En die is zo gevonden, zelfs als je er niet naar op zoek zou zijnquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:04 schreef vannelle het volgende:
[..]
Daar heb ik gekeken maar daar lagen geen eikels.
Op 1 hele grote na dan.
Buitensex ging niet met 2 kindjes er bij.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:09 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
En die is zo gevonden, zelfs als je er niet naar op zoek zou zijn
Maaruh, buitensex? Omdat je er lag.
Zou ik nu met dit weer niet zomaar doen. Natte reet enzo.
ik zéi toch dat ik hetgewend ben om met een tondeuse te werkenquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:00 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Van lang naar kort.
Ik dacht dat DJMO 'm kaal ging scheren met de tondeuse maar er zat zowaar nog een modelletje in ook. Jammer, gemiste kans :/ Als je je toch mag uitleven met een tondeuse op iemand.![]()
Ze wou mij ook even onder handen nemen. Maar daar had ik geen zin in, al moet ik wel een dikke cm baardhaar eraf halen
Das goed om te horenquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:22 schreef _Ingrid_ het volgende:
Oeh lekker knuffels! Tnx!!!
We waren dus ff weg. Kim van school halen, langs apotheek, winkel en toen wilde vannelle graag naar het bos toe.![]()
En het gaat goed met mij! Huisje is helemaal af met deco, foto´s, schilderijtjes enzo door het hele huis heen (op 1 wand na in mijn slaapkamer, die moet nog steeds behangen worden)
Ja, maar ik weet natuurlijk niet hoe? Ik dacht dat je 'm kaal wou scherenquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik zéi toch dat ik hetgewend ben om met een tondeuse te werken
Dat durft ze niet.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:26 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet natuurlijk niet hoe? Ik dacht dat je 'm kaal wou scheren
Of moet ik zeggen: ik had gehoopt dat je 'm kaal zou scherenOf half kaal
Rucky, herkenden je collega's je nog?
don't say that again ... , je wil me echt niet uitdagenquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:36 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat durft ze niet.
Vrouwtje vd administratie herkende mij niet en liep bijna tegen de deur op.
Fijn om te horen dat je huisje af is. Ik ben wel benieuwd hoe het nu is geworden.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:22 schreef _Ingrid_ het volgende:
Oeh lekker knuffels! Tnx!!!
We waren dus ff weg. Kim van school halen, langs apotheek, winkel en toen wilde vannelle graag naar het bos toe.![]()
En het gaat goed met mij! Huisje is helemaal af met deco, foto´s, schilderijtjes enzo door het hele huis heen (op 1 wand na in mijn slaapkamer, die moet nog steeds behangen worden)
Ruckyyy mag ik je voor en na foto nog zien?quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:43 schreef Rucky het volgende:
[..]
Fijn om te horen dat je huisje af is. Ik ben wel benieuwd hoe het nu is geworden.
Die heb ik niet maar ik zal er even achteraan gaan.quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:47 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ruckyyy mag ik je voor en na foto nog zien?
Heb jij niet geleerd dat je niet met vuur moet spelen?quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
don't say that again ... , je wil me echt niet uitdagen![]()
ik heb juist geleerd hóe met vuur te spelenquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:51 schreef Rucky het volgende:
[..]
Heb jij niet geleerd dat je niet met vuur moet spelen?
Dan had je toch beter op moeten letten want met vuur speel je niet. Je had ook op padvinderij moeten gaan.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik heb juist geleerd hóe met vuur te spelenlang leve de scouting
![]()
zien!quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:08 schreef YskaFredriksson het volgende:
GESLAAGD! 2 broeken, 1 shirtje met lange mouwen en een riempje. Ik ben tevreden
quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:08 schreef YskaFredriksson het volgende:
GESLAAGD! 2 broeken, 1 shirtje met lange mouwen en een riempje. Ik ben tevreden
De enige plek waar het geen gaos is dat is mijn badkamer.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:04 schreef vannelle het volgende:
Rucky, ben je al zo ver dat je interieurfoto's kan maken en met ons delen?
Ben erg benieuwd.
Dan wachten we gewoon even af, ontspanning is ook belangrijk.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:26 schreef Rucky het volgende:
[..]
De enige plek waar het geen gaos is dat is mijn badkamer.Maar dat komt wel goed ik moet nog een paar meubels regelen etc. Maar mijn werk gaat ook door, bovendien heb ik spierpijn op plekken waar ik niet eens van wist dat ik daar spieren had maar het komt wel goed. Ik zit nu even lekker terelaxen van alle verhuizingsstres.
mweeeeeh geen zin om alles aan te trekken voor de webcam :pquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |