ENJOY!!quote:Op woensdag 2 november 2011 23:42 schreef princess-a het volgende:
Nighty ladiesik heb mn beide armen nodig voor knuffelen
ik was snellerdurdurquote:Op woensdag 2 november 2011 23:46 schreef BBQ-kip het volgende:
He, ik was nog bezig met een nieuw topic aanboren ja
Extreme multi quotequote:
Ik had hem een beeeeeetje laat door, dat geef ik toequote:
* Unfckingtitled ookquote:Op woensdag 2 november 2011 23:47 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ENJOY!!
* Puckzzz slaapt alleen.
Kut diensten...
De bijbel of een de BiNaS?quote:Op woensdag 2 november 2011 23:48 schreef BGTes het volgende:
Topic stond bij mij nog op pagina 6, verwarrend
Hoop dat ik zo eens moe word, dat ik ga slapen. Misschien een saai kutboek lezen
Boehoequote:Op woensdag 2 november 2011 23:48 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik kan waarschijnlijk niet naar de meet, heb een "sociale verplichting" zoals dat mooi heet![]()
Een volgende keer misschien wel.
i willquote:Op woensdag 2 november 2011 23:47 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ENJOY!!
* Puckzzz slaapt alleen.
Kut diensten...
Dat bouwt de spanning mooi op johquote:
Ik heb nog een berg Amerikaanse koloniale literatuur te lezen, that'll doquote:
Wel een muf dorp, maar ik kom uit Maassluis, da's niet bij jou in de buurtquote:Op woensdag 2 november 2011 23:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
Nee? Niemand vanuit Almere, Lelystad of een ander muf dorp in Flevoland?
koloniale literatuur???quote:Op woensdag 2 november 2011 23:50 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ik heb nog een berg Amerikaanse koloniale literatuur te lezen, that'll doStomme indianen
Hehehe, nee dat is niet echt om de hoek nee.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wel een muf dorp, maar ik kom uit Maassluis, da's niet bij jou in de buurt
Daar moest ik laatst wat van lezen, vet irritantquote:Op woensdag 2 november 2011 23:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
koloniale literatuur???
Dan moet ik echt denken aan literatuur die geschreven is in negertaal, met de watermeloen en KFC-vlekken op de pagina's![]()
Succes met het op de bak zetten van uw poes.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:52 schreef BBQ-kip het volgende:
Zo, even naar mijn eigen gezeik luisteren.
quote:Op woensdag 2 november 2011 23:53 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Succes met het op de bak zetten van uw poes.
Ik proest even mijn perensap uit, excuses!quote:Op woensdag 2 november 2011 23:53 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Succes met het op de bak zetten van uw poes.
Sorryquote:Op woensdag 2 november 2011 23:54 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ik proest even mijn perensap uit, excuses!
Ahahahaha xD Oh man... oke nu ga ik echtquote:Op woensdag 2 november 2011 23:59 schreef BBQ-kip het volgende:
Zo, even heerlijk uit mijn baard gehuild
Tukse!quote:Op donderdag 3 november 2011 00:00 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ahahahaha xD Oh man... oke nu ga ik echt
Doeeei!
Ja hallo, wat denk je dat wij zijn?quote:Op woensdag 2 november 2011 23:48 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik kan waarschijnlijk niet naar de meet, heb een "sociale verplichting" zoals dat mooi heet![]()
Een volgende keer misschien wel.
Gewoon lekker niet doen ookquote:
Vind ik zo mooi bij haar, altijd maar zeggen dat ze niet klaagt, maar ze zeurt wel als de tyfus.quote:Op donderdag 3 november 2011 08:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
Vind het wel lief van Masja. Dan ben je gebanned, dan zorgt ze voor vermaak op haar persoonlijke blog, zodat je toch kan meegenieten. Zelfs Lipgloss komt langs in de comments![]()
http://persoonlijk.beautygloss.nl/?p=473#more-473
Ik heb het gedaanquote:
Ik heb het al zo vaak gezegd: Ik vind het heerlijk om na een lange dag werken (of met een lange dag werken in het vooruitzicht) me even te ergeren aan iets wat er totaal niet toe doetquote:Op donderdag 3 november 2011 08:23 schreef Mss het volgende:
Pff, voor iemand die jullie verschrikkelijk vinden geven jullie haar wel veel aandacht.
Whut, waar slaat dat op. Wat een kind zeg. Lopen er niet gewoon buitenlanders los bij jullie op school? Hmm dat klinkt wel fout, maar je snapt me welquote:Op donderdag 3 november 2011 08:33 schreef Lindytje het volgende:
Schijt
Ik had zo een partner voor een vak, die een buitenlander zou zoeken die NL aan het leren was.. moeten we interviewen en analyseren voor een bepaald vak... Maar goed, dat zou geregeld worden. Deadline is vandaag, krijg ik vannacht om 4.15 een whatsapp dat ze het vak laat vallen en volgend jaar doet.
Ja kak... waar ga ik in godsnaam binnen een dag zo iemand vandaan toveren???
Le fuuuuuu!!!!!
DIE BLOGquote:Op donderdag 3 november 2011 08:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
Vind het wel lief van Masja. Dan ben je gebanned, dan zorgt ze voor vermaak op haar persoonlijke blog, zodat je toch kan meegenieten. Zelfs Lipgloss komt langs in de comments![]()
http://persoonlijk.beautygloss.nl/?p=473#more-473
Pehehehe.. Ik vraag me echt af waarom ze hier meeleestquote:Mascha Reply:
October 31st, 2011 at 22:58
Rottige opmerkingen van ‘haters’ is absoluut het (enige) minst leuke.
Aan ons natuurlijk.quote:Op donderdag 3 november 2011 09:28 schreef BGTes het volgende:
Waar moet ik nou mijn 3 minuten aanper dag aan besteden?
Gister ook al!quote:Op donderdag 3 november 2011 09:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik snap het niet, alweer zoveel oudjes.
Zijn het de oudjes-reizen-vrij-dagen ofzo??quote:Op donderdag 3 november 2011 09:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Je zou het bijna denken. De 50+beurs was toch al geweest?quote:Op donderdag 3 november 2011 09:35 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zijn het de oudjes-reizen-vrij-dagen ofzo??
Ze zei in een advertorial dat ze eigenlijk een echte gamer is. Ja die twee uur per week aan dansspelletjes wegen niet op tegen mijn 25 uur per week shooters en mmo's!quote:
quote:Op donderdag 3 november 2011 09:54 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ze zei in een advertorial dat ze eigenlijk een echte gamer is. Ja die twee uur per week aan dansspelletjes wegen niet op tegen mijn 25 uur per week shooters en mmo's!
Dus ik zei 'jezelf een gamer noemen'
Nouja, ik plaatste wel vaker negatieve comments, maar een gemiddeld persoon zou daar geen ban voor gevenquote:Op donderdag 3 november 2011 09:57 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]![]()
En daarom meteen een ban? Tuurlijk.
ah joh zelfs mensen die 1x per maand de nintendo ds pakken noemen zichzelf een gamerquote:Op donderdag 3 november 2011 09:54 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ze zei in een advertorial dat ze eigenlijk een echte gamer is. Ja die twee uur per week aan dansspelletjes wegen niet op tegen mijn 25 uur per week shooters en mmo's!
Dus ik zei 'jezelf een gamer noemen'
Kwalitie tijm...we providze it!quote:Op donderdag 3 november 2011 08:28 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik heb het gedaan
Dat zijn weer 40 minuten die ik nooit meer terug krijg
Moeten die niet werken ofzo?quote:Op donderdag 3 november 2011 09:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Daarom durf ik niet tegen jouquote:Op donderdag 3 november 2011 10:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ah joh zelfs mensen die 1x per maand de nintendo ds pakken noemen zichzelf een gameren maar huilie doen als je ze in elke game keihard afslacht
quote:Op donderdag 3 november 2011 10:07 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben alleen een gamer in solitaire kaartspelletjes!!!11!einz!
Ja maar Marshahajsjajsja leest hier meequote:Op donderdag 3 november 2011 09:58 schreef BGTes het volgende:
[..]
Nouja, ik plaatste wel vaker negatieve comments, maar een gemiddeld persoon zou daar geen ban voor geven
"omg hoe kom jij zo goed?"quote:Op donderdag 3 november 2011 10:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ah joh zelfs mensen die 1x per maand de nintendo ds pakken noemen zichzelf een gameren maar huilie doen als je ze in elke game keihard afslacht
Freecell!!quote:Op donderdag 3 november 2011 10:07 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben alleen een gamer in solitaire kaartspelletjes!!!11!einz!
Hihi sukkelquote:Op donderdag 3 november 2011 10:35 schreef Diconnected het volgende:
Godverdegodver, allemaal foto's gemaakt van swapdoos enzo met foon, krijg ik ze niet op m'n laptop
Ja of Paul Turnerquote:Op donderdag 3 november 2011 11:13 schreef princess-a het volgende:
@ lindy .. Kun je die Guy van the voice of holland niet benaderen via twitter? Volgens mij een hele toffe gast en hij twittert over lessen nederlands..
Zoals Mascha zelf zegt;quote:Op donderdag 3 november 2011 09:57 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]![]()
En daarom meteen een ban? Tuurlijk.
quote:Op donderdag 3 november 2011 11:23 schreef Mula het volgende:
[..]
Zoals Mascha zelf zegt;
@maschaa★ Mascha ★
Als iemand zegt 'noohhh ik ben gebannen om X! hahaa!' bedenk je dan dat diegene misschien wel meer dan 'X' heeft gedaan voor die ban.
quote:
quote:Op donderdag 3 november 2011 11:26 schreef Mss het volgende:
Die leest hier geloof ik mee, dus het zal niet zozeer de opmerking zijn maar meer het feit dat je hier post.
Wat zou ze hier mee bedoelen dan? Dat vraag ik me serieus af.quote:@BadGirlTex ik ging er serieus op in eerst, tot ik je fok opmerkingen zag.
Daarom dus.. Ik snap niet helemaal dat mensen van hier haar gaan bestoken en daar energie in stoppen.quote:Op donderdag 3 november 2011 11:38 schreef Mss het volgende:
Dan krijgt ze de hele SC over zich heen, dus ik snap wel dat ze dat niet doet.
Begrijp me niet verkeerd, ik ben absoluut geen mascha fan en vind haar manier om met kritiek om te gaan heel kinderachtig. Maar ik heb ook iets van 'de lol is er wel af voor mij' omdat ik het nou ook niet bepaald de meest volwassen reactie vind om iedere keer op haar blog te kijken en dat dat hier belachelijk gemaakt wordt. Ik heb zeker heel erg gelachen, maar ik vind het nu mooi geweest. Zij is gewoon heel anders dan wij, dan kan ik haar wel digitaal gaan opzoeken en me ergeren, maar ik kan haar ook gewoon laten. Het is niet dat ze me dwingt om op haar blog te kijken ofzo.
Ah kom op. Je bent blind als je dat niet snapt. Heel deze sc is haar aan het bashen en BGT deed net zo hard meequote:Op donderdag 3 november 2011 11:39 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Wat zou ze hier mee bedoelen dan? Dat vraag ik me serieus af.
Yay!quote:Op donderdag 3 november 2011 11:42 schreef Diconnected het volgende:
Ladies het swapverslag staat online
Ik vind het best schattig dat meisjes zo naar haar opkijken.quote:Ik heb vandaag een hamster gekocht, en hij heet Nommie♥ als eerbetoon aan Beautygloss xx P.S. ik vin die foto heel mooi
quote:Op donderdag 3 november 2011 11:42 schreef Diconnected het volgende:
Ladies het swapverslag staat online
Of allebei!quote:
De eerstequote:Op donderdag 3 november 2011 12:08 schreef Diconnected het volgende:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Vind ze allebei wel tof maar kan niet kiezen
quote:Op donderdag 3 november 2011 13:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Maar ik geef headshots met liefde hoor, zo hard ben ik nou ook weer niet
Hihi.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:56 schreef mirannie het volgende:
Shit... net mijn sheet maar weer eens goed bijgewerkt en ik schrok een beetje. Ik dacht dat ik rond de 270 zat, maar zit dik over de 300 met nog het 1 en ander onderweg. Ik moet echt nog verder gaan ruimen!!
quote:Op donderdag 3 november 2011 14:04 schreef Diconnected het volgende:
Ik zie allemaal mooie nieuwe modellen Uggs
quote:
Komen jullie samen maar langs, ik ben echt niet streng genoeg voor mezelf. Ik moet echt hulp hebben met uitzoeken.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Zeg maar wat ik moet doen
Waar woon je? En ik snap wel dat het heel moeilijk is als je het zelf moet doenquote:Op donderdag 3 november 2011 14:11 schreef mirannie het volgende:
[..]
[..]
Komen jullie samen maar langs, ik ben echt niet streng genoeg voor mezelf. Ik moet echt hulp hebben met uitzoeken.
Hier nog 1, maar mijn kop zit vol met snotquote:
Dank.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
* SpaceInvaders gooit paracetamol
Nu kan het nog.quote:
Die moet je elke keer wel even goed doorschudden. Verder heb ik hem niet gebruikt.quote:Op donderdag 3 november 2011 15:16 schreef Whoopdidoo het volgende:
Heeft iemand hier die INM topcoat met die glitters erin geprobeerd?
jepquote:Op donderdag 3 november 2011 15:16 schreef Whoopdidoo het volgende:
Marktplaatsmensen zijn zo irritant. Eerst al mailen of ze het voor een lager bedrag mogen hebben terwijl het vaste prijs is. En dan vervolgens ook niet even terugmailen van ok dan niet ofzo.
Ligt het aan mij, of is dat ook gewoon niet netjes? Kijk dat ze het proberen voor minder te krijgen, ok prima, logisch, maar als de verkoper dat niet wilt kun je toch gewoon even terugmailen dat je het dan niet hoeft ofzo?
Net zoals mensen die geen hoi/hallo/beste of wat dan ook in hun mails zetten echt, grr.
Heeft iemand hier die INM topcoat met die glitters erin geprobeerd?
quote:Op donderdag 3 november 2011 15:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga vanavond speklappen eten
quote:Op donderdag 3 november 2011 15:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nu heb ik HONGER!!quote:Op donderdag 3 november 2011 15:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]![]()
Kebab kroketten speklappen subway frikandel speciaal broodje hamburger worstenbroodje
mwaa, ben geen fan van INM. En je moet een uur schudden als je glitters wil. Maar voor erbij, och.quote:
quote:Op donderdag 3 november 2011 15:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]![]()
Kebab kroketten speklappen subway frikandel speciaal broodje hamburger worstenbroodje
die hard wereldverbeteraar jij!quote:Op donderdag 3 november 2011 15:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]![]()
Nee!quote:Op donderdag 3 november 2011 15:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die hard wereldverbeteraar jij!
Mag ik dan ook een sigaret?![]()
![]()
Ik ookquote:Op donderdag 3 november 2011 15:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
of geen wil!quote:Op donderdag 3 november 2011 16:09 schreef Joysa het volgende:
* Joysa steekt sigaretje op
Ik heb geen discipline
Maar gelukkig heb je altijd je Fok cheerleaders nog om je aan te moedigenquote:Op donderdag 3 november 2011 16:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
of geen wil!
Mijn discipline is momenteel hoog, maar de moraal zeer laag
Allebei nietquote:Op donderdag 3 november 2011 16:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
of geen wil!
Is er geen leuke sterke man in de buurt?quote:Op donderdag 3 november 2011 16:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Operatie printer gaat me niet lukken. Printer is te zwaar.
quote:Op donderdag 3 november 2011 16:18 schreef Mss het volgende:
[enabler] AliceJo heeft korting op nagellak [/enabler]
Af en toe denk ik zal ik...? Als ik iedereen om me heen zie roken. Maar dan denk ik hell no straks zit ik eraan vast en wil eigenlijk helemaal nietquote:Op donderdag 3 november 2011 16:17 schreef PriemGirl het volgende:
Net mijn eerste sigaret opgestoken sinds zondag
Maar ik heb dan ook niet echt de intentie om te stoppen
En ik ben eigenlijk ook een neprokert. Alleen veel roken bij bier/weg gaan/uitgaan/vrienden
Ik zie het niet op de site?quote:Op donderdag 3 november 2011 16:18 schreef Mss het volgende:
* BGTes begint maar weer in de adresbalk te tikken en pakt haar random reader er vast bijquote:Op donderdag 3 november 2011 16:18 schreef Mss het volgende:
Helaasch.quote:Op donderdag 3 november 2011 16:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Is er geen leuke sterke man in de buurt?
Dit staat er in de mail:quote:
ohquote:Op donderdag 3 november 2011 16:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dit staat er in de mail:
Ben je een liefhebber van nagellak, maar kun je nooit kiezen? Dat is nu geen probleem meer! We hebben namelijk voor verschillende merken een leuke aanbieding bij aankoop van meerdere kleuren.
•Kinetics
•Misa
•Art de Lautrec
•Art de Lautrec Vinyl
Bij aankoop van meerdere flesjes van een van deze merken, ontvang je een mooie korting.
Is ook niet heel duidelijk hoeveel korting je krijgt enzo
Ohh, bij de producten zelf dus.quote:Op donderdag 3 november 2011 16:23 schreef Joysa het volgende:
[..]
oh
Als ik op Misa klik staat er:
¤ 6,95
Productkorting
2 - 3 producten ¤ 3,48 korting
Bij mij is het vooral de wil die ontbreekt... Discipline heb ik inmiddels wel genoeg denk ik. Het feit dat ik er tijdens mijn laatste vakantie met de lange vluchten geen last van heb gehad, zegt mij dat het toch echt aan mijn wil ligt. Ik wilde namelijk gewoon graag vliegenquote:Op donderdag 3 november 2011 16:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
of geen wil!
Heb je ooit wel geprobeerd om te stoppen?quote:Op donderdag 3 november 2011 16:26 schreef mirannie het volgende:
[..]
Bij mij is het vooral de wil die ontbreekt... Discipline heb ik inmiddels wel genoeg denk ik. Het feit dat ik er tijdens mijn laatste vakantie met de lange vluchten geen last van heb gehad, zegt mij dat het toch echt aan mijn wil ligt. Ik wilde namelijk gewoon graag vliegenOverigens was dit wel voor het eerst dat ik er met vliegen geen last van heb gehad.
Punt is dat ik bang ben dat mijn andere "verslaving" naar boven komt als ik stop met roken (eten!!) en dan moet ik daarna ook nog af gaan vallen, iets waar ik dus ook de wil niet voor heb![]()
Oh en dat middel tegen roken wordt door een kennis van mij gebruikt en die is van zichzelf al redelijk suicidaal en toch doet ie het er prima op.
Ik denk inderdaad ook dat wanneer je zelf niet wilt stoppen het ook echt niet gaat lukken.quote:Op donderdag 3 november 2011 16:26 schreef mirannie het volgende:
[..]
Bij mij is het vooral de wil die ontbreekt... Discipline heb ik inmiddels wel genoeg denk ik. Het feit dat ik er tijdens mijn laatste vakantie met de lange vluchten geen last van heb gehad, zegt mij dat het toch echt aan mijn wil ligt. Ik wilde namelijk gewoon graag vliegenOverigens was dit wel voor het eerst dat ik er met vliegen geen last van heb gehad.
Punt is dat ik bang ben dat mijn andere "verslaving" naar boven komt als ik stop met roken (eten!!) en dan moet ik daarna ook nog af gaan vallen, iets waar ik dus ook de wil niet voor heb![]()
Oh en dat middel tegen roken wordt door een kennis van mij gebruikt en die is van zichzelf al redelijk suicidaal en toch doet ie het er prima op.
Het extra gaan eten klinkt wel bekend ja... Bij mij zijn er wel wat kilootjes bijgekomen sinds ik gestopt ben. Aan de ene kant heb ik het er wel voor over gehad, maar aan de andere kant vind ik het toch eigenlijk niet zo leuk. En discipline om af te vallen heb ik blijkbaar toch een stuk minder. Dat lukt een paar weken. Wel met geheelonthouding, een 'klein stukje taart' werkt niet bij mij, dan beter helemaal niks. Maar dat is dus niet zo lang vol te houden. Vicieuze cirkelquote:Op donderdag 3 november 2011 16:26 schreef mirannie het volgende:
[..]
1 keer, nu zo´n 11 jaar geleden. Anders dan nu was toen de wil er wel, maar de discipline niet. Fail!quote:Op donderdag 3 november 2011 16:28 schreef Joysa het volgende:
[..]
Heb je ooit wel geprobeerd om te stoppen?
quote:Op donderdag 3 november 2011 16:34 schreef mirannie het volgende:
[..]
1 keer, nu zo´n 11 jaar geleden. Anders dan nu was toen de wil er wel, maar de discipline niet. Fail!
Als ik de wil eenmaal weer heb gevonden om te dieten, dan gaat het ook als een speer en ben ik streng, maar ga er wel voor. Dus die discipline kan ik wel opbrengen, als ik er zin in hebquote:Op donderdag 3 november 2011 16:33 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Het extra gaan eten klinkt wel bekend ja... Bij mij zijn er wel wat kilootjes bijgekomen sinds ik gestopt ben. Aan de ene kant heb ik het er wel voor over gehad, maar aan de andere kant vind ik het toch eigenlijk niet zo leuk. En discipline om af te vallen heb ik blijkbaar toch een stuk minder. Dat lukt een paar weken. Wel met geheelonthouding, een 'klein stukje taart' werkt niet bij mij, dan beter helemaal niks. Maar dat is dus niet zo lang vol te houden. Vicieuze cirkel
Erg toch?!quote:
Waanideeen?quote:Op donderdag 3 november 2011 16:37 schreef mirannie het volgende:
[..]
Erg toch?!
En zo is er altijd wel een smoes
Misschien als ik weer ga sporten dat het nog eens goed komt met me. Dan doe ik gewoon alles tegelijk: stoppen met roken, afvallen en gezond sporten.
Oh ja, soms leid ik aan waanideeen
Over dat ik ga sporten, stoppen met roken en afvallen tegelijkquote:
OH!quote:Op donderdag 3 november 2011 16:49 schreef mirannie het volgende:
[..]
Over dat ik ga sporten, stoppen met roken en afvallen tegelijk
Like that´s ever going to happen...
Dat je het regelmatig volhoudt vind ik al heel wat. Ik ga, als ik ga, minstens 3 keer in de week, maar dat hou ik dan een half jaartje vol. Dan ga ik nog maar 1 keer in de week en dan ineens een half jaar nietquote:Op donderdag 3 november 2011 16:54 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik heb een sportkaart van het sportcentrum van de TU Eindhoven. Keigoedkoop, dus als je dan eens een les mist, is het niet zo erg.
En verder komt er ook wel eens wat tussen.
En dus ga ik gemiddeld 1 - 2 keer per maand. En elke keer denk ik weer: komop, volhouden nu elke week. Maar dat blijft toch moeilijk..
nope, maar dromen blijft leuk!quote:Op donderdag 3 november 2011 16:49 schreef mirannie het volgende:
[..]
Over dat ik ga sporten, stoppen met roken en afvallen tegelijk
Like that´s ever going to happen...
Ze hebben hier nu ook eindelijk een goedkope sportschool geopend. Werd wel eens tijd ook. Dus denk er serieus over na om weer eens te gaan beginnen. Is echt al zo lang geleden. En deze goedkope sportschool heeft Steps en Zumba, dat vind ik tenminste leuk!quote:Op donderdag 3 november 2011 16:54 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik heb een sportkaart van het sportcentrum van de TU Eindhoven. Keigoedkoop, dus als je dan eens een les mist, is het niet zo erg.
En verder komt er ook wel eens wat tussen.
En dus ga ik gemiddeld 1 - 2 keer per maand. En elke keer denk ik weer: komop, volhouden nu elke week. Maar dat blijft toch moeilijk..
Zumbaquote:Op donderdag 3 november 2011 17:04 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ze hebben hier nu ook eindelijk een goedkope sportschool geopend. Werd wel eens tijd ook. Dus denk er serieus over na om weer eens te gaan beginnen. Is echt al zo lang geleden. En deze goedkope sportschool heeft Steps en Zumba, dat vind ik tenminste leuk!
Nope, schijnt vooralsnog heel rustig te zijn. En je moet je inschrijven voor de lessen. Vol is vol. Dus gewoon op tijd opgeven.quote:Op donderdag 3 november 2011 17:05 schreef Stormqueen het volgende:
goedkope sportscholen, lekker over de koppen lopen en alle apparaten altijd bezet
Ik ga alleen naar de groepslessen en die worden in zo'n grote sportzaal gegeven. Nooit problemen gehad dat er plek of materialen te weinig zouden zijn. Dus ik vind het eigenlijk wel prima. Enige nadeel is dat ze heel veel verschillende groepslessen aanbieden, maar alles maar op 1 tijdstip in de week, dus het moet je wel uitkomen..quote:Op donderdag 3 november 2011 17:05 schreef Stormqueen het volgende:
goedkope sportscholen, lekker over de koppen lopen en alle apparaten altijd bezet
Ik wil juist geen sportmaatje, hahaha, dan doe ik helemaal geen hol als ik er eenmaal benquote:Op donderdag 3 november 2011 17:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Zumba![]()
Mijn sportmaatje is ziek (voor langere tijd) dus dat maakt de drempel voor mij ook weer hoger om te gaanmaar ik mot nie zeikuh en gewoon gaan
Ik en mijn sportmaatje zijn daarin echt perfect voor elkaar. Allebei muziek op en gaaan.quote:Op donderdag 3 november 2011 17:07 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik wil juist geen sportmaatje, hahaha, dan doe ik helemaal geen hol als ik er eenmaal ben
Hoeveel dagen ben je nu gestopt?quote:Op donderdag 3 november 2011 17:10 schreef Stormqueen het volgende:
had ik al gezegd dat ik een sigaret wil?
Worteltje?quote:Op donderdag 3 november 2011 17:10 schreef Stormqueen het volgende:
Pas een paar keer haha.quote:Op donderdag 3 november 2011 17:10 schreef Stormqueen het volgende:
dit is dag 5.quote:Op donderdag 3 november 2011 17:10 schreef mirannie het volgende:
[..]
Hoeveel dagen ben je nu gestopt?
You can do it SQquote:Op donderdag 3 november 2011 17:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dit is dag 5.
Ik ruik iemand die net gerookt heeft
Heb even een paar mantra's voor je opgezocht:quote:Op donderdag 3 november 2011 17:10 schreef Stormqueen het volgende:
Wat goed! Helemaal op eigen kracht?quote:Op donderdag 3 november 2011 17:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Nieuwe printer staat en werkt.
Wat een hoop ruimte ineens.
Zus heeft geholpen met oude printer van bureau slepen, de rest zelf gedaan ja.quote:Op donderdag 3 november 2011 17:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wat goed! Helemaal op eigen kracht?
quote:Op donderdag 3 november 2011 17:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zus heeft geholpen met oude printer van bureau slepen, de rest zelf gedaan ja.
Je hebt keuzevrijheid, maar zodra je er één opgerookt hebt voel je je hoogstwaarschijnlijk ellendiger dan nu. Niet doen dus. En sterkte.quote:Op donderdag 3 november 2011 17:10 schreef Stormqueen het volgende:
Zet je het toch even in de koelkast.quote:Op donderdag 3 november 2011 17:27 schreef Diconnected het volgende:
Ja zalm ofzo. Rauw. Of haring.
Ik lust alleen rauwe vis.Geen vis uit de oven. Warme vis
Ew. Het idee alleen alquote:Op donderdag 3 november 2011 17:27 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Zet je het toch even in de koelkast.
Het verslepen was het moeilijkst, geloof me.quote:
Nee, ik was een tosti aan het eten in de Esplanade met een klasgenootjequote:Op donderdag 3 november 2011 14:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
Lindy zit lekker op de bank ipv naar metho te komen denk ik
Waarom?quote:Op donderdag 3 november 2011 17:36 schreef Stormqueen het volgende:
van die kipfilet mensenword dan gewoon vega
Ik lust alle vleesjess, alleen geen vis. Ik probeer wel altijd allesquote:Op donderdag 3 november 2011 17:36 schreef Stormqueen het volgende:
Wat een kast zegquote:Op donderdag 3 november 2011 17:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het verslepen was het moeilijkst, geloof me.
Eerst deze:
[ afbeelding ]
En nu deze:
[ afbeelding ]![]()
(En de oplettende kijker herkent misschien het zwarte blobje als mijn vorige UI.)
Rundquote:Op donderdag 3 november 2011 17:36 schreef Stormqueen het volgende:
Jeetje, dat was wel een gevaarte! Geen wonder dat je nu ruimte zat hebt haha.quote:Op donderdag 3 november 2011 17:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het verslepen was het moeilijkst, geloof me.
Eerst deze:
...
En nu deze:
...![]()
(En de oplettende kijker herkent misschien het zwarte blobje als mijn vorige UI.)
quote:
quote:Cynthia: "Ik ben een mensen-mens. Geworden. Was ik vroeger niet zo, ik was een beetje verlegen. Nu niet meer, ik ben graag onder de mensen en leer graag nieuwe mensen kennen."
Mijn tampeloerus is zojuist geimplodeerd wegens een teveel aan libido-verlagende stimuli.
Bart_Bart | 03-11-11 | 16:39 | + 5 -
quote:Op donderdag 3 november 2011 18:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Al die reacties ook van die mannen, pis bijna in mn broek hier.Deze:
[..]
Haha ja vond ik ookquote:Op donderdag 3 november 2011 18:10 schreef BGTes het volgende:
Jammer dat het GS is, maar toch een mooi artikel
(jammer dat ze er Beautylab tussen hebben staan trouwens)
Idemquote:Op donderdag 3 november 2011 18:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik vind trouwens de Holland inspired collectie van OPI heel mooiI wantz them all!
Ik wil ze alleen al allemaal omdat het een Holland inspired collectie is.quote:Op donderdag 3 november 2011 18:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik vind trouwens de Holland inspired collectie van OPI heel mooiI wantz them all!
Same here!quote:Op donderdag 3 november 2011 18:16 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Ik wil ze alleen al allemaal omdat het een Holland inspired collectie is.
Datquote:Op donderdag 3 november 2011 18:16 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Ik wil ze alleen al allemaal omdat het een Holland inspired collectie is.
Ik ben bang dat ik de strijd ga verliezen en dat ze over een paar maanden de mijne zijnquote:Op donderdag 3 november 2011 18:21 schreef AmyGrace het volgende:
Maar ik ga ze toch echt niet allemaal kopen. Zelfbeheersing WIN
Ik hou je niet tegen hoor.quote:Op donderdag 3 november 2011 18:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik de strijd ga verliezen en dat ze over een paar maanden de mijne zijn
quote:
Je vergeet nog seks en tietenquote:Op donderdag 3 november 2011 17:48 schreef Lindytje het volgende:
Vis
Vlees
Eten
Roken
Drinken
Ik ben geen geheel-onthouder, ik ben een geheel-nemer
Ik moet telkens het bed en nachtkastje verschuivenquote:Op donderdag 3 november 2011 19:01 schreef BGTes het volgende:
Ik wil ook wii fitten, maar mijn kamer is te klein
Ohja, de Wii fitquote:Op donderdag 3 november 2011 19:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik moet telkens het bed en nachtkastje verschuiven![]()
Maar werkt wel
3,5 kilo ben ik al kwijtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |