ENJOY!!quote:Op woensdag 2 november 2011 23:42 schreef princess-a het volgende:
Nighty ladiesik heb mn beide armen nodig voor knuffelen
ik was snellerdurdurquote:Op woensdag 2 november 2011 23:46 schreef BBQ-kip het volgende:
He, ik was nog bezig met een nieuw topic aanboren ja
Extreme multi quotequote:
Ik had hem een beeeeeetje laat door, dat geef ik toequote:
* Unfckingtitled ookquote:Op woensdag 2 november 2011 23:47 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ENJOY!!
* Puckzzz slaapt alleen.
Kut diensten...
De bijbel of een de BiNaS?quote:Op woensdag 2 november 2011 23:48 schreef BGTes het volgende:
Topic stond bij mij nog op pagina 6, verwarrend
Hoop dat ik zo eens moe word, dat ik ga slapen. Misschien een saai kutboek lezen
Boehoequote:Op woensdag 2 november 2011 23:48 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik kan waarschijnlijk niet naar de meet, heb een "sociale verplichting" zoals dat mooi heet![]()
Een volgende keer misschien wel.
i willquote:Op woensdag 2 november 2011 23:47 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ENJOY!!
* Puckzzz slaapt alleen.
Kut diensten...
Dat bouwt de spanning mooi op johquote:
Ik heb nog een berg Amerikaanse koloniale literatuur te lezen, that'll doquote:
Wel een muf dorp, maar ik kom uit Maassluis, da's niet bij jou in de buurtquote:Op woensdag 2 november 2011 23:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
Nee? Niemand vanuit Almere, Lelystad of een ander muf dorp in Flevoland?
koloniale literatuur???quote:Op woensdag 2 november 2011 23:50 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ik heb nog een berg Amerikaanse koloniale literatuur te lezen, that'll doStomme indianen
Hehehe, nee dat is niet echt om de hoek nee.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wel een muf dorp, maar ik kom uit Maassluis, da's niet bij jou in de buurt
Daar moest ik laatst wat van lezen, vet irritantquote:Op woensdag 2 november 2011 23:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
koloniale literatuur???
Dan moet ik echt denken aan literatuur die geschreven is in negertaal, met de watermeloen en KFC-vlekken op de pagina's![]()
Succes met het op de bak zetten van uw poes.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:52 schreef BBQ-kip het volgende:
Zo, even naar mijn eigen gezeik luisteren.
quote:Op woensdag 2 november 2011 23:53 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Succes met het op de bak zetten van uw poes.
Ik proest even mijn perensap uit, excuses!quote:Op woensdag 2 november 2011 23:53 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Succes met het op de bak zetten van uw poes.
Sorryquote:Op woensdag 2 november 2011 23:54 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ik proest even mijn perensap uit, excuses!
Ahahahaha xD Oh man... oke nu ga ik echtquote:Op woensdag 2 november 2011 23:59 schreef BBQ-kip het volgende:
Zo, even heerlijk uit mijn baard gehuild
Tukse!quote:Op donderdag 3 november 2011 00:00 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ahahahaha xD Oh man... oke nu ga ik echt
Doeeei!
Ja hallo, wat denk je dat wij zijn?quote:Op woensdag 2 november 2011 23:48 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik kan waarschijnlijk niet naar de meet, heb een "sociale verplichting" zoals dat mooi heet![]()
Een volgende keer misschien wel.
Gewoon lekker niet doen ookquote:
Vind ik zo mooi bij haar, altijd maar zeggen dat ze niet klaagt, maar ze zeurt wel als de tyfus.quote:Op donderdag 3 november 2011 08:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
Vind het wel lief van Masja. Dan ben je gebanned, dan zorgt ze voor vermaak op haar persoonlijke blog, zodat je toch kan meegenieten. Zelfs Lipgloss komt langs in de comments![]()
http://persoonlijk.beautygloss.nl/?p=473#more-473
Ik heb het gedaanquote:
Ik heb het al zo vaak gezegd: Ik vind het heerlijk om na een lange dag werken (of met een lange dag werken in het vooruitzicht) me even te ergeren aan iets wat er totaal niet toe doetquote:Op donderdag 3 november 2011 08:23 schreef Mss het volgende:
Pff, voor iemand die jullie verschrikkelijk vinden geven jullie haar wel veel aandacht.
Whut, waar slaat dat op. Wat een kind zeg. Lopen er niet gewoon buitenlanders los bij jullie op school? Hmm dat klinkt wel fout, maar je snapt me welquote:Op donderdag 3 november 2011 08:33 schreef Lindytje het volgende:
Schijt
Ik had zo een partner voor een vak, die een buitenlander zou zoeken die NL aan het leren was.. moeten we interviewen en analyseren voor een bepaald vak... Maar goed, dat zou geregeld worden. Deadline is vandaag, krijg ik vannacht om 4.15 een whatsapp dat ze het vak laat vallen en volgend jaar doet.
Ja kak... waar ga ik in godsnaam binnen een dag zo iemand vandaan toveren???
Le fuuuuuu!!!!!
DIE BLOGquote:Op donderdag 3 november 2011 08:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
Vind het wel lief van Masja. Dan ben je gebanned, dan zorgt ze voor vermaak op haar persoonlijke blog, zodat je toch kan meegenieten. Zelfs Lipgloss komt langs in de comments![]()
http://persoonlijk.beautygloss.nl/?p=473#more-473
Pehehehe.. Ik vraag me echt af waarom ze hier meeleestquote:Mascha Reply:
October 31st, 2011 at 22:58
Rottige opmerkingen van ‘haters’ is absoluut het (enige) minst leuke.
Aan ons natuurlijk.quote:Op donderdag 3 november 2011 09:28 schreef BGTes het volgende:
Waar moet ik nou mijn 3 minuten aanper dag aan besteden?
Gister ook al!quote:Op donderdag 3 november 2011 09:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik snap het niet, alweer zoveel oudjes.
Zijn het de oudjes-reizen-vrij-dagen ofzo??quote:Op donderdag 3 november 2011 09:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Je zou het bijna denken. De 50+beurs was toch al geweest?quote:Op donderdag 3 november 2011 09:35 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zijn het de oudjes-reizen-vrij-dagen ofzo??
Ze zei in een advertorial dat ze eigenlijk een echte gamer is. Ja die twee uur per week aan dansspelletjes wegen niet op tegen mijn 25 uur per week shooters en mmo's!quote:
quote:Op donderdag 3 november 2011 09:54 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ze zei in een advertorial dat ze eigenlijk een echte gamer is. Ja die twee uur per week aan dansspelletjes wegen niet op tegen mijn 25 uur per week shooters en mmo's!
Dus ik zei 'jezelf een gamer noemen'
Nouja, ik plaatste wel vaker negatieve comments, maar een gemiddeld persoon zou daar geen ban voor gevenquote:Op donderdag 3 november 2011 09:57 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]![]()
En daarom meteen een ban? Tuurlijk.
ah joh zelfs mensen die 1x per maand de nintendo ds pakken noemen zichzelf een gamerquote:Op donderdag 3 november 2011 09:54 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ze zei in een advertorial dat ze eigenlijk een echte gamer is. Ja die twee uur per week aan dansspelletjes wegen niet op tegen mijn 25 uur per week shooters en mmo's!
Dus ik zei 'jezelf een gamer noemen'
Kwalitie tijm...we providze it!quote:Op donderdag 3 november 2011 08:28 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik heb het gedaan
Dat zijn weer 40 minuten die ik nooit meer terug krijg
Moeten die niet werken ofzo?quote:Op donderdag 3 november 2011 09:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Daarom durf ik niet tegen jouquote:Op donderdag 3 november 2011 10:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ah joh zelfs mensen die 1x per maand de nintendo ds pakken noemen zichzelf een gameren maar huilie doen als je ze in elke game keihard afslacht
quote:Op donderdag 3 november 2011 10:07 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben alleen een gamer in solitaire kaartspelletjes!!!11!einz!
Ja maar Marshahajsjajsja leest hier meequote:Op donderdag 3 november 2011 09:58 schreef BGTes het volgende:
[..]
Nouja, ik plaatste wel vaker negatieve comments, maar een gemiddeld persoon zou daar geen ban voor geven
"omg hoe kom jij zo goed?"quote:Op donderdag 3 november 2011 10:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ah joh zelfs mensen die 1x per maand de nintendo ds pakken noemen zichzelf een gameren maar huilie doen als je ze in elke game keihard afslacht
Freecell!!quote:Op donderdag 3 november 2011 10:07 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben alleen een gamer in solitaire kaartspelletjes!!!11!einz!
Hihi sukkelquote:Op donderdag 3 november 2011 10:35 schreef Diconnected het volgende:
Godverdegodver, allemaal foto's gemaakt van swapdoos enzo met foon, krijg ik ze niet op m'n laptop
Ja of Paul Turnerquote:Op donderdag 3 november 2011 11:13 schreef princess-a het volgende:
@ lindy .. Kun je die Guy van the voice of holland niet benaderen via twitter? Volgens mij een hele toffe gast en hij twittert over lessen nederlands..
Zoals Mascha zelf zegt;quote:Op donderdag 3 november 2011 09:57 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]![]()
En daarom meteen een ban? Tuurlijk.
quote:Op donderdag 3 november 2011 11:23 schreef Mula het volgende:
[..]
Zoals Mascha zelf zegt;
@maschaa★ Mascha ★
Als iemand zegt 'noohhh ik ben gebannen om X! hahaa!' bedenk je dan dat diegene misschien wel meer dan 'X' heeft gedaan voor die ban.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |