je schrok van die kale/rare vent die je inene aankeek.....quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:53 schreef Rucky het volgende:
Ik schrok de eerste nacht in mijn woning mijzelf helemaal de pleuris. Ik deed nog even het licht aan en er stond een spiegel recht tegenover mij bed.
Ik was toen nog niet gekortwiekt.quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:55 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
je schrok van die kale/rare vent die je inene aankeek.....
lol
quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:53 schreef Rucky het volgende:
Ik schrok de eerste nacht in mijn woning mijzelf helemaal de pleuris. Ik deed nog even het licht aan en er stond een spiegel recht tegenover mij bed.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:03 schreef DJMO het volgende:
[..]![]()
ik heb m'n huiskamer weer eens omgegooiddenk dat ik het eindelijk heb zoals het _moet_ voor mijn gevoel
Het zou me niets verbazen.quote:
lolquote:
quote:
mag niet van de dierenbeschermingquote:
uhhhhhhh.... dat gaat lastig...quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
+ de 4 vaks versie ernaast
mag wel meer nietquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:25 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
mag niet van de dierenbescherming
valt ansich wel mee:quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:27 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
uhhhhhhh.... dat gaat lastig...
beste kast zo naast elkaar dan.. ik heb de 4vaks staan
ooww zo 4 vaks...quote:
Ik ook!quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:35 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ooww zo 4 vaks...
ik heb 4x4die zat in mijn hoofd met 4 vaks
Dan geef ik er wel eventjes één.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:40 schreef Inlognaam het volgende:
Ik heb alleen zin om mn hond te knuffelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |