je schrok van die kale/rare vent die je inene aankeek.....quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:53 schreef Rucky het volgende:
Ik schrok de eerste nacht in mijn woning mijzelf helemaal de pleuris. Ik deed nog even het licht aan en er stond een spiegel recht tegenover mij bed.
Ik was toen nog niet gekortwiekt.quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:55 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
je schrok van die kale/rare vent die je inene aankeek.....
lol
quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:53 schreef Rucky het volgende:
Ik schrok de eerste nacht in mijn woning mijzelf helemaal de pleuris. Ik deed nog even het licht aan en er stond een spiegel recht tegenover mij bed.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:03 schreef DJMO het volgende:
[..]![]()
ik heb m'n huiskamer weer eens omgegooiddenk dat ik het eindelijk heb zoals het _moet_ voor mijn gevoel
Het zou me niets verbazen.quote:
lolquote:
quote:
mag niet van de dierenbeschermingquote:
uhhhhhhh.... dat gaat lastig...quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
+ de 4 vaks versie ernaast
mag wel meer nietquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:25 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
mag niet van de dierenbescherming
valt ansich wel mee:quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:27 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
uhhhhhhh.... dat gaat lastig...
beste kast zo naast elkaar dan.. ik heb de 4vaks staan
ooww zo 4 vaks...quote:
Ik ook!quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:35 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ooww zo 4 vaks...
ik heb 4x4die zat in mijn hoofd met 4 vaks
Dan geef ik er wel eventjes één.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:40 schreef Inlognaam het volgende:
Ik heb alleen zin om mn hond te knuffelen
quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:44 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Oh, cool. Duitse herder pup graag
Of pak een relaxter nr.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:44 schreef YskaFredriksson het volgende:
IN YOUR HEAD, IN YOUR HEADD ZOMBIE ZOMBIE ZOMBIE
Mensen, er zit een liedje medley in mijn hoofd. Hier word ik bijzonder druk van :p dus ik ga maar wat anders doen
Zennnnnnquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:44 schreef YskaFredriksson het volgende:
IN YOUR HEAD, IN YOUR HEADD ZOMBIE ZOMBIE ZOMBIE
Mensen, er zit een liedje medley in mijn hoofd. Hier word ik bijzonder druk van :p dus ik ga maar wat anders doen
nee ik heb een leuke collega op facebook in een vergelijkbare mood dus het word alleen maar erger :pquote:
Heeeeeeeeeeee Ingriiiiiiiiiid wat leuk dat je er bent zeg!!!! Hoe is het met jou?quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:35 schreef _Ingrid_ het volgende:
* _Ingrid_ schooit ook om een knuffel!
Goeiedag allemaal!
Ik hoor het al, jij knuffelt liever dan dat je moet meezingen in Yska's muziekshow...quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:54 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeee Ingriiiiiiiiiid wat leuk dat je er bent zeg!!!! Hoe is het met jou?
* Inlognaam komt nu wel in de knuffelmodus
Ik knuffel jou liever dan dat ik meezing in je muziekshow. Ik kan niet zingen namelijkquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:56 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik hoor het al, jij knuffelt liever dan dat je moet meezingen in Yska's muziekshow...
Grapske, ik ga al. See you later, alligatorzz!
Ik ook niet, maar dat is toch leuk!quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:57 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik knuffel jou liever dan dat ik meezing in je muziekshow. Ik kan niet zingen namelijk
Als ik nu de keuze heb, dan ga ik nu even voor de knuffel. Maar dat kan zomaar over een kwartier anders zijnquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:56 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik hoor het al, jij knuffelt liever dan dat je moet meezingen in Yska's muziekshow...
Grapske, ik ga al. See you later, alligatorzz!
Dat klinkt wel heel leuk iddquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:00 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dat is toch leuk!
Ik zing eigenlijk ook nooit live hoor, de laatste keer was a capella, in een zeilboot bij Balk. Met Guus Meeuwis het is een nacht. Wij waren 15/16. De jongetjes die wij tegen kwamen 12/13. Die gingen ook zingen. Super tof! Bringing back memories!
Live zingen, als in: op openbaar terrein? Buiten, hard?quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:00 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik zing eigenlijk ook nooit live hoor, de laatste keer was a capella, in een zeilboot bij Balk. Met Guus Meeuwis het is een nacht. Wij waren 15/16. De jongetjes die wij tegen kwamen 12/13. Die gingen ook zingen. Super tof! Bringing back memories!
Whe he he, dat heb ik ook een s meegemaakt met een waterweekendkamp. 2 uur 'snachts het water op met een bevriende meidengroep en ineens zaten we liedjes te zingen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:00 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Daar bovenop de berg, daar bovenop de berg...quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:03 schreef Rucky het volgende:
[..]
Whe he he, dat heb ik ook een s meegemaakt met een waterweekendkamp. 2 uur 'snachts het water op met een bevriende meidengroep en ineens zaten we liedjes te zingen.
Jaa dat!quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:02 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Live zingen, als in: op openbaar terrein? Buiten, hard?
Oeh, 1999. Rome, Spaanse trappen. Het Wilhelmus zingen met zn allen
Nou nou nou, kan het ook beschaafd jongeman? Van deze taal zijn wij hier niet gediend!quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:05 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Daar bovenop de berg, daar bovenop de berg...
Daar woont een wijf.. daar woont wijhijf...
Die maakt voor een kwartje, je pikkie lekker stijf!
En van je helahelahelaholaalala
Zulke liedjes?
Nou idd, preutse doosjes zijn wij hier!quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:07 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Jaa dat!
Hahaha briljant!
Oooh ik bedenk mij nu een ander moment, Koninginnedag 2004 oid. Berend Botje in de tram. Ik was weg met wat Amsterdammers. En toen zetten de Brabanders Berend Botje in. Ik heb keihard meegezongen en ik was de enige die de laatste zin kende; Amerika, Amerika driemaal in de rondte van je hopsa sa!
[..]
Nou nou nou, kan het ook beschaafd jongeman? Van deze taal zijn wij hier niet gediend!
Jij hebt watten in je oren en mijn handen voor je ogen. Ik moet de jeugd wel beschermen!quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:09 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Nou idd, preutse doosjes zijn wij hier!
Nou, uh, dat waren dus liedjes die wij veelvuldig zongen. Sweet memories, in de speciale bus onderweg naar Jeugdland Ahoy, ergens eind jaren '80. Gingen we altijd van dat soort schunnige teksten zingenquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:07 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Jaa dat!
Hahaha briljant!
Oooh ik bedenk mij nu een ander moment, Koninginnedag 2004 oid. Berend Botje in de tram. Ik was weg met wat Amsterdammers. En toen zetten de Brabanders Berend Botje in. Ik heb keihard meegezongen en ik was de enige die de laatste zin kende; Amerika, Amerika driemaal in de rondte van je hopsa sa!
[..]
Nou nou nou, kan het ook beschaafd jongeman? Van deze taal zijn wij hier niet gediend!
Ik zou ook wel willen gaan... met de banaan that is.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:11 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Jij hebt watten in je oren en mijn handen voor je ogen. Ik moet de jeugd wel beschermen!
Condooms, anyone?
Maar ik zou gaan!
Dan ben je niet de enige. En het erge is, bij mij is het nog niet eens zo lang geleden. 10/12 jaarquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:11 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Nou, uh, dat waren dus liedjes die wij veelvuldig zongen. Sweet memories, in de speciale bus onderweg naar Jeugdland Ahoy, ergens eind jaren '80. Gingen we altijd van dat soort schunnige teksten zingen
Ik wil terug naar mn jeugd
De meeste ken ik nog:quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:11 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Nou, uh, dat waren dus liedjes die wij veelvuldig zongen. Sweet memories, in de speciale bus onderweg naar Jeugdland Ahoy, ergens eind jaren '80. Gingen we altijd van dat soort schunnige teksten zingen
Ik wil terug naar mn jeugd
Vrouwen versiequote:Daar wordt aan mijn lul gesjord
hard gesjord, zacht gesjord
daar wordt aan mijn lul gesjord
wie zou dat zijn?
Is het mijn linkerhand
is het mijn rechterhand
wie zou dat zijn?
’t Zal wel de buurvrouw wezen
die wil weer een potje kezen
wie zou dat zijn?
Wees maar gerust mijn kind
‘k weet dat je ’t lekker vindt
wie zou dat zijn?
quote:Daar wordt op mijn vlies gebeukt,
hard gebeukt, zacht gebeukt.
Daar wordt op mijn vlies gebeukt,
wat zal dat zijn?
Is het een harde pik,
of een Toyota krik.
Daar wordt op mijn vlies gebeukt,
wat zou dat zijn?
Wees maar gerust mijn kind.
Ik weet dat je het lekker vindt.
Daar wordt op mijn vlies gebeukt.
Wie zou dat zijn?
quote:Daar was laatst een meisje loops,
die wou gaan naaien, die wou gaan naaien.
Daar was laatst een meisje loops,
die wou gaan naaien een lichtmatroos.
Zij ging liggen in een bed,
naaien matroosjes, naaien matroosjes.
Zij ging liggen in een bed,
naaien matroosjes voor de pret!
Och kapiteintje naai mij niet,
jij hebt syfilis, jij hebt syfilis.
Och kapiteintje, naai mij niet,
jij hebt syfilis zoals je ziet.
Forum Opties | |
---|---|