Voor t laatste stukje van tailoring hoef je maar 1 pvp recipe te kopen en je bent 600quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:55 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
maar om gear the maken met tailoring heb je somige factions op revered nodig.
dat weet ik, het gaat om het epic maken van spelltwister gear ofzo heet dat. en daar moet je weer revered met blossem voor zijn. en dat duurt lang, want je krijgt namelijk maar 100 rep per daily qeust (110 met guild perk)quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:28 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Voor t laatste stukje van tailoring hoef je maar 1 pvp recipe te kopen en je bent 600
recipes zijn honoredquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:40 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
dat weet ik, het gaat om het epic maken van spelltwister gear ofzo heet dat. en daar moet je weer revered met blossem voor zijn. en dat duurt lang, want je krijgt namelijk maar 100 rep per daily qeust (110 met guild perk)ach ja ik kan het zo zien blijf ik in ieder geval nog een poosje bezig.
volgende week LFR mogu shan open
Kijk dat is goed nieuwsquote:
Er is op MMO een filmpje hiervan, mocht je nog interesse hebben in hoe die exploit ongeveer ging:quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:34 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Is dat nog steeds aan de gang?Ifso waar dat wil ik ook wel ff zien
Worden die decks dan ook wat fatsoenlijker geprijsd? Want wie betaalt er nu 100k voorquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:13 schreef Sapstengel het volgende:
Goed nieuws voor de mensen met inscription en de darkmoon card crafters: Na de maintenance van morgennacht wordt Ink of Dreams de nieuwe currency bij de Ink Trader en is die ook te ruilen voor de groene Starlight Ink.
Idd... snap echt niet dat mensen daar zoveel G voor neerleggen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Worden die decks dan ook wat fatsoenlijker geprijsd? Want wie betaalt er nu 100k voor
Ik hoop er wat winst mee te maken nu, gisteren een Black Tabby (de Hillsbrad zone drop) gekocht voor 10,5k. Die gaat op de reguliere AH voor 25k. Hopelijk koopt iemand em :pquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
40K is niks op dat AH, daar kan je een toothpick van kopen
Misschien willen ze er goldbuyers mee opsporenIedereen die zoveel uitgeeft wordt onderzocht.
Maar dat is wel een handige!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:22 schreef DjNivek het volgende:
Ik hoop er wat winst mee te maken nu, gisteren een Black Tabby (de Hillsbrad zone drop) gekocht voor 10,5k. Die gaat op de reguliere AH voor 25k. Hopelijk koopt iemand em :p
Ja, die trinket is dus aangepast/hotfixed vannacht. Dus als je nog van die kaarten hebt, prijs je gelukkigquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:45 schreef Sapstengel het volgende:
Is die nu beter ja? Vond het altijd al kut als ik zo'n Oxen kaart kreeg die geen zak waard waren, maakte je altijd wel 700g verlies op ofzo.
Anyone?quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:46 schreef Blistering het volgende:
Zeg mensen, hoe bevalt de x-pac tot nu toe?
En dan met name in vergelijking met de andere x-pacs uit het verleden? Positiever/negatiever?
Ben wel benieuwd eigenlijk!
Ik heb hier denk ik al 100x lopen juichen hoor. Echt zoveel beter from the start dan Cataclysm.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:05 schreef Blistering het volgende:
Anyone?Isa/Twy/andere spelers die al wat langer meegaan?
Ik heb niks met panda's maar vermaak me goed met deze expansion. Merk van mezelf dat ik stukken actiever weer speel dan tijdens Cataclysm. Mogelijk ook doordat ik nu als Monk speel, maar tegen het einde van Cataclysm zat ik tegen het stoppen met WoW aan. Het is toch wel wat frisser, ook al vond ik de quest zones niet enorm boeiend, maar veel leuke kleine details te vinden.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:05 schreef Blistering het volgende:
[..]
Anyone?Isa/Twy/andere spelers die al wat langer meegaan?
Bevalt super imoquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:46 schreef Blistering het volgende:
Zeg mensen, hoe bevalt de x-pac tot nu toe?
En dan met name in vergelijking met de andere x-pacs uit het verleden? Positiever/negatiever?
Ben wel benieuwd eigenlijk!
Dacht al dat ik de enige wasquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:37 schreef Friday12 het volgende:
alleen die dailies word je moe van... anti alt(nee die buff 2x zo snel is nog steeds kut)
nu heb ik shado-pan en weet ik veel hoe die andere heet ook unlocked dus nog meer dailiesquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:55 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Dacht al dat ik de enige wasVind al die dailies ook maar nix...
Je hoeft ze niet te doen hèquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:56 schreef Friday12 het volgende:
nu heb ik shado-pan en weet ik veel hoe die andere heet ook unlocked dus nog meer dailies
Ik vind het heerlijk. Voor mij brengt het WotLK gevoel weer terug. Zo veel te doen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb hier denk ik al 100x lopen juichen hoor. Echt zoveel beter from the start dan Cataclysm.
tillers is wel handig voor cooking enz dus food voor raidsquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je hoeft ze niet te doen hè
Ik sla de 'vanity' dailies regelmatig over (Tillers, Anglers, Cloud Serpent). Daar heb ik nog meer dan een jaar de tijd voor.
Sprak vandaag iemand die een app had voor zijn iphone waarmee hij zijn pc op afstand kon bedienen. Zo kon hij zichzelf inloggen in wowquote:
gaat moeilijk als je slaapt!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Sprak vandaag iemand die een app had voor zijn iphone waarmee hij zijn pc op afstand kon bedienen. Zo kon hij zichzelf inloggen in wow
Ik moet ze gewoon elke dag doenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je hoeft ze niet te doen hè
Ik sla de 'vanity' dailies regelmatig over (Tillers, Anglers, Cloud Serpent). Daar heb ik nog meer dan een jaar de tijd voor.
Ja, maar!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:58 schreef Sapstengel het volgende:
Ja wat ook kut is, ze hebben heel veel dingen makkelijker gemaakt voor alts. Maar als je nu een alt hebt en je wil valor gear kopen, moet je al die kut dailies nog een keer gaan doen.
*ziet signature, weet genoeg*quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:15 schreef Stevenzenl het volgende:
Hoe sommige mensen dit spel nog kunnen spelen
2 jaar lang WoW gedaan heur.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:22 schreef SuperKaasNacho het volgende:
[..]
*ziet signature, weet genoeg*
Misschien dat je vanavond nog geluk hebtquote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:34 schreef Kingleon het volgende:
Gister een klote avond gehad op wow. 3 keer dropte er iets in een heroic voor me en 3 keer de roll verloren. Daardoor ben ik blijven steken op i lvl 455 terwijl ik zo graag vanavond LFR wilde doen
Kan je nog iets kopen op het AH? En anders doe je later deze week de LFR.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:34 schreef Kingleon het volgende:
Gister een klote avond gehad op wow. 3 keer dropte er iets in een heroic voor me en 3 keer de roll verloren. Daardoor ben ik blijven steken op i lvl 455 terwijl ik zo graag vanavond LFR wilde doen
Zo ontzettend makkelijk weer? Ach ja. Ik probeer het morgen wel even, misschien krijg ik nog iets nuttigs.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:00 schreef Silmarwen het volgende:
Net LFr gedaan. Eitje. Alleen moeten de tanks wel weten wat te doen het eerste gevecht
476quote:
Hoe lang heb je over de hele run gedaan ?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:00 schreef Silmarwen het volgende:
Net LFr gedaan. Eitje. Alleen moeten de tanks wel weten wat te doen het eerste gevecht
Nop, je kan wel transmuten. Maar dat kost je een Golden Lotus extra en dat is het vaak niet waard. Maar de markt voor gems zal binnenkort een beetje aantrekken nu LFR er is en meer mensen gear krijgen met gem slots.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:56 schreef Maax het volgende:
Komt er ook zoiets voor de huidige lvl gems als er was voor Cata gems zoals de fire prism? x aantal gems bijelkaar gooien en je krijgt een betere?
Ik heb momenteel een paar honderd gems die ik niet aan de straatstenen kwijt raak
Vaag, lijkt me niet de bedoeling.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:11 schreef cherrycoke het volgende:
is de sha of anger bugged ofzo, hij spawmt wij taggen tank gaat dood, sha verdwijnt en komt nooit meer terug.. wat is deze
wees blij queue is 1500 op mijn serverquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:52 schreef Leintjeuh het volgende:
Fuck. Per ongeluk uitgelogd, en nu dus op plek 600 in de queue. *zucht*
Ik begon op plekje 1400. Frostmane toevallig?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:57 schreef Friday12 het volgende:
wees blij queue is 1500 op mijn server
en wat is dat met LFR waarom 3 bosses???
nee silvermoonquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:59 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik begon op plekje 1400. Frostmane toevallig?
Gebeurt vast nog wel in een later stadium. Gewoon bewaren.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:09 schreef Omega het volgende:
Wel stom dat die mote of harmony Soulbound zijn. Een alt van mij is skinner en miner, dus die heeft er niets aan. Had ze dan account-bound gemaakt
Dan verplaatst 'ie naar een andere locatiequote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:11 schreef cherrycoke het volgende:
is de sha of anger bugged ofzo, hij spawmt wij taggen tank gaat dood, sha verdwijnt en komt nooit meer terug.. wat is deze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |