ben ook oud en bij mij zie je het daar wel dus
Dat dus ik ben gewoon raarquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:57 schreef Stormqueen het volgende:
bedankt weer he, Sjaan
Bij jezelf zie je alles altijd erger dan het is, MAAR OMDAT JE ZO AANDRINGT zal ik bij de volgende meet wel even je tetters inspecteren!quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:01 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
Ik snap dat het voor jou wel een opluchting isquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Oh joh, we ouwehoeren hier zoveel, je hoeft echt niet alles te onthouden hoor
maar jij hebt babies gehad, je borsten zijn behoorlijk alle kanten op gerekt geweest gegaan!quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:01 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
Wat heeft Cif dan?quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik snap dat het voor jou wel een opluchting isVoor cif was dat het ook wel na 4 jaar
Alhoewel het nog vaak op onbegrip stoot omdat men niet weet hoe het voelt/wat het is; maar dat zal ook niet anders zijn voor jou
EN IK DANquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
MAG IK SEX MET CIF? ah toeeeeeeee
quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Bij jezelf zie je alles altijd erger dan het is, MAAR OMDAT JE ZO AANDRINGT zal ik bij de volgende meet wel even je tetters inspecteren!
Mijn kinderloze schoonzus van 40 heeft het ook.. Beware! Het volgende teken dat je in een fossiel aan het veranderen bent zit tussen je tetten!quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar jij hebt babies gehad, je borsten zijn behoorlijk alle kanten op gerekt geweest gegaan!
ik dacht altijd dat dat kwam door te veel zonnenquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:06 schreef Incantrix het volgende:
[..]
[..]
Mijn kinderloze schoonzus van 40 heeft het ook.. Beware! Het volgende teken dat je in een fossiel aan het veranderen bent zit tussen je tetten!
ALLEEN ALS IK OOK MEE MAG DOEN JAAAHAAA SEKS MET SJAANquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
MAG IK SEX MET CIF? ah toeeeeeeee
Ik heb zonne-allergie, dus niet.. Al heb ik het niet zo erg, volgens mij ben ik de enige die het echt opvalt. Alhoewel ik het mijn lief nooit heb gevraagd, want als die het nog niet is opgevallen wil ik hem er liever niet op wijzenquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik dacht altijd dat dat kwam door te veel zonnen
Oh dat is inderdaad iets wat fijn is om te weten. Zeker als het zo makkelijk verholpen kan worden.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
ALLEEN ALS IK OOK MEE MAG DOEN JAAAHAAA SEKS MET SJAAN![]()
Maar cif heeft apneu. Heul niet zo spectaculair als een autoimmuunziekteMaar de klachten waren/zijn ook vaag en af en toe komen ze wel eens terug.
(Met gebitje zijn de klachten al heuuuulll veel beter geworden though)
quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:04 schreef Incantrix het volgende:
Sjaan, ik zal her morgen ook eens opzoeken, ik heb er wel eens van gehoord, maar ken het niet echt. Kan me goed voorstellen dat de diagnose wel fijn is, anders 'zweef' je maar zo met je klachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
JAAA JIJ MAG MEEDOENquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
ALLEEN ALS IK OOK MEE MAG DOEN JAAAHAAA SEKS MET SJAAN![]()
Maar cif heeft apneu. Heul niet zo spectaculair als een autoimmuunziekteMaar de klachten waren/zijn ook vaag en af en toe komen ze wel eens terug.
(Met gebitje zijn de klachten al heuuuulll veel beter geworden though)
quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]Hoort eigenwijs zijn ook bij het ziektebeeld?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Thehehe truequote:Op maandag 8 oktober 2012 22:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Oh dat is inderdaad iets wat fijn is om te weten. Zeker als het zo makkelijk verholpen kan worden.
Maar klacht: De naam van die ziekte klinkt te grappig...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |