In dat geval, hélemaal terechtquote:Op maandag 12 december 2011 22:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar ik moet het ook maken. Dus ik bepaal. PUNT
weten jullie al wat je gaat maken?quote:
nee dat bepalen we zaterdag denk ikquote:Op maandag 12 december 2011 22:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
weten jullie al wat je gaat maken?
vlaflip?quote:Op maandag 12 december 2011 22:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mijn vader staat met kerst in de keuken, zoals altijd met kerst.
Maar ik ga het toetje maken EINZ!![]()
(en dit toetje is zo simpel dat zelfs ik het niet kan laten mislukken)
(sprak zij die instant aardappelpuree liet aanbranden)
(maar bij dit toetje komt geen vuur kijken
LOLquote:Op maandag 12 december 2011 22:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zo ben ik ook hoorquote:Op maandag 12 december 2011 22:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik word gek van andere mensen in de keuken. Ik kan dan alleen maar commanderen en wil het liefste alles zelf doen
Ze denkt zeker ook dat ze heel goed doet aan eierkoek en cup-a-soup?quote:Op maandag 12 december 2011 22:23 schreef BBQ-kip het volgende:
Mijn moeder is niet zo slim. Die heeft nu het idee opgevat dat ze gezonder gaat ontbijten en snacken. Met ontbijtkoek![]()
En ik kan het dan niet laten om toch te zeggen dat dat barstensvol suiker zit![]()
En dan gaat zij me weer op haar manier uitleggen dat het toch écht gezonder is
sonjaquote:Op maandag 12 december 2011 22:23 schreef BBQ-kip het volgende:
Mijn moeder is niet zo slim. Die heeft nu het idee opgevat dat ze gezonder gaat ontbijten en snacken. Met ontbijtkoek![]()
En ik kan het dan niet laten om toch te zeggen dat dat barstensvol suiker zit![]()
Pak vla? Of toetje direct uit het schap bij Appie vandaan?quote:Op maandag 12 december 2011 22:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ook, like a bossquote:Op maandag 12 december 2011 22:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zo ben ik ook hoor
Maar ik kan ook gewoon het beste koken van mijn familie en vrienden![]()
Laat haar voor de grap even wat artikelen lezen over aspartaam, wat een rommel is dat zegquote:Op maandag 12 december 2011 22:23 schreef BBQ-kip het volgende:
O dat kan ook nogquote:
Ze nam geen boter op brood, want dat was gezonder. Om dan vervolgens 3 plakken worst op brood te doen omdat dat lekker isquote:Op maandag 12 december 2011 22:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ze denkt zeker ook dat ze heel goed doet aan eierkoek en cup-a-soup?
Ik zie je al staanquote:Op maandag 12 december 2011 22:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
En als iemand iets fout doet ga ik schreeuwen
Issues anyone?
quote:Op maandag 12 december 2011 22:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ze nam geen boter op brood, want dat was gezonder. Om dan vervolgens 3 plakken worst op brood te doen omdat dat lekker is![]()
En een biefstukje braad ze in een half pondspak boter ofzo, maar het is margarine he, dus dan is het wel gezond
yeah maar als diabeet is er niet veel andere keus dan light drinken. light voedsel eet ik zelf ook bijna nooit, want dat is smerigquote:Op maandag 12 december 2011 22:25 schreef princess-a het volgende:
[..]
Laat haar voor de grap even wat artikelen lezen over aspartaam, wat een rommel is dat zegZien of ze dan nog zo graag light eet
Is dat zo'n cobler? Lagen op elkaar in een glazen schaal?quote:Op maandag 12 december 2011 22:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
O dat kan ook nog![]()
Nee, een Engels toetje. Heb het al eens eerder gemaakt en is zoooo mjam![]()
(en de rest van het diner is ook Engels, dus past er nog bij ook)
Eton Mess heet het geloof ik. Ofzo
Boter op broodquote:Op maandag 12 december 2011 22:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ze nam geen boter op brood, want dat was gezonder. Om dan vervolgens 3 plakken worst op brood te doen omdat dat lekker is![]()
En een biefstukje braad ze in een half pondspak boter ofzo, maar het is margarine he, dus dan is het wel gezond
DM2 is ze, da's ook weer een ander verhaal natuurlijk.quote:Op maandag 12 december 2011 22:26 schreef Diconnected het volgende:
[..]
yeah maar als diabeet is er niet veel andere keus dan light drinken. light voedsel eet ik zelf ook bijna nooit, want dat is smerig
ik ruk het ook daadwerkelijk uit handen.... en ga ook schreeuwenquote:Op maandag 12 december 2011 22:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ook, like a boss
En dan wil ikiets laten doen en dan vraagt hij om de 2sec of het goed is en dan wil ik hetliefste alles uit zijn handen rukken
Ah oke! Ja idd als je 2 hebt kan je veel meer dan 1. Maar das wel bagger als ze de verbanden niet helemaal weet, koolhydraten zijn toch wel essentieel om te wetenquote:Op maandag 12 december 2011 22:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
DM2 is ze, da's ook weer een ander verhaal natuurlijk.
Maar er is voor hara genoeg keuze, alleen maakt ze áltijd net de verkeerde keuzes... omdat ze gewoon echt geen idee heeft wat ene koolhydraat überhaupt is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |