quote:Op woensdag 2 november 2011 09:28 schreef mirannie het volgende:
Aangezien ik nogal een digibeet ben en er hier toch wel wat meiden zitten die er serieus meer verstand van hebben, leg ik de vraag even hier neer. Vriendin van mij zei dat het handig was om een externe harde schijf aan te schaffen zodat mijn foto´s niet verloren gaan als de computer weer eens crasht.
Maar welke? En waar het beste te kopen?
Kijk hoeveel lettersquote:Op woensdag 2 november 2011 09:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maakt niet zoveel uit, als de capaciteit maar groot genoeg is. Ik heb zelf op mijn computer 640gig ruimte en heb er een harde schijf van 1 TB opzitten. Mijn computer maakt automatisch updates, dus de harde schijf moest voor mij meer capaciteit hebben dan de computer. Aangezien de prijsverschillen tussen verschillende capaciteiten erg klein is, zou ik dan persoonlijk eerder voor een grotere capaciteit gaan.
Verder heb je 2 verschillende soorten harde schijven. Je hebt schijven die kleiner zijn en beter bestand tegen vallen, die dus geschikt zijn om mee te nemen. Je hebt ze ook die wat groter zijn en als je die laat vallen loop je groot risico dat hij kapot is en je bestanden alsnog weg zijn. De kleinere zijn wel veel duurder, je betaald dan voor een schijf van 500gb ongeveer hetzelfde als voor een grote schijf van 1 tb. Het is maar net wat je eigen behoeftes zijn, ik hoef de mijne nooit mee te nemen, dus heb gewoon zo'n grote. Wat ik niet weet is of die kleine minder herrie maken. Ik heb een computer die compleet stil is, maar de externe harde schijf maakt dus wel geluid. Of de kleintjes dat ook doen weet ik niet.
Verder heb je verschillende soorten, maar dat verschil schijnt voornamelijk in uiterlijk te zitten. Voor alluminium behuizing betaal je meer dan voor plastic. De mensen in de winkel kunnen je ook aardig helpen met andere verschillen.
Dit is allemaal wat gedateerd, want ik heb mijn schijf al 3 jaar, maar ik denk niet dat er heel veel veranderd is. Ik heb nog een schijf die ik nog een paar jaar eerder heb gekocht. Was gewoon de goedkoopste mogelijkheid en doet het nog steeds prima.
Je koopt ze gewoon bij electronicazaken, dus Dixons, mediamarkt, dat soort plekken. Ik heb de mijne bij Dixons gehaald. Ik heb er destijds geloof ik 60 euro voor betaald, geen idee wat je tegenwoordig betaald.
Ja niemand hield me tegenquote:
Hahaha, ik had precies hetzelfde gequote om hier neer te zettenquote:Op woensdag 2 november 2011 09:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
[..]
Kijk hoeveel lettersEINZ!
quanta costa? ben dol op samsungquote:Op woensdag 2 november 2011 10:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb een 640gb externe harde schijf, die is super licht en niet groot. Van samsung dacht ik
Dat hangt echt heel erg af van de kwaliteit van je foto's af. Een 3.1mp foto neemt een stuk minder ruimte in dan een 10mp foto. Heb je alle foto's in 1 map? Dan kan je kijken hoeveel gb die map is.quote:Op woensdag 2 november 2011 09:53 schreef mirannie het volgende:
[..]
Hahaha, ik had precies hetzelfde gequote om hier neer te zetten
Bedankt voor je antwoord! Nou wil ik ´m echt alleen voor foto´s, dan heb ik toch niet zoveel geheugen nodig? En ik wil ´m inderdaad wel mee kunnen nemen. Online bestellen geen goed idee? En als ik ´m alleen voor foto´s wil, zeg zo rond de 2000 foto´s, hoeveel gb heb ik dan ongeveer nodig? Heb een beetje zitten rondkijken en minder geheugen is toch wel aardig goedkoper.
Nope, niet in 1 map, zelfs niet eens op 1 laptop... Foto´s zijn volgens mij allemaal gemaakt met camera´s tussen de 3 en 5 mp. Dus dan zou 500 inderdaad ook al meer dan genoeg zijn. Maar zou bijvoorbeeld de helft ook al genoeg zijn?quote:Op woensdag 2 november 2011 10:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat hangt echt heel erg af van de kwaliteit van je foto's af. Een 3.1mp foto neemt een stuk minder ruimte in dan een 10mp foto. Heb je alle foto's in 1 map? Dan kan je kijken hoeveel gb die map is.
Ik heb het altijd gewoon in de winkel gedaan, vertrouw webshops nog steeds niet zo met electronisch spul.
Foto's nemen niet zo heel veel ruimte in (als je het vergelijkt met filmpjes en muziek) en de gemiddelde harde schijf gaat vanaf 500gig, daar moet je dan ruim voldoende aan hebben.
De helft zou ook wel kunnen. Mijn map met foto's van pakweg 3 jaar (zal ook richting de 2000 gaan) is nog geen 100gig. Maar mijn ervaring is dus dat het verschil in prijs zo laag is dat het de moeite kan zijn om een grotere capaciteit te nemen. Houd er hierbij ook rekening mee dat camera's steeds grotere MPs voeren en dat daardoor de fotobestanden ook groter worden. Ik heb het lang gedaan met een 3.1mp camera, waar ik een kaartje van 250mb (quote:Op woensdag 2 november 2011 10:07 schreef mirannie het volgende:
[..]
Nope, niet in 1 map, zelfs niet eens op 1 laptop... Foto´s zijn volgens mij allemaal gemaakt met camera´s tussen de 3 en 5 mp. Dus dan zou 500 inderdaad ook al meer dan genoeg zijn. Maar zou bijvoorbeeld de helft ook al genoeg zijn?
Weet het, veel vragen, maar heb gewoon geen zin om verkoop praatjes van het winkel personeel aan te horen
Dat zijn zware dagen jaquote:Op woensdag 2 november 2011 10:22 schreef Stormqueen het volgende:
och ja, het is m'n eigen keuze. Denk een beetje aan hoor/werkcolleges van 8 uur
Auwchquote:
Moet je even bij coolblue kijkenquote:Op woensdag 2 november 2011 10:04 schreef mirannie het volgende:
[..]
quanta costa? ben dol op samsungaltijd een pluspunt.
en 640 is meer dan genoeg denk ik zo.
Ieh.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:22 schreef Stormqueen het volgende:
och ja, het is m'n eigen keuze. Denk een beetje aan hoor/werkcolleges van 8 uur
Ík vind het echt super goed van jequote:Op woensdag 2 november 2011 11:41 schreef Stormqueen het volgende:
stoppen gaat aardig, heb vooral last van gewoonte-problemen. Nu koffiepauze tijdens cursus, ik moet echt heel bewust de neiging onderdrukken om niet naar buiten te sprinten. Want dat zou ik normaal gedaan hebben
Goed bezig ! Break tze habbit !!quote:Op woensdag 2 november 2011 11:41 schreef Stormqueen het volgende:
stoppen gaat aardig, heb vooral last van gewoonte-problemen. Nu koffiepauze tijdens cursus, ik moet echt heel bewust de neiging onderdrukken om niet naar buiten te sprinten. Want dat zou ik normaal gedaan hebben
quote:Op woensdag 2 november 2011 11:41 schreef Stormqueen het volgende:
Joe ken doe eet!quote:Op woensdag 2 november 2011 11:41 schreef Stormqueen het volgende:
Goed hoorquote:Op woensdag 2 november 2011 11:41 schreef Stormqueen het volgende:
Ook lekkerquote:Op woensdag 2 november 2011 12:19 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ga wafels bakken. Omdat het kan
Oh noez! Volproppen met vitamientjess!quote:Op woensdag 2 november 2011 12:37 schreef Puckzzz het volgende:
Goed bezig Skjoetje...Volhouden!
Ik ben ook es een keer een paar dagen vrij hoor (a.s. vrijdag en maandag) ik voel me ziekig worden
ja, daarom geen bier dit weekendquote:Op woensdag 2 november 2011 11:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Goed bezig ! Break tze habbit !!
En tijdens bieren. Heb je er dan geen last van?Of moet je dit weekend nog meemaken
Goed planquote:Op woensdag 2 november 2011 13:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, daarom geen bier dit weekend
Oh fijn! Het is heerlijk weer!quote:Op woensdag 2 november 2011 14:24 schreef Diconnected het volgende:
Ohai. Bohhh heb steeds van die steken in m'n knie, echt niet normaal![]()
Zo weer even douchen en misschien mag ik naar buiten vanmiddagin de rolstoel
Beuhquote:Op woensdag 2 november 2011 15:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb alleen maar vies gezond brood.
Mja, van mijn ongezonde brood krijg ik weer te snel honger.quote:Op woensdag 2 november 2011 15:29 schreef BGTes het volgende:
[..]
Beuh
Dit was ook niet helemaal gepland en super ongezond, maar soms heb je van die dagen dat je denkt 'Fat anyways, let's eat!'
Klinkt bekendquote:Op woensdag 2 november 2011 15:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, van mijn ongezonde brood krijg ik weer te snel honger.
Rotzooi.quote:Op woensdag 2 november 2011 15:48 schreef BGTes het volgende:
[..]
Klinkt bekendHeb ik als ik sla eet. Dat slokt al de rest van het eten in mijn lichaam op en dan krijg ik een gruwelijke honger naar rotzooi
Ik ben 1.55 met korte beentjes en brede schoudersquote:Op woensdag 2 november 2011 15:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Rotzooi.
Gelukkig heb ik mijn bouw mee, dan valt het optisch nog mee.
1.75quote:Op woensdag 2 november 2011 15:56 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ik ben 1.55 met korte beentjes en brede schoudersje ziet aaaaaaaalles!
Bovengemiddeld lange vrouwenquote:Op woensdag 2 november 2011 15:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
1.75
Wel met brede schouders en heupen.
ohmygosh je bent kleiner dan ikquote:Op woensdag 2 november 2011 15:56 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ik ben 1.55 met korte beentjes en brede schoudersje ziet aaaaaaaalles!
ga ik naar de website:quote:Geachte besteller,
Onlangs heeft u een Net5 Beauty Box besteld.
Helaas hebben wij uw bestelling niet kunnen verwerken. De reden kan zijn dat uw adresgegevens (combinatie postcode/huisnummer) niet klopte en/of uw rekeningnummer voor de automatische incasso niet was ingevuld.
Mocht u de box alsnog willen bestellen, dan kunt u dit opnieuw via internet doen.
Wees er snel bij want hij is bijna uitverkocht en op=op.
stuur die mail dan eerderquote:De Net5 Beauty Box is helaas al uitverkocht!
Handige lui.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:26 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ga ik naar de website:
[..]
stuur die mail dan eerder
Da's niet zo gezond, en niet voldoende voor een avondmaaltijdquote:Op woensdag 2 november 2011 17:26 schreef IJsdraakje het volgende:
De enige inhoud hier is choco momenteel.
Ik ben dan wel een eckte Hollander, maar het is net half zes. Avondeten komt strakjes.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:29 schreef D. het volgende:
[..]
Da's niet zo gezond, en niet voldoende voor een avondmaaltijd
Dat komt ook strakjes, maar ik denk nog na over de 'inhoud'quote:Op woensdag 2 november 2011 17:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben dan wel een eckte Hollander, maar het is net half zes. Avondeten komt strakjes.
quote:Op woensdag 2 november 2011 17:38 schreef D. het volgende:
[..]
Ik geloof dat het 'bestellen' gaat worden, en er zit hier geen bloemkooleria
Gewoon zelf maken uiteraard.quote:
Het is inderdaad verwonderlijk.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:46 schreef Stormqueen het volgende:
wat doen al die intruders hier ineens en in het make up topic?
Dat vroeg ik me ook al af!quote:Op woensdag 2 november 2011 17:46 schreef Stormqueen het volgende:
Jaaaaa, laat onsch vlechtenquote:Op woensdag 2 november 2011 17:45 schreef Puckzzz het volgende:
Skjoe! BM Plates binnen!Thnx Chick
En mijn haar is binnen maar dat moet ik nog ff ophalen bij de AH
DAT!!quote:Op woensdag 2 november 2011 17:49 schreef Stormqueen het volgende:
lindy, ik kan hier niet lolleren, maar omg ik zou het doen! Wat vreselijk! En je bent niet eens EXTREEM dik ofzogeen bmi van 50
Ik kon wel lolleren en ik deed het ook.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:49 schreef Stormqueen het volgende:
lindy, ik kan hier niet lolleren, maar omg ik zou het doen! Wat vreselijk! En je bent niet eens EXTREEM dik ofzogeen bmi van 50
Nee, idd!!quote:Op woensdag 2 november 2011 17:49 schreef Stormqueen het volgende:
Geen ijsblokjes meer nodig.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:52 schreef Puckzzz het volgende:
Ik weet dat Petje van een koude Dr. Pepper of biertje houdt, en dat ie de koelkast wat hoger heeft gezet...maar...bevroren cola??![]()
Besides...het is mijn koelkast!![]()
*lager heeft gezet*
Intrudingquote:Op woensdag 2 november 2011 17:46 schreef Stormqueen het volgende:
ik zat net trouwens wel klem in een lounge-zitje hier in het congrescentrumquote:Op woensdag 2 november 2011 17:51 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, idd!!Het is niet dat ik de fatso van de eeuw ben ofzo...
Oeh... dat is vervelend inderdaad!!quote:Op woensdag 2 november 2011 17:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zat net trouwens wel klem in een lounge-zitje hier in het congrescentrumreality checks...
Zijn nu een proefexamen aan het maken, ik ben al zes keer klaar natuurlijk, wat zijn sommige mensen toch dom! Niet qua intelligentie, maar gewoon niet lezen wat er staat
Oeh dat is best wel een HMPF momentje denk ik...quote:Op woensdag 2 november 2011 17:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zat net trouwens wel klem in een lounge-zitje hier in het congrescentrumreality checks...
Zijn nu een proefexamen aan het maken, ik ben al zes keer klaar natuurlijk, wat zijn sommige mensen toch dom! Niet qua intelligentie, maar gewoon niet lezen wat er staat
Ouch.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:58 schreef BGTes het volgende:
Ik werd laatst bijgeroepen om kassa bij te draaien omdat het druk was, word ik op de laatste kassa gezet. Al die klanten staan te wachten, pas ik met mn kont en tieten niet tussen die ijzeren plaat en de muur doorle fu
quote:Nu verder: heb je een hoge voldoende dan betekent dat in alle gevallen dat je een goede studiehouding hebt. Je hebt dan alle informatie naar de letter gelezen en de modules nauwgezet doorgewerkt.
Likequote:Op woensdag 2 november 2011 18:01 schreef Lindytje het volgende:
Weten jullie nog van mijn statistiek, die ik op de laatste avond had doorgenomen en een acht gehaald? Terwijl er in de studiegids stond dat je ECHT naar de colleges moest komen (naar 1 van de 7 geweest) en ECHT elke week alles moest bijhouden? En waarvoor ik een 8 haalde? Ja? Lees dan deze mooie quote van de blackboardpagina van het vak:
[..]![]()
Vet goeden studiehouding heb ik dus![]()
Dat is zeker een le fu-momentjequote:Op woensdag 2 november 2011 17:58 schreef BGTes het volgende:
Ik werd laatst bijgeroepen om kassa bij te draaien omdat het druk was, word ik op de laatste kassa gezet. Al die klanten staan te wachten, pas ik met mn kont en tieten niet tussen die ijzeren plaat en de muur doorle fu
Ja, dat wel, maar het is toch niet zo'n fijn momentjequote:Op woensdag 2 november 2011 18:04 schreef BGTes het volgende:
[..]
KOEKJES
En ja ach, ik stop het allemaal zelf in mijn mond he
Goedzoquote:Op woensdag 2 november 2011 18:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
Yay! Tentamen ging goed(haal ik strax een 4
)
quote:Op woensdag 2 november 2011 18:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
Yay! Tentamen ging goed(haal ik strax een 4
)
quote:
Ik wil ze heel graag tof vinden, want the hunger games zijn tof. Maar zoals gewoonlijk efkes de swatches afwachten.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:26 schreef -Bubseltje- het volgende:
http://deltacephei.nl/china-glaze-the-hunger-games-collectie/
Nieuwe collectie van China Glaze ik vind ze niet heel boeiend geloof ik
Ik vind die twee rechts onderin wel interessant. Maar vind t moeilijk van zo'n plaatje.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:26 schreef -Bubseltje- het volgende:
http://deltacephei.nl/china-glaze-the-hunger-games-collectie/
Nieuwe collectie van China Glaze ik vind ze niet heel boeiend geloof ik
Een stel boeken die ze gaan verfilmen. Met name de eerste twee boeken zijn tof.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:34 schreef Puckzzz het volgende:
*steekt hoofd onder steen vandaan...The Hunger Games?
quote:Op woensdag 2 november 2011 18:38 schreef Mss het volgende:
Lol, de sportschool hier op de campus heeft een BMI-actie. Je BMI is je korting, misschien moet ik maar eens meedoen
* PriemGirl schopt D. weer naar de KSCquote:
Lol, de sportschool hier op de campus heeft een BMI-actie. Je BMI is je korting, misschien moet ik maar eens meedoen
Krijg ik dan geld bij?quote:Op woensdag 2 november 2011 18:38 schreef Mss het volgende:
Ik vind het een hele leuke actie, begrijp me niet verkeerd. Ik moest alleen lachen omdat ik dan echt flinke korting ga krijgenquote:Op woensdag 2 november 2011 18:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Ik vind dat op zich nog niet zo verkeerd....
Zo'n 'soortgelijke' koring werd bij de pearl in België gedaan. Je leeftijd is je korting
Mijn opa heeft een nieuwe bril gehaald dit jaar (hij is 89 ).Ik moest zo om hem lachen
Argh ja...quote:Op woensdag 2 november 2011 18:48 schreef Puckzzz het volgende:
Kunnen ze echt geen betere acteurs en actrices vinden voor de Cartracks reclames?
Legt nadruk op hoe goeikoop ze zijn.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:48 schreef Puckzzz het volgende:
Kunnen ze echt geen betere acteurs en actrices vinden voor de Cartracks reclames?
Wat is twee dagen te laat? Over onnodige paniek gesprokenquote:Op woensdag 2 november 2011 18:33 schreef Mss het volgende:
Ik vind het wel veelbelovend. Lakjes zijn vaak in het echt veel mooier dan op zo'n afbeelding.
Over lakjes gesproken, mijn TD is al 2 dagen te laat en ik ben bang dat het bij de douane ligt
Doos met lakkies??quote:
Lolwhut?quote:
Paniek is het niet, maar bij mij zijn ze eigenlijk zo goed als altijd precies een week na bestellen binnen. Ik zie het wel hoor, ik ben gewoon ongeduldigquote:Op woensdag 2 november 2011 18:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat is twee dagen te laat? Over onnodige paniek gesproken
Mental image.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:55 schreef Stormqueen het volgende:
Gewoon graaien wordt geen optie. Dan gaan er gewonden vallen. Ik ga dus over een tactiek nadenken
Gewoon dobbelen, eventueel met meer dobbelstenen. De meiden die mee willen doen dobbelen en diegene die het hoogste gooit mag als eerste kiezen. Simpel!quote:Op woensdag 2 november 2011 18:55 schreef Stormqueen het volgende:
Gewoon graaien wordt geen optie. Dan gaan er gewonden vallen. Ik ga dus over een tactiek nadenken
Zoiets denk ik, of loten, of een grabbelton en dan ruilen ofzo.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:57 schreef Mss het volgende:
[..]
Gewoon dobbelen, eventueel met meer dobbelstenen. De meiden die mee willen doen dobbelen en diegene die het hoogste gooit mag als eerste kiezen. Simpel!
Sinterklaas-cadeautjes-dobbelspelquote:Op woensdag 2 november 2011 18:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zoiets denk ik, of loten, of een grabbelton en dan ruilen ofzo.
Bij mij is het ook altijd precies 1 week dus mijne zouden vrijdag moeten binnen komen.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:53 schreef Mss het volgende:
[..]
Paniek is het niet, maar bij mij zijn ze eigenlijk zo goed als altijd precies een week na bestellen binnen. Ik zie het wel hoor, ik ben gewoon ongeduldig
Bieren is ook een groepsactiviteitquote:Op woensdag 2 november 2011 18:59 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Sinterklaas-cadeautjes-dobbelspel
Kijk ons ineens een groepsactiviteit hebben
quote:Op woensdag 2 november 2011 18:59 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Sinterklaas-cadeautjes-dobbelspel
Kijk ons ineens een groepsactiviteit hebben
?quote:Op woensdag 2 november 2011 19:01 schreef BGTes het volgende:
Wat gebruiken jullie eigenlijk als nagelverzorgingsgedoe?
Lemony Flutter is mijn held.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:01 schreef BGTes het volgende:
Niks.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:01 schreef BGTes het volgende:
Uiteraard. En dan telt de nagelverharder die ik als basis gebruik vast ook wel mee.quote:
Ik voel bleiblei's camouflagepak ergens een rol spelenquote:Op woensdag 2 november 2011 18:55 schreef Stormqueen het volgende:
Bwehehehe, sluit ik me volledig bij aanquote:Op woensdag 2 november 2011 18:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Doos met lakkies??
GOFFER WAAROM BEN IK NIET BIJ DIE MEET IEMAND DOE GRAAIEN VOOR MIJ !!
Ik bedoel:
Wat gaaf voor jullie![]()
Nee jongeuh...quote:
Nee, avondeten is zo klaarquote:
quote:Op woensdag 2 november 2011 19:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee jongeuh...
CHIPS CHOCOLA SNOEP IJJSSSSSSS
* PriemGirl BIJT IN IJS omnomnomquote:
quote:Op woensdag 2 november 2011 19:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
* PriemGirl BIJT IN IJS omnomnom![]()
Ik zie het projectplan wel verschijnenquote:Op woensdag 2 november 2011 19:08 schreef Puckzzz het volgende:
Oh SKJOE!! Een loterij!!
OF hele flauwe a la TV kwis!
Die is kut.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:16 schreef PriemGirl het volgende:
Nog zo'n reclame waar ik op kots: KFC..."Hoe land moet je nog werken....''.
Qft, plus hij klopt niet. Er zijn geen negers.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:16 schreef PriemGirl het volgende:
Nog zo'n reclame waar ik op kots: KFC..."Hoe land moet je nog werken....''.
quote:Op woensdag 2 november 2011 19:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Qft, plus hij klopt niet. Er zijn geen negers.
quote:Op woensdag 2 november 2011 19:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Qft, plus hij klopt niet. Er zijn geen negers.
quote:Op woensdag 2 november 2011 19:25 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben aan het wokken. En ik heb een leverworst
De plus ook !!!quote:
Fietsen!quote:Op woensdag 2 november 2011 19:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
De plus ook !!!
Maar dan moet ik uit mijn luie stoel.. Naar buiten.. In de auto.. Rijden..... Bij de gedacht alleen al word ik moe
[/luiheid-modus]
DAS NOG MEER WERK !!quote:
Nomquote:Op woensdag 2 november 2011 19:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mijn god, open ik een topic met inhoud, hebben jullie het al pakweg 50 posts over eten.
Ik moet m'n chocolademouse nog opeten
Appels ! Ik heb nog een appelquote:Op woensdag 2 november 2011 19:31 schreef Joysa het volgende:
you gotta love apple.
telefoon opgestuurd voor reparatie, kon 'm vandaag ophalen, nog kapotter dan dat ie was
Speciaal weinig avondeten genuttigdquote:
Ohja, ik kan die appel wel opeten op de achterkantquote:
Dat heb ik ook inderdaad erg vreemdquote:Op woensdag 2 november 2011 19:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Wait... Waarom lak ik nu met links netter dan met rechts?
I don't get it.
Omdat je denkt dat je het met rechts toch wel kan en het dus even snel doet en dan gaat links mooier.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Wait... Waarom lak ik nu met links netter dan met rechts?
I don't get it.
Zoiets zal het inderdaad wel zijn ja.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:33 schreef Joysa het volgende:
[..]
Omdat je denkt dat je het met rechts toch wel kan en het dus even snel doet en dan gaat links mooier.
ofzo.
Ohja, mobiel gelezen, geeft niks!quote:Op woensdag 2 november 2011 19:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
Joysa! Had je mn pmmetje gehad?
Gelukkig,quote:
quote:Op woensdag 2 november 2011 19:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
Spreek ik net mn beste vriendinnetje van vroeger, ze had trouwplannen (ze was op lowlands ten huwelijk gevraagd voor de ingang). Zegt ze: het is uit. Dus ik:![]()
Ja hij wilde een paar maanden terug dat er een meisje bij ons in kwam wonen vanwege de hypotheek (ze wonen in het huis van zijn overleden vader). En daar is ie verliefd op geworden en mee vreemd gegaan.![]()
Ze waren al 7 jaar samen
quote:Op woensdag 2 november 2011 19:41 schreef Diconnected het volgende:
Zo heb de doos weer netjes bijgevuld![]()
En ik heb vanmiddag zo'n reep bonbonbloc gekocht![]()
hazelnoot praline
Wel dom dat je daar in trapt. Hij was natuurlijk al verliefd op die meid toen ze dat voorsteldequote:Op woensdag 2 november 2011 19:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
Spreek ik net mn beste vriendinnetje van vroeger, ze had trouwplannen (ze was op lowlands ten huwelijk gevraagd voor de ingang). Zegt ze: het is uit. Dus ik:![]()
Ja hij wilde een paar maanden terug dat er een meisje bij ons in kwam wonen vanwege de hypotheek (ze wonen in het huis van zijn overleden vader). En daar is ie verliefd op geworden en mee vreemd gegaan.![]()
Ze waren al 7 jaar samen
Graaienquote:Op woensdag 2 november 2011 19:41 schreef Diconnected het volgende:
Zo heb de doos weer netjes bijgevuld![]()
En ik heb vanmiddag zo'n reep bonbonbloc gekocht![]()
hazelnoot praline
quote:Op woensdag 2 november 2011 19:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Graaien
Ik heb net zo'n minipakje hagelslag opHad geen zin in gezond fruit
quote:Op woensdag 2 november 2011 19:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Graaien
Ik heb net zo'n minipakje hagelslag opHad geen zin in gezond fruit
quote:Op woensdag 2 november 2011 19:43 schreef Mss het volgende:
Ik heb couscous, een groenteburger en een salade met komkommert, tomaat en huttenkase. Simpel koken ftw
Paar weken terug kregen we ook zo'n verhaal van vrienden van ons te horen..... Hebben samen net een huis gekocht (begin dit jaar). Hij kwam thuis vrijdagnacht en vond zijn vriendin met zijn beste vriend op de bank............quote:Op woensdag 2 november 2011 19:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ze waren al 7 jaar samen
Als je de hypo niet kan betalen verkoop je je huis, dan neem je geen buitenvrouwquote:Op woensdag 2 november 2011 19:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ja ze doet er nogal luchtig over. Ze heeft nu een nieuw huisje, ik ga morgen even langs dus dan hoor ik t wel.
Ja ik vond het al zo raar toen ik het hoorde. Maar misschien hadden ze geldissues ofzo op dat moment.
Je moet ook meer dan 1 pieper etenquote:Op woensdag 2 november 2011 19:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Aardappel, bloemkool en een kipding.
En ik heb alweer honger.
Naarquote:Op woensdag 2 november 2011 19:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Paar weken terug kregen we ook zo'n verhaal van vrienden van ons te horen..... Hebben samen net een huis gekocht (begin dit jaar). Hij kwam thuis vrijdagnacht en vond zijn vriendin met zijn beste vriend op de bank............
Ze waren 8 jaar samen en was al een aantal weken gaande
Je schrikt je kapot als je zoiets hoort....
Vreselijk, en ook net een huis gekocht?! En nog met je beste vriend ook.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Paar weken terug kregen we ook zo'n verhaal van vrienden van ons te horen..... Hebben samen net een huis gekocht (begin dit jaar). Hij kwam thuis vrijdagnacht en vond zijn vriendin met zijn beste vriend op de bank............
Aardappel als in een hoopje van dat spul, ik ga niet tellen hoeveel het is.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:45 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Je moet ook meer dan 1 pieper eten
quote:Op woensdag 2 november 2011 19:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja vind ik ook hoor! Snap ook niet heel goed waarom ie der dan nog ten huwelijk heeft gevraagd. Want dat was van de zomer, toen woonde dat andere mokkel er al..quote:Op woensdag 2 november 2011 19:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als je de hypo niet kan betalen verkoop je je huis, dan neem je geen buitenvrouw
Ohquote:Op woensdag 2 november 2011 19:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Aardappel als in een hoopje van dat spul, ik ga niet tellen hoeveel het is.
quote:
Jup.....quote:Op woensdag 2 november 2011 19:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Vreselijk, en ook net een huis gekocht?! En nog met je beste vriend ook.
Was ie dronken?quote:Op woensdag 2 november 2011 19:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja vind ik ook hoor! Snap ook niet heel goed waarom ie der dan nog ten huwelijk heeft gevraagd. Want dat was van de zomer, toen woonde dat andere mokkel er al..
quote:Op woensdag 2 november 2011 19:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]En ik ken haar ook van tennissen. Is serieus ook een keilieve meid
[..]
Jup.....
Hij heeft diezelfde nacht nog al haar spullen in gepakt.
En de bank heeft ie ook de deur uit gedaan.
quote:Op woensdag 2 november 2011 19:49 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb wel met iemand anders gebekt zaterdag
quote:Op woensdag 2 november 2011 19:49 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb wel met iemand anders gebekt zaterdag
quote:Op woensdag 2 november 2011 19:50 schreef PriemGirl het volgende:
Vriend zei het ook: Dat je in een ongelooflijk dronken stomme bui vreemdgaat... Kijk het is nog niet goed te praten; maar 'verstaanbaar'.
Maar dit is gewoon al bewust een paar weken aan de gang... Doe dan gewoon eerlijk.
[..]
Nee denk gewoon stomquote:Op woensdag 2 november 2011 19:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Was ie dronken?hoe oud zijn ze?
quote:Op woensdag 2 november 2011 19:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]En ik ken haar ook van tennissen. Is serieus ook een keilieve meid
[..]
Jup.....
Hij heeft diezelfde nacht nog al haar spullen in gepakt.
En de bank heeft ie ook de deur uit gedaan.
quote:
Haha, mijn vriend heeft eens laten vallen dat hij dat echt niet zou waarderen als ik dat zou doen, toevallig nadat die avond mijn huisgenote me wel voor de grap wilde zoenenquote:
En tieten voelen omnomnomquote:
quote:Op woensdag 2 november 2011 19:52 schreef Puckzzz het volgende:
Hmmmmmmm...gesprekken gaan van een hoog BMI naar noms...bespeur ik hier een gevolg>oorzaak?
Oh maar ik ben er niet; dus wees maar niet bangquote:Op woensdag 2 november 2011 19:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
Nu weet ik niet of ik nog wel naar de meeting durf
Jij had toch geen tieten?quote:Op woensdag 2 november 2011 19:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
Nu weet ik niet of ik nog wel naar de meeting durf
Squirten uit mijn 3de tepelquote:Op woensdag 2 november 2011 19:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Met je derde tepel!
En die mannen allemaal![]()
![]()
Gatverquote:Op woensdag 2 november 2011 19:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Squirten uit mijn 3de tepel![]()
Wait.. Whut?
Bloed squirten!quote:Op woensdag 2 november 2011 19:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Squirten uit mijn 3de tepel![]()
Wait.. Whut?
Loop ik hier voor niks te soppenquote:Op woensdag 2 november 2011 19:55 schreef Stormqueen het volgende:
Overigens viel het wel mee hoor, de zoen was hoogstens 1 seconde, 1 lebber. En tietenvoelen hoogstens een paar seconden max
Dit moet je niet vertellenquote:Op woensdag 2 november 2011 19:55 schreef Stormqueen het volgende:
Overigens viel het wel mee hoor, de zoen was hoogstens 1 seconde, 1 lebber. En tietenvoelen hoogstens een paar seconden max
quote:Op woensdag 2 november 2011 19:58 schreef PriemGirl het volgende:
Daarnaast ook nog aan Lindy's gevoeld en aan Puckzz's
He... Je hebt een obsessie of niet![]()
We hebben alles gevoeld alles.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:58 schreef PriemGirl het volgende:
Daarnaast ook nog aan Lindy's gevoeld en aan Puckzz's
He... Je hebt een obsessie of niet![]()
Oh ja, die.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:00 schreef Dwyn het volgende:
Ik heb wel ontzettend zin in de treinreis.
Alle camera's saboteren!quote:Op woensdag 2 november 2011 20:00 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ga dit topic zo negeren na de meet![]()
Hoelang moet je treinen? En waar kom je vandaan?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:00 schreef Dwyn het volgende:
Ik hoef dit keer maar 20 min met busquote:Op woensdag 2 november 2011 20:00 schreef Dwyn het volgende:
En mij alleen laten treinenquote:Op woensdag 2 november 2011 20:02 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik hoef dit keer maar 20 min met bus![]()
quote:
Arnhem. Zo'n anderhalf uur en ik moet zo te zien om 22.32 weg om iets na middernacht thuis te komen.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hoelang moet je treinen? En waar kom je vandaan?
Ja, want ik ken buiten jou en melz niemandquote:Op woensdag 2 november 2011 20:03 schreef Joysa het volgende:
[..]![]()
Gaan we weer met zn allen wachten op station?
Ik moet ook 1,5 uurquote:Op woensdag 2 november 2011 20:03 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Arnhem. Zo'n anderhalf uur en ik moet zo te zien om 22.32 om iets na middernacht thuis te komen.
Ik ken helemaal niemandquote:Op woensdag 2 november 2011 20:05 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, want ik ken buiten jou en melz niemand
Pick me, pick me.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:05 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, want ik ken buiten jou en melz niemand
Even een samenvatting. Speciaal voor jou:quote:Op woensdag 2 november 2011 20:04 schreef Loqi het volgende:
Ik ben ook een dag weg hoor, mis ik alle noms en tieten weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You are welcome
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Hahaha ik las laatst nog een whatsapp van mij naar Petje van afgelopen zaterdag:quote:Op woensdag 2 november 2011 19:52 schreef Stormqueen het volgende:
Drank, drankde mannen keken hun ogen uit hoor. Priem heeft ook mijn tetten gewobbeld!
Ow das ook wel lang inderdaad. Ik zat net ff te kijken hoelang t vanaf mij is (puur nieuwsgierigheidquote:Op woensdag 2 november 2011 20:03 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Arnhem. Zo'n anderhalf uur en ik moet zo te zien om 22.32 weg om iets na middernacht thuis te komen.
Valt mee, kleine drie kwartier lopenquote:Op woensdag 2 november 2011 20:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik moet ook 1,5 uur. Maar vanaf de andere kant
.
SQ woon je wel een beetje in de buurt van het station of moeten we daar ook nog een wereldreis maken?
Jaaaaa zat ik nog 10 min aan je tieten; ging de batterij leegquote:Op woensdag 2 november 2011 20:05 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hahaha ik las laatst nog een whatsapp van mij naar Petje van afgelopen zaterdag:
Ikke: Hihi, gaat goed hier
Hij: Geloof ik goed. Is het niveau al dusdanig gezakt dat er al scheten gelaten worden, geboerd en de schunnige praat begonnen is?
Ikke: Oh wacht...Priem gaat ff aan mijn tieten zitten
Hij: Fotooooooo's !!!
De volgende dag pas.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:06 schreef Mss het volgende:
[..]
Reis jij terug, want dan kunnen we samen reizen. Heen kom ik van Venlo af.
Pff!quote:Op woensdag 2 november 2011 20:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ow das ook wel lang inderdaad. Ik zat net ff te kijken hoelang t vanaf mij is (puur nieuwsgierigheid) en dat is 2 uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |