PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
BesottedOrb (BesottedOrb)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)
hey maar wel 1000 coinsquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:34 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe 3 shiny golds toch een kutpack kunnen vormen
Die GK heeft een 92quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:34 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe 3 shiny golds toch een kutpack kunnen vormen
Tussenuur , beetje leren thuisquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:35 schreef Thorb het volgende:
GJE ga eens naar school en leer tellen ipv fokken
Ik heb pas om 2 uur toets, dus 1 uur weg, 5 uur thuis. Echt kut tijdenquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Tussenuur , beetje leren thuis
Omdat zijn IF nu in pakjes zit zal zijn NIF ook duurder worden, na woensdag zakt die weer wat.quote:
Blok les > tussen uur > les > grote pauze is pas kutquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik heb pas om 2 uur toets, dus 1 uur weg, 5 uur thuis. Echt kut tijden
Ik had vroeger weleens, les - pauze - les - tussenuur - pauze - les - uit. Maar nu geen tussenuren meer want nog maar 27 x 50 minuten.quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Blok les > tussen uur > les > grote pauze is pas kut
swsquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:38 schreef Dudeweiser het volgende:
Volgens mij ben ik echt de pauper van de xbox
Kom naar PS3, daar zijn we allemaal niet betalende paupers.quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:38 schreef Dudeweiser het volgende:
In welke opzichtenquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:38 schreef Dudeweiser het volgende:
Das mooi ruk ja, ik heb zometeen M&O waar je niks doet, gaat al 3 lessen over aandelen plaatsenquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:39 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik had vroeger weleens, les - pauze - les - tussenuur - pauze - les - uit. Maar nu geen tussenuren meer want nog maar 27 x 50 minuten.
Inb4 geen partychatquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:41 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Kom naar PS3, daar zijn we allemaal niet betalende paupers.
Bij M&O doen wij ook nooit iets, per hoofdstuk doen we 1 opgave die maar 3 mensen maken. Die toetsen zijn altijd wel makkelijk, weet niet of het examen hetzelfde niveau is, volgens mij welquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Das mooi ruk ja, ik heb zometeen M&O waar je niks doet, gaat al 3 lessen over aandelen plaatsen
Deze vent maakt zelf toetsen, moet je uitrekenen wat je agioreserve en liquide middelen is, beetje makkelijkquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
Bij M&O doen wij ook nooit iets, per hoofdstuk doen we 1 opgave die maar 3 mensen maken. Die toetsen zijn altijd wel makkelijk, weet niet of het examen hetzelfde niveau is, volgens mij wel
Vaak als je toetsvragen googlet kom je gewoon bij examens uit, de laatste paar toetsen waren gewoon examenvragenquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Deze vent maakt zelf toetsen, moet je uitrekenen wat je agioreserve en liquide middelen is, beetje makkelijk
die opzichten.quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
In welke opzichten
Coins ja
Fifa kwaliteiten ja
...
Heb je volgende week ook vakantie, ja zeker?quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
die opzichten.
Gelukkig wel zesde uit dus kan ik mooi mijn fifa skills opvijzelen.
Tja, ik heb een samenvatting voor het CE al klaarliggen, kwam ik tegenquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:43 schreef Thorb het volgende:
[..]
Vaak als je toetsvragen googlet kom je gewoon bij examens uit, de laatste paar toetsen waren gewoon examenvragen
krijgen jullie examen over cheat enginequote:Op maandag 8 oktober 2012 10:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Tja, ik heb een samenvatting voor het CE al klaarliggen, kwam ik tegen
Inkopperquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:44 schreef Fuszy het volgende:
[..]
krijgen jullie examen over cheat engine. Tof!
geen lessen meer tot midden februariquote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:44 schreef Fuszy het volgende:
[..]
krijgen jullie examen over cheat engine. Tof!
Heb er nog helemaal geen behoefte aan, gevoel dat ik net een weekje naar school gaquote:
Best veel hebben scholieren danquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:50 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb 200 vrije uren per jaar, nog maar 51 over dit jaar
Natuurlijkquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:43 schreef Thorb het volgende:
[..]
Heb je volgende week ook vakantie, ja zeker?
Ik heb Januari t/m Maart elke week 21 uren uitbetaald gekregen omdat ik veel te veel vrije uren opgebouwd had. Zat toen uiteindelijk rond de 10, nu alweer over de 100. Mjah, nul uren contract dus als ik vrij neem plannen ze me gewoon niet in ipv roostervrij gevenquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:50 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb 200 vrije uren per jaar, nog maar 51 over dit jaar
Heb je nog geen toetsen dan?quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
NatuurlijkEn deze week lekker veel uitval door Rome reis van school, helemaal prima.
Geen iTunesquote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:04 schreef GuRBuH het volgende:
iTunes is voor die mensen die IE als browser hebben en Windows Media Player voor video's
Heb daar bar weinig mee. Downloaden als ik het leuk vind en anders luister ik het niet.quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:04 schreef GuRBuH het volgende:
iTunes is voor die mensen die IE als browser hebben en Windows Media Player voor video's
Nee man, kut programma voor je iPod. Sharepod.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:06 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Werkt prima. Heb het ook nodig voor mijn iPod.
Nooit van gehoordquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:07 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Nee man, kut programma voor je iPod. Sharepod.
Flikkert niets van je iPod af tenzij jij het doet, als je het niet in je bieb hebt bij itunes bijv flikkert hij het van je iPod af.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:08 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nooit van gehoordWat is het voordeel?
Lightweight, simpel, snel, geen iTunes meuk nodigquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:08 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nooit van gehoordWat is het voordeel?
Nooit last van dat iTunes dingen verwijdert...quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:09 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Flikkert niets van je iPod af tenzij jij het doet, als je het niet in je bieb hebt bij itunes bijv flikkert hij het van je iPod af.
Ah, ik zie het, portable en klein. Maar ik synch toch altijd met mijn laptop...quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:09 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Lightweight, simpel, snel, geen iTunes meuk nodig
Chromequote:Op maandag 8 oktober 2012 11:06 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Werkt prima. Heb het ook nodig voor mijn iPod.
Gebruik ook Chrome voor internet en VLC voor video's.
Naja ik heb wel eens muziek op mijn externe hdd en dan als ik hem niet aangesloten heb flikkert hij ze er direct af. Heb sws niets met iTunes, echt een kut programma.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:11 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nooit last van dat iTunes dingen verwijdert...
[..]
Ah, ik zie het, portable en klein. Maar ik synch toch altijd met mijn laptop...
Weet ook niet wat je onder iTunes meuk verstaat.
Nee hoor, gewoon voor een normale MP3 speler prijs gekocht. Hihi.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:12 schreef DutchSL het volgende:
Ipod50% meer betalen voor een MP3 speler omdat er een appeltje op staat.
Ik heb hem helemaal afgeluisterdquote:
Daar is Pascal het niet mee eens!quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:13 schreef Gtaboy107 het volgende:
Gurbuh ik mag je wel, je hebt verstand van zaken jongen.
Je gebruikt toch wel Norton hequote:Op maandag 8 oktober 2012 11:14 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Oh shit, nu moet ik me gaan verantwoorden voor de uitspraak. :"(
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste keer dat het hier over jaren '90 muziek ging zat ik om 5 uur 's nachts nog te postenquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:13 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik heb hem helemaal afgeluisterd
en
nog steeds bazen tracks tijdens Fifa
quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:15 schreef DutchSL het volgende:
[..]
De laatste keer dat het hier over jaren '90 muziek ging zat ik om 5 uur 's nachts nog te posten
Dit zeg ik zelf ook over Apple, maar ik heb een iPod nano die me wel echt goed bevalt. Ding is echt heel dun, merk amper dat ie in mn zak zit. Batterijtijd is nog steeds goed, "knoppen" werken nog. Sleeptimer is ideaal. Van de (toch wel veel) mp3 spelers die ik heb gehad is er geen langer dan 6 maanden meegegaan, deze al een jaar of 2-3.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:12 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb nog zo'n dikke iPod Nano, lijkt precies op de classic.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:19 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Dit zeg ik zelf ook over Apple, maar ik heb een iPod nano die me wel echt goed bevalt. Ding is echt heel dun, merk amper dat ie in mn zak zit. Batterijtijd is nog steeds goed, "knoppen" werken nog. Sleeptimer is ideaal. Van de (toch wel veel) mp3 spelers die ik heb gehad is er geen langer dan 6 maanden meegegaan, deze al een jaar of 2-3.
Hier was ik bijquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:15 schreef DutchSL het volgende:
[..]
De laatste keer dat het hier over jaren '90 muziek ging zat ik om 5 uur 's nachts nog te posten
Ik heb de mijne van Philips al een jaar of 5, werkt primaquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:19 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Dit zeg ik zelf ook over Apple, maar ik heb een iPod nano die me wel echt goed bevalt. Ding is echt heel dun, merk amper dat ie in mn zak zit. Batterijtijd is nog steeds goed, "knoppen" werken nog. Sleeptimer is ideaal. Van de (toch wel veel) mp3 spelers die ik heb gehad is er geen langer dan 6 maanden meegegaan, deze al een jaar of 2-3.
Geen bolletjes coke in je hol stoppenquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:19 schreef baswijchen het volgende:
Morgen met school naar londen mensen nog tips?
Wat een onzinquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:12 schreef DutchSL het volgende:
Mijn iPod Nano is ook al iets van 4/5 jaar oud denk ik nu.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:20 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb de mijne van Philips al een jaar of 5, werkt prima
Helemaal geen onzin.quote:
Zoiets zoek ik ook inderdaadquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:22 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ik heb er 1 voor 80 gekocht vanochtend
ja je hebt gelijk man okquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:24 schreef DutchSL het volgende:
Holy fuck, ze zijn nu zelfs meer dan 100 euro die krengen![]()
Ipod nano 8gb 115 euro, philips vibe 8gb 57 euro
www.dixons.nl
nuff said
Drank en drugs mee en natuurlijk naar het Emirates Stadium.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:19 schreef baswijchen het volgende:
Ze zijn verder ook hetzelfde als de goedkoopste Philips natuurlijkquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:24 schreef DutchSL het volgende:
Holy fuck, ze zijn nu zelfs meer dan 100 euro die krengen![]()
Ipod nano 8gb 115 euro, philips vibe 8gb 57 euro
www.dixons.nl
nuff said
Zoveel goede LM's en RM's en dan zonder vleugels spelen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:25 schreef Patje1987 het volgende:
4-3-1-2 lijkt mij een goede opstelling voor mijn Barclays team.
Beetje een trechter, zou een ander pakkenquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:25 schreef Patje1987 het volgende:
4-3-1-2 lijkt mij een goede opstelling voor mijn Barclays team.
Ja ik twijfel nog.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:26 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Zoveel goede LM's en RM's en dan zonder vleugels spelen.
Het is niet de goedkoopste Philips, maar de populairste non-Ipod Mp3 speler op die site.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:25 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ze zijn verder ook hetzelfde als de goedkoopste Philips natuurlijk
Het is wel de stijl die ik fijn vind met 2 spitsen. Maar ga even verder kijken.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
Beetje een trechter, zou een ander pakken
3-5-2, 4-3-3, 4-1-2-1-2 en 4321, daartussen zou ik kiezen (evt. nog 4222 en 4231)quote:
Stadion tour op je vrije middag.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:19 schreef baswijchen het volgende:
Nee jij snapt echt gewoon iets niet, je kijkt puur naar basis dingen, natuurlijk ga je dan niet voor het luxe product. Maar de ipods geven gewoon meer mogelijkheden en meer gebruiksgemak.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:27 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Het is niet de goedkoopste Philips, maar de populairste non-Ipod Mp3 speler op die site.
En ja., muziek is muziek, alle belangrijke functies zitten er op en de rest is gewoon Apple indoctrinatie die je denkt dat je nodig hebt
tube pakken naar arsenal en daar stadion tour, vorig jaar gedaan zeer aan te raden!quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:19 schreef baswijchen het volgende:
Wie wil er nou naar Arsenal?quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:30 schreef fetss het volgende:
[..]
tube pakken naar arsenal en daar stadion tour, vorig jaar gedaan zeer aan te raden!
Ok, welke functies heeft de Apple die de Philips niet heeft die voor jou belangrijk zijn?quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:29 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nee jij snapt echt gewoon iets niet, je kijkt puur naar basis dingen, natuurlijk ga je dan niet voor het luxe product. Maar de ipods geven gewoon meer mogelijkheden en meer gebruiksgemak.
Ik weet mijn eerste mp3 speler nog wel. Zo'n lang ding en die had 128mb. Was er heel trots op en dat ding ging voor 120 euro.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:26 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb een 2gb ding van 5 jaar oud en ik betaalde er toen 30 euro voor, daarvoor kun je nu nog niet eens een 2gb Ipod krijgen, die kost 44 euro. Hilarisch.
Weet je toevallig hoe duur een Arsenal shirt is in Londen? Ik ga er in November naar toe en ben van plan om een shirtje mee te nemenquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:30 schreef fetss het volgende:
[..]
tube pakken naar arsenal en daar stadion tour, vorig jaar gedaan zeer aan te raden!
D12quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:31 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik weet mijn eerste mp3 speler nog wel. Zo'n lang ding en die had 128mb. Was er heel trots op en dat ding ging voor 120 euro.. Moest 3x de batterijen veranderen voordat ik klaar was met mijn kranten rondje, maar dat maakte niet uit. Ik had tenminste muziek.
Lekker D12, eminem en dr.dre op. Zo stoer was ik vroeger
Mijn Hart is 3-5-2 dus die zou ik dan niet om hoeven zetten. Maar 41212 lijkt mij wel wat.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
3-5-2, 4-3-3, 4-1-2-1-2 en 4321, daartussen zou ik kiezen (evt. nog 4222 en 4231)
E: Met 2 spitsen dus 352 of 41212
Wie wil er nou een Arsenal shirt?quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:32 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Weet je toevallig hoe duur een Arsenal shirt is in Londen? Ik ga er in November naar toe en ben van plan om een shirtje mee te nemen
dit was mijn eerstequote:Op maandag 8 oktober 2012 11:31 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik weet mijn eerste mp3 speler nog wel. Zo'n lang ding en die had 128mb. Was er heel trots op en dat ding ging voor 120 euro.. Moest 3x de batterijen veranderen voordat ik klaar was met mijn kranten rondje, maar dat maakte niet uit. Ik had tenminste muziek.
Lekker D12, eminem en dr.dre op. Zo stoer was ik vroeger
Ik. Ben meer een fan van Liverpool, maar Arsenal heeft ook zijn charmequote:Op maandag 8 oktober 2012 11:33 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Wie wil er nou een Arsenal shirt?
Iedereen heeft verschillende eisen, en sommige mensen zijn bereid daar iets meer voor te betalen. WMA gebruik ik persoonlijk bijv nooit. Mijn Nano is ongeveer zo dik als 2 creditcards, dus ik voel hem niet in mijn zak. Dat is voor mij belangrijk. Op dat moment waren er geen alternatieven die dat ook boden, voor zover ik gezien had.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:30 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ok, welke functies heeft de Apple die de Philips niet heeft die voor jou belangrijk zijn?
http://www.dixons.nl/appl(...)gb-silver.html?prs=1
http://www.dixons.nl/beel(...)-8gb-mp4-player.html
Voor mij niets.. maar de Philips ondersteund wel WMA bestanden, wat voor al een groot pluspunt is buiten de goedkopere prijs.
De Philips is nog lichter ook, alleen 2mm dikker.
Liverpool? Ja? Echt?quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:33 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik. Ben meer een fan van Liverpool, maar Arsenal heeft ook zijn charme.
West Hamquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:34 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Liverpool? Ja? Echt?
Ik ben niet echt voor een bepaalde club in Engeland.
Ik baal er serieus van wanneer ze weer verliezenquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:34 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Liverpool? Ja? Echt?
Ik ben niet echt voor een bepaalde club in Engeland.
Hoe kan je neutraal zijn als je ergens een hekel aan hebt ?quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:35 schreef Gtaboy107 het volgende:
Vroeger had ik wat met United, maar daar heb ik nu een schijthekel aan gekregen.Dus ben lekker neutraal.
Nu is het van schijthekel naar geen mening gegaan. Ik verwoord het wat slecht, excuus.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hoe kan je neutraal zijn als je ergens een hekel aan hebt ?
Ach, had vantevoren geen win verwacht ook dus kan het wel hebbenquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:35 schreef Thorb het volgende:
[..]
3-1
Nee, oke, dat is flauw
Vond ze wel aardig spelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die moest ik nog even delen
Feyenoord Rotterdam
quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:41 schreef Fuszy het volgende:
GOEDGESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die moest ik nog even delen
Millwall voor de hoolie'squote:Op maandag 8 oktober 2012 11:41 schreef BDIL het volgende:
Ik heb een zwak voor teams die altijd van 2 divisie en lager weten te promoveren naar BPL zoals WBA,Southampton, Swansea etc. Ik gun het hun altijd
Ik heb zelf een iPod touch, nooit een Nano gehad ooit. In principe kan mijn Android telefoon ook alles wat mijn iPod kan, maar qua muziek is alles op de iPod veel sneller te vinden, de interface is een stuk praktischer. Het touchscreen is zoveel beter dan op mijn telefoon en de browser werkt een stuk lekkerder. Een (slimme) playlist is veel makkelijker gemaakt met iTunes.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:30 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ok, welke functies heeft de Apple die de Philips niet heeft die voor jou belangrijk zijn?
http://www.dixons.nl/appl(...)gb-silver.html?prs=1
http://www.dixons.nl/beel(...)-8gb-mp4-player.html
Voor mij niets.. maar de Philips ondersteund wel WMA bestanden, wat voor al een groot pluspunt is buiten de goedkopere prijs.
De Philips is nog lichter ook, alleen 2mm dikker.
Heb ik met Chievo Verona in Italia, ik had ze met een versie van CM naar Serie A glorie geleidt en toen gingen ze een jaar later promoveren en in de Serie A tot na de winterstop meespelen om de prijzen, dat was echt geweldig. Sindsdien altijd blijven volgen, met wisselend succes (1x gedegradeerd omdat alle concurrenten plots van topclubs gingen winnen op de laatste speeldagquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:41 schreef BDIL het volgende:
Ik heb een zwak voor teams die altijd van 2 divisie en lager weten te promoveren naar BPL zoals WBA,Southampton, Swansea etc. Ik gun het hun altijd
Die wil ik ook graag in BPL zien hahahhaquote:
Daar geloof ik dus geen kudt van.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:54 schreef el-blanchito het volgende:
Ik weet niet wie er naar Londen wilde gaan, maar je moet sws naar lilly White (Halte picadilly circus geloof ik.) Echte voetbalshirts voor een euro of 10!
Emenike - Wellitonquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:56 schreef WezepAFCA het volgende:
Emenike en Traore of Emenike en Welliton? :$
Ligt aan je speelstijlquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:56 schreef WezepAFCA het volgende:
Emenike + Traorequote:Op maandag 8 oktober 2012 11:56 schreef WezepAFCA het volgende:
Dat meen je niet dit telt niet mee! omdat je op school zit jongeman! PFFF ELMANDER IN EEN PAKJEquote:Op maandag 8 oktober 2012 12:00 schreef AardEngel het volgende:
Wat een bout pakje..
http://puu.sh/1cCzz
Zit niks boeiends inquote:Op maandag 8 oktober 2012 12:00 schreef AardEngel het volgende:
Wat een bout pakje..
1e post in het FUT topicquote:Op maandag 8 oktober 2012 12:00 schreef AardEngel het volgende:
Wat een bout pakje..
Ja, de onderwijsinspectie gaat je Messi innemen jonguh, snel naar mij toe trade offeren.quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:02 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
Dat meen je niet dit telt niet mee! omdat je op school zit jongeman!
Gefeliciteerdquote:Op maandag 8 oktober 2012 12:00 schreef AardEngel het volgende:
Wat een bout pakje..
Traore heeft nog 78 pace en met die strenth, lengte en kopkracht een hele goed spits.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:56 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Emenike - Welliton
Traore is een lange trage kut aap.
Nice, maar ene foto maken van je scherm en die puushenquote:Op maandag 8 oktober 2012 12:00 schreef AardEngel het volgende:
Wat een bout pakje..
Gelukkig maar!quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:04 schreef AardEngel het volgende:
Ja, moest hem even door sms'en, vandaar.. volgende keer krijg je netjes een screenshot!
Oke dan hoef ik niet meer te twijfelen tussen die 2 pakjes.. Laat staan fifa 12 5000,7500,15000quote:
Ik had rooney uit een 5k pakjequote:Op maandag 8 oktober 2012 12:08 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
Oke dan hoef ik niet meer te twijfelen tussen die 2 pakjes.. Laat staan fifa 12 5000,7500,15000
15k pakjes waren superieur, 24 kaarten met 7 rares geloof ik tegenover 12 met 3 rares = 1 extra rare gratisquote:Op maandag 8 oktober 2012 12:08 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
Oke dan hoef ik niet meer te twijfelen tussen die 2 pakjes.. Laat staan fifa 12 5000,7500,15000
Als je Maicon RB zet heeft Luiz 9 chem.quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:11 schreef KrAlex het volgende:
[ afbeelding ]
Zit hier aan te denken, misschien met Marcelo op LB en Ozil op LCAM.
In 5k packs zitten in verhouding meer goede spelers dan in 7.5k packs.quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:08 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
Hoaxquote:Op maandag 8 oktober 2012 12:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
In 5k packs zitten in verhouding meer goede spelers dan in 7.5k packs.
Klopt, ben er nog niet helemaal over uit. Weet ook niet of ik aan 550K voldoende heb. Als ik al zie dat Marcelo 50K en Alba 30K kost. Maicon was 80K geloof ik. Silva en Benzema ook al 160K samen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als je Maicon RB zet heeft Luiz 9 chem.
Toure is ook al 60kquote:Op maandag 8 oktober 2012 12:15 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Klopt, ben er nog niet helemaal over uit. Weet ook niet of ik aan 550K voldoende heb. Als ik al zie dat Marcelo 50K en Alba 30K kost. Maicon was 80K geloof ik. Silva en Benzema ook al 160K samen.
Inderdaad, en ik heb het gevoel dat al die prijzen binnen nu en twee weken keihard gaan dalen. Toure zal wel de helft goedkoper worden over twee weken.quote:
Zal wel meevallen. Of er moet nu een TOTW komen met Messi, Ronaldo en Zlatanquote:Op maandag 8 oktober 2012 12:17 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Inderdaad, en ik heb het gevoel dat al die prijzen binnen nu en twee weken keihard gaan dalen. Toure zal wel de helft goedkoper worden over twee weken.
Vorig jaar zat de top in November. Maar dat geeft geen zekerheden ofc.quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:17 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Inderdaad, en ik heb het gevoel dat al die prijzen binnen nu en twee weken keihard gaan dalen. Toure zal wel de helft goedkoper worden over twee weken.
Het is gewoon zonde om een team te maken waar je een tijdje mee wilt gaan spelen. En je ziet dat iedereen langzaam aan zakt in prijs. Van de 550K die je investeerd houd je met een beetje geluk 300K over.quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:18 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Vorig jaar zat de top in November. Maar dat geeft geen zekerheden ofc.
In dat licht slim om de wat duurdere spelers te verkopenquote:Op maandag 8 oktober 2012 12:18 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Zal wel meevallen. Of er moet nu een TOTW komen met Messi, Ronaldo en Zlatan. Dan droppen de prijzen wel
Wat zou het uitmaken. Ga je er minder plezier van beleven als het daalt naar 300k? Als het team niks is dan verkoop je het binnen een week. Als het wel een tof team is, dan ga je het straks verder uitbouwen met IF'squote:Op maandag 8 oktober 2012 12:20 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Het is gewoon zonde om een team te maken waar je een tijdje mee wilt gaan spelen. En je ziet dat iedereen langzaam aan zakt in prijs. Van de 550K die je investeerd houd je met een beetje geluk 300K over.
Misschien de komende weken bezig houden met alleen traden en H2H spelen.
Dus tot November dure team houdenquote:Op maandag 8 oktober 2012 12:22 schreef DutchSL het volgende:
De gemiddelde prijs ontwikkeling van vorig jaar:
[ afbeelding ]
Dit.quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:22 schreef GuRBuH het volgende:
Elke nacht je dure spelers te duur op de markt zetten. Worden gekocht door domme Amerikanen. Volgende dag goedkoop oppikken. Repeat.
De instorting is eind oktober in die grafiek, in november ben je te laatquote:Op maandag 8 oktober 2012 12:23 schreef BDIL het volgende:
[..]
Dus tot November dure team houdenToen kwam toch die goldpack glitch ?
Achja dan nog 2 weken genieten maxquote:Op maandag 8 oktober 2012 12:24 schreef DutchSL het volgende:
[..]
De instorting is eind oktober in die grafiek, in november ben je te laat
Als ik verlies maak heb ik altijd nog 500 blessurekaarten om het goed te maken.quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:24 schreef BDIL het volgende:
[..]
Achja dan nog 2 weken genieten maxHeb dan toch tentamens dus alles verkopen
Ik zit op de 300 ofzoquote:Op maandag 8 oktober 2012 12:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als ik verlies maak heb ik altijd nog 500 blessurekaarten om het goed te maken.
500quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit is goede dag om ze op te pikken mocht je er nog meer willen, best veel pakjesquote:Op maandag 8 oktober 2012 12:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:36 schreef Thorb het volgende:
DarkSonic laat zich niet trollen, tot 2 maal toe
X to the Z is altijd een baasquote:
Laatste liedje dateert van een tijd geleden dacht ikquote:
Weet ik, maar precies wanneer ik hem nodig hadquote:Op maandag 8 oktober 2012 12:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
omdat if , omdat daardoor niet in packs, daardoor zeldzamer etc etc. Dat ABC-tje
Koop dan gewoon de IF YOLOquote:Op maandag 8 oktober 2012 12:52 schreef BDIL het volgende:
[..]
Weet ik, maar precies wanneer ik hem nodig had
quote:
Ik wil hem ook, alleen Lampard heeft naast zijn pace wel heel erg zieke statsquote:
Kan je beter Gerrard pakkenquote:Op maandag 8 oktober 2012 12:54 schreef BDIL het volgende:
[..]
[..]
Ik wil hem ook, alleen Lampard heeft naast zijn pace wel heel erg zieke stats
Ja, mensen letten nu niet op. Ik ook niet want ik was op de console bronze packs aan het openen. Nu ziet iedereen bij het nieuws dat ik zoveel bronze packs heb geopendquote:Op maandag 8 oktober 2012 12:55 schreef Ajacied7 het volgende:
Zit iedereen te slapen ofzo? Diakité voor 5k!
Wij doen niet meer aan koopjes. We vinden het onverantwoord voor de markt dat wij super rijk zijn en de rest onderbetaald wordt.quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:55 schreef Ajacied7 het volgende:
Zit iedereen te slapen ofzo? Diakité voor 5k!
Eens, ik wil niet meer dan 3x modaal.quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:57 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Wij doen niet meer aan koopjes. We vinden het onverantwoord voor de markt dat wij super rijk zijn en de rest onderbetaald wordt.
Dat is moreel onverantwoord.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:59 schreef Thorb het volgende:
[..]
Eens, ik wil niet meer dan 3x modaal.
De Fuszy norm voor Fokkers
Ah daar is mijn aflossing. Dan ga ik maar eens richting schoolquote:Op maandag 8 oktober 2012 12:59 schreef Gtaboy107 het volgende:
Zo, genoeg gewerkt tijdens de les. Nog wat gemist?
wat is de norm?quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:59 schreef Thorb het volgende:
[..]
Eens, ik wil niet meer dan 3x modaal.
De Fuszy norm voor Fokkers
Ik neem de graveyard shift wel.quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:01 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ah daar is mijn aflossing. Dan ga ik maar eens richting school
Amateur gaat bij mij nog net.quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:09 schreef Fuszy het volgende:
[..]
dat zeggen ze allemaal. Behalve ik, want offline verlies ik ook
Wereldklasse is best kut, al is het prima te doen als je alleen je eigen prof bestuurt. Kan nog wel gelijkspelen als ik het hele team bestuur maar veel verder gaat het niet.quote:
Tussen ut en offline zit veel verschil, ut speel ik ultimate niveau en win ik alles, en offline speel ik wereldklasse of legendarisch.quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:15 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Wereldklasse is best kut, al is het prima te doen als je alleen je eigen prof bestuurt. Kan nog wel gelijkspelen als ik het hele team bestuur maar veel verder gaat het niet.
Wou ik net typen, sta 3-0 achter tegen FC Baselquote:Op maandag 8 oktober 2012 13:15 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Wereldklasse is best kut, al is het prima te doen als je alleen je eigen prof bestuurt. Kan nog wel gelijkspelen als ik het hele team bestuur maar veel verder gaat het niet.
oprotten met douglasquote:Op maandag 8 oktober 2012 13:21 schreef wieisboos het volgende:
Douglas dus alsnog opgeroepen #discuss
Beter als die zwarte van Feyenoordquote:
Douglas is veel beter dan Bruno zwarte indiquote:
Betwijfel het, maar je valt me toch aan omdat ik voor Feyenoord ben.quote:
Ja als je zo kijkt, maar dan ook weg met martins-indi, maher, affelay enz...waarom zou je die jongen geen kans geven?quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:27 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Betwijfel het, maar je valt me toch aan omdat ik voor Feyenoord ben.
Douglas zal vast kwaliteit hebben, maar als Nederlander hoef ik hem niet in oranje te hebben. Ik vind hem nep. Wil zich naturaliseren en daarna zo snel mogelijk naar het buitenland toe.
dus ik zeg: rot op met douglas. Geef de jeugd maar de kans.
Die jongens leven al heel hun leven in Nederland. Douglas is hierheen gekomen met een transfer en heeft als enige doel naturaliseren en wegwezen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:28 schreef ertdop het volgende:
[..]
Ja als je zo kijkt, maar dan ook weg met martins-indi, maher, affelay enz...waarom zou je die jongen geen kans geven?
quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:28 schreef Fuszy het volgende:
Oh ik zie het al. Je bent voor Groningen. Vast pissig omdat je gisteren punten hebt laten liggen
neehoor, als je zelf niet scoort dan is het logisch en meer als verdient dat de tegenstander dat wel doet.quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:28 schreef Fuszy het volgende:
Oh ik zie het al. Je bent voor Groningen. Vast pissig omdat je gisteren punten hebt laten liggen
Maher en Affelay zijn geboren in Nederland van BMI weet ik dit niet zeker. Dat is imo toch heel wat andersquote:Op maandag 8 oktober 2012 13:28 schreef ertdop het volgende:
[..]
Ja als je zo kijkt, maar dan ook weg met martins-indi, maher, affelay enz...waarom zou je die jongen geen kans geven?
Hij is wel vroeg begonnen met voetbalquote:Martins Indi is geboren in Portugal, maar is oorspronkelijk van Guinee-Bissau afkomst. Hij verhuisde toen hij drie maanden was naar Nederland en begon zijn voetbalcarrière bij Spartaan '20 in Rotterdam.
Dat klinkt nog redelijk viesquote:Op maandag 8 oktober 2012 13:35 schreef Gtaboy107 het volgende:
Wat is FIFA lekker hé. Ooh man over een uur ga ik keihard ermee door.
Dus hij is net als Douglasquote:Op maandag 8 oktober 2012 13:34 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hij is wel vroeg begonnen met voetbal
Douglas is in 2007 naar Nederland gekomen. Is wel anders dan een jongetje van 3 maanden. Doe je ogen open manquote:
Lekker!quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:37 schreef Timez het volgende:
Hahaha, zojuist Pepe verkocht voor 52K, zag ik hem net voor 12K buy now staan. Lekkere winst binnen 2 min
Dit.quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:37 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Douglas is in 2007 naar Nederland gekomen. Is wel anders dan een jongetje van 3 maanden. Doe je ogen open man
Ik heb ook bij Spartaan 20 gevoetbaldquote:Op maandag 8 oktober 2012 13:34 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hij is wel vroeg begonnen met voetbal
Ja, nog genoeg gigabytes om er doorheen te knallen!quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:35 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat klinkt nog redelijk vies. Is het gaatje wel groot genoeg van het schijfje?
Moisander en Aldeirwereld zouden beter voor Nederland kunnen uitkomenquote:Op maandag 8 oktober 2012 13:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dit.
En die droeftoeter voegt niets toe. Die staat er ook niet meer over 4 jaar dus snap niet wat hij in Oranje te zoeken heeft
Hij heeft toch een Nederlands paspoort? Zidane voetbalde toch ook voor Frankrijk en van beukering dan?quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:37 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Douglas is in 2007 naar Nederland gekomen. Is wel anders dan een jongetje van 3 maanden. Doe je ogen open man
Wat hebben die hier mee te maken?quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:39 schreef BDIL het volgende:
[..]
Moisander en Aldeirwereld zouden beter voor Nederland kunnen uitkomen
Denk is naquote:Op maandag 8 oktober 2012 13:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat hebben die hier mee te maken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan moet Rekik wel minuten gaan maken. Bruma gaat nooit meer wat worden ben ik bang voor.quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:42 schreef Fuszy het volgende:
Zie liever een Gouweleeuw, Bruma, Rekik of wat dan ook doorstromen dan een derde rangs Braziliaan.
Het was een voorbeeld en ik weet dat de meeste nog niet het gewenste niveau hebben.quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan moet Rekik wel minuten gaan maken. Bruma gaat nooit meer wat worden ben ik bang voor.
Dat snap ik maar het is wel belangrijk dat dit soort gasten minuten maken want Rekik is een gigantisch talentquote:Op maandag 8 oktober 2012 13:44 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Het was een voorbeeld en ik weet dat de meeste nog niet het gewenste niveau hebben.
Ik zit ook op ps3quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:44 schreef Fuszy het volgende:
[..]
wtfzo goedkoop!
op de ps3 is die gewoon 115k
Zidane is gewoon geboren en opgegroeid in Frankrijk, al is hij van Algerijnse afkomst. Het zou pas vergelijkbaar zijn met de situatie Douglas als hij na zijn transfer naar Juventus voor Italië was gaan voetballen...quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:40 schreef ertdop het volgende:
[..]
Hij heeft toch een Nederlands paspoort? Zidane voetbalde toch ook voor Frankrijk en van beukering dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |