In dat geval, hélemaal terechtquote:Op maandag 12 december 2011 22:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar ik moet het ook maken. Dus ik bepaal. PUNT
weten jullie al wat je gaat maken?quote:
nee dat bepalen we zaterdag denk ikquote:Op maandag 12 december 2011 22:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
weten jullie al wat je gaat maken?
vlaflip?quote:Op maandag 12 december 2011 22:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mijn vader staat met kerst in de keuken, zoals altijd met kerst.
Maar ik ga het toetje maken EINZ!![]()
(en dit toetje is zo simpel dat zelfs ik het niet kan laten mislukken)
(sprak zij die instant aardappelpuree liet aanbranden)
(maar bij dit toetje komt geen vuur kijken
LOLquote:Op maandag 12 december 2011 22:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zo ben ik ook hoorquote:Op maandag 12 december 2011 22:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik word gek van andere mensen in de keuken. Ik kan dan alleen maar commanderen en wil het liefste alles zelf doen
Ze denkt zeker ook dat ze heel goed doet aan eierkoek en cup-a-soup?quote:Op maandag 12 december 2011 22:23 schreef BBQ-kip het volgende:
Mijn moeder is niet zo slim. Die heeft nu het idee opgevat dat ze gezonder gaat ontbijten en snacken. Met ontbijtkoek![]()
En ik kan het dan niet laten om toch te zeggen dat dat barstensvol suiker zit![]()
En dan gaat zij me weer op haar manier uitleggen dat het toch écht gezonder is
sonjaquote:Op maandag 12 december 2011 22:23 schreef BBQ-kip het volgende:
Mijn moeder is niet zo slim. Die heeft nu het idee opgevat dat ze gezonder gaat ontbijten en snacken. Met ontbijtkoek![]()
En ik kan het dan niet laten om toch te zeggen dat dat barstensvol suiker zit![]()
Pak vla? Of toetje direct uit het schap bij Appie vandaan?quote:Op maandag 12 december 2011 22:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ook, like a bossquote:Op maandag 12 december 2011 22:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zo ben ik ook hoor
Maar ik kan ook gewoon het beste koken van mijn familie en vrienden![]()
Laat haar voor de grap even wat artikelen lezen over aspartaam, wat een rommel is dat zegquote:Op maandag 12 december 2011 22:23 schreef BBQ-kip het volgende:
O dat kan ook nogquote:
Ze nam geen boter op brood, want dat was gezonder. Om dan vervolgens 3 plakken worst op brood te doen omdat dat lekker isquote:Op maandag 12 december 2011 22:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ze denkt zeker ook dat ze heel goed doet aan eierkoek en cup-a-soup?
Ik zie je al staanquote:Op maandag 12 december 2011 22:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
En als iemand iets fout doet ga ik schreeuwen
Issues anyone?
quote:Op maandag 12 december 2011 22:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ze nam geen boter op brood, want dat was gezonder. Om dan vervolgens 3 plakken worst op brood te doen omdat dat lekker is![]()
En een biefstukje braad ze in een half pondspak boter ofzo, maar het is margarine he, dus dan is het wel gezond
yeah maar als diabeet is er niet veel andere keus dan light drinken. light voedsel eet ik zelf ook bijna nooit, want dat is smerigquote:Op maandag 12 december 2011 22:25 schreef princess-a het volgende:
[..]
Laat haar voor de grap even wat artikelen lezen over aspartaam, wat een rommel is dat zegZien of ze dan nog zo graag light eet
Is dat zo'n cobler? Lagen op elkaar in een glazen schaal?quote:Op maandag 12 december 2011 22:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
O dat kan ook nog![]()
Nee, een Engels toetje. Heb het al eens eerder gemaakt en is zoooo mjam![]()
(en de rest van het diner is ook Engels, dus past er nog bij ook)
Eton Mess heet het geloof ik. Ofzo
Boter op broodquote:Op maandag 12 december 2011 22:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ze nam geen boter op brood, want dat was gezonder. Om dan vervolgens 3 plakken worst op brood te doen omdat dat lekker is![]()
En een biefstukje braad ze in een half pondspak boter ofzo, maar het is margarine he, dus dan is het wel gezond
DM2 is ze, da's ook weer een ander verhaal natuurlijk.quote:Op maandag 12 december 2011 22:26 schreef Diconnected het volgende:
[..]
yeah maar als diabeet is er niet veel andere keus dan light drinken. light voedsel eet ik zelf ook bijna nooit, want dat is smerig
ik ruk het ook daadwerkelijk uit handen.... en ga ook schreeuwenquote:Op maandag 12 december 2011 22:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ook, like a boss
En dan wil ikiets laten doen en dan vraagt hij om de 2sec of het goed is en dan wil ik hetliefste alles uit zijn handen rukken
Ah oke! Ja idd als je 2 hebt kan je veel meer dan 1. Maar das wel bagger als ze de verbanden niet helemaal weet, koolhydraten zijn toch wel essentieel om te wetenquote:Op maandag 12 december 2011 22:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
DM2 is ze, da's ook weer een ander verhaal natuurlijk.
Maar er is voor hara genoeg keuze, alleen maakt ze áltijd net de verkeerde keuzes... omdat ze gewoon echt geen idee heeft wat ene koolhydraat überhaupt is
Ja van zulke dingen. Heb jij mijn moeder gejat?quote:Op maandag 12 december 2011 22:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik ruk het ook daadwerkelijk uit handen.... en ga ook schreeuwen
Vriendinnen van me laten me gewoon gaan en genieten van het eten, da's echt relaxed.
Mijn moeder wil dan helpen en doet dan net het verkeerde waardoor het hele gerecht mislukt op het laatste moment![]()
De jus nog even binden met een schep bloem bijvoorbeeld![]()
![]()
Artikelen lezen, je schat haar écht te hoog inquote:Op maandag 12 december 2011 22:25 schreef princess-a het volgende:
[..]
Laat haar voor de grap even wat artikelen lezen over aspartaam, wat een rommel is dat zegZien of ze dan nog zo graag light eet
Neen, is met merenges of hoe schrijf je datquote:Op maandag 12 december 2011 22:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Is dat zo'n cobler? Lagen op elkaar in een glazen schaal?
Da's lekker
Ze heeft het ook een keer gepresteerd om de 500 gram door ons net gepelde pistachenootjes (de reeds gepelde waren op in de winkel...) weg te gooien en de schillen door het gerecht heen te gooienquote:Op maandag 12 december 2011 22:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja van zulke dingen. Heb jij mijn moeder gejat?
Ohmyquote:Op maandag 12 december 2011 22:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Artikelen lezen, je schat haar écht te hoog in![]()
Ik heb afgelopen 2 weekenden voor haar gekookt om te laten zien dat ze keus nog wel lekker kan eten, ook zonder suiker, weinig snelle koolhydraten en zonder lightproducten of zoetstof.
En ze vertelde natuurlijk net aan de telefoon dat ze bij Kruidvat van Kruidvatmerk een pot zoetstof had gekocht en dat ze dat handig Óveral op kan doen![]()
![]()
Ik wil altijd alle soorten brownies makenquote:Op maandag 12 december 2011 22:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil alles waar pindakaas in zit van foodgawker maken
Oe, best lekker!quote:Op maandag 12 december 2011 22:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Neen, is met merenges of hoe schrijf je dat![]()
Even receptje gezocht: http://www.smulweb.nl/rec(...)snelle-aardbeientoet
Heb hem vorige keer gemaakt met bevroren aardbeien omdat het niet bepaald het seizoen was
Ik pleur ook zoetstof in allesquote:Op maandag 12 december 2011 22:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen 2 weekenden voor haar gekookt om te laten zien dat ze keus nog wel lekker kan eten, ook zonder suiker, weinig snelle koolhydraten en zonder lightproducten of zoetstof.
En ze vertelde natuurlijk net aan de telefoon dat ze bij Kruidvat van Kruidvatmerk een pot zoetstof had gekocht en dat ze dat handig Óveral op kan doen![]()
![]()
Ik de cupcakes, mèn!quote:Op maandag 12 december 2011 22:32 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik wil altijd alle soorten brownies maken
Vorige keer niet gedaan en was lekker genoegquote:Op maandag 12 december 2011 22:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oe, best lekker!
Wel die port erdoor doen he?
Ik heb niet eens een spuitzakquote:Op maandag 12 december 2011 22:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik de cupcakes, mèn!
Alleen ben ik echt niet handig met toefjes spuiten.... en dan zit ik weer met 24 van die gedrochten![]()
Maar wel lekker
Bwhehehquote:Op maandag 12 december 2011 22:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
![]()
Ik eet zo min mogelijk door de fabriek bewerkte producten (chemisch geharde vetten, zoetstoffen, smaakstoffen en andere shit vertrouw ik niet).quote:Op maandag 12 december 2011 22:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik pleur ook zoetstof in alles.
Maar ik heb iets tegen suiker en ben te lam om uit te zoeken hoe iets zonder zoetstof kan
Volgens mij las ik ergens dat die niet te vreten isquote:Op maandag 12 december 2011 22:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb fondant gekocht bij de xenos. Roze en zwart
Kaasboer?quote:Op maandag 12 december 2011 22:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
WAAR koop ik witte cheddar trouwens?
witte cheddar, Engelse winkel of een heel heel heeeeel goeien kaaswinkel, of in Engelandquote:Op maandag 12 december 2011 22:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
WAAR koop ik witte cheddar trouwens?
Ik had een spuitzak maar die was van stof. 1x niet goed schoongemaakt en schimmel, lekkor he?quote:Op maandag 12 december 2011 22:34 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een spuitzak
Als ik dat koop gebruik ik het 1x en daarna nooit meer omdat het niet lukt(Logisch 1e keer)
dat zei ikquote:Op maandag 12 december 2011 22:35 schreef Joysa het volgende:
[..]
Volgens mij las ik ergens dat die niet te vreten is
quote:Op maandag 12 december 2011 22:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
witte cheddar, Engelse winkel of een heel heel heeeeel goeien kaaswinkel, of in Engeland
Maar ik geef je weinig kans hoor hier in Nederland/
Nah zal wel niet danquote:Op maandag 12 december 2011 22:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dat zei ik![]()
dat was alleen de marsepein, weet niet of de fondant anders is.
Ik moest denken aan de handdoek van Masjaquote:Op maandag 12 december 2011 22:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik had een spuitzak maar die was van stof. 1x niet goed schoongemaakt en schimmel, lekkor he?
Toen maar weggegooid
Nomnomnom!quote:Op maandag 12 december 2011 22:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik had een spuitzak maar die was van stof. 1x niet goed schoongemaakt en schimmel, lekkor he?
Toen maar weggegooid
Voor 2 euro voor een pakje is die rolfondant wel grappig om uit te proberen. Als ie niet te vreten is die ik alsof ik heul gul ben en geef ik alles wegquote:Op maandag 12 december 2011 22:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dat zei ik![]()
dat was alleen de marsepein, weet niet of de fondant anders is.
Net als double cream, zoooo lekker bij scones, maar ja.... waar haal je dat?quote:
Marshmallows in de magnetron! Die worden groot jonge!quote:Op maandag 12 december 2011 22:36 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nah zal wel niet dan
Zelfgemaakte marshmellow fondant
Miiiieeeerzoet maar wel lekkah
Handdoek?quote:Op maandag 12 december 2011 22:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik moest denken aan de handdoek van Masja
(kut heb ik toch wat gezegd)
PLOFquote:Op maandag 12 december 2011 22:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Marshmallows in de magnetron! Die worden groot jonge!
Engelse webshopquote:Op maandag 12 december 2011 22:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Net als double cream, zoooo lekker bij scones, maar ja.... waar haal je dat?
Adres!!!! NUUUUUUUUUUUUUUUquote:Op maandag 12 december 2011 22:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Engelse webshop. Dat is bazenspul.
Kan je je voorstellen dat wij als we in Engeland waren altijd de complete supermarkt leeghaalden?quote:Op maandag 12 december 2011 22:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Net als double cream, zoooo lekker bij scones, maar ja.... waar haal je dat?
is dat zo'n Zwitserse knapperige heeeele dunne pizza?quote:Op maandag 12 december 2011 22:37 schreef Joysa het volgende:
Oh trouwens iemand ooit lebkuchen tegengekomen ergens in NL?
En dan niet die met sinaasappel
In mijn DDR Backbuchquote:Op maandag 12 december 2011 22:37 schreef Joysa het volgende:
Oh trouwens iemand ooit lebkuchen tegengekomen ergens in NL?
En dan niet die met sinaasappel
Hey muts, er zit in Den Haag een Engelse supermarktquote:Op maandag 12 december 2011 22:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Adres!!!! NUUUUUUUUUUUUUUU
ik ga denk ik met kerst scones maken, zoooo lekker!
Nee, soort van ontbijtkoek met chocoladelaagje eromheen.quote:Op maandag 12 december 2011 22:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
is dat zo'n Zwitserse knapperige heeeele dunne pizza?
Ik heb heeeeel lang geleden online gekocht. Weet dus echt niet meer waar, sorryquote:Op maandag 12 december 2011 22:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Adres!!!! NUUUUUUUUUUUUUUU
ik ga denk ik met kerst scones maken, zoooo lekker!
Ik vind Pork Pies zo lekkerquote:Op maandag 12 december 2011 22:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kan je je voorstellen dat wij als we in Engeland waren altijd de complete supermarkt leeghaalden?![]()
Oatcakes.... Dr pepper zero.... Revels..... Cheddar....Mjam![]()
(en 1 van de weinig dingen van vlees die ik mis: Engelse ontbijtworstjes)
Das whole ich auch man!quote:
waar waar waar??????quote:Op maandag 12 december 2011 22:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hey muts, er zit in Den Haag een Engelse supermarkt
nein, dass woole (<--- fonetisch) ich auch.quote:
Yup, mijn vader is Engels (ik heb ook dubbele nationaliteit, ik ben net zo'n baas als Dicoquote:Op maandag 12 december 2011 22:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik vind Pork Pies zo lekker![]()
Mijn man vindt het echt niks, maar ik wel![]()
En pakken devil's cake of zoiets, van die überdonkere chocoladecake/taart![]()
Was jij nou half Engels ofzo?
Devil's foodquote:Op maandag 12 december 2011 22:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik vind Pork Pies zo lekker![]()
Mijn man vindt het echt niks, maar ik wel![]()
En pakken devil's cake of zoiets, van die überdonkere chocoladecake/taart![]()
Was jij nou half Engels ofzo?
Er staan vet lekkere dingen in, U jelly?quote:Op maandag 12 december 2011 22:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nein, dass woole (<--- fonetisch) ich auch.
Zo goed
Doet me trouwens aan Goodbye Lenin denken, DDR-back buch
Assertive modus on:quote:Op maandag 12 december 2011 22:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Yup, mijn vader is Engels (ik heb ook dubbele nationaliteit, ik ben net zo'n baas als Dico)
En: http://www.kellys-expat-shopping.eu
Daar hebben ze Engelse zooi!
Christmas pudding!Zo machtig dat je de hoofdmaaltijd heul niet nodig hebt! Met zelfgemaakte brandy butter
Ja die MOEST ik jaartje of 3 geleden ook, 2x gebruiktquote:
Zoalsch?quote:Op maandag 12 december 2011 22:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Er staan vet lekkere dingen in, U jelly?
"And tomorrow in the morning..... I'm making waffles!"quote:
Oh ja dat is zoooooooooo goddelijk lekkerquote:Op maandag 12 december 2011 22:46 schreef BBQ-kip het volgende:
En en Spotted Dick natuurlijk
Ultieme toetje is wel Stickey Toffe Pudding![]()
![]()
![]()
![]()
Met koude room, hmmmm
Zelf 3 x gemaakt, best goed gelukt
Hij woont al meer dan 30 jaar in Nederland (samen met m'n moeder, anders was ik er niet geweestquote:Op maandag 12 december 2011 22:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Assertive modus on:
Ahhhh, mooi, heb ik daar voortaan ook een logeeradres![]()
Christmas pudding vind ik wel ok, niet zo bijzonder. Dat kerstbroodspul met fondant erom (hoe heet dat ook alweer? dat heeeele zware brood/cake gebeuren?) vind mijn vent hélemaal egweldig. Met sucade enzo, bleh.
Mince meat heeft mijn vent een keer op brood gegeten als jam daaro, dat hoofd toen hij door kreeg wat hij atLekker met die vetbonkjes erin
GMTAquote:Op maandag 12 december 2011 22:48 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Oh ja dat is zoooooooooo goddelijk lekker
Waarom ken ik dat niet?quote:Op maandag 12 december 2011 22:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[ afbeelding ]
En dus niet in zo'n blikje he....
Maar gewoon een lekker toetje uit een pudding-bak-vorm
it's a Scottish thingquote:Op maandag 12 december 2011 22:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Waarom ken ik dat niet?![]()
Het klinkt lekkah!
Mijn opa is Schotsquote:
Wow, dat je oma dat allemaal zelf maakte, gaaf!quote:Op maandag 12 december 2011 22:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hij woont al meer dan 30 jaar in Nederland (samen met m'n moeder, anders was ik er niet geweest)
. En m'n opa is vorig jaar dood gegaan, dus je hebt je kans gemist
Kerstbroodspul met die fondant ja, ik meen dat dat dan christmas cake heet.
Het is sentiment voor mij, als kind vierden we kerst altijd in Engeland en ging mijn oma de hele dag in de keuken staan, ze maakte alles zelf.
Oeh en zooi die je op kaas kan doen!Chutney, Marmite
![]()
En lemon curd, ook goeden spul
En we hadden met kerst altijd Christmas crackers! Dat begrijp je ook alleen als je Engels ben. Al die foto's dat we met z'n allen met papieren kroontjes op ons hoofd aan tafel zaten
.
Mijn mentrix uit de 5e was schots en had haggis besteld voor toen we met de klas gingen etenquote:Op maandag 12 december 2011 22:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mijn opa is Schots
I should have known
Mijn broer was dol op English breakfast, tot hij Scotisch breakfast ontdekte. Zelfde als English, maar dan met Haggis erbij
Ik heb een keer met mijn zusjes een soort sloeber trektocht door Schotland gedaan, hadden we met zijn 3-en een truckersontbijt genomen ergens bij Glasgow. Konden we met zijn 3-en met 1 ontbijt doenquote:Op maandag 12 december 2011 22:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mijn opa is Schots
I should have known
Mijn broer was dol op English breakfast, tot hij Scotisch breakfast ontdekte. Zelfde als English, maar dan met Haggis erbij
Toen mijn opa en oma nog leefden gingen mijn ouders ongeveer om de 6 weken naar Engeland om ze op te zoeken. Zeker toen alleen m'n opa nog leefde. Maar toen hij dood ging, was ook de noodzaak om naar Engeland te gaan een beetje weg. Mijn vader heeft nog twee broers, maar daar hebben we weinig mee. Verder wel wat vrienden, wat wel een mogelijkheid geeft om nog eens over te gaan.quote:Op maandag 12 december 2011 22:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wow, dat je oma dat allemaal zelf maakte, gaaf!
Lemon curd staat op mijn werk, af en toe inderdaad lekker op brood, voor de zoete trek.
Heeft je vader plannen om ooit terug te gaan? Of alleen voor vakantie/familie ofzo?
Vriendin van me is Schots (wel in NL geboren) en haar ouders gaan komend jaar terug emigeren. Die zijn nu met pensioen en willen nu graag terug. Wel gek, allen kids zitten hier en ze wonen hier al 35 jaar.
Ja JONGUH, gewoon een beetje stiekem op tv komen!quote:Op maandag 12 december 2011 22:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ben ook weer thuis.
En ik had een naamtopic!
Beetje teveel "moderne" stad. Ik hou van oudquote:
Midges?quote:Op maandag 12 december 2011 22:58 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik kom er helemaal niet vandaan, maar voelde me ook thuis komen. Ookal regende het en waren mijn schoenen beschimmeld in mijn tent door het kutweer![]()
Mooi land, aardige mensen, spooky bossen etc etc
Alleen die midges
quote:Op maandag 12 december 2011 22:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja JONGUH, gewoon een beetje stiekem op tv komen!
Gij schavuit!
En durhamquote:Op maandag 12 december 2011 23:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Beetje teveel "moderne" stad. Ik hou van oud
Edinburgh![]()
![]()
die kutmugjes die met zonsopgang en zonsondergang je hélemaal de tering steken....quote:
Nquote:Op maandag 12 december 2011 23:01 schreef Sharana_LV het volgende:
hoppakee kleding betaald, nu wachten op shipping
en lara is ook nog niet binnen
ik schakelde net in toen de reclame begon dus heb je niet gezienquote:Op maandag 12 december 2011 23:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Ik zat ook wel erg pontificaal in beeld volgens mij.
ik kijk nooit tv heb t niet gezienquote:Op maandag 12 december 2011 23:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik schakelde net in toen de reclame begon dus heb je niet gezien
waar heb je die kleding gekocht?quote:Op maandag 12 december 2011 23:01 schreef Sharana_LV het volgende:
hoppakee kleding betaald, nu wachten op shipping
en lara is ook nog niet binnen
Jij hebt niet eens kabels voor je tvquote:Op maandag 12 december 2011 23:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik kijk nooit tv heb t niet gezien
Zei ik steken?quote:Op maandag 12 december 2011 23:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die kutmugjes die met zonsopgang en zonsondergang je hélemaal de tering steken....
nee nog steeds niet gehaald, maar ik wil toch geen tv kijken, zolang ik maar kan gamen is het goedquote:Op maandag 12 december 2011 23:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jij hebt niet eens kabels voor je tv
Faalhaasquote:Op maandag 12 december 2011 23:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee nog steeds niet gehaald, maar ik wil toch geen tv kijken, zolang ik maar kan gamen is het goed
Nessie x10000quote:Op maandag 12 december 2011 23:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zei ik steken?
Ze happen gewoon in je, écht full blown bijten. Teringbeesten
Ja jonge, ik zat altijd gewoon in een huisquote:Op maandag 12 december 2011 23:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die kutmugjes die met zonsopgang en zonsondergang je hélemaal de tering steken....
Hij is nog niet op uitzending gemist.quote:Op maandag 12 december 2011 23:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik schakelde net in toen de reclame begon dus heb je niet gezien
We hebben elke beweging die je hebt gemaakt geanalyseerdquote:Op maandag 12 december 2011 23:04 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hij is nog niet op uitzending gemist.
Pas na de herhaling op tvquote:Op maandag 12 december 2011 23:04 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hij is nog niet op uitzending gemist.
Ýep, en je maakte een paar prachtige smoelenquote:Op maandag 12 december 2011 23:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
We hebben elke beweging die je hebt gemaakt geanalyseerd
Ik las het.quote:Op maandag 12 december 2011 23:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
We hebben elke beweging die je hebt gemaakt geanalyseerd
Serieus, zooo ongemakkelijk als je weet dat je steeds in beeld bent!quote:Op maandag 12 december 2011 23:05 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ýep, en je maakte een paar prachtige smoelen
choco brownie pudding van Mona, zowaar erg lekkerquote:Op maandag 12 december 2011 23:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb hier warme choco voor je
quote:Op maandag 12 december 2011 23:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
choco brownie pudding van Mona, zowaar erg lekker
(zover mijn verhaal zoveel mogelijk onbewerkte producten)
Ik kan het me voorstellen, is ook echt geweldig mooi!quote:Op maandag 12 december 2011 23:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja jonge, ik zat altijd gewoon in een huis.
Maar wat mij vooral beviel was de ruimte, die mis ik hier. Alles wat nog niet aan elkaar gebouwd is wordt aan elkaar gebouwd.
Zo staat me het crematorium bij waar we heen moesten voor mijn opa en oma. Dat lag boven op een heuvel en op die heuvel kon je uitstrooien. Zoveel ruimte, geen huis te zien. En eigenwijs als wij zijn hebben we ze ergens anders uitgestrooid (op een meer persoonlijke plek) en dat was ook zo mooi. En dan bedenken dat mijn oma daar elke dag even ging lopen om de hond uit te laten, dat is toch een ideaal beeld
Met honger boodschappen doen na een (te) lange werkdagquote:
Die moet je op dvd hebben man, weet je hoe blij je wordt van die film?quote:Op maandag 12 december 2011 23:15 schreef BBQ-kip het volgende:
Love Actually woensdag op tv![]()
Ik zit weer dan weer voor de tv
Ja, daar heb je wel een punt...quote:Op maandag 12 december 2011 23:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die moet je op dvd hebben man, weet je hoe blij je wordt van die film?
En die assistent van Hugh Grant is ook liefquote:Op maandag 12 december 2011 23:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja, daar heb je wel een punt...
Ik kijk hem altijd als 'ie op tv is, net als Notting Hill
En mijn vent kijkt meestal op de bank half mee (en half pokeren ofzo), omdat hij weet dat ik er zo blij van word
![]()
(En ik vind Hugh Grant leuk en die jongen die die borden laat zien aan Natalie Portman, omdat hij gek is op haar, die ook in Walking Dead speelt, die is ook leuk)
jaaaaaaa, zo lief en leuk en schattig en feeling goodquote:Op maandag 12 december 2011 23:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En die assistent van Hugh Grant is ook lief![]()
En dat kleinen jongetje met zijn groten liefdesproblemen![]()
En dat meisje dat een kreeft is bij het kerststuk![]()
Die hele film is lief
Teveel verantwoordelijkheidsgevoelquote:Op maandag 12 december 2011 23:23 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb dé coolste vloertegeltjes gevonden voor het toilet
En ik ga donderdagavond mijn nieuwe telefoon kopen![]()
![]()
![]()
Allemaal dingen om blij van te worden
(dat leidt af van mijn werk, waar ik af en toe schijtziek van word. Niet van het inhoudelijke werk, da's superleuk, maar de organisatie.... zucht.... kreeg vandaag wéér te horen dat ik te betrokken ben en teveel verantwoordelijkheidsgevoel heben dat werd me verweten enzo
)
Maar goed, enough... happy thoughts
Daarom kijkt hij mee naar een vrouwenfilm, omdat hij daarna kan neuqenquote:Op maandag 12 december 2011 23:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
jaaaaaaa, zo lief en leuk en schattig en feeling good![]()
En die film dan kijken en dan mijn lieve meneer hier op de bank guitig aankijken en dan knuffelen en dan seksen
Ik probeerde ook zo "quote:Op maandag 12 december 2011 23:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Teveel verantwoordelijkheidsgevoel
Hij is ook meegegaan naar Twilightquote:Op maandag 12 december 2011 23:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Daarom kijkt hij mee naar een vrouwenfilm, omdat hij daarna kan neuqen
Doet me denken aan toen ik nog een klein kassamiepje was en een klant mij verwijtte (verweed?quote:Op maandag 12 december 2011 23:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik probeerde ook zo "" te kijken maar ja, hij snapte het niet
Verweet?quote:Op maandag 12 december 2011 23:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Doet me denken aan toen ik nog een klein kassamiepje was en een klant mij verwijtte (verweed?) dat ik te vrolijk was
Ik heb echt geen ideequote:
Ja joh... idioten...quote:Op maandag 12 december 2011 23:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Doet me denken aan toen ik nog een klein kassamiepje was en een klant mij verwijtte (verweed?) dat ik te vrolijk was
Verwatquote:
quote:Op maandag 12 december 2011 23:31 schreef AlbinoBambi het volgende:
http://www.woorden.org/woord/verwijten
Verweet.
Wij zagen vooral jequote:Op maandag 12 december 2011 23:34 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Heb trouwens zulke mooie nagellak op!Maar daar zag je niks van op tv.
Jaah, mensenvlees eten.quote:Op maandag 12 december 2011 23:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wij zagen vooral je-gezicht aan het eind
Wij?quote:Op maandag 12 december 2011 23:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wij zagen vooral je-gezicht aan het eind
Nomnomnomnomnom!quote:
Jij misschien niet, maar genoeg andere mensen hier wel.quote:Op maandag 12 december 2011 23:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wij?
Spreek voor uzelf, nazibloem!
Jammer dat ik het gemist heb, had het wel willen zienquote:Op maandag 12 december 2011 23:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Jij misschien niet, maar genoeg andere mensen hier wel.
quote:Op maandag 12 december 2011 23:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wij zagenIk zag vooral je-gezicht aan het eind
Herhaling begint om kwart voor.quote:Op maandag 12 december 2011 23:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Jammer dat ik het gemist heb, had het wel willen zien
Ik heb vandaag ook 3 keer geroepen "Ahhhhh, glas in mijn oog!"quote:Op maandag 12 december 2011 23:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik lolde @ Nazibloem
En speciaal voor kip
[..]
Ik moet morgen ook weer werkenquote:Op maandag 12 december 2011 23:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Herhaling begint om kwart voor.
Jij hebt een goeden niveau op je werkquote:Op maandag 12 december 2011 23:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ook 3 keer geroepen "Ahhhhh, glas in mijn oog!"
Whehehehe!
Ik neem hem op.quote:Op maandag 12 december 2011 23:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik moet morgen ook weer werken![]()
Kwart over 6 gaat de wekker... helaasch![]()
Uitzending gemist hebben we ook nog he, misschien morgen even kijken
Tegen de logopediste:quote:Op maandag 12 december 2011 23:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jij hebt een goeden niveau op je werk
Ik kan geen kabouter Wesley quoten![]()
Iets met pizza met neushoorns
Meeste mensen zien het niet joh, SQ heeft gewoon een haviksoog voor dat soort dingenquote:Op maandag 12 december 2011 23:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik neem hem op.
Oh poeh, die wekker gaat wel vroeg!
Uitzending gemist kan altijd nog. Vraag me echt af hoeveel commentaar ik er nog op ga krijgen.
Hihi, had nog wel wat reacties per Facebook en sms hoor. Het verbaast me altijd hoeveel mensen dat doorhebben, al wat het hier ook niet zo moeilijk om mij te spotten.quote:Op maandag 12 december 2011 23:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Meeste mensen zien het niet joh, SQ heeft gewoon een haviksoog voor dat soort dingen
Die kwam ik gisteren al tegen toen ik op zoek was naar 80's haarquote:Op maandag 12 december 2011 23:45 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik moet ook weer naar de kapper, ik denk eraan dit te laten knippen met het hele gezin
[ afbeelding ]
En als jullie foodgawker kennen, kennen jullie pinterest al? Daar is ook genoeg nom te vinden
"Ultimatequote:Op maandag 12 december 2011 23:45 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik moet ook weer naar de kapper, ik denk eraan dit te laten knippen met het hele gezin
[ afbeelding ]
En als jullie foodgawker kennen, kennen jullie pinterest al? Daar is ook genoeg nom te vinden
Moet je doen, is leukquote:Op maandag 12 december 2011 23:57 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ga slapen, dag lieve meisjes!
Super Mario Frustration ga ik morgen kijken
Slaap lekker!quote:Op maandag 12 december 2011 23:57 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ga slapen, dag lieve meisjes!
Super Mario Frustration ga ik morgen kijken
Gij BNer!quote:
Ik heb dat niet zoquote:Op dinsdag 13 december 2011 02:36 schreef megamandy het volgende:
Na 00.00u komen altijd de leukste sites in je hoofd op om nog even te bezoeken
Ik zou m'n intelligenter-dan-goed-voor-hem-is-vader meenemenquote:Op dinsdag 13 december 2011 09:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb zo meteen tentamen waarbij slides, aantekeningen, artikelen, alles mee mag. Behalve elektronica en je schoonmoeder
LOLquote:Op dinsdag 13 december 2011 09:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
En dan maar hopen dat niemand z'n hond meeneemt naar dat tentamen, anders kan het in combinatie met het konijn nog wel een beetje chaotisch worden
Nah valt toch wel mee? Ze waren niet echt super vervelend, wel een beetje grappig eik ware het niet dat ik om 8 uur al mijn eerste vergadering had vandaag.quote:Op dinsdag 13 december 2011 07:51 schreef Stormqueen het volgende:
oh ik was echt kwaad geworden geloof ik
als bb op maandagnacht om half twee strontlam thuis zou komen met strontlamme collega's bij zich en ik moest gewoon werken de volgende dag? Ja, dan zou ik best pissig zijnquote:Op dinsdag 13 december 2011 09:35 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nah valt toch wel mee? Ze waren niet echt super vervelend, wel een beetje grappig eik ware het niet dat ik om 8 uur al mijn eerste vergadering had vandaag.
Fill me in here, had jij nou een vorm van autisme?quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik scoor 32Maar dat was ook niet zo`n verrassing
Leuk feestje PuckzzIk zou ook wel pissig worden denk ik. Maar ja, mijn slaap is dan ook wel heilig
quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:07 schreef De_Taartjesfee het volgende:
ik heb een kind met asperger en ik denk dat ik zelf ook wel positief uit de test zou komen. Maar heb nooit de behoefte gehad het officieel te laten testen. Ik red me zo ook wel en mankeer al genoeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:10 schreef De_Taartjesfee het volgende:
het hoeft niks te beteken he, kan ook gewoon zijn dat je een moeilijke persoonlijkheid bent
Heb je zelf wel vermoedens die kant op?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
yup, ze zijn verdomd subjectief.quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:14 schreef Joysa het volgende:
Het stomme van die testen is, als je weet waar het om gaat weet je ook wat je moet invullen om een hoge of juist lage score te krijgen
Wtfquote:Op dinsdag 13 december 2011 10:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
yup, ze zijn verdomd subjectief.
Psychologische tests zijn sowieso grappig. Heb ooit een test gedaan waarvan ik vermoedde dat de politie gelijk op de stoep stond als je ergens ja ingevuld had
"heb je wel eens een ander bewust pijn gedaan?"
"heb je wel eens winkeldiefstal gepleegd?"
"heb je wel eens een oud vrouwtje beroofd?"
"heb je ooit iemand vermoord?"
En I'm not even kidding
ik had 11quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:13 schreef Joysa het volgende:
Is er ook nog iemand die onder de 10 zit?
Kneusjessss![]()
Maar 2 meer dan ikquote:
Hoezo niet? Ik vind mezelf behoorlijk autistisch soms hoorquote:Op dinsdag 13 december 2011 10:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik geloof ook niet dat jij 'm eerlijk hebt ingevuld
Dan ben je niet autistisch, dan ben je een kutpuberquote:Op dinsdag 13 december 2011 10:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als iemand 's ochtends tegen mij zegt: nee je mag dit of dit niet (iets wat ik normaal wel doe) dan word ik chaggo de rest van de dag
autist!!!! einz!!!quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:24 schreef Joysa het volgende:
[..]
Maar 2 meer dan ik
Ik ben een getallenfreak
39 is gewoon erg hoog. Als jij autistischer bent dan bubsel, ben ik een vliegtuigquote:Op dinsdag 13 december 2011 10:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hoezo niet? Die leven toch volgens een bepaald patroon en vinden het niet fijn als het opeens anders moet..
Ach dan heb ik het oneerlijk ingevuld, wat jullie willen
Maar weinig mensen vinden het fijn als een patroon verstoord wordt.quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hoezo niet? Die leven toch volgens een bepaald patroon en vinden het niet fijn als het opeens anders moet..
Ach dan heb ik het oneerlijk ingevuld, wat jullie willen
Want zo'n test geeft 100% precies aan hoe autistisch je bent?quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
39 is gewoon erg hoog. Als jij autistischer bent dan bubsel, ben ik een vliegtuig
Is echt irritant hoorquote:
Dwangmatige persoonlijkheidsstoornisquote:Op dinsdag 13 december 2011 10:30 schreef Joysa het volgende:
[..]
Is echt irritant hoorAlle getallen die ik zie ga ik bij elkaar optellen enzo en als het niet op een rond getal (10, 20 enz enz) uitkomt ga ik snel op zoek naar getallen die dat wel doen ;')
quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dwangmatige persoonlijkheidsstoornis![]()
*gooit met psychiatrische diagnoses, wie wil er nog 1?*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:31 schreef Joysa het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Is ook heul ergquote:
quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
I don't know, zie wel bij mijn broertje als hij bijvoorbeeld geluiden tics heeft dat hij ze onderdrukt door andere tics te gaan doen, maar dan wil ie die ook weer niet, en doet ie weer andere.. ik zou heulemaal gek worden.quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar is getallen ordenen ook een tic dan? Ik dacht dat dat eerder een dwangmatigheid was?
Of is het een dwangmatigheid om een tic te onderdrukken?
Laat hem de autistentest doenquote:Op dinsdag 13 december 2011 10:36 schreef Joysa het volgende:
[..]
I don't know, zie wel bij mijn broertje als hij bijvoorbeeld geluiden tics heeft dat hij ze onderdrukt door andere tics te gaan doen, maar dan wil ie die ook weer niet, en doet ie weer andere.. ik zou heulemaal gek worden.
Stempelbingoquote:Op dinsdag 13 december 2011 11:01 schreef Lindytje het volgende:
Ohai!
Ik ga die autistentest zo ook eens doen! Lachen
Weesp is kut om te wachten iddquote:Op dinsdag 13 december 2011 11:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
En nu op weesp weer 20 min w88 op mn overstap. Krijg er nou wel de schijt van. En weesp is ook zo'n tochtig teringstation.
Je hebt je tentamen al gedaan?quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
En ik ben ook nog mijn handschoenen bij het tentamen vergeten. This has GOT to be my Lucky day. Oh en nu ook nog regen
Ja om 9uquote:Op dinsdag 13 december 2011 11:29 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Je hebt je tentamen al gedaan?
Hoe ging het?
Dat is stom iddquote:Op dinsdag 13 december 2011 11:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja om 9uhet ging wel, maar hij was veel langer dan vorig jaar. Toen waren het 25 meerkeuze en 2 casussen en nu. waren er 4 casussen
Oh en ik ben mn stem kwijt en slijm, dus zat de hele tijd mijn keel te schrapen.Wordt strax nog wat als ik de telefoontjes moet beantwoorden op werk
![]()
Okee nu ben ik klaar met mijn klaagzang
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ah iedereen heeft autistische trekjes
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |