quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:35 schreef _Ingrid_ het volgende:
* _Ingrid_ schooit ook om een knuffel!
Goeiedag allemaal!
quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:42 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dan geef ik er wel eventjes één.
Hoe is die Ingrid?
Er wordt je wat gevraagd Ingridquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:54 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeee Ingriiiiiiiiiid wat leuk dat je er bent zeg!!!! Hoe is het met jou?
* Inlognaam komt nu wel in de knuffelmodus
Ik geef jouw ook een knuffel Ehhequote:Op maandag 8 oktober 2012 16:32 schreef Ehhe het volgende:
[..]
[..]
[..]
Er wordt je wat gevraagd Ingrid
Oooh whoei!quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:38 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik geef jouw ook een knuffel Ehhe
Maar daar kan niets tegenop.quote:
En hij heeft hele sterke armen waar ik me veilig en geborgen in voelquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:52 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Is die ook zo lekker zacht dan? En kan je die ook zo lekker tegen je aandrukken?
Awwwquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:54 schreef Inlognaam het volgende:
Ingrid wil mn knuffel niet
Ik ben verdrietig nu
Ze schooide er nog wel om!quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:56 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Misschien moet ik vannelle dan maar een knuffel geven, dan kan die 'm doorgeven.
Ja, daarom ben ik zo verbolgen nu. Wel schooien, maar vervolgens er niet zijn als er iemand wil knuffelen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:56 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ze schooide er nog wel om!
Mss wil vannelle dat niet? Straks heb je een klap op je oog te pakken boeh
Van lang naar kort.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:58 schreef Ehhe het volgende:
Trouwens Rucky, ik heb je voor en na foto gister gemist! Mag ik het alsnog zien?
* vannelle knuffelt terugquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:56 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Misschien moet ik vannelle dan maar een knuffel geven, dan kan die 'm doorgeven.
En ook best domquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:00 schreef vannelle het volgende:
[..]
* vannelle knuffelt terug
Ingrid zal zo wel online komen, kun je haar zelf ook 1 geven.
Zijn net in het bos geweest, kastanjes zoeken onder een eikeboom is best een tijdrovend karweitje!
Ja, nogal wieders. Als je nu onder een kastanjeboom gaat zoeken zul je er wel meer aantreffen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:00 schreef vannelle het volgende:
[..]
* vannelle knuffelt terug
Ingrid zal zo wel online komen, kun je haar zelf ook 1 geven.
Zijn net in het bos geweest, kastanjes zoeken onder een eikeboom is best een tijdrovend karweitje!
Daar heb ik gekeken maar daar lagen geen eikels.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:01 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ja, nogal wieders. Als je nu onder een kastanjeboom gaat zoeken zul je er wel meer aantreffen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |